Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Gratar/tigaie pentru friptura - p...

Se pot utiliza imaginile generate...

Alternativa la Paint pe Ubuntu

Recomandare WYSIWYG HTML Editors
 Alegere aspersoare

Despre Japonia - tara pe care nu ...

ICSee din sursa sigura sau echiva...

Exista vreo metoda sa pasez contu...
 Acumulator 3.7v

Andaluzia sau Tara Bascilor

reparatie camin vizitare put

Pragurile minime de raportare pen...
 Anevrism de aorta ascendenta

Dovada adresei de resedinta

Tulsa King (2022 - )

Tv box android fara "servicii...
 

Arm wresling

* - - - - 6 votes
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
bursucelu_viesel

bursucelu_viesel

    Very very sketchy stuff

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,830
  • Înscris: 03.02.2009
Tare clipul asta cu Oncescu. Isi trage singur un pumn in gura..Si apoi se razbuna umilindu-l pe adversar.[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/iWRg8G7w5kA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#2
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,306
  • Înscris: 07.11.2006
Unde a fost umilirea adversarului?

#3
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,859
  • Înscris: 06.10.2008
Eu care credeam ca vrei sa te apuci de acest sport. Cand am vazut titlul zic: Bursucel sigur se apuca de ska si cauta nistre raspunsuri.

#4
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,859
  • Înscris: 06.10.2008
Nu l-a umilit, dar era asa de tare aici la noi incat parea ca isi bate joc de ei.




Eu, ca sa-ti dau un altfel de exemplu(ca tot au flexiile legatura cu ska) imi pun prima serie 55kg pe bara Z (8kg), fac 7-8 repetari, dupa care la ultima negativa cobor bara lent de tot, cam in 15s zici ca-i slow motion. Se uita lumea la mine si nu le vine a crede, adica sunt multi care nu fac o repetare normala. E de la genetic asta, sa ai tendoanele(si bicepsul)  asa de puternice si gripul antebratelor puternic.

#5
Punter

Punter

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,500
  • Înscris: 24.07.2022
aia tot faceau podul. :( parca asa se zice...

#6
bursucelu_viesel

bursucelu_viesel

    Very very sketchy stuff

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,830
  • Înscris: 03.02.2009
Eu nu zic sa nu stai un pic pe loc sa-i arati adversarului ca nu te poate urni, dar totusi dupa un timp il pui jos, ..ca sa castigi. Ca el practici nici n-a castigat dpdv tehnic (cred, nu ma pricep, dar banuiesc ca ori il pui jos, ori il faci sa faca niste faulturi si pierde punctul). Dar asta sta asta, si intr-un tarziu ii ofera mana ca un fel de "hai ca te iert" (ca mi-am tras un pumn in gura din cauza ta). Aici iarasi faptul ca nici nu te mai tii cu mana de maner, bine ca nu butona un telefon mobil cu cealalta mana (pe vremea aia nu erau de-astea moderne). Dar in final mi s-a parut ca si arbitrul ala era putin contrariat cum sa clasifice victoria. Abandon probabil.

#7
laffin

laffin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,861
  • Înscris: 16.03.2007
mai rau l-a umilit brzenk pe el.. se misca ca guvidu pe uscat si nu-l clintea..

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/HJ8v6Fk_Yoo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#8
bursucelu_viesel

bursucelu_viesel

    Very very sketchy stuff

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,830
  • Înscris: 03.02.2009

View Postsandu222, on 06 august 2023 - 19:51, said:

pun prima serie 55kg pe bara Z (8kg), fac 7-8 repetari
Mi se pare enorm si mie. Ba chiar cred ca exagerezi. Mai ales daca zici de prima serie, ..ai deja 63kile daca socotesti separat bara. Asa de ceva la o a 2 / 3-a serie.. poate. De o curiozitate m-am mai aruncat si eu la 50kg acum cateva luni (cu bara cu tot, baraZ), pe la seria 3. Dar m-am ferit in ultimul an, am vrut peste 10 repetari fara sa bag multe kile. Ultima data am facut cu 45.6kg x 11rep cu 0.8RIR (asa mi-am notat). Eu zic ca-i imposibil sa nu fac macar 8 cu 50.2kg, deci n-ar fi o tragedie sa-l bag, dar nu ca prima serie, ci ceva secundar. Cand o sa ajung sa fac 10 rep cu 1-2 in rezerva, atunci o s-o bag prima serie.
Asa ce mi s-a parut placut si curios la exercitiile de biceps la mine e la biceps concentrat (eu fac din picioare stand aplecat). Foloseam initial vreo 17kg, iarasi 12 repetari ca nu fac recorduri aici ci ma interesa strict miscarea.
Apoi peste cateva saptamani am mai ridicat de curiozitate pe la 20kg, si a mers, mai greu dar a mers vreo 11rep.
Apoi de lene am bagat niste discuri putine si grele care insumeaza 23kg, 23.6kg cu manerul daca e sa-l puis si pe el, si am simtit ca-mi zdruncina incheietura cotului pe la tendoane. Nici nu eram prea bine incalzit la exercitiul asta, desi il fac la sfarsit de antrenament pt biceps.
Apoi dupa vreo 2-3 antrenamente l-am bagat iar si nu m-a mai speriat la incheietura ci m-am obisnuit cu greutatea.
Dar ultima data, am zis sa las mai putin, si am pus alte discuri, sa ajung pe la 20-21kg ..oricum nu prea ma interesa (ca la sfarsit de program e greu sa zic ca fac recorduri). Si mi s-a parut prea usoara, si la indemana am avut niste discuri, cam maricele m-am gandit dar n-am calculat cat insuma. Abia cand am insurubat si sa ma apuc mi-am dat seama ca am minim  28kg. Zic ba.. s-o las sa pun altul, dar hai acolo un 2-3 rep sa vada si cotul cum e, poate pe viitor sa i se para fleac 23kg. E.. am facut 12rep.. cu 28.4kg Si nici macar nu m-a speriat la mana.
Dar nah, nu stiu ce sa zic, la astea concentrate e usoara partea de jos si nu-mi dau seama daca are vreo relevanta exercitiul.
Ca muschi eu nu vad sa fi crescut la nimic. Doar grasime in plus. Ca am mancat ok, dar nu prea ma inteleg cu caldura verei. Ma oboseste, transpir mult, etc.

In fine. Nu m-am apucat de skandemberg, nici n-o s-o fac. A.. asa de curiozitate as face cu cineva. Dar stiu ca in liceu facusem cu niste colegi si ma bateau toti, desi eram cel mai puternic la exercitiile de biceps. Instinctiv nu merge treaba la mine cu pozitionarea, cu trasul, directia. Poate daca as invata un pic de tehnica.
Dar oricum, mi se pare crima sportul, ca streseaza rau tendoanele si osul in sine. Cand ii mai vad pe unii cum tin mana pe dos, sau palma pe dos.."ba nebunule iti sucesti sau rupi mana".. Asta e impresia. Si vad ca au multe accidentari astia.. ZIceau ca dupa o accidentare sa puna doctorul tendonul mai departe pe os.. Sfinte sisoe..

Edited by bursucelu_viesel, 06 August 2023 - 21:06.


#9
bursucelu_viesel

bursucelu_viesel

    Very very sketchy stuff

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,830
  • Înscris: 03.02.2009

View Postlaffin, on 06 august 2023 - 21:01, said:

mai rau l-a umilit brzenk pe el.. se misca ca guvidu pe uscat si nu-l clintea..
Aici eu nu vad umilirea unde-i. A, ca e un rezultat prost, da. dar nu e o intentie de a-l umili sau o lipsa de respect. Numai Brzenk cum da din cap in semn de acceptare ca si cum "Ai fost ok, ai fost un oponent decent".
Si nu vad nici mai multa zvacnire ca la ala din clipul meu original. Pai ala chiar sare, aproape ca-si pune piciorul pe masa Posted Image Parca vrea sa se arunce cu tot corpul numai sa-l urneasca pe Oncescu. Iar Oncescu mi se pare ca avea intentii sa-l umileasca. Asa daca-l domini pe unul de nu te poate misca, mai zambesti mai il iei la misto, cum mai zice si Larratt. Dar asta se uita sec la el. Intr-un final l-a iertat de i-a intins mana, dar nici-o recunoastere de valoare (cum a facut Brzenk cu Oncescu). Asa vad eu..

Edited by bursucelu_viesel, 06 August 2023 - 21:30.


#10
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,859
  • Înscris: 06.10.2008
Bicepsii mei (plus spate, umeri, si avant etc) duc si 80kg la flexii.......am facut 4 repetari acum multi multi ani, prin 2005.
Cu 77kg 7 repetari ceva mai omenesti. Cu 70 , 10rep, deja alea erau decente. Iar cu 65 am facut 15 cu spatele lipit de perete ca sa demonstrez cuiva ca forta vine din bicepsi totusi.

Daca m-as apuca acum serios, as ajunge la 70kg. Tin minte ca faceam cate 8-10serii de flexii, imi placea asa de mult. Asta e adevarul imi placea sa fac biceps. Eu si acum am bicepsul f. f dezvoltat(ca volum), tricepsul pare minuscul desi n-ar trebui
Biceps, umeri si trapez erau grupele mele preferate. Nu-mi placea sa fac cu gantere, nici acum. Aveam o bara Z geniala, astea de magazin nu-mi plac. Au unghiul prea mic. Cu o bara buna fac oricand 8x65kg. De fapt mi-ai dat o idee, stii ca eu sunt "competitiv" ca sa nu zic altfel. Am sa vad in cat timp fac cu 70kg flexii aproape corecte.

#11
bursucelu_viesel

bursucelu_viesel

    Very very sketchy stuff

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,830
  • Înscris: 03.02.2009

View Postsandu222, on 06 august 2023 - 21:43, said:

Aveam o bara Z geniala, astea de magazin nu-mi plac. Au unghiul prea mic.
Ai vazut poate in poze bara mea. Are unghiul mare, Adica ceva la mijloc (45gr) intre supinat si ciocan. Dar totusi, o bara ca asta trisaza, caci poti sa tii mana sus in unghi si lasi bara in urma. Adica ajuta mult la partea de jos cand ridici. Practic nu ridici nimic cand esti cu bratele intinse jos. Si-n rest, e o parghie cu care apuci mai de sus (ca la skandenberg cum se catara astia cat mai sus)
Ce-i naspa la a mea e ca nu-i simetrica. Ma mai asez eu invers la diverse serii, sa lucreze simetric bicepsii.

Apropo ca zicea cineva de ciocane.. Mie mi se par mai grele ciocanele fata de flexiile supinate. Adica eu fac cu gantera pe plan declinat (las spatarul scaunului pe spate mult). Si deobicei fac 2 serii, primele ciocan, cu o greutate. Prima 12rep, a 2-a 10-11rep si mai spre epuizare. Iar apoi fac supinat. cu aceeasi greutate si fac 12rep lejer.
Am zis ca-s alti muschi si-s proaspeti, etc, dar am incercat si invers nu merge. Daca ma obosesc cu supinat, la revedere ciocane cu greutatea aia. MI se pare mult mai usor supinat decat ciocan perfect. Ce face baraZ e ceva intre si e bine ca bara dreapta ma trage aiurea de incheieturi, iar aici e foarte comod/ergonomic.

Era un clip cu intrecerile alea de forta la germani, Ala cu masca din Polonia campion daca stii de care zic. In fine. Si au facut 2 intrecere si la flexii cu baraZ. Si primul facuse cu priza mai ingusta dar punctul de prindere era mai sus, sau inaintea barei. Iar al 2-lea care avea brate mai mari a pierdut. Ca nu si-a dat seama, ca cica el se simte mai bine cu priza mai larga. Bine, dar prinderea lui era in spatele barei cu 1-2cm in loc sa fie in fata. Nu si-a dat seama si vad ca nimeni nu stia sa-l sfatuiasca.

Edited by bursucelu_viesel, 06 August 2023 - 22:12.


#12
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,837
  • Înscris: 09.01.2007
Am nimerit din greseala intr-o discutie interesanta.
Am si eu o intrebare (bine, 3) de incepator - de ce z-bar la curls? Protejezi incheieturi sau tendoanele (ca tin minte ca la un moment dat o dadusem in tendinita de la bara normala la curls, ma dureau antebratele DUPA ce puneam bara in rack)? Si daca e de la incheieturi, nu e mai bine sa intaresti incheieturile cu alte exercitii decat sa folosesti z-bar?

Intreb doar, chiar nu ma pricep.

#13
bursucelu_viesel

bursucelu_viesel

    Very very sketchy stuff

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,830
  • Înscris: 03.02.2009

View PostTehCube, on 06 august 2023 - 22:19, said:

Si daca e de la incheieturi, nu e mai bine sa intaresti incheieturile cu alte exercitii decat sa folosesti z-bar?
Nu stiu. Nu cred. De ce sa te chinui asa sa-ti sucesti antebratele daca nu le vin comoda pozitia? Ce castigi? Asa ca sa fac supinat, fac cu gantera si nu simt vreo problema. Cred ca problema vine din faptul ca pe bara trebuie mainile sa-si pastreze distanta intre ele, in toate punctele de miscare, si nu e ergonomic.

Mie mi-ar placea pt triceps la skullcrushers sa am o bara din aia cu manerele perpediculare cu bara, adica "ciocan". Acolo ma enerveaza ca ultimele repetari simt ca fortez din antebrat. Din cauza ca-i mana sucita cu palma in sus. Conteaza mult un detaliu din asta, ca vre 2 luni n-am putut face skullcrushers decat cu f putin din cauza unei febre prelungite sau ce-a fost la antebrat. iar muschiul principal, pe care-l tintesti, sta si se uita la problemele astea care nu tin de el..

Edited by bursucelu_viesel, 06 August 2023 - 22:42.


#14
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,732
  • Înscris: 24.10.2015
Bara Z sau dreapta? Depinde de valgus-ul antebratelor. Cand stai drept in picioare cu bratele pe langa corp, palmele in fata cu degetele mari in exterior, priveste bratele in oglinda. Daca e drept de la umar pana in palma => valgus neprezent (ideal dar nu prea exista). Daca antebratele merg spre exterior sub un unghi oarecare de la cot => e prezenta o forma de valgus. Cu cat mai spre exterior sunt indrepate antebratele cu atat valgusul e mai pronuntat.

Cu ce ne afecteaza asta? Cand valgusul e pronuntat, nu poti face flexii cu bara dreapta fara sa uzezi aiurea articulatiile cotului. Asta se intampla fiindca in timpul flexiei, antebratele tind sa se departeze natural unul de altul datorita unghiului, insa pumnii tinand strans bara nu permit aceasta departare si prin urmare in zona coatelor apare o tensiune mare. E ca la o usa cand balamalele nu-s perfect aliniate si cand o misti scartaie si freaca rau, se misca greu.

Astfel de persoane ar trebui sa evite bara dreapta sau maner drept la flexii biceps ori extensii triceps. Ideal e de lucrat unilateral cu gantere sau la cabluri. Pentru flexii/extensii cu ambele brate de dorit priza neutra. Ca si compromis merge bara Z ori funia la scripeti.

[attachment=2759124:varus-valgus-coude-800x576.webp]

#15
bicosu

bicosu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,034
  • Înscris: 03.01.2007

View Postbursucelu_viesel, on 06 august 2023 - 17:35, said:

Tare clipul asta cu Oncescu. Isi trage singur un pumn in gura..Si apoi se razbuna umilindu-l pe adversar.[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/iWRg8G7w5kA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

A fost putina regie ca sa fie ceva mai spectaculos. Diferenta de forte dintre noi 2 era evidenta si cunoscuta de catre toti. N-am putut sa-l clintesc nici macar 2 cm. Era perioada cand deja obtinuse recent multiple titluri de campion mondial/european. Prea sus pentru restul romanilor la acea vreme.

Edited by bicosu, 18 August 2023 - 11:52.


#16
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,859
  • Înscris: 06.10.2008
Deci tu esti baiatul in verde? da mai multe detalii despre tine

#17
bursucelu_viesel

bursucelu_viesel

    Very very sketchy stuff

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,830
  • Înscris: 03.02.2009

View Postbicosu, on 18 august 2023 - 11:52, said:

A fost putina regie ca sa fie ceva mai spectaculos.
Partea "spectaculoasa" sau mai bine zis socanta a fost ca s-a lovit aparent destul de grav cu propriul pumn, nu ca a fost superior sau chiar ofticat in timpul partidei. Ca asa frecvent se vede ca unul e superior si domina partida.

#18
bicosu

bicosu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,034
  • Înscris: 03.01.2007

View Postsandu222, on 18 august 2023 - 18:47, said:

Deci tu esti baiatul in verde? da mai multe detalii despre tine
https://youtu.be/xHL...4Jqfo-1xeLhNaPZ
M am apucat de prin 2004 cred, m am lasat de cativa ani. Am facut sportul asta de placere, perioade de antrenament intens, perioade de pauza. Fara doping, o singura data creatina timp de o luna. 1 animal pack odata, niste animal flex altadata. Atat retin.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate