Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!
 Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...
 

Amazon Echo 4th gen vs Google Nest Audio (Audiobooks/teatru radiofonic/creepypasta si podcasturi, si muzica)

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
bigpanz3r

bigpanz3r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 872
  • Înscris: 22.01.2014
Nu stiu ce sa aleg, am despanzit internetul, LOL.
Stiu ca un smart speaker este absolut execrabil dpdv calitativ sonic, lucruri auzite de la audiophili, dar astia sunt si scamatori, umbla cu lucruri mult prea scumpe sau complicate. Vreau sa vad daca poate lua notite si sa invete habituri si sa  deduca tipare si sa dezvolte sugestii pe baza lucrurilor cerute, e mai comod Cred, nu am incercat pana acum, Se Poate sa fac Hype cam mult, toata viata mea am fost fascinati de roboti si de fenomen, stiu ca in realitate sunt petarde, dar chat gpt si altele de pe Poe au demonstrat ca evolueaza.

Vreau sa aud clar vocile lui Joe Rogan, asta este criteriul de comparatie.

#2
danyel61

danyel61

    Fumător

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,240
  • Înscris: 19.08.2005
Nu stiu cum suna Amazonul, dar Nest audio suna decent pana pe la 75-80% din volum. Legate 2 in stereo, e destul pentru o camera de bloc, Nu e hifi, dar e OK.

#3
bigpanz3r

bigpanz3r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 872
  • Înscris: 22.01.2014