Blu Ray ASUS BW-16D1HT
Last Updated: Apr 06 2023 12:06, Started by
Valyca74
, Mar 23 2023 14:11
·
3

#1
Posted 23 March 2023 - 14:11

BUNA ZIUA!ce a cauzat craparea ,facut bucatele a unui blank bluray in unitatea optica Blu Ray ASUS BW-16D1HT,unitatea o am in garantie,imi vede fisierele de pe DVD-uri dar de pe BD-R{blank bluray}nu ,ati mai auzit sau ati patit asa ceva?Va multumesc!
|
#2
Posted 23 March 2023 - 14:55

Drive-urile astea au de obicei 2 lentile, una cu laser rosu/IR pentru CD/DVD si unul albastru pt bluray. Posibil sa aiba probleme cu dioda pt Bluray.
Discul posibil sa fi puscat din cauza unui defect de fabricatie, o grapatura Edited by RomanianAngel, 23 March 2023 - 15:01. |
#3
Posted 23 March 2023 - 15:20

Disc defect / crapat dinainte sa-l pui in unitate.
La turatie mare s-a dezintegrat si posibil ti-a paradit lentila/dioda ptr Blu-Ray. Daca gasesc aia la garantie cioburi din discul spart e posibil sa refuze garantia. |
#4
Posted 23 March 2023 - 15:26

Disc defect / crapat dinainte sa-l pui in unitate. La turatie mare s-a dezintegrat si posibil ti-a paradit lentila/dioda ptr Blu-Ray. Daca gasesc aia la garantie cioburi din discul spart e posibil sa refuze garantia. pai de ce sa refuze ca doar e sigilat eu nu am umblat in el! |
#5
Posted 23 March 2023 - 15:35

Daca ai bagat vreun disc crapat, cum sugereaza mai sus, e utilizare neconforma a produsului, deci nu cred ca ar acoperi garantia.
Oricum nu ai nimic de pierdut, il trimiti in garantie, vezi ce poate repara la el sau nu. Daca il tii in casa nu se repara singur. |
#6
Posted 23 March 2023 - 15:36

Pentru că nu e defect de fabricație, nu-i vina lor că discul a fost crăpat și s-a spart, luând după el dioda laser.
Poți încerca, posibil sa nu se chinuie prea mult aia și sa de-a negație din prima. |
#7
Posted 23 March 2023 - 15:38

Daca ai bagat vreun disc crapat, cum sugereaza mai sus, e utilizare neconforma a produsului, deci nu cred ca ar acoperi garantia. Oricum nu ai nimic de pierdut, il trimiti in garantie, vezi ce poate repara la el sau nu. Daca il tii in casa nu se repara singur. asa am sa facil trimit in garantie!numai ca dureaza saptamani cu astia! |
#9
Posted 23 March 2023 - 15:46

eiffel are dreptate si cred ca nu ai inteles la ce s-a referit.Cand ti-a bubuit discul in unitate s-a facut bucatele.Daca cei de la service iti gasesc bucati din disc cand demonteaza unitatea optica iti anuleaza garantia.Daca ai un noroc imens o sa ti se inlocuiasca unitatea pe garantie cea ce nu cred ca se va intampla pentru ca vorbim de Asus si astia sunt tare scartari cand vine vorba de garantii si service,au service-ul lor.
|
#10
Posted 23 March 2023 - 15:48

Sa sufle bine in el, eventual trage cu aspiratorul, poate nu ramane nimic inauntru si nu-si dau seama
![]() |
|
#11
Posted 23 March 2023 - 15:50

Nu poate dura mai mult de 15 zile. Asa e legea. am vb.cu astia de la emag care au parteneriat cu valicomputers de unde s-a achizitionat unitatea optica si mi-au zis ca dureaza 24-48h lucrătoare pana le raspunde dupa care am sa fiu anuntat ce si cum se va proceda! |
#12
Posted 23 March 2023 - 21:51

am vb.cu astia de la emag care au parteneriat cu valicomputers de unde s-a achizitionat unitatea optica si mi-au zis ca dureaza 24-48h lucrătoare pana le raspunde dupa care am sa fiu anuntat ce si cum se va proceda! Indiferent cine vinde produsele Asus,indiferent ca vor ajunge chiar la depanero,ele intr-un final vor ajunge la service Asus Romania,caci doar ei au drept de decizie cu aceste produse defecte,iar de acolo ramane de vazut..Legea este putin diferita de ce raspuns ai primit cu cea ce ai de facut.Legea spune ca aduci la cunostina vanzatorului starea de nefunctionare si din acel moment se socotesc cele 2 saptamani in care trebuie sa aduca produsul in stare de functionare sau celelalte optiuni,inlocuire,returnare bani,etc.Asta in cazul in care nu ti se vor aduce motive de anulare a garantiei. |
#13
Posted 24 March 2023 - 10:53

Sa sufle bine in el, eventual trage cu aspiratorul, poate nu ramane nimic inauntru si nu-si dau seama ![]() Din moment ce nu mai citeste BD-uri, e clar ceva defect mecanic, ce poate fi observat. Depinde doar cat interes au sa o desfaca. |
#14
Posted 24 March 2023 - 16:19

AM TRIMIS AZI CU CARGUS-UL ! SE PARE CA E DIN BULGARIA,M-A SUNAT IERI O TIPA DE LA FIRMA DIN BULGARIA CU NUMAR DE BULGARIA SA CONVIRM CE SI CUM SI AZI AU VENIT SI MI-AU RIDICAT COLETUL,IN CUTIA LUI ORIGINALA CU CD-UL DE INSTALARE TOT CE A AVUT EL!SA VEDEM MAI DEPARTE!
|
#16
Posted 28 March 2023 - 09:28

Daca discul bluray a fost facut bucatele e greu de crezut ca a reusit sa scoata toate bucatile.
|
#17
Posted 29 March 2023 - 06:27

eiffel, on 27 martie 2023 - 14:15, said:
Da nu e nevoei sa tipi ! cu scz.de rigoare va zic ca eram cu nasul in tastatura si cand am ridicat ochii am vz.ca am scris cu litere mari si mi-a fost lene sa mai schimb,din cauza frustarii ce am patit ,nu e genul meu sa tip!respec t pt.tot ce intampla pe acest forum si nu mi-asi permite sa tip sau alte prostii! mariusixy, on 28 martie 2023 - 09:28, said:
Daca discul bluray a fost facut bucatele e greu de crezut ca a reusit sa scoata toate bucatile. poate am noroc sa fie bine,l-am trimis la un magazin partener emag din bulgaria si nu cred ca ei acolo desfac sau au ceva service gen depanero !eu sper sa vedem! |
#18
Posted 06 April 2023 - 12:06

am primit telefon ca unitatea optica care le-am dat-o la garantie va fi inlocuita,faza e ca nu mai are modelul acesta ASUS BW.... si imi va trimite Hitachi-LG BH16NS55 sper sa fie mai buna si sa nu mai am probleme!
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users