Orange Yoxo - prima aplicatie digitala care iti permite sa iti configurezi abonamentul asa cum iti doresti
Last Updated: May 17 2024 19:16, Started by
MembruAnonim
, Mar 25 2020 14:27
·
75
#8767
Posted 08 April 2024 - 18:06
Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un cod de reducere? multumesc
La acest tip de abonament, daca esti in roaming si depasesti netul alocat abonamentului inteleg ca nu ti se factureaza cat consumi, ci trebuie sa platesti 32Lei pt o alta optiune de net in roaming? |
#8768
Posted 08 April 2024 - 18:31
Nu îți merge mesageria că ești prea nou.
Daca îmi iau ban din cauza ta... DORINMECAEA1 Nu poți face cost suplimentar pe yoxo |
#8769
Posted 08 April 2024 - 20:09
Zvon. Cică dispăre abonamentul de 9 lei
O fi adevărat? |
#8771
Posted 08 April 2024 - 20:13
Am deschis un al doilea abonament în aplicație și am niște nelămuriri dacă mă poate ajuta cineva. Instrucțiunile spun să bag cartela în telefonul conectat la WiFi, să deschid aplicația YOXO și să selectez “am primit cartela sim”. Wtf??? Unde e opțiunea asta, ca n-o găsesc nicăieri???
L.e. Am găsit, în notificări Edited by underrated, 08 April 2024 - 20:16. |
#8773
Posted 08 April 2024 - 21:28
Vettel, pe 08 aprilie 2024 - 20:09, a scris:
Zvon. Cică dispăre abonamentul de 9 lei O fi adevărat? Într-un rezultat financiar de-al lor, citisem că abonamentul ăsta de 9 lei ar fi mai profitabil decât s-au așteptat. |
#8774
Posted 08 April 2024 - 22:48
Cel putin de la mine astia cu 9ron, yoxo face profit aproape 100%.
Le platesc lunar 9euro pe 5 numere pe care le tin doar de back-up. Resurse consumate... zero. Lunar |
#8775
Posted 12 April 2024 - 09:32
Salutare, am făcut un nou abonament pentru un prieten, totul a decurs bine urmând să primesc noua cartelă cu număr prin curier. Am primit cartela, am băgat-o în telefon, după care am scanat seria de pe cartelă în aplicație urmând să se activeze după cum spunea in aplicație.
Dar care este treaba de nu s-a activat cartela nici după două zile de când am primit-o? Acum în aplicație îmi spune să configurez din nou noul abonament. |
#8777
Posted 12 April 2024 - 09:53
E posibil să aibă din nou probleme. Încearcă să iei legătura cu suportul din aplicație, explicându-le situația. E foarte posibil să ceară și seria SIM-ului.
|
#8779
Posted 13 April 2024 - 06:16
Nu a răspuns nici până acum, cred că o să renunț la abonament dacă sunt sunt dezinteresați de noii clienți!
|
#8780
Posted 13 April 2024 - 06:21
Și e foarte posibil ca nici să nu răspundă cineva până Luni.
|
#8781
Posted 13 April 2024 - 07:10
Pentru prima data de cand am yoxo - s-a intamplat ceva la plata, nu s-a putu efectua. E acelasi card cu care platesc de un an si ceva, sunt bani pe el, expira in iulie.
Am incercat cu "incerca din nou" - la fel eroare "nu s-a putut efectua plata". Am rezolvat cu alt card, totusi e ciudat dupa ce atata vreme nu au avut probleme in a retrage suma lunar....deodata nu mai vrea. Si e doar un banal card de debit de la raiffeisen, adica nimic exotic. |
|
#8782
Posted 13 April 2024 - 09:10
Când citeam, chiar mă gândeam: "Să vezi că-i un card de la Raiffeisen". După cum bine știi, de la o perioadă, mai tot timpul trebuie sa aibă vreo problemă, fie cu ale lor carduri, fie cu aplicația. L-am schimbat cu cel de la Bcr tot din cauza asta, ca să nu mă trezesc cu vreo surpriză. Oricum, sunt de părere că Orange ar trebui să pună osul la treabă și să ofere în aplicația Yoxo posibilitatea de-a adăuga o modalitate de plată de rezervă. Nu se știe niciodată.
|
#8783
Posted 13 April 2024 - 15:37
Vreau să închid un abonament digi și să trec vechiul nr pe yoxo. Trebuie să închid întâi abonamentul și să aștept închiderea sau merge în aplicația yoxo preluarea automată a numărului și imiplicit închiderea abonamentului digi ?
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users