Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Fiabilitate tren de rulare SUV vs Sedan(berlina)
Last Updated: Mar 21 2023 21:08, Started by
geopsi
, Mar 19 2023 14:58
·
4
#1
Posted 19 March 2023 - 14:58
Ma gandesc ca urmeaza sa mai schimbam o masina si daca tot este trendul asta al SUV-urilor, de ce nu?
Totusi ma gandesc ca daca mergi mult in oras si pe drumuri bune SUV-ul nu este un avantaj, intrebarea este totusi partea de tren de rulare cum este? Suv-urile sunt mai rezistente sau doar mai inaltate? In comparatie ma gandesc la Karoq/tiguan/tcross vs octavia, Kodiaq vs superb, etc adica masini comparabile nu masini de la diverse marci. In cazul meu cel mai probabil o sa fie relevant intre karoq/tiguan vs octavia si ma refer doar la masini noi. |
#2
Posted 19 March 2023 - 15:58
Sunt platforme inrudite, au greutati apropiate. Daca ar fi probleme notabile la suspensii nu si-ar mai lua atatia masini din astea p'acilea prin Europa de est pe unde drumurile nu sunt prea bune.
|
#3
Posted 19 March 2023 - 17:04
Putine SUV-uri sunt de anduranta. Majoritatea nu. Intradevar, ofera sentimentul unei expuneri mai mici la accidente si de asta vezi mai mult femei in ele.
Stiu cazuri de SUV-uri cu pedigree care au schimbat bascule la 40k km si de sedan-e care nu au facut-o la 400k km... in aceleasi conditii de trafic! Personal, nu mi-as lua, consider ca nu prezinta plus-valoare, dar as investi diferenta in dotari. Pentru ca dotarile masinii fac diferenta. Edited by adip1962, 19 March 2023 - 17:07. |
#4
Posted 19 March 2023 - 17:21
La cite masini se teren am frecat pina acuma n-am schimbat nimic la suspensii insa...nu erau SUV.
SUV a frecat colegul meu, cred ca in jur de 150-200kkm fara a schimba un element de suspensie la el, nici brate nici bucse, nimic si ala a vazut si dealuri si hirtoape si drumuri desfundate. Masina era un Tucson de 2007, ce s-o mai fi schimbat pina acuma...nu stiu insa tot sint mai robuste deci autoturismele normale. Edited by Ion_Bumbu, 19 March 2023 - 17:22. |
#6
Posted 19 March 2023 - 17:35
Faci drive test si vezi ce ti se potriveste mai bine. Aici vine vorba si de confort, vizibilitate si usurinta in conducere. Sora-mea conduce un suv dar daca e sa iasa din oras trebuie sa fiu eu la volan si le urasc la cat de incomode sunt mai ales in oras. La golful meu 7 e imposibil sa nu gasesc o parcare disponibila unde o alta masina nu poate parca.
|
#7
Posted 19 March 2023 - 18:43
depinde de clasa, un sedan mai scump trebuie sa fie mai rezistent. totusi de ce te-ai chinui cu un suv pe asfalt sau prin oras? iar eu de exemplu las sa se bage in fata mea doar pe cei cu masini mici/normale si nu diesel, deci discriminare eco...
|
#8
Posted 19 March 2023 - 20:51
geopsi, on 19 martie 2023 - 14:58, said:
Suv-urile sunt mai rezistente sau doar mai inaltate? Edited by DaculScoril0, 19 March 2023 - 20:52. |
#9
Posted 19 March 2023 - 21:14
Tipiric, on 19 martie 2023 - 15:58, said:
Sunt platforme inrudite, au greutati apropiate. Daca ar fi probleme notabile la suspensii nu si-ar mai lua atatia masini din astea p'acilea prin Europa de est pe unde drumurile nu sunt prea bune. adip1962, on 19 martie 2023 - 17:04, said:
Putine SUV-uri sunt de anduranta. Majoritatea nu. Intradevar, ofera sentimentul unei expuneri mai mici la accidente si de asta vezi mai mult femei in ele. Stiu cazuri de SUV-uri cu pedigree care au schimbat bascule la 40k km si de sedan-e care nu au facut-o la 400k km... in aceleasi conditii de trafic! Personal, nu mi-as lua, consider ca nu prezinta plus-valoare, dar as investi diferenta in dotari. Pentru ca dotarile masinii fac diferenta. Leo2006, on 19 martie 2023 - 17:35, said:
Faci drive test si vezi ce ti se potriveste mai bine. Aici vine vorba si de confort, vizibilitate si usurinta in conducere. Sora-mea conduce un suv dar daca e sa iasa din oras trebuie sa fiu eu la volan si le urasc la cat de incomode sunt mai ales in oras. La golful meu 7 e imposibil sa nu gasesc o parcare disponibila unde o alta masina nu poate parca. Clar, eu doar ma gandeam la fiabilitate pentru ca pretul este oarecum similar. DaculScoril0, on 19 martie 2023 - 20:51, said:
Depinde de SUV. Foarte multe sunt făcute pe o platformă comună cu berline deci sunt doar niște berline supraînălțate. O grămadă de dezavantaje decurg de aici, inclusiv tren de rulare mai puțin fiabil pentru că pui mai multă greutate pe el. Sincer de asta imi e si mie teama, asa as prefera sedan-ul/berlina ca la viteze mari cred ca este mai silentioasa si mai economica(si mai sportiva dar nu ma intereseaza asta) cu acelasi motor. |
#10
Posted 19 March 2023 - 21:29
geopsi, on 19 martie 2023 - 21:14, said:
Sincer de asta imi e si mie teama, asa as prefera sedan-ul/berlina ca la viteze mari cred ca este mai silentioasa si mai economica(si mai sportiva dar nu ma intereseaza asta) cu acelasi motor. |
|
#11
Posted 20 March 2023 - 13:40
ce copii sunteți
da, suv-urile actuale (citadine aș plusa) sunt provenite din umflarea (cu pompa ) a mașinilor sedan dar, în același timp ȘI elementele de rezistență sunt dimensionate corespunzător noii greutăți deci compararea trenurilor de rulare e inutilă... apoi, poți distruge orice mașină numai prin modul în care-ți tratezi mașina! |
#12
Posted 20 March 2023 - 15:59
La SUV-uri cred ca trebuie facuta diferenta dintre cele "body on frame" gen Toyota 4Runner si celelalte care impart platforma cu sedan-ul.
[ https://hips.hearstapps.com/hmg-prod/images/2020-toyota-4runner-mmp-1-1567799518.jpg?crop=0.709xw:0.651xh;0.175xw,0.270xh&resize=980:* - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#13
Posted 21 March 2023 - 21:08
Crossoverele / SUV-urile sunt concepute pentru a rula de regulă tot pe asfalt, dar permit (datorită gărzii mai mari la sol) să ruleze și pe drumuri rele. Suspensiile sunt de regulă provenite de la mașinile cu gardă normală ale mărcii care au cam aceeași greutate, dar sunt setate pentru o mai mare elasticitate. Acest lucru permite trecerea mai lină și mai confortabilă pe denivelări și parțial reduc solicitările asupra suspensiei, dar tocmai pentru faptul că sunt mult mai confortabile pe denivelări îndeamnă la un stil de conducere mai agresiv decât permite rezistența lor.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users