Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...
 Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...
 Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 

SRL - deduceri si 10% din 12xsalarii minim

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
i7zooke

i7zooke

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 171
  • Înscris: 26.01.2012
Salut.

Am infiintat un SRL, sunt programator, platesc lunar contributia si asigurarile, iar trimestrial 8% dividende.

As avea 2 intrebari:
1. Ce deduceri sunt legale pe SRL?
2. Daca intr-un an scot dividende > 12x salarii minime pe economie, trebuie sa platesc 10% din 12 x salarii minime? Aceasta din urma nu apare niciunde ca datorie la stat din ce am observat.

Intreb pentru linistea mea si sa ma stiu in ordine cu toate cele.

Stima.

#2
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Pentru dividende impozitul e de 8% din valoare.
Dividendele nu se pot scoate inainte de repartizare prin bilant.

Deducerile sunt multe si marunte. In principiu se pot deduce cheltuielile necesare activitatii si in limita bunului simt.
Adica nu iti cumperi masina de 50k euro, dar tu ai cifra de afaceri de 1k euro.

Edited by pasilla, 02 May 2023 - 20:08.


#3
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,959
  • Înscris: 24.04.2013