Raiffeisen - cum pot sa gestionez contul meu fara telefon
#1
Posted 10 September 2023 - 09:32
Buna, Intreb asta pentru ca urmeaza sa plec intr-o vacanta si ma intreb ce se intampla daca, de ex, pierd telefonul sau se strica.
|
#2
Posted 10 September 2023 - 09:43
Suni in callcenter.
Gestionezi din browser de pe alt telefon. |
#3
Posted 10 September 2023 - 09:45
c e anume vrei sa gestionezi?Faci in avans platile si in concediu lucrezi cu cardul si asta e.
|
#4
Posted 10 September 2023 - 10:14
#5
Posted 10 September 2023 - 10:20
E valabil si daca se strica telefonul in tara. Am patit asta dar in cazul meu platile se fac automat prin debit-direct iar la BT cardul de credit se acopera automat din cel de debit. Nu am ce gestiona. Am anticipat si situatiile de genul asta sau ca uit sa platesc facturile si acum nu-mi mai fac griji, doar verific facturile pe Pago.
Afara pleci cu cash si card, nu te baza pe telefon si rezolva-ti problemele cu platile inainte sa iesi din tara. Edited by Leo2006, 10 September 2023 - 10:22. |
#6
Posted 10 September 2023 - 11:09
potosr, on 10 septembrie 2023 - 09:32, said:
Raiffeisen - cum pot sa gestionez contul meu fara telefon |
#7
Posted 10 September 2023 - 11:29
#8
Posted 10 September 2023 - 11:30
valabil cu orice banca/aplicatie.
rezolvarea poarta un nume simplu: cash! asta nu se blocheaza niciodata, ba din contra! |
#9
Posted 10 September 2023 - 12:10
Cash sau card. Fara telefon nu mai poti accesa IB de pe niciun alt dispozitiv.
Nici macar in call center nu te autentifica daca nu suni de pe numarul declarat in relatia cu banca. |
#10
Posted 10 September 2023 - 12:21
https://www.raiffeis...ankingWeb/login
ti-au dat un TOKEN ai setat niste parole coduri, le vei folosi, vei baga cardul in aparatul ala si vei cere cod de autentificare. Nu ai aparatul la indemana, gioco di mano. |
|
#11
Posted 10 September 2023 - 13:32
#12
Posted 10 September 2023 - 13:51
horny_hornet, on 10 septembrie 2023 - 11:09, said: Bun, ca veni vorba. La sa ceva (btw) iti trebuie parole tari, lungi etc. Unde si cum le tineti? Password manager, cineva? Nu 6 litere refolosite, sa le stie si pisica, zic.richi_e, on 10 septembrie 2023 - 11:30, said:
valabil cu orice banca/aplicatie. rezolvarea poarta un nume simplu: cash! asta nu se blocheaza niciodata, ba din contra! x_veb, on 10 septembrie 2023 - 12:10, said:
Cash sau card. Fara telefon nu mai poti accesa IB de pe niciun alt dispozitiv. Nici macar in call center nu te autentifica daca nu suni de pe numarul declarat in relatia cu banca. Edited by aaaa4567, 10 September 2023 - 13:49. |
#13
Posted 10 September 2023 - 14:15
aaaa4567, on 10 septembrie 2023 - 13:51, said:
Bun, ca veni vorba. La sa ceva (btw) iti trebuie parole tari, lungi etc. Unde si cum le tineti? Password manager, cineva? Nu 6 litere refolosite, sa le stie si pisica, zic. Eu mă gândeam că dacă pierzi telefonul, bagi smart token-ul pe alt telefon și gata, dar am impresia că ai nevoie de un sms pe numărul tău, deci situația se împute. În plus, nu cred că poți să ai activate două smart tokens în același timp. Securitatea lui pește prăjit... |
#14
Posted 10 September 2023 - 14:36
aaaa4567, on 10 septembrie 2023 - 13:51, said:
Bun, ca veni vorba. La sa ceva (btw) iti trebuie parole tari, lungi etc. Unde si cum le tineti? Password manager, cineva? Nu 6 litere refolosite, sa le stie si pisica, zic. Chiar nu conteaza ce parola e tot 1 minut dureaza spargerea ei daca chiar se vrea asta. In ziua de astazi parolele nu mai sunt sigure. De asta toate sistemele serioase au implementat 2FA Edited by MooF2010, 10 September 2023 - 14:39. |
#15
Posted 10 September 2023 - 14:38
Ce credentiale?
Autentificarea in raiffeisenonline se face pe baza userlui si codului generat dinamic de eToken. eToken-ul se poate activa pe un singur dispozitiv la un moment dat si face prin introducerea unui cod primit pe SMS pe numarul declarat la banca. |
|
#16
Posted 10 September 2023 - 15:15
wertyck, on 10 septembrie 2023 - 09:43, said:
Suni in callcenter. Gestionezi din browser de pe alt telefon. Doar daca acel alt telefon are numarul identic cu cel comunicat bancii. Daca nu, este de lucrat putin mai mult, este putin mai complicat. Dar daca n-ai incotro, asta e. alexandrualexww2, on 10 septembrie 2023 - 12:21, said:
https://www.raiffeis...ankingWeb/login ti-au dat un TOKEN ai setat niste parole coduri, le vei folosi, vei baga cardul in aparatul ala si vei cere cod de autentificare. Nu ai aparatul la indemana, gioco di mano. Token-ul fizic nu mai este valid de vreo 3-4 ani. Ai token electronic care este asociat unui numar de telefon. Daca apelezi de pe alt numar, vezi mai sus. potosr, on 10 septembrie 2023 - 09:32, said:
Buna, Intreb asta pentru ca urmeaza sa plec intr-o vacanta si ma intreb ce se intampla daca, de ex, pierd telefonul sau se strica. Cat dureaza vacanta respectiva? |
#17
Posted 10 September 2023 - 16:28
Am dechis topicul pentru ca m-am confruntat cu urmatoarea problema : acum vre0 2 ani aveam un iPhone mai vechi pe care era instalatia aplicatia smartmobile; la un anumit moment, dupa un upgrade al aplicatiei facut de banca, cu telefonul meu nu mai puteam accesa aplicatia, prin urmare a trebuit sa-mi cumpar alt telefon, nu am putut accesa nicicum contul meu si pentru a-mi cumpara un alt telefon a trebuit trebuit sa imprumut banii pentru a cumpara telefonul nou, deci la asta ma gandeam...
Din cele scrise de voi se pare ca nu pot accesa contul meu in niciun fel, decat de pe telefonul meu. Daca mai existau card reader-urile vechi era simplu, pe laptop, de ex, intrai cu codul de autentificare dat de acesta...acum, cu Smart Token-ul nu mai e posibil... In concluzie, daca se strica sau pierzi telefonul, singura solutie e la fel ca acum 2 ani, un telef nou? Ce fac daca peste putin timp nici softul telefonului nou nu mai corespunde? Nu stiu ce parare aveti voi (si nu stiu nici cum e la alte banci) dar mi se pare complet aiurea ce face Raiffeise... Am vorbit despre vacanta care urmeaza, dar poate trebuia sa intreb mai simplu : fara telefon nu poti sa ai nici o legatura cu Raiffeisen? |
#18
Posted 10 September 2023 - 19:34
potosr, on 10 septembrie 2023 - 16:28, said:
iPhone potosr, on 10 septembrie 2023 - 16:28, said:
fara telefon nu poti sa ai nici o legatura cu Raiffeisen? |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users