Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare centrala termica apar...

samsung Xcover 5 Nu mai vrea

Recomandare serviciu / firma recu...

La mulți ani @Piniuli!
 Pret inghetata corso kaufland?

La multi ani @Constantin si Elena...

La mulți ani @Ion_Bumbu!

Obiecte vechi și inutile car...
 Mentenanta Acoperis

Cheder deteriorat , zgariat, cum ...

Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...

Blat de bucatarie lungime 4,60 m
 Termostat incalzire si racire

Configurare retea cu modem Vodafo...

Curtea Penala Internationala soli...

Sunt obligate bancile sa opteze p...
 

De ce renunt la Raiffeisen - PJ

* * * - - 5 votes
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#19
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,701
  • Înscris: 26.11.2001
Gata, de 10 minute am deschis cont PJ la BT.

Si aici e omor, dar:
- au casierie pt nevoi de numerar
- au optional programare la ghiseu, ca sa nu stai la coada!

#20
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,731
  • Înscris: 30.08.2017
Cum e cu comisioanele la BT comparativ cu Raiffeisen?

#21
asffga

asffga

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 514
  • Înscris: 04.04.2023

 sdrc, on 26 iulie 2023 - 11:47, said:

Nu este vina bancilor comerciale; la nivelul ECB(BCE)/EBA(ABE) sunt emise in cascada noi si noi reglementari/ghiduri privind cunoasterea clientelei (KYC)
Cum sa nu fie vina bancilor. E vina lor ca si-au dat mana cu UE ca sa batjocoreasca clientii.
Cand a fost vorba de taxarea bancilor au rasturnat si guverne doar ca sa nu fie taxate.

In special RZB, banca care oficial in Romania a inventat ziua libera platita ca fiind de munca daca te duci sa rastorni guvernul in piata.

 eiffel, on 26 iulie 2023 - 11:53, said:

La fel cu casieriile - le-au inchis cam toti - acuma e totul automatizat. Asta s-a agravat de cand cu pandemia.
Si daca au casierie pun taxe pe ele mari ca sa fie siguri ca nu le folosesti decat foarte rar si cedezi santajului de a te duce la aparat.

#22
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,701
  • Înscris: 26.11.2001

 george_alexandru, on 27 iulie 2023 - 11:12, said:

Cum e cu comisioanele la BT comparativ cu Raiffeisen?
Am putine tranzactii lunare, iar pachetul pt care am optat este cel minim, de 29 lei.

https://www.bancatra...-de-cont-curent

#23
asffga

asffga

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 514
  • Înscris: 04.04.2023

 Dany_Darke, on 26 iulie 2023 - 12:02, said:

sa nu te mire eiffel, in martie mi-am schimbat cardul ca expirase, a trebuit sa merg in agentia de aici sa fac o cerere specifica pt a cere agentiei de unde s-a deschis contul sa-mi aprobe trimiterea cardului in agentia actuala mi s-a spus foarte clar ca trebuie ca agentia emitenta sa fie de acord cu cererea mea, pt a putea trimite cardul. agentie care este inchisa din 2019, toate cererile fiind trimise de fapt catre sucursala din orasul respectiv si doar daca ei sunt de acord este vb de o alta banca, nu raiff,  
Zi direct BT
Si nu mai folositi termenul de sucursale pentru ca termenul corect e agentie. Sucursala e doar sediul zonal ce coordoneaza agentiile.

 Dany_Darke, on 26 iulie 2023 - 11:50, said:

foarte prost gandit. banca se alege in functie de beneficiile cu cele mai mici pierderi pt mine ca si client, nu de dragul unei angajate dintr-o agentie. daca vrei sa gasesti motiv sa vb cu aia, o scoti in oras si gata
Nu e vorba doar de fata draguta pe care ai vrea sa o...
De obicei aia e cea mai tuta si care iti face mii de nervi ca habar nu are propria procedura a bancii in care lucreaza.
Eu la o singura banca am dat de un angajat cu experienta, din vechea garda, orientat catre client, stia toate combinatiile posibile si unde era in afara procedurii obisnuite nu se sfia sa ceara mai sus o derogare pe loc.
Unii au intrat in domeniu doar ca sa aiba un loc curat cu aer conditionat vara si cu caldura iarna unde sa stea sa vegeteze.
Pe vremuri (inainte de bagarea Romaniei in UE si odata cu asta creditarea pana la cer pana a ajuns ca majoriatatea oamenilor sa traiasca datorita creditelor, ca economia acum e bazata pe credit) era si o smecherie sa lucrezi in domeniul bancar, era mai smecherie sa faci asta decat e acum sa lucrezi la o firma IT. Dupa bagarea Romaniei in UE sistemul bancar a devenit neatractiv, ajunsesera si la volume de munca mai mari ca se dadeau credite ca pe bomboane, si mai ales ca au ajuns niste noi suveici ce pompau bani in birouri care sa atraga, de la firme de marketing pana la ONG-uri toate aveau brusc pe mana bugete cu care isi permiteau sa faca birouri care sa acapareze oameni in ele si sa se prefaca ca muncesc.

#24
sdrc

sdrc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 770
  • Înscris: 28.05.2008

 asffga, on 27 iulie 2023 - 11:42, said:

Cum sa nu fie vina bancilor. E vina lor ca si-au dat mana cu UE ca sa batjocoreasca clientii.
Cand a fost vorba de taxarea bancilor au rasturnat si guverne doar ca sa nu fie taxate.
In special RZB, banca care oficial in Romania a inventat ziua libera platita ca fiind de munca daca te duci sa rastorni guvernul in piata.

Ma scuzati, dar nu inteleg care e legatura intre reglementarile de tip KYC impuse de autoritatile de supraveghere (raspunsul meu strict la aspectul semnalat de dvs.) si taxarea bancilor (implicit a clientilor acestora!) sau rasturnarea guvernelor ...
Repet, in ceea ce priveste aspectele legate de actualizarea datelor personale nu e deloc vina bancilor comerciale - sunt simpli executanti.
Prin analogie, daca Statul roman impune o noua reglementare legata de documentele de identitate, dvs. va suparati pe functionarii de la Evidenta populatiei/pasapoarte?

Edited by sdrc, 29 July 2023 - 19:33.


#25
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,701
  • Înscris: 26.11.2001
@sdrc

Problema este ca unele banci fac reactualizarea datelor online, iar altele nu reusesc sa termine procesul nici dupa X zile dupa ce le-ai vizitat fizic, pentru ca procesul trebuie aprobat din "Centrala".

Si faza cu reactualizarea datelor este o birocratie prost pusa in practica.

Ti se schimba in viata CNP-ul? NU!
Ok, ti se schimba CI, dar tot o sa ajungi fizic la banca cu el si atunci faci reactualizare.

La PJ exista Certificat Constatator online, la care bancile au acces contra-cost si te taxeaza pentru asta.

#26
floraur

floraur

    pitic insignifiant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,318
  • Înscris: 22.07.2005
Nope,
eu raman cu RZB, ING, REVOLUT (bun, REV dar nu pentru business, asta ar fi o prostie catastrofala)... pentru ca toate bancile au probleme diferite, nu exista niciun fel de solutie minune. Am lucrat pentru doua banci, am lucrat cu inca zece, tot timpul ai ceva de reprosat si ceva care te deranjeaza.

De exemplu Libra Internet Bank:
toata lumea zice waw, o banca pentru mine, avangarda, echipa tanara si foarte laser, toate astea... au casierie dar nu au depomate prea multe.
Cum o joci pe asta? Daca la RZB poti depune bani oricand la cost zero, la LIBRA trebuie sa stai la coada, asteptand sa se termine discutia despre un credit, pe care o tot intinde aiurea doamna Maricica de la Sculerie! E inadmisibil sa ma pui sa astept o ora sau mai mult, ca sa depun si eu 5.000lei in contul de PJ.

Dar care-i faza cu casieria, de ce ai nevoie de treaba asta, atata vreme cat ai depomate, mai ales ca spui ca nu ai foarte multe tranzactii?
Ok, pot fi aglomerate dar poti studia traficul si sa iti formezi un patern si sa le utilizezi cand nimeni nu e interesat de ele. Si la BT o sa stai la coada, la o adica, nu e ca si cand acele ghisee te vor prioritiza pe tine, in fata doamnei Maricica, care vine sa isi plateasca rata, doua facturi si un mai deschide un mic depozit pentru nepoti sau pune botul la un mic fond de investitii de la BT, in loc de depozit... ca tot a prins-o doamana teller!

Am o gramada de povesti despre majoritatea bancilor, inclusiv RZB sau ING. Apropo, RZB vrea sa fie ING, indiferent ce fac astia, RZB sunt disperati sa copieze, ca niste catei idioti!
Dar bine ai venit la BT, aici vei face cunostinta cu un prieten pe care nu l-ai mai intalnit niciodata, se numeste comision de depunere numerar... se scrie cu litere mici!

 Courage, on 27 iulie 2023 - 11:11, said:

- au optional programare la ghiseu, ca sa nu stai la coada!

Programarea aia e putin cam teroretica, ai venit la timp, ei vor sa te serveasca, dar intai sa termine cu doamna Maricica...

Edited by floraur, 30 July 2023 - 10:36.


#27
mykero

mykero

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 813
  • Înscris: 09.01.2010
Am avut pana acum peste 10 programarile facute online la BT. Nu a trebuit niciodata sa astept dupa Maricica, absolut intotdeauna a fost respectata programarea. Dar na, poate vorbim de alta Maricica...

#28
sdrc

sdrc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 770
  • Înscris: 28.05.2008

 Courage, on 30 iulie 2023 - 06:57, said:

@sdrc

Problema este ca unele banci fac reactualizarea datelor online, iar altele nu reusesc sa termine procesul nici dupa X zile dupa ce le-ai vizitat fizic, pentru ca procesul trebuie aprobat din "Centrala".
Si faza cu reactualizarea datelor este o birocratie prost pusa in practica.


Sunt de acord cu dvs., executia este deficitara in cazul multor banci; am inteles de la bun inceput punctul dvs. de vedere.
Partea buna este ca in zilele noastre clientii au posibilitatea de a alege, iar exemplele furnizate in cadrul acestui topic reflecta acest aspect.

#29
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,086
  • Înscris: 02.09.2005
Eu nu stiu de ce unii tot baga scuza cu digitalizarea raiffeisen. Am inchis un card de credit la ei, nici urma de mail prin care sa mi se confirme închiderea cardului, nici urma de telefon prin care sa mi se ceara un nr de cont unde sa se transfere ceea ce era in plus pe card (Menționez ca asa mi se spusese, ca voi fi sunat).
Pentru a avea ceva la mana a trebuit sa ma duc intr-o filiala in care sa primesc un document care sa ateste închiderea contului. Pentru a comunica contul de transfer trebuie sa ma duc iar, dar in zilele saptamanii, in filialele care lucreaza si sambata nu se poate.
Deci, unde e digitalizarea?

#30
sarbulb

sarbulb

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 24.09.2016
Courage - daca iti mai alina durerea cu RAIFF : am fost , identic - la fel - total in aceeasi situatie cu tine . Cont deschis acum la Raiff acum multi - multi ani , mega max probleme cu actualizare date personale ( un cosmar ! ) si nu numai  . Finalizare : cu Banca Transilv , ca si Dvs . Sant f multumit si incantat de decizia luata cu Banca Trans ( ca parca e o mare munca sa muti contul de la banca A , la banca B ... ) .

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate