Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Duster 2022 Journey+ 150 4WD "Portocala Turbata"

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
88 replies to this topic

#19
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,230
  • Înscris: 12.12.2011
Să te bucuri de ea, km mulți fără incidente!

Bine că nu ți-au zis unii că mai bine îți luai nu știu ce bolid made by Germany, cu nșpe mii de km în bord.

Ar fi mers un 2023, doar așa, că era "mai nou", cu emblema cea șmecheră. Le zici să îți schimbe emblemele peste tot 😅😅

#20
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,885
  • Înscris: 28.11.2006
Mie nu-mi place emblema noua, nici liniile alea de pe grila, care seamana cu niste egaluri. E mult mai fain designul anterior, dar e doar  chestie de gust.

S-o stapanesti sanatos!

#21
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010

View PostDannyMC, on 15 iulie 2023 - 14:51, said:

Treptele 1 si 2 sunt foarte scurte, dificil de utilizat in oras. Pozitia la volan mi s-a parut  destul de incomoda, (cumva prea inalta si nu suficient de departe de volan), inca nu am reusit sa-mi gasesc o pozitie in care sa nu ma doara gamba si genunchiul piciorului drept
....
La minusuri pot sa trec ca am observat si la mine rezonanta arborelui cardanic la turatii intre ~1600-2000 rpm, sezizabila in treapta 5 si 6, mai mult intr-a 6-a. Dar cum de obicei nu conduc un benzinar in turatii atat de joase mai ales in treptele superioare, a fost mai mult un experiment pentru a vedea daca se aude ceva. Tot pe minus trec si timoneria cutiei, care

Sa va bucurati de ea si sa va poarte fara probleme pe colcauri si pe drumurie ce le veti face mai departe multi km fara probleme! Posted Image
Masina este cu valente de offroad si chiar merge surprinzator de bine in teren insa n-are cutie de transfer cu 2 rapoarte asa ca 1 si 2 sint scurte, oricum Renault are "boala" cu 1-a scurta, va obisnuiti si va fi OK.
Pozitia inalta iarasi este tipica pentru masinile care merg in teren, la fel treaba de obisnuitnta, dupa un timp o sa va placa pozitia inalta la volan.

Mda, la masinile cu cardan mai apare rezonanta aia, la unele Diesele mari e trist daca le scapi subturate, zici sa se rupe masina...

Motorul trage ca un Diesel de la turatie joasa si este extrem de confortabil la condus.

View PostBombalurina, on 15 iulie 2023 - 15:22, said:

Vezi ca se pleaca cu viteza a 2-a de pe loc. Posted Image

Si la 1300 tot cu a 2-a se pleca, ca la camioane, "boala" lui Renault insa in teren este excelenta o treapta redusa mai ales la navigat peste bolovani si sleauri.
Oricum e bine de asteptat pina la peste 10kkm pentru a pleca cu a 2-a de pe loc.

Edited by Ion_Bumbu, 15 July 2023 - 23:13.


#22
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,997
  • Înscris: 09.05.2009

View Postcorcodel10, on 15 iulie 2023 - 22:35, said:

Să te bucuri de ea, km mulți fără incidente!

Bine că nu ți-au zis unii că mai bine îți luai nu știu ce bolid made by Germany, cu nșpe mii de km în bord.

Ar fi mers un 2023, doar așa, că era "mai nou", cu emblema cea șmecheră. Le zici să îți schimbe emblemele peste tot ����
Multumesc! Sincer imi place mai mult sigla veche si in plus de asta la cel cu sigla noua sunt mai multe lucruri schimbate, au facut un fel de facelift la facelift care mi s-a parut a fi un fel de cost-cutting , cum ar fi bordul cu alt fel de aeratoare, au eliminat niste trimuri cromate de prin faruri si din interior, au scos sigla 4WD de pe lateral si au inlocut-o cu un abtibild lipit pe haion, etc.

View Postpufonel, on 15 iulie 2023 - 22:55, said:

Mie nu-mi place emblema noua, nici liniile alea de pe grila, care seamana cu niste egaluri. E mult mai fain designul anterior, dar e doar  chestie de gust.

S-o stapanesti sanatos!
Multumesc! Si mie imi place mai mult sigla veche! :)

View PostIon_Bumbu, on 15 iulie 2023 - 23:03, said:

Sa va bucurati de ea si sa va poarte fara probleme pe colcauri si pe drumurie ce le veti face mai departe multi km fara probleme! Posted Image
Masina este cu valente de offroad si chiar merge surprinzator de bine in teren insa n-are cutie de transfer cu 2 rapoarte asa ca 1 si 2 sint scurte, oricum Renault are "boala" cu 1-a scurta, va obisnuiti si va fi OK.
Pozitia inalta iarasi este tipica pentru masinile care merg in teren, la fel treaba de obisnuitnta, dupa un timp o sa va placa pozitia inalta la volan.

Mda, la masinile cu cardan mai apare rezonanta aia, la unele Diesele mari e trist daca le scapi subturate, zici sa se rupe masina...

Motorul trage ca un Diesel de la turatie joasa si este extrem de confortabil la condus.
Multumesc, sper sa fie multe drumuri si multi km fara probleme! Intr-adevar acum m-am obisnuit cu pozitia in scaun, si cu treptele scurte.

#23
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Multi km fara probleme! De tras sigur trage bine, recent m-a surprins pe Mestecanis cu ce lejeritate depasea un Duster ( benzinar, ca l-am intrebat pe statie :)) )  si ce fain se infigea, am mers cativa km in spatele lui.

#24
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,271
  • Înscris: 27.07.2006
Great choice! Multi km fara probleme!
Pe masura ce o sa acumulezi km - mai ales pe coclauri - o sa apreciezi si mai mult suspensia masinii! Au gandit-o genial!

#25
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,271
  • Înscris: 27.07.2006
Si pentru c-ai prins gustul la offuri 😀, as recomanda scutul de aluminiu - "imbraca" pana sub bara fata. Util pentru protectia prinderilor radiatorului, acesta fiind "descoperit" - scutul din fabrica nu-l acopera. Daca iei vreun bolovan/creanga, se opreste in scut.
Il are si Dacia la accesorii, dar mai avantajos la magazinele de profil.
Iar daca te tenteaza, poti activa cateva functii - user-ul torquemada de pe forumul mono-marca e tata lor. Eu am apelat la el.

#26
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,997
  • Înscris: 09.05.2009
Multumesc! Ma uitasem si eu la scuturile metalice pe site la Dacia, sunt utile intr-adevar. Vedem...
Il stiu pe t0rquemada de pe Logan Club, e foarte bun!

#27
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,970
  • Înscris: 06.04.2007

View Postcorcodel10, on 15 iulie 2023 - 22:35, said:

Să te bucuri de ea, km mulți fără incidente!

Bine că nu ți-au zis unii că mai bine îți luai nu știu ce bolid made by Germany, cu nșpe mii de km în bord.

Ar fi mers un 2023, doar așa, că era "mai nou", cu emblema cea șmecheră. Le zici să îți schimbe emblemele peste tot ����
Treaba de retina si impresii personale/subiective, mie imi place mai mult cu vechea sigla si cu acele elemente cromate in grila radiatorului.
Cu sigla noua pe langa ca nu arata mai bine, se vede si reducerea de costuri, abtibilde aplicate...e cam trist.
La Duster nu e chiar asa evident, dar la celelalte modele se vede mai bine economia asta trista. La utilaju meu chiar m-am interesat sa fiu sigur ca primesc masina cu sigla veche Posted Image))
Minimalismul e un trend acu, si la job au modificat sigla, nu vad decat ca au facut economie la culoare si ca sigla veche evidentia mai bine cine suntem..

Danny, multi km si drumuri noi bune si mai putin bune, asa pachet complet ca ai cu ce acum  Posted Image)  Eu iti recomand chestii mai simple, pana nu o prinde iarna baga-i macar o data o ceruiala la vopsa.
Sau pt o protectie rapida fara transpiratii/fara frecare, ia o dracie d-asta scumpa vai de mama ei, cat o fi masina la tine cred ca un flacon iti va fi suficient. Pulverizezi si stergi, nimic mai simplu, ii da si luciu suplimentar.
Si pt interior cauta sa ai "carpa magica" asa ii spune si o gasesti prin magazine, ai sa-mi multumesti mai tarziu, e chiar smecherie de carpa, nu zgarie si sterge grav de bine, volan, display, ceasuri etc etc.

Ma bucur sa vad ca exista varianta 4x4 benzina si manuala, din ce-mi aduc aminte pana nu demult nu puteai comanda decat cu transmisie automata la 150cp. Poate mi-a scapat mie
Motorizarea asta si eu zic ca e super ok, ar fi fost overkill sa fi pus macar si pe Jogger 1.3 tce Posted Image)
Trage din toate pozitiile, cuplu minunat raportat la greutate, se infige bine fara sa turezi in draci

Attached Files


Edited by Octavian___, 16 July 2023 - 09:50.


#28
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,997
  • Înscris: 09.05.2009

View PostOctavian___, on 16 iulie 2023 - 09:49, said:

Danny, multi km si drumuri noi bune si mai putin bune, asa pachet complet ca ai cu ce acum  Posted Image)  Eu iti recomand chestii mai simple, pana nu o prinde iarna baga-i macar o data o ceruiala la vopsa.
Sau pt o protectie rapida fara transpiratii/fara frecare, ia o dracie d-asta scumpa vai de mama ei, cat o fi masina la tine cred ca un flacon iti va fi suficient. Pulverizezi si stergi, nimic mai simplu, ii da si luciu suplimentar.
Si pt interior cauta sa ai "carpa magica" asa ii spune si o gasesti prin magazine, ai sa-mi multumesti mai tarziu, e chiar smecherie de carpa, nu zgarie si sterge grav de bine, volan, display, ceasuri etc etc.

Multumesc Octavian___! Sa fiu sincer, cand am cumparat Dusterul mi-am propus sa-mi pese mai putin de aspectul exterior, decat am facut-o cu Loganul! Pentru ca aveam grija de el ca de ochii din cap si mereu se gasea cate un bou pe care-l durea in pix si imi lasa cate un semn pe masina. El pleca relaxat si eu imi faceam nervi aiurea!Posted Image
Iar acum pe drumurile pe care imi propun sa merg, sansele sa-i fac si eu niste semne sunt mult mai mari. Posted Image

View PostOctavian___, on 16 iulie 2023 - 09:49, said:

Ma bucur sa vad ca exista varianta 4x4 benzina si manuala, din ce-mi aduc aminte pana nu demult nu puteai comanda decat cu transmisie automata la 150cp. Poate mi-a scapat mie
Cand am inceput eu sa caut, adica in Iulie 2022, era disponibila varianta asta pe care am cumparat-o.

#29
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,891
  • Înscris: 22.12.2005
enjoy! ma mira insa ceva (am vazut topicul tau pe forumul nostru) -tu nu ai facut drive test cu masina?
Din ce postezi pare ca te-ai suit in ea prima oara cand ai primit-o si acum o "descoperi".
DAca asa este - ma bucur pentru tine ca v-ati "potrivit".
Inainte sa trec pe Duster m-am dat cu el (modelul nou, cu cel vechi mersesem ceva) atat in drive test cat si "in particular"- masina unui amic.
Nici prin cap nu mi-ar fi trecut sa nu fac drive test pentru ceva pe care urma sa l conduc ceva vreme.
Km faini!

#30
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,997
  • Înscris: 09.05.2009
Multumesc! Am facut drive-test, dar asa cum se face la Dacia, adica de la poarta reprezentatei pana la urmatorul semafor si inapoi! Cand l-am intrebat pe dealer daca pot sa iau masina pentru un drive test mai lung, chiar contra cost, ziceai ca i-am propus sa ma lase sa fur masina!
N-am avut, ca tine, noroc de un amic amabil care sa-mi lase o masina cu aceasta motorizare pe mana, am studiat insa achizitia si stiam bine ce urma sa cumpar,  uimirea a venit cand am scos-o din oras si mai ales cand am scos-o de pe asfalt.

Edited by DannyMC, 16 July 2023 - 15:04.


#31
Phonyx

Phonyx

    Veteran

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,584
  • Înscris: 11.07.2006
Felicitari si multi km fara evenimente,lasa ca eu cand am comandat tucsonul nici pana la poarta nu am condus deoarece nu a avut pentru drive tesc asa se vindea ca painea calda,ce sa mai zic de cutie automata ca nu am condus in viata mea doar cand am preluat masina.

#32
DannyHuwe

DannyHuwe

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,577
  • Înscris: 30.03.2023

View PostDannyMC, on 16 iulie 2023 - 08:36, said:

Il stiu pe t0rquemada de pe Logan Club, e foarte bun!
Confirm,m-a ajutat sa imi repare el niste probleme care le avea masina. ��

#33
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,891
  • Înscris: 22.12.2005

View PostPhonyx, on 16 iulie 2023 - 16:59, said:

Felicitari si multi km fara evenimente,lasa ca eu cand am comandat tucsonul nici pana la poarta nu am condus deoarece nu a avut pentru drive tesc asa se vindea ca painea calda,ce sa mai zic de cutie automata ca nu am condus in viata mea doar cand am preluat masina.

nu  incerc sa imi imaginez cum a fost prima noapte dupa nunta. tot fara drive test..
oricum la muieri tot asa merge, astea cu "Automanta" se marita pe banda rulanta.
glumesc(sper), problema reala ramane- o masina este un bun de folosinta indelungata - prima conditie este sa simti ca "e de acolo".
restul e can can
exemplific - (am zis odata sa dau o sansa si mizeriilor de la BMW si sa fac un drive test - mai mult de gura amicilor care erau tare guralivi (ma rog, si invidiosi pe japoneza mea).
m-am dus(dupa 1000 de semnaturi ca ziceai ca plec cu submarinul spre titanic), luat motorul, plecat pe el calare.
in 20 minute (ca sa nu fiu magar) terminasem
+ uri -
- motorizarea - elastica, putere, cuplu
- frane - senzatie. (aproape lafel de misto ca la japo)
- ciclistica - dubioasa dar interesanta- chiar CG ul era jos
- luminile - misto led-urile
- all heated


- uri
- totul - pozitie de conducere, feelingul, servofrana electrica, cardanul si trasmisia, comenzile
- era nevoie de proiectoare(optiionale, pret cat china), spotul de la led-uri era meschin
- ma loveam de cilindrii si statem cu mainine intr-o pozitie nefireaza si incomoda(deh, bmw, facut pt 1.75:)) )
- feedbackul - il dadeai de pamant (te inclinai) si mergea ca tramvaiul. nu te anunta(sa simti ca e corp comun cu tine) cand depaseai limitele. ca un tataie autist. si te trezei cu bordul pom de craciun si cu puterea taiata etc.

nici gratis nu l-as fi luat - pur si simplu nu era nicio placere in a-l pilota.

#34
dcn

dcn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 169
  • Înscris: 19.10.2007
Ma bag si eu in discutia dumneavoastra.
In primul rand, sa o stapaniti sanatos!
Eu conduc un Duster 1.5 dCi 4x4 pe care il are sotia de la serviciu. Duster este perfect pentru ce a fost conceput, masina cu garda la sol mare, 4x4 capabil, ceva mai austera. Daca cineva vrea mai rafinat, are la Renault sau la Nissan destule optiuni.
Despre plasticele vopsite cu alb si disparitia ornamentelor cromate, am vazut niste discutii cu strategia Dacia pe mai multi ani de acum incolo.
Faptul ca nu mai cromeaza ornamentele le reduce lor amprenta de carbon, cromarea e o operatiune poluanta.
Ziceau si ca vor implementa ceva sisteme de siguranta care necesita camera montata pe masina dar vor folosi o aplicatie care se poate descrca de catre utilizator si va fi folosita camera telefonului. Cam cum e acum echiparea radio pe variantele ieftine, fara head-unit.
Asta inseamna economii la fabricare prezentate ca filisofie de dezvoltare.

#35
jay333

jay333

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,174
  • Înscris: 02.04.2007
Cat am avut eu Duster, nu cred ca am plecat de 10 ori cu a 2-a, pur si simplu mi se parea ca patinez ambreiajul.

#36
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,271
  • Înscris: 27.07.2006
Same here. Stiu ce scrie-n carte, dar m-am obisnuit si plec numai cu a 1-a, cu exceptiile de rigoare.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate