Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Soluție incalzire apartament...

Culori fire la boxele de jogger

Autorizatie Birou Acte Auto

Parbriz defect
 Ajutor cercetare lucrare de diser...

M-am culcat cu un tip și apo...

Facultate din Bucuresti posibil o...

Eroare steering
 Recomandare service pentru repara...

Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...

Adaptare masina pentru o persoana...
 Bios laptop Myria MY8315

Folie display laptop in Bucuresti?

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...
 

Portare in Digi, nu primesc SMS OTP de verificare, de o săptămână

- - - - -
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#37
BruZL1

BruZL1

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 18.09.2023
Am și renunțat la numărul portat, urmează sa reziliez contractul pe acel număr fiindcă nici în ziua de azi nu primesc unele sms-uri, și nu s-a putut face nimic din partea nimănui. Am număr nou digi și totul este în regulă cu acest număr intern al furnizorului. Problemele le cauzează portarea. După ce am pierdut accesul la unele conturi cu date sensibile, trăind era digitalizarii unde accesul se recomanda prin telefonul personal, nu aș mai putea recomanda cuiva portarea din orice rețea, cel mai bine asigură-te ca îți rezolvi toate conturile înainte sa te bazezi pe numărul portat, sa nu ai surprize apoi, in contextul dat. Repet am o părere neutră legat de situație, nu învinovățesc nici o parte, dar undeva la mijloc se putea face cu siguranță mai multe dacă exista pic de cunoștințe sau experiență decât bună bunăvoința, mai ales că nu e caz izolat cum pot doar unii sa spună în lipsa loviri de problemă. Toate cele bune!

#38
SuperMelon

SuperMelon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,458
  • Înscris: 23.06.2009
Aceeași problemă și la mine, mi-au zis că durează 90 de zile de la portare sau poate să preia o sesizare și îmi dă răspuns.

#39
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,244
  • Înscris: 26.06.2009
Trebuia reclamatie la ANCOM: operatorul este vinovat ca nu ruteaza corect SMS-urile. Parerea mea ca in maxim 2 saptamani rezolva ANCOM cu ei ;-)

#40
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,425
  • Înscris: 08.02.2011
Care operator ? Ăla care trimite.

#41
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,244
  • Înscris: 26.06.2009
Nu mai exista operatorul anterior! Digi trebuie sa faca demersurile la ANCOM ca sa fie rutarile comunicate corect tuturor operatorilor.

#42
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,425
  • Înscris: 08.02.2011
Nu au înțeles, operatorul expeditor al sms-ului, indiferent care o fi el. Poate nici nu e din Romania.

#43
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,757
  • Înscris: 06.03.2018
Am avut si eu probleme de genul in 2017 cand am portat din VDF in DIGI si nici numerele scurte si nici cele din Italia nu le primeam... pana m-am intors inapoi in VDF ca DIGI dadea mortul ca VDF nu a facut portarea completa.. :-??

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate