Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani @nick5roo!

"Seven Seconds"

Incercare bonsai, ce sa tai ?

Cum sa apara poze cu data,ora ?&#...
 Spider-Man: Across the Spider-Verse

Acoperis terasa demontabil

nivelare teren la intrare poarta

Prelungire conductori in interior...
 motor iveco cu turbo

Curatare sifon condens centrala A...

Clubul gratarelor in stil america...

Bariera de oxigen EVOH la teava I...
 Winamp a fost relansat, ca aplica...

Mesaj de text spam de la numarul ...

planificare traseu Europa

Intrebare motor masina spalat ind...
 

Cafeneaua Vodafone

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
59 replies to this topic

#1
ser23vl

ser23vl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 26.10.2013
Dupa modelul cafenelelor existente pe aria GSM/CDMA & Telecomunicatii si am tot sprijinul lui @RealThing, imi face deosebita plăcere sa inaugurez Cafeneaua Vodafone.
Acest topic se adresează utilizatorilor, non-utilizatorilor, sau viitorilor utilizatori, in care orice subiect abordat NU este off-topic. Vreau ca pe acesta cafenea sa se poarte discuții libere si chat intre utilizatori. Tot aici vom posta urari de La multi ani, evenimente din viata noastră legate de telefonie, lansări de noi servicii / produse sau problemele apărute in timpul utilizării serviciilor oferite de Vodafone Romania.

Reguli absolute de utilizare:

- Fiind un topic destinat prietenilor, e firesc ca discuțiile de aici sa apropie utilizatorii intre ei. Prin urmare acestea trebuie sa fie amicitiale. Ironia si bășcălia sunt admise ca arma de supraviețuire numai in masura in care nu lezeaza demnitatea unui alt utilizator. Nu se vor admite injurii, batalii intre taberele de fani si orice comentariu defăimător.

Mulțumesc si toate cele bune ! Posted image

#2
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,362
  • Înscris: 06.02.2006
Regulile pe cafenele sunt binecunoscute tuturor, spor la discutii Posted Image

#3
ser23vl

ser23vl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 26.10.2013
fiind un loc Off Topic, as dori sa vin in ajutorul utilizatorilor Vodafone cu un lucru interesant pentru toti cei care s-au intalnit cu probleme de Marire Cost Abonament, un lucru evidentiat de cei de la Orange fiind Informarea in prealabil a tulizatorilor.
sper ca acest lucru sa va ajute, sa nu mai fiti Victime ale anumitor abuzuri si poate reusim sa schimbam ceva in abordarea acestor Provideri


de asemenea este Recomandat ca in momentul emiterii facturii sa va uitati ATENT in subsolul paginilor unde este mentionat cu scris mic, acest lucru de marire cost abonament, unde vi se ofera ocazi de a Rezilia sau Continua  colaborarea ( oferindu-va mai multe resurse )

cei care au trecut prin acest lucru, ar fi de apreciat gestul de a ne spune si Alte modalitati prin care au reusit.

Vizualizare mesajRealThing, pe 24 mai 2023 - 14:22, a scris:

Regulile pe cafenele sunt binecunoscute tuturor, spor la discutii Posted image

sigur vom reusi impreuna sa dezvoltam acest topic, numai si oamenii sa fie deschisi in a isi prezenta anumite off-uri

Attached Files


Edited by ser23vl, 24 May 2023 - 14:25.


#4
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,046
  • Înscris: 04.10.2007
Abonat la Vodafone din 2004... deci imediat se fac 20 ani de cand sunt abonat la ei... inainte de abonament am avut cartela Vodafone si in trecut cartela Kamarad...

Pana in 2015 am fost extrem de multumit de serviciile lor... Nu stiu ce s-a intamplat in 2015 dar de atunci serviciile lor scad in calitate zi dupa zi... In loc sa se inbunatateasca semnalul, din ce in ce mai prost merge net-ul lor lautad 4G si 5G...
La servici au facut contract cu Vodafone pe vreo 1000-1500 numere... nu au fost in stare in 2 ani de zile sa monteze cateva amplificatoare de semnal sa mearga net-ul decent in cladire... Veneau masurau, mai montau un amplificator de semnal dar nu se intampla nimic... pana la urma s-a renuntat la ei si s-a trecut pe Orange... Orange a fost in stare sa monteze cateva amplificatoare de semnal, si pe Orange totul merge bine.

Probabil in decembrie cand se incheie perioada contractuala pe abonamentul meu o sa trec si eu la Orange (sau YOXO). Am un abonament YOXO pe tableta si nici nu se compara semnalul celor de la Orange cu cel de la Vodafone... si cand te gandesti ca in 2015 ii batea pe Orange la semnal de departe....

Nu stiu ce s-a intamplat cu ei dar din 2015 parca se autosaboteaza...

#5
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,525
  • Înscris: 06.09.2004
eu tocmai am primit sms-uri de la vodafone ca ambele abonamente (fix si mobil) se maresc cu 3%. nu-i un capat de lume, dar enervant.

#6
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,046
  • Înscris: 04.10.2007

Vizualizare mesajborn2lose, pe 24 mai 2023 - 15:07, a scris:

eu tocmai am primit sms-uri de la vodafone ca ambele abonamente (fix si mobil) se maresc cu 3%. nu-i un capat de lume, dar enervant.

Aia 3% sunt trecuti in contract, deci  e perfect legal... inainte avau o politica idioata prin care iti marea asa abonamentul fara nici o logica... aveai abonament de 5 euro si te anuntau din senin ca imi modifica abonamentul la 7-8 Euro asa fara nici o explicatie... Atunci puteai renunta la abonament daca nu erai de acord cu modificarea de pret...
Eu am avut ceva  abonament de 7 Euro si vroiau sa mi-l mareasca la 11 Euro... i-am sunat ca nu sunt de acord cu marirea si ca vreau sa renunt la abonament si sa trec pe cartela... imediat am fost sunat si mi s-a oferit un abonament de 5 Euro cu beneficii mai multe ca si cel de 7 euro ce il avusesem.... Asta s-a intamplat in noiembrie-decembrie 2022

Deci Vodafone in loc sa ia de la mine 4 euro in plus luna de luna defapt ia 2 euro in minus luna de luna ca sunt idioti... eu nu aveam de gand sa renunt la acel abonament de 7 euro sau sa il modific.

Acum marirea aia de 3% e nesemnificativa... la un abonament de 5 euro inseamna 0.15 euro, adica 0.75 RON...

#7
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,107
  • Înscris: 01.12.2001
Interesanta fraza asta din fișierul de mai sus ORO
"Numerele de telefon marcate cu interactiunea Administrare/ Ulizare/ Noficare Crestere Pret Mai23/ Informare vor fi tratate exclusiv de catre echipele din Firstline, conform modului de lucru de mai jos, fara redirectionarea lor in Retention.

E un fișier din procedura celor de la ORO?
Se anulează mărirea cu 2€ daca prelungești contractul cu 24 luni?
La Vodafone fix deja am primit notificarea de mărire 3%.






#8
petrepescarul

petrepescarul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 590
  • Înscris: 15.02.2012
Sint abonați cu 3% și alții cu 8%. Cred că mai mari din conducere își dau cu tesla in... nu puteam să băgăm 8% sau 10% la toți? Cred că acuma se focusează și caută soluții pentru ai trece și pe cei cu 3% la 8%. Un 3% la 5 euro e 0,75 lei la 8% e 2 lei daca mai pui și schimbul valutar se fac mai mulți bănuți.

#9
asffga

asffga

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 80
  • Înscris: 04.04.2023

Vizualizare mesajmirel3003, pe 24 mai 2023 - 15:19, a scris:

Eu am avut ceva  abonament de 7 Euro si vroiau sa mi-l mareasca la 11 Euro... i-am sunat ca nu sunt de acord cu marirea si ca vreau sa renunt la abonament si sa trec pe cartela... imediat am fost sunat si mi s-a oferit un abonament de 5 Euro cu beneficii mai multe ca si cel de 7 euro ce il avusesem.... Asta s-a intamplat in noiembrie-decembrie 2022

Deci Vodafone in loc sa ia de la mine 4 euro in plus luna de luna defapt ia 2 euro in minus luna de luna ca sunt idioti...
Nu sunt idioti. Doar implementeaza o strategie care functioneaza. Ei lucreaza cu cifre mari.
Majoritatea clientilor ori nu primesc plicul cu instiintarea (din cauza postasului folosit sau alte motive), ori daca il primesc nu cunosc, il ignora sau nu vor sa se complice sa conteste marirea. Asa ca majoritatea celor cu abonament de 7 euro au ajuns sa plateasca 11 euro. Tu care ai ajuns de la 7 euro la 5 euro pentru ca ai conestat marirea esti o minoritate. Aici e tot secretul.
Cand tragi linie, e mai bine sa ai 1.000.000 de clienti care platesc lunar inca 4 euro si 100.000 de clienti care platesc lunar cu 2 euro mai putin, decat sa ai 1.100.000 de clienti care platesc lunar 7 euro.
De la 7.700.000 euro pe luna ai ajuns la 11.500.000 euro (11.000.000 euro + 500.000 euro). Dupa cum vezi, inseamna ca veniturile au crescut cu 49%. Ce zici, e idiotenie sau nu?

Anul trecut cand au fost cu maririle cand ma duceam in magazin cu diverse probleme vedeam nenumarate persoane (majoritatea de o varsta inaintata) ce veneau la plata si constatau ca e mai mult de plata, si care erau rapid anuntati de angajati ca li s-au marit abonamentele ca urmare a instiintarii si ca n-au ce sa faca.
Erau unii care ajunsesera sa plateasca pe toate serviciile TV si mobil la Vodafone peste 120 lei, si chiar nu pareau niste pensionari cu pensii speciale.

#10
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,046
  • Înscris: 04.10.2007

Vizualizare mesajpetrepescarul, pe 24 mai 2023 - 15:37, a scris:

Sint abonați cu 3% și alții cu 8%. Cred că mai mari din conducere își dau cu tesla in... nu puteam să băgăm 8% sau 10% la toți? Cred că acuma se focusează și caută soluții pentru ai trece și pe cei cu 3% la 8%. Un 3% la 5 euro e 0,75 lei la 8% e 2 lei daca mai pui și schimbul valutar se fac mai mulți bănuți.

Oricum in fiecare an la expirarea abonamentului spui ca vrei sa treci pe cartela si iti renegociezi abonamentul...
Acum daca nu ai chef de negocieri, aia e taci si inghiti...

#11
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,525
  • Înscris: 06.09.2004
eu am abonament de 8 euro lunar, pt 3% nu-mi bat capul sa negociez. poate incerc peste 2-3 ani cand incep sa se adune maririle.   :)

#12
Adrian1509

Adrian1509

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 234
  • Înscris: 11.06.2020
Nu stiu daca si la voi, dar la mine “cost control” a ramas in urma cu 4 zile :)

#13
florinellll

florinellll

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,348
  • Înscris: 02.09.2009

View Postmirel3003, on 24 mai 2023 - 15:19, said:

Aia 3% sunt trecuti in contract, deci  e perfect legal... inainte avau o politica idioata prin care iti marea asa abonamentul fara nici o logica... aveai abonament de 5 euro si te anuntau din senin ca imi modifica abonamentul la 7-8 Euro asa fara nici o explicatie... Atunci puteai renunta la abonament daca nu erai de acord cu modificarea de pret...
Eu am avut ceva  abonament de 7 Euro si vroiau sa mi-l mareasca la 11 Euro... i-am sunat ca nu sunt de acord cu marirea si ca vreau sa renunt la abonament si sa trec pe cartela... imediat am fost sunat si mi s-a oferit un abonament de 5 Euro cu beneficii mai multe ca si cel de 7 euro ce il avusesem.... Asta s-a intamplat in noiembrie-decembrie 2022

Deci Vodafone in loc sa ia de la mine 4 euro in plus luna de luna defapt ia 2 euro in minus luna de luna ca sunt idioti... eu nu aveam de gand sa renunt la acel abonament de 7 euro sau sa il modific.

Acum marirea aia de 3% e nesemnificativa... la un abonament de 5 euro inseamna 0.15 euro, adica 0.75 RON...
Esti mic copil,aveam 11 euro am negociat 4 euro in feb2023
Vodafone fix ,internet,tv cu trei carduri de la 16 euro la ....6euro

Edited by florinellll, 24 May 2023 - 20:26.


#14
unknown_35

unknown_35

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,601
  • Înscris: 20.05.2013
Am si eu o intrebare. Este OK modul in care am fost notificati de introducerea in contract a  alineatului pt marirea de 3%?

Eu am avut abonament Vodafone din 1999 ( de la eclipsa) si in general nu am avut nimic major sa le reprosez, majoritatea plangerilor ( intemeiate) au fost solutionate prompt. Acum sunt abonat Orange, si am refuzat orice renegociere tocmai din cauza modului in care mi s-a bagat pe gat atat schimbarea de abonament cat si faimoasa marire cu 3%.

Recunosc ca nu am cercetat in detaliu notificarea, dar nu am inteles exact ce se notifica: pe 24 august 2022 am primit un sms care imi spunea ca au imbunatatit serviciile si voi avea SMS si internet nelimitate, cu un link pt "detalii". Era chiar in saptamana dinaintea concediului, asa ca nu am facut click pe link, si nu am vazut ca prevedea: schimbarea abonamentului cu un abonamnet cu 3 euro mai scump, si bonus modificarea conditiilor contractuale cu introducerea clauzei de marire cu 3% .

Atasez 2 poze cu SMS-ul si cu documentul din link, care sunt in total dezacord.

Cred ca au fost ceva plangeri, deoarece pt abonamnetul fix am primit un SMS care specifica modificarea clauzelor contractuale.

Dar tot ma deranjeaza: de ce ne infromeaza prin SMS de modificarea clauzelor? De ce nu pe mail, sau chiar si in contul de My vodafone. E clar ca se mizeaza ca toti ingnoram SMS-urile.

Attached Files



#15
mihailco

mihailco

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 438
  • Înscris: 07.09.2005
Eu am primit doar scumpirea , nici macar factura in care specificau ca se vor scumpi abonamentele nu am primit-o in luna aceea pe email, am platit-o din aplicatie , luna urmatoare am vazut surpriza dar deja trecusera 30 zile…

Attached Files



#16
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,046
  • Înscris: 04.10.2007
Aseara plimbat prin Iulius Mall Timisoara... testat viteza la net... ~ 1Mbps... jenant. Semnal 4G+ full, dar degeaba.

#17
ser23vl

ser23vl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 26.10.2013

Vizualizare mesajmirel3003, pe 24 mai 2023 - 15:06, a scris:

Abonat la Vodafone din 2004... deci imediat se fac 20 ani de cand sunt abonat la ei... inainte de abonament am avut cartela Vodafone si in trecut cartela Kamarad...

Pana in 2015 am fost extrem de multumit de serviciile lor... Nu stiu ce s-a intamplat in 2015 dar de atunci serviciile lor scad in calitate zi dupa zi... In loc sa se inbunatateasca semnalul, din ce in ce mai prost merge net-ul lor lautad 4G si 5G...
La servici au facut contract cu Vodafone pe vreo 1000-1500 numere... nu au fost in stare in 2 ani de zile sa monteze cateva amplificatoare de semnal sa mearga net-ul decent in cladire... Veneau masurau, mai montau un amplificator de semnal dar nu se intampla nimic... pana la urma s-a renuntat la ei si s-a trecut pe Orange... Orange a fost in stare sa monteze cateva amplificatoare de semnal, si pe Orange totul merge bine.

Probabil in decembrie cand se incheie perioada contractuala pe abonamentul meu o sa trec si eu la Orange (sau YOXO). Am un abonament YOXO pe tableta si nici nu se compara semnalul celor de la Orange cu cel de la Vodafone... si cand te gandesti ca in 2015 ii batea pe Orange la semnal de departe....

Nu stiu ce s-a intamplat cu ei dar din 2015 parca se autosaboteaza...

nu esti singurul care spune dar job-ul meu e de asa natura incat umblu pe toata aria jud. valcea si Vodafone sta cel mai bine, avand si orange de serviciu. tind sa cred ca se lucreaza, altfel nu se explica ceea ce spui! in media se discuta despre dezvoltarea retelei, sa fie asta si unul din motive!

Vizualizare mesajmihailco, pe 24 mai 2023 - 22:01, a scris:

Eu am primit doar scumpirea , nici macar factura in care specificau ca se vor scumpi abonamentele nu am primit-o in luna aceea pe email, am platit-o din aplicatie , luna urmatoare am vazut surpriza dar deja trecusera 30 zile…

nu am inteles de ce unii zic ca Nu au vazut niciunde in factura mentionat ca se va mari pretul abonamentului :))))))

Vizualizare mesajunknown_35, pe 24 mai 2023 - 21:08, a scris:

Am si eu o intrebare. Este OK modul in care am fost notificati de introducerea in contract a  alineatului pt marirea de 3%?

Eu am avut abonament Vodafone din 1999 ( de la eclipsa) si in general nu am avut nimic major sa le reprosez, majoritatea plangerilor ( intemeiate) au fost solutionate prompt. Acum sunt abonat Orange, si am refuzat orice renegociere tocmai din cauza modului in care mi s-a bagat pe gat atat schimbarea de abonament cat si faimoasa marire cu 3%.

Recunosc ca nu am cercetat in detaliu notificarea, dar nu am inteles exact ce se notifica: pe 24 august 2022 am primit un sms care imi spunea ca au imbunatatit serviciile si voi avea SMS si internet nelimitate, cu un link pt "detalii". Era chiar in saptamana dinaintea concediului, asa ca nu am facut click pe link, si nu am vazut ca prevedea: schimbarea abonamentului cu un abonamnet cu 3 euro mai scump, si bonus modificarea conditiilor contractuale cu introducerea clauzei de marire cu 3% .

Atasez 2 poze cu SMS-ul si cu documentul din link, care sunt in total dezacord.

Cred ca au fost ceva plangeri, deoarece pt abonamnetul fix am primit un SMS care specifica modificarea clauzelor contractuale.

Dar tot ma deranjeaza: de ce ne infromeaza prin SMS de modificarea clauzelor? De ce nu pe mail, sau chiar si in contul de My vodafone. E clar ca se mizeaza ca toti ingnoram SMS-urile.

interesant e ca este mentionat ( se aplica 1 euro in cazul facturii tiparite ) NU si in format electronic! deci, tind sa cred ca multi au optat pentru factura fizica

apoi, mai este o chestiune pe care, Poate CINEVA o Intelege, eu, Nu am inteles-o ( prin simpla notificare transmisa de catre Vodafone odata cu factura, anterior aplicarii indexarii )

#18
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,146
  • Înscris: 06.03.2004
Las-o baltă cu acoperirea din Vâlcea.Si Orange si Vodafone stau la fel de rău.Lider detașat prin rural e Digi cu 2-3 siteuri prin fiecare comuna.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate