Întrebări roata rezerva slim
Last Updated: Feb 16 2023 17:34, Started by
Robert_Kiran
, Jan 29 2023 09:54
·
0
#19
Posted 29 January 2023 - 11:00
Avand in vedere ca lucrezi sofer profesionist tu ne intrebi doar asa de amorul artei.
N-ai gasit in masina cumparata si cateva acte care dovedesc ca fostul proprietar e partas la niste furturi si stai in cumpana daca sa-l dai sau nu in primire la politie? |
#20
Posted 29 January 2023 - 11:08
EMPP, on 29 ianuarie 2023 - 10:47, said:
zici c-ai făcut destule pene.așa ușor ți-a fost să schimbi roata în mijlocul drumului de ești în stare să faci rocada în drum în cazul unei pene pe față?mă uimești Despre pene ... ehei îmi aduc aminte acum 20-23 de ani când am făcut 3 pene intr-o zi cu Dacia Nova! Una am pus roata de rezerva. La celelalte doua, am pus petice calde. Si acum îmi aduc aminte cum jucam cu călcâiele (la propriu) pe cauciuc sa deranjez anvelopa. Scos camera (cauciucurile nu erau tubless ca acum, ci cu camera)! Apoi petic cald cu reșou alimentat la baterie ... Dar cred ca mulți de aici nu au auzit de asa ceva. Sincer acum nici eu nu as mai face asa ceva ... comoditate, bătrânețe, habar nu am! Yhzx23, on 29 ianuarie 2023 - 11:00, said:
Avand in vedere ca lucrezi sofer profesionist tu ne intrebi doar asa de amorul artei. N-ai gasit in masina cumparata si cateva acte care dovedesc ca fostul proprietar e partas la niste furturi si stai in cumpana daca sa-l dai sau nu in primire la politie? |
#21
Posted 29 January 2023 - 11:09
Am roata de rezervă normală, din 2012. Am mers acum doi ani cu ea, cu aerul din 2012. Aveam până la prima oră. Am condus cu ea vreo 20 Km. S-a comportat normal. Nu aș folosi-o pe distanțe lungi, dar pentru scopul ei, este bună.
|
#22
Posted 29 January 2023 - 11:11
eu am o roata de rezerva uitata de lume, dot 2006... o data am folosit-o pe 15km. in rest o mai urc la presiune 3 bari ca sa aiba de unde sa piarda in timp.
|
#23
Posted 29 January 2023 - 11:37
abac, on 29 ianuarie 2023 - 10:45, said:
Ia da un link la anvelopa aia de caruta fermecata care nu explodeaza la 6 bar. Are dreptate Eu o tineam la 6ba (85psi) Don_Costica, on 29 ianuarie 2023 - 10:43, said:
In manualul de instructiuni de la Honda Civic. L-am citit dupa ce am terminat Orizonturi Rosii Poate asta recomanda ei, dar nu inseamna ca nu poti merge Pana la urma rezerva este de urgenta pana ajungi la vulcanizare La mine la Ford faceam asa cum ai zis tu, dar asta pentru ca nu aveam alta posibilitate. Fordul venise cu roata normala, dar imi manca din portbagaj Asa ca am luat "donut"-ul de la Fordul mandrei si l-am pus la mine. Din cauza etrierilor, mult mai mari, nu puteam monta rezerva mica, pe fata, asa ca, daca faceam pana, trebuia sa fac rocadele. Noroc ca n-am avut nevoie |
#24
Posted 29 January 2023 - 11:39
Robert_Kiran, on 29 ianuarie 2023 - 11:08, said:
La rocada nu m-am gândit! Asta e recunosc. Despre pene ... ehei îmi aduc aminte acum 20-23 de ani când am făcut 3 pene intr-o zi cu Dacia Nova! Una am pus roata de rezerva. La celelalte doua, am pus petice calde. Si acum îmi aduc aminte cum jucam cu călcâiele (la propriu) pe cauciuc sa deranjez anvelopa. Scos camera (cauciucurile nu erau tubless ca acum, ci cu camera)! Apoi petic cald cu reșou alimentat la baterie ... Dar cred ca mulți de aici nu au auzit de asa ceva. Sincer acum nici eu nu as mai face asa ceva ... comoditate, bătrânețe, habar nu am! Nu am găsit din pacate. Ma gândeam sa îl dau în gat la politie ca a schimbat roata de rezerva, dar mi-ati stricat voi plăcerea! |
#25
Posted 29 January 2023 - 11:41
Robert_Kiran, on 29 ianuarie 2023 - 11:08, said:
Despre pene ... ehei îmi aduc aminte acum 20-23 de ani când am făcut 3 pene intr-o zi cu Dacia Nova! Una am pus roata de rezerva. La celelalte doua, am pus petice calde. Si acum îmi aduc aminte cum jucam cu călcâiele (la propriu) pe cauciuc sa deranjez anvelopa. Scos camera (cauciucurile nu erau tubless ca acum, ci cu camera)! Apoi petic cald cu reșou alimentat la baterie ... |
#26
Posted 29 January 2023 - 11:44
victord36, on 29 ianuarie 2023 - 11:39, said:
Trei pene intr-o zi nu-i gluma.Ai ceva atractie la ghinion.Asculta la mosu ce tre sa faci : 200 de lei la un popa si-ti face o sfestanie mama ei.Vezi sa-ti dea si de parbriz si roata de rezerva.Mai nou si la catalizator ca se fura in draci.Daca as fi in locul tau eu as face abonament la A24 si de restul pun motorina.Bafta ! |
#27
Posted 29 January 2023 - 11:45
Roata asta de rezervă slim e să te ducă până la prima vulcanizare. Sunt unii care au toate anvelopele cu DOT din 1900 toamna. Nu mai zic că unii circulă cu "sandale" iarna sau cu "bocanci" vara. Dacă te nemulțumește starea anvelopei, caută una nouă. Sau la dezmembrări, una cu DOT mai nou.
Ptr roată normală există kit din polistiren , da-ți mănâncă ceva din portbagaj. In ultimii 15 ani am folosit o singură dată o roată slim . In rest am ajuns la vulcanizare "pe pană" . De vreo 2 ori. Unii merg pe pană si habar n-au. Am uitat de puriști! O să răsară unu' să ne zică precum că nu-i trecută dimensiunea roții slim in CIV! |
#28
Posted 29 January 2023 - 11:47
exqusit_drunk, on 29 ianuarie 2023 - 11:41, said:
Nova a avut de fabrică roți tubeless și doar dacă proprietarii au ținut neapărat au trecut la camere de aer. De fapt, la mașini, nu am auzit de jante pe care să nu poată fi montate anvelope tubeless. Am avut pe Mercedes „bot de cal” fabricat în 1974, am avut pe Dacia 1300 din 1979. La nova CTi erau pe roțile originale din oțel dar i-am pus și jante de aliaj. |
|
#29
Posted 29 January 2023 - 11:56
Robert_Kiran, on 29 ianuarie 2023 - 11:44, said:
Acum vreo 25 de ani, cu Dacia nu se mergea ca acum. Cine măsură atunci profilul anvelopei? Mergeai pana cauciucurile deveneau "slick-uri"! Și de aceea și pene dese. Dar eram tineri, peticeam camerele și gata. |
#30
Posted 29 January 2023 - 12:08
Acu' o sa faca pana si cu caucioace noi, din cauza blestemelor
|
#31
Posted 29 January 2023 - 12:19
cristobob, on 29 ianuarie 2023 - 10:32, said:
pe experienta . toate anvelopele slim pe care le-am vazut aveau marcaje de presiune mare. uite si ceva de la goodyear: https://www.goodyear...pare-tires.html Quote Compact Temporary Spare A lightweight tyre with a shallow tread depth. It’s smaller than both standard and temporary spare tyres, making it ideal for cars with smaller boot space, and requires a higher inflation pressure – generally 60 psi. abac, on 29 ianuarie 2023 - 10:45, said:
Ia da un link la anvelopa aia de caruta fermecata care nu explodeaza la 6 bar. comparativ cu presiunea normala a unei anvelope (~2.5), as zice ca e destul de mult. |
#32
Posted 29 January 2023 - 12:24
Robert_Kiran, on 29 ianuarie 2023 - 11:47, said:
Înseamnă că ai uitat de gropile anilor 98-2000! După câteva gropi deformai janta și pa tubless! Aveai doua variante, schimbat janta, sau puneai camera! |
#33
Posted 29 January 2023 - 12:35
_Smiley_, on 29 ianuarie 2023 - 12:19, said:
pe experienta . toate anvelopele slim pe care le-am vazut aveau marcaje de presiune mare. uite si ceva de la goodyear: https://www.goodyear...pare-tires.html nu tin minte daca am vazut de 6 atm, dar de 4 am vazut destule (adica 60 psi). comparativ cu presiunea normala a unei anvelope (~2.5), as zice ca e destul de mult. |
|
#34
Posted 29 January 2023 - 12:46
Pe mine m-a salvat in Grecia o roata de rezerva de uz temporar, am putut ajunge cu "catel cu purcel" pana in primul oras sa rezolv problema. Insa nu am mers mai repede de 20km la ora. Chiar si asa, frigea ca focul cand am ajuns la vulcanizare.
|
#35
Posted 29 January 2023 - 12:56
_Smiley_, on 29 ianuarie 2023 - 12:19, said:
pe experienta . toate anvelopele slim pe care le-am vazut aveau marcaje de presiune mare. uite si ceva de la goodyear: https://www.goodyear...pare-tires.html |
#36
Posted 29 January 2023 - 14:09
pai si eu ce-am zis? mai citeste o data citatul ales de tine
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users