Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sifon pe circuitul frigorific.

Cel mai adormit Hard Disk.

Salariu minim european in Romania

verificare specificatii lapgop Asus
 Problema cu o camera Panasonic MD...

Probleme cu reddit

Problema sunet boxa noua

Despre proiectarea drumurilor urb...
 Final Cut Camera

Z6III vs Z8

Foloseste careva CFD-uri si sa ai...

Un calculator ieftin ?!
 macbook pro 16 VS AMD Laptop

Sistem ON-GRID fara curent din re...

rectin Romania - site uri fake

Recomandare telefon
 

Dacia la Raliul Dakar din 2025

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
bettrik

bettrik

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 222
  • Înscris: 21.04.2009
Începând din 2025, Dacia va participa în calitate de constructor la Raliul Dakar din cadrul campionatului mondial de rally raid.
Francezul Sébastien Loeb, de nouă ori campion mondial de raliu, și Cristina Gutiérrez Herrero, pilot de raliu din Spania, vor concura oficial pentru echipa Dacia încă din 2024 cu ocazia fazelor de testare.


https://www.biziday....cLGe5ONkH3IKE4w

Clar un mare pas inainte pentru Dacia.

#2
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 123,326
  • Înscris: 07.02.2003
Un pas mare si pentru combustibilii ecologici fabricati de Aramco.

Edited by andreic, 03 July 2023 - 19:02.


#3
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,719
  • Înscris: 29.03.2006
Dacia a mai participat la raliuri, dar nu au treaba masinile alea cu cele de strada, e o diferenta catastrofala de performanta si pret pt. componente si constructie, si chiar si asa le schimba in timpul cursei.

La toate marcile care participa e ceva de genul asta, dar totusi un 959 sau noul 911 Dakar care se vand, sunt mult mai apropiate de cele de raliu.
Valabil si pt. Subaru si alte cateva.
Si la ele sunt diferente foarte mari, chiar si la variante asa zis WRC, dar nu sunt chiar complet altceva cum e la Dacia.
O masina de raliu costa sute de mii de euro, chiar si milioane daca nu e pe o platforma folosita deja, si se schimba repede piese foarte scumpe pe ele.

Edited by loock, 03 July 2023 - 20:49.


#4
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,942
  • Înscris: 17.12.2019
O altă încercare ca cea cu Duster Pikes Peak. La Dakar, obiectivul pe primii 10 ani ar trebui să fie parcurgerea întregului traseu.

#5
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,082
  • Înscris: 06.04.2007

View Postloock, on 03 iulie 2023 - 20:44, said:

Dacia a mai participat la raliuri, dar nu au treaba masinile alea cu cele de strada, e o diferenta catastrofala de performanta si pret pt. componente si constructie, si chiar si asa le schimba in timpul cursei.

La toate marcile care participa e ceva de genul asta, dar totusi un 959 sau noul 911 Dakar care se vand, sunt mult mai apropiate de cele de raliu.
Valabil si pt. Subaru si alte cateva.
Si ...
.....
Nu te lasa influentat ca seamana la forma, si alea de Porsche, Subaru etc etc sunt complet diferite de cele de strada, n-au in comun nicio bucsa , telescop etc

#6
FlapJack7

FlapJack7

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,905
  • Înscris: 11.02.2023
Ce s-a întâmplat cu Sebastian Loeb?
Cum a ajuns să semneze cu Dacia?

#7
Masutatsu-Oyama

Masutatsu-Oyama

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,911
  • Înscris: 08.02.2022

View PostOctavian___, on 07 iulie 2023 - 13:00, said:

Subaru etc etc sunt complet diferite de cele de strada, n-au in comun nicio bucsa , telescop etc


Lucrurile sint ceva mai nuantate in privinta lui Scooby. Sint 4 variante de “strada”, Prodrive, care au, printre alte maruntisuri, 4 (patru) pompe de benzina, tren de rulare (bucsi, pivoti, brate) grupa N, din fata-in-spate si viceversa (de exemplu: amortizoare Tein/Bilstein grupa N, “macadam”, radiatoare pe toate cele 3 diferentiale + racitor de ulei integrat in cutie, pentru cutie, etc). Repet, masina omologata pentru “strada”, disponibile in Europa in 2004, via Subaru/Prodrive Anglia, omologare 4 persoane, portbagaj 390L.

View PostFlapJack7, on 07 iulie 2023 - 14:34, said:

Ce s-a întâmplat cu Sebastian Loeb?
Cum a ajuns să semneze cu Dacia?


Banii?…

#8
dcn

dcn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 170
  • Înscris: 19.10.2007
Si Alain Prost a concurat pentru Dacia la Trofeul Andros. Asa au lansat Dacia Lodgy, cel putin liniile de design.
Daca se inteleg la bani, poate concura oricine. Totusi vad ca apeleaza la foste glorii.

#9
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,394
  • Înscris: 27.07.2006

View PostFlapJack7, on 07 iulie 2023 - 14:34, said:

Ce s-a întâmplat cu Sebastian Loeb?
Cum a ajuns să semneze cu Dacia?
Adica ce?

View Postexqusit_drunk, on 04 iulie 2023 - 06:57, said:

O altă încercare ca cea cu Duster Pikes Peak. La Dakar, obiectivul pe primii 10 ani ar trebui să fie parcurgerea întregului traseu.
O gluma nereusita.

#10
kiario

kiario

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,535
  • Înscris: 19.08.2012
Dacia Duster doar cu numele ca daca ar fi pe bune s-ar rasturna la prima curba mai serioasa.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PW8yBUardr4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#11
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,425
  • Înscris: 20.10.2015

View Postkiario, on 24 iulie 2023 - 15:45, said:

Dacia Duster doar cu numele ca daca ar fi pe bune s-ar rasturna la prima curba mai serioasa.

Habar n-ai ce vorbesti
Lastunul, da, s-ar fi raspurnat
Pentru Duster, una din probele de stabilitate laterala a fost trecuta

Am facut sute de teste ca cel de la minutul 2:13. Erau pe vremea mea (1997) parte din pahetul de teste de omologare.
La autoturisme se face pana la 90km/h.

Vii la sensei sa-ti povesteasca

#12
Realtuning

Realtuning

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 06.02.2011
Cu siguranta masina de competitie va fi undeva la 60% Duster, fiind pregatita special pentru DAKAR. exact cum a fost si cu Dacia STTC, care avea doar sigla, faruri si stopuri de Logan - cat despre Dakar, un site util https://fanrally.ro

#13
bettrik

bettrik

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 222
  • Înscris: 21.04.2009
Poze cu masina.

Attached File  GFGQM2DW4AAMZnV.jpg   522.48K   23 downloads
Attached File  GFGQM2GWAAAbcQ8.jpg   616.95K   24 downloads
Attached File  GFGQM2CXsAAsFu4.jpg   425.35K   22 downloads
Attached File  GFGQM2DXsAAEgu7.jpg   623.32K   24 downloads

https://twitter.com/...340522188841344

#14
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,425
  • Înscris: 20.10.2015
sigla e dementiala

#15
q_p

q_p

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 707
  • Înscris: 30.10.2023
Smechera rau !

#16
SpanuFlorin

SpanuFlorin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 826
  • Înscris: 02.06.2021
Asta este Duster 2 sau 3 ?

#17
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,425
  • Înscris: 20.10.2015

View PostSpanuFlorin, on 31 ianuarie 2024 - 03:54, said:

Asta este Duster 2 sau 3 ?

cam 3

#18
jakota

jakota

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,761
  • Înscris: 22.05.2011
Astea-s poze pe bune sau cgi ? Nu prea par reale…

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate