Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 

Wallbox Witty Start by Hager 22KW

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
DY2

DY2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,749
  • Înscris: 13.11.2006
Statia de incarcare masini electrice si hybride Witty Start XEV1K11T2 trifazata, are minimum de configurare necesara pentru incarcare cu pana la 22KW/32 A.

Sunt doua versiuni, una cu reglaj fizic de putere si una prin USB cu ajutorul unui stick, eu am ales a doua versiune.
Foloseste cablu XEV42253231 Type2 cu o lungime maxima de 7m, dar am ales sa iau in considerare sfatul lui @Adm si am luat alt cablu cu aceleasi specificatii dar mult mai ieftin.

- Este echipata cu detectie de curent rezidual DC integrat pentru protectie la incarcare.
- Are prevazuta si protectie cu cheie pentru on/off.
- Statia este modulara, se pot adauga diverse module, de la Wifi pana la controler de gestionare a energiei.
- Protectie IP55, rezistenta la socuri IK10.
- Montare la interior sau la exterior, pe un perete sau pe un picior dedicat.
- Protejarea suplimentara in tabloul de sigurante se face cu FI/LS ADX490D – C-40 sau cu FI CDA440D
+ LS MCN340 – C-40 A. Eu am ales a doua varianta.

In manual Hager recomanda tot pentru protectie, montarea unui descarcator combinat de trasnet SPA701Z, precum si un SLS 50A pe care le-am si montat.

Am optat sa montez su un contor ECC377M pentru a monitoriza in timp exact cati KW se duc spre statie; pe marti sper sa ajunga jucaria sa o pun in tablou.

Avantajul statiei este ca se pot adauga module in functie de necesitati, iar pretul de pornire este relativ mic pentru versiunea de baza.

Dezavantajul este ca are nevoie de componente suplimentare pentru a stoarce tot ce se poate din statie.

Am testat statia pe un XC40 Hybrid, se incarca in 2,10h, iar prin statia masinii la priza normala se incarca in 4.20h.

Pornirea incarcarii se face imediat ce se conecteaza cablul la masina, pentru oprire trebuie doar scos cablul de la masina.
Se poate programa sa inceapa incarcarea la o anumita ora, sau in functie de tariful energiei (noapte/zi), se poate conecta direct la contor si incarcarea se va face cand tariful este cel mai ieftin, de exemplu.

Inca testez statia, sunt o gramada de setari.

O sa las ceva poze cu statia, protectiile si manualul statiei, poate va fi de folos cuiva.

Per total toata distractia a costat ceva dar am ales Hager pentru linistea mea, mai ales ca nemtii astia sunt nebuni cu masurile de siguranta...

Manual: XEV1K11T2

Protectii:

SPA701Z


SLS HTS350C


CDA440D+MCN340 – C-40 A


Witty Start:

Edited by Adm, 07 October 2023 - 10:37.
pozele de pe FB nu se mai incarca


#2
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
Sa o stapanesti sanatos.
E clar ca ai un fetish pt Hager, dar e ceva bening.

In rest, prea putini inteleg ca toate aceste statii/cabluri sunt facute sa respecte un standard!

Asa ajungem sa cumparam cabluri Type 2 de sute de EUR, cand ele sunt 400-500 lei pe OLX sau 150 EUR pe Aliexpress (Ali tine preturile sus la cabluri).
Pe de alta parte, poti cumpara statie cu cablu inclus, de 6.5m, la 250 EUR!

#3
DY2

DY2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,749
  • Înscris: 13.11.2006
Am mers pe tablou Hager pentru ca astea sunt omologate la mine in land, altceva nu au acceptat cei de la E.on.
Ceva de genul, doar electricianul autorizat a putut cumpara si monta doar acest tip de tablou cu protectiile aferente, pe baza autorizatiei lui.
Asa ca am zis sa merg mai departe tot pe Hager, pe parte de electricitate, inplicit statia de incarcare.
Sunt constient ca se gasesc statii mult mai ieftine, probabil si mult mai bune, dar daca a fost buget pentru ceva acceptat de furnizorul de electricitate, de ce nu.

In alta ordine de idei, astazi a venit si contorul EC377M, nu stiu daca e complicat de montat, ori astept sa vina electricianul, ori ma apuc sa il pun eu...

[ https://scontent-fra5-2.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/381006716_10160860381157375_5445768006461069315_n.jpg?_nc_cat=106&ccb=1-7&_nc_sid=49d041&_nc_ohc=dD1eXBuGh-MAX_QjbPp&_nc_ht=scontent-fra5-2.xx&oh=00_AfCQmIvPzZSQ8dAL4RNKlF17xhEAvlgLZWE6pHDscH2ijA&oe=65174E7D - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#4
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
Auzi tu ai luat si transformatoarele pentru el?
Ca acest contor nu masoara direct, ci semidirect.

https://www.hager.de...0818A_DE-IT.PDF

Am dubii ca ai luat ce trebuie.

https://hager.com/de...nen/witty-start

Ei recomanda hager ECR380D

Si totusi, ce urmaresti cu acest contor?
Daca e independent, poti folosi chiar ORICE contor.

#5
DY2

DY2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,749
  • Înscris: 13.11.2006
Contorul va fi pus doar pentru statia de incarcare, sa vad cat consum pentru incarcarea masinii...
O sa vada electricianul ce mai trebuie luat.
ECR380D este produsul nou, EC377M este model mai vechi si scos din fabricatie, dar inca pe stoc in diverse locuri.
Deocamdata este suficient EC377M, doar pentru masurare, cel putin asa zice electricianul, o sa vad cand va fi pus in functiune.
Initial am vrut 3 contoare independente, pentru fiecare faza, se montau simplu si aratau exact cat se consuma pe faza respectiva, dar electricianul a ales solutia asta ca fiind ok pe viitor cand voi pune panouri solare si alte chestii...
Statia mea este diferita de cea din linkul tau, am alta placa de baza, fara control rotativ pentru reglare putere, o fac direct din fisier salvat pe stick USB.

Attached File  Captură de ecran 2023-09-25 215530.png   511.6K   4 downloads

Mai da-mi o data primul link te rog, nu functioneaza, sa vad la ce faci referire acolo.
Eu am luat doar contorul, restul a spus electricianul ca aduce el, nu stiu daca se refera la transformatoare sau altceva.

#6
DY2

DY2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,749
  • Înscris: 13.11.2006
Am luat legatura cu electricianul, se pare ca acest contor nu are nevoie de transformatoare sau bobine, sunt incluse in el.

Attached File  Captură de ecran 2023-09-25 222031.png   72.33K   7 downloads

#7
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013
Cercurile din captura de ecran din mesajul #6 sunt tocmai transformatoarele de curent pentru masurarea indirecta a curentului.
Se vad si pe hartia din fundal in poza cu contorul din mesajul #3.
Se vad si in manualul de instalare EC377M din linkul pus de Adm.

Attached Files


Edited by kolfleading, 26 September 2023 - 08:45.


#8
DY2

DY2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,749
  • Înscris: 13.11.2006
Între timp a aflat și electricianul trimis de E.on că a greșit comanda.
Am plătit diferența și aștept să vina alt electrician cu ECR380D, așa cum a scris de la început @Adm.

Se pare că Germania nu mai are standarde de calitate că altădată, nici meseriași nu mai sunt ce erau, acum E.on apelează la firme terțe pentru munca de teren...

#9
DY2

DY2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,749
  • Înscris: 13.11.2006
A sosit si contorul nou, este deja montat, functioneaza perfect, dimineata verific cat a tras Phev-ul.
Cam asa arata toata protectia aferenta statiei de incarcare:

Attached Files

  • Attached File  1.jpg   146.39K   3 downloads
  • Attached File  2.jpg   94.5K   3 downloads


#10
DY2

DY2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,749
  • Înscris: 13.11.2006
In manualul mașinii scrie că bateria este de 10,7 kWh, in bord arăta că este consumata toată bateria iar încărcarea a fost de 8.13 kWh.
Probabil 2Kwh sunt păstrați pentru altceva.
Attached File  IMG_20231007_062340_990~2.jpg   237.51K   4 downloads

#11
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
Nu mai pune poze de pe FB, pt ca in timp nu mai merg.
Asa s-a intamplat cu pozele din prima postare.
Ataseaza aici.

Ai probabil 1-2kW buffer.

#12
DY2

DY2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,749
  • Înscris: 13.11.2006
Ups, mă miram de ce nu se mai vad.
Ideea este că de multe ori încărcarea pozelor dau eroare ca și atașament, din cauza asta pun de pe fb.
O sa repun primele poze eventual direct aici dacă merg.


#13
DY2

DY2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,749
  • Înscris: 13.11.2006
Repun pozele din prima postare, poate le muta @Adm direct la inceput de topic Posted Image

Protectii:

Attached File  IMG_20231008_082458_330~2.jpg   138.24K   1 downloadsAttached File  IMG_20231008_082527_148~2.jpg   238.8K   3 downloads


SPA701Z
Attached File  IMG_20231008_082517_054~2.jpg   183.77K   3 downloads


MB197 B10
Attached File  IMG_20231008_082512_270~2.jpg   129.63K   2 downloads


SLS HTS350C
Attached File  IMG_20231008_082504_864~2.jpg   298.29K   1 downloads


CDA440D
Attached File  IMG_20231006_215625_732~2.jpg   267.54K   0 downloads

MCN340 – C-40 A
Attached File  IMG_20231008_082527_148~3.jpg   351.78K   0 downloads

Contor statie ECR 380D:
Attached File  IMG_20231006_205934_980~2.jpg   186.45K   2 downloads
Attached File  IMG_20231006_205759_069~2.jpg   242.24K   2 downloads

Frecventa:
Attached File  IMG_20231008_083016_562~3.jpg   298.03K   2 downloads

Echilibrare faze:
Attached File  IMG_20231008_082948_269~2.jpg   263.01K   1 downloads


Witty Start:


Attached File  IMG_20230917_213742_242~2.jpg   48.46K   1 downloads
Attached File  IMG_20230919_201837_491~2.jpg   293.96K   2 downloads

Attached File  IMG_20230917_133121_489~2.jpg   344.21K   5 downloads

Attached Files


Edited by DY2, 08 October 2023 - 11:05.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate