Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Întrebări roata rezerva slim
Last Updated: Feb 16 2023 17:34, Started by
Robert_Kiran
, Jan 29 2023 09:54
·
0
#37
Posted 29 January 2023 - 14:33
_Smiley_, on 29 ianuarie 2023 - 10:06, said:
... mai ales ca roata respectiva se foloseste cu presiune destul de mare cristobob, on 29 ianuarie 2023 - 12:56, said:
Cei de la Goodyear zic :Consultați manualul sau peretele lateral al roții de rezervă pentru a afla presiunea recomandată. |
#38
Posted 29 January 2023 - 14:35
#39
Posted 29 January 2023 - 14:36
Am folosit asta vara roata de rezerva slim, vechime 16-17 ani, totul ok.
Cateva zile prin oras pana am avut timp de vulcanizare. Nici nu ma gandesc sa o schimb, mai duce cat mai merge masina.. Unii sunteti prea speriati de propriile fantasme dpmdv. Edited by sirgoofy, 29 January 2023 - 14:47. |
#40
Posted 29 January 2023 - 15:03
cristobob, on 29 ianuarie 2023 - 14:33, said:
Unde vezi ca scrie de presiune "destul de"mare ? ti-am dat link catre pagina, ti-am dat pana si citat din ea, am explicat apoi ca 4 atm (~60psi) e mult comparativ cu ~2.5 atm cat au rotile de obicei.... Quote Compact Temporary Spare A lightweight tyre with a shallow tread depth. It’s smaller than both standard and temporary spare tyres, making it ideal for cars with smaller boot space, and requires a higher inflation pressure – generally 60 psi. le: uite, am gasit si varianta in romana : https://www.goodyear...pare-tires.html Quote Anvelopă de rezervă temporară compactă O anvelopă uşoară, cu o adâncime redusă a benzii de rulare. Este mai mică decât anvelopele de rezervă standard, este temporară şi necesită o presiune de umflare mai mare - în general, 60 psi. Edited by _Smiley_, 29 January 2023 - 15:05. |
#41
Posted 29 January 2023 - 15:28
#42
Posted 16 February 2023 - 12:01
Robert_Kiran, on 29 ianuarie 2023 - 09:54, said:
Doua întrebai legate de roata de rezerva. Am cumpărat un Citroen c-crosser sh an fabricație 2010. Are roata de rezerva slim, din aia subțire. Dot 2009! Am bagat presiune în ea, nu scapă aer. Nu a fost folosita niciodată, cel puțin asa a spus fostul proprietar. Si il cred, are profilul neuzat. Dar ma neliniște Dot-ul! 14 ani. Pot avea încredere în ea, în caz de pana? Sau se comand o anvelopa de roata de rezerva? Are dimensiuni ciudate, 155/90 R16. A doua întrebare, mi se pare ciudat rău 90 ala. Deci roata de rezerva are 155/90 R16! Dar masina are anvelope 215 70 R16! În cartea de identitate tot 215 70 R16 e trecut. Roata de rezerva nu trebuia sa aibă tot 70? De ce are 90? Cumva fostul proprietar a schimbat roata de rezerva, si a pus alta? Sau care e faza? Întreb ca să știu ce anvelopa sa comand |
#43
Posted 16 February 2023 - 16:22
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users