Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...
 Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?
 

Întrebări roata rezerva slim

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#19
Yhzx23

Yhzx23

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,607
  • Înscris: 08.11.2022
Avand in vedere ca lucrezi sofer profesionist tu ne intrebi doar asa de amorul artei.

N-ai gasit in masina cumparata si cateva acte care dovedesc ca fostul proprietar e partas la niste furturi si stai in cumpana daca sa-l dai sau nu in primire la politie?

#20
Robert_Kiran

Robert_Kiran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,709
  • Înscris: 19.08.2007

 EMPP, on 29 ianuarie 2023 - 10:47, said:

zici c-ai făcut destule pene.așa ușor ți-a fost să schimbi roata în mijlocul drumului de ești în stare să faci rocada în drum în cazul unei pene pe față?mă uimești
La rocada nu m-am gândit!  Asta e recunosc.
Despre pene ... ehei îmi aduc aminte acum 20-23 de ani când am făcut 3 pene intr-o zi cu Dacia Nova! Una am pus roata de rezerva. La celelalte doua, am pus petice calde. Si acum îmi aduc aminte cum jucam cu călcâiele (la propriu) pe cauciuc sa deranjez anvelopa. Scos camera (cauciucurile nu erau tubless ca acum, ci cu camera)! Apoi petic cald cu reșou alimentat la baterie ...
Dar cred ca mulți de aici nu au auzit de asa ceva. Sincer acum nici eu nu as mai face asa ceva ... comoditate, bătrânețe, habar nu am!

 Yhzx23, on 29 ianuarie 2023 - 11:00, said:

Avand in vedere ca lucrezi sofer profesionist tu ne intrebi doar asa de amorul artei.

N-ai gasit in masina cumparata si cateva acte care dovedesc ca fostul proprietar e partas la niste furturi si stai in cumpana daca sa-l dai sau nu in primire la politie?
Nu am găsit din pacate. Ma gândeam sa îl dau în  gat la politie ca a schimbat roata de rezerva, dar mi-ati stricat voi plăcerea!

#21
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010
Am roata de rezervă normală, din 2012. Am mers acum doi ani cu ea, cu aerul din 2012. Aveam până la prima oră. Am condus cu ea vreo 20 Km. S-a comportat normal. Nu aș folosi-o pe distanțe lungi, dar pentru scopul ei, este bună.

#22
horhescu

horhescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 14.05.2018
eu am o roata de rezerva uitata de lume, dot 2006... o data am folosit-o pe 15km. in rest o mai urc la presiune 3 bari ca sa aiba de unde sa piarda in timp.

#23
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,788
  • Înscris: 20.10.2015

 abac, on 29 ianuarie 2023 - 10:45, said:

Ia da un link la anvelopa aia de caruta fermecata care nu explodeaza la 6 bar.

Are dreptate
Eu o tineam la 6ba (85psi)

 Don_Costica, on 29 ianuarie 2023 - 10:43, said:

In manualul de instructiuni de la Honda Civic. L-am citit dupa ce am terminat Orizonturi Rosii Posted Image

Poate asta recomanda ei, dar nu inseamna ca nu poti merge
Pana la urma rezerva este de urgenta pana ajungi la vulcanizare

La mine la Ford faceam asa cum ai zis tu, dar asta pentru ca nu aveam alta posibilitate.

Fordul venise cu roata normala, dar imi manca din portbagaj
Asa ca am luat "donut"-ul de la Fordul mandrei si l-am pus la mine.

Din cauza etrierilor, mult mai mari, nu puteam monta rezerva mica, pe fata, asa ca, daca faceam pana, trebuia sa fac rocadele.
Noroc ca n-am avut nevoie

#24
victord36

victord36

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,881
  • Înscris: 15.04.2007

 Robert_Kiran, on 29 ianuarie 2023 - 11:08, said:

La rocada nu m-am gândit!  Asta e recunosc.
Despre pene ... ehei îmi aduc aminte acum 20-23 de ani când am făcut 3 pene intr-o zi cu Dacia Nova! Una am pus roata de rezerva. La celelalte doua, am pus petice calde. Si acum îmi aduc aminte cum jucam cu călcâiele (la propriu) pe cauciuc sa deranjez anvelopa. Scos camera (cauciucurile nu erau tubless ca acum, ci cu camera)! Apoi petic cald cu reșou alimentat la baterie ...
Dar cred ca mulți de aici nu au auzit de asa ceva. Sincer acum nici eu nu as mai face asa ceva ... comoditate, bătrânețe, habar nu am!


Nu am găsit din pacate. Ma gândeam sa îl dau în  gat la politie ca a schimbat roata de rezerva, dar mi-ati stricat voi plăcerea!
Trei pene intr-o zi nu-i gluma.Ai ceva atractie la ghinion.Asculta la mosu ce tre sa faci : 200 de lei la un popa si-ti face o sfestanie mama ei.Vezi sa-ti dea si de parbriz si roata de rezerva.Mai nou si la catalizator ca se fura in draci.Daca as fi in locul tau eu as face abonament la A24 si de restul pun motorina.Bafta !

#25
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,779
  • Înscris: 17.12.2019

 Robert_Kiran, on 29 ianuarie 2023 - 11:08, said:

Despre pene ... ehei îmi aduc aminte acum 20-23 de ani când am făcut 3 pene intr-o zi cu Dacia Nova! Una am pus roata de rezerva. La celelalte doua, am pus petice calde. Si acum îmi aduc aminte cum jucam cu călcâiele (la propriu) pe cauciuc sa deranjez anvelopa. Scos camera (cauciucurile nu erau tubless ca acum, ci cu camera)! Apoi petic cald cu reșou alimentat la baterie ...
Nova a avut de fabrică roți tubeless și doar dacă proprietarii au ținut neapărat au trecut la camere de aer. De fapt, la mașini, nu am auzit de jante pe care să nu poată fi montate anvelope tubeless. Am avut pe Mercedes „bot de cal” fabricat în 1974, am avut pe dacia 1300 din 1979. La nova CTi erau pe roțile originale din oțel dar i-am pus și jante de aliaj.

#26
Robert_Kiran

Robert_Kiran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,709
  • Înscris: 19.08.2007

 victord36, on 29 ianuarie 2023 - 11:39, said:

Trei pene intr-o zi nu-i gluma.Ai ceva atractie la ghinion.Asculta la mosu ce tre sa faci : 200 de lei la un popa si-ti face o sfestanie mama ei.Vezi sa-ti dea si de parbriz si roata de rezerva.Mai nou si la catalizator ca se fura in draci.Daca as fi in locul tau eu as face abonament la A24 si de restul pun motorina.Bafta !
Acum vreo 25 de ani, cu Dacia nu se mergea ca acum. Cine măsură atunci profilul anvelopei? Mergeai pana cauciucurile deveneau "slick-uri"! Și de aceea și pene dese. Dar eram tineri, peticeam camerele și gata.

#27
sanderoalex

sanderoalex

    Nefumător înrăit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,653
  • Înscris: 26.03.2009
Roata asta de rezervă slim e să te ducă până la prima vulcanizare. Sunt unii care au toate anvelopele cu DOT din 1900 toamna. Nu mai zic că unii circulă cu "sandale" iarna sau cu "bocanci" vara. Dacă te nemulțumește starea anvelopei, caută una nouă. Sau la dezmembrări, una cu DOT mai nou.
Ptr roată normală există kit din polistiren , da-ți mănâncă ceva din portbagaj.
In ultimii 15 ani am folosit o singură dată o roată slim . In rest am ajuns la vulcanizare "pe pană" . De vreo 2 ori. Unii merg pe pană si habar n-au.
Am uitat de puriști! O să răsară unu' să ne zică precum că nu-i trecută dimensiunea roții slim in CIV!


#28
Robert_Kiran

Robert_Kiran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,709
  • Înscris: 19.08.2007

 exqusit_drunk, on 29 ianuarie 2023 - 11:41, said:

Nova a avut de fabrică roți tubeless și doar dacă proprietarii au ținut neapărat au trecut la camere de aer. De fapt, la mașini, nu am auzit de jante pe care să nu poată fi montate anvelope tubeless. Am avut pe Mercedes „bot de cal” fabricat în 1974, am avut pe Dacia 1300 din 1979. La nova CTi erau pe roțile originale din oțel dar i-am pus și jante de aliaj.
Înseamnă că ai uitat de gropile anilor 98-2000! După câteva gropi deformai janta și pa tubless! Aveai doua variante, schimbat janta, sau puneai camera!

#29
victord36

victord36

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,881
  • Înscris: 15.04.2007

 Robert_Kiran, on 29 ianuarie 2023 - 11:44, said:

Acum vreo 25 de ani, cu Dacia nu se mergea ca acum. Cine măsură atunci profilul anvelopei? Mergeai pana cauciucurile deveneau "slick-uri"! Și de aceea și pene dese. Dar eram tineri, peticeam camerele și gata.
Exact asta spuneam.Cu aceleasi "slick-uri" unii faceau pana altii nu.Matale esti din categoria care faceau si o sa faca.

#30
Don_Costica

Don_Costica

    Mos cam nebun

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,761
  • Înscris: 18.07.2022
Acu' o sa faca pana si cu caucioace noi, din cauza blestemelor :D

#31
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,025
  • Înscris: 24.02.2006

 cristobob, on 29 ianuarie 2023 - 10:32, said:

 _Smiley_, on 29 ianuarie 2023 - 10:06, said:

....roata respectiva se foloseste cu presiune destul de mare
Pe ce se bazează aceasta afirmație?
pe experienta :). toate anvelopele slim pe care le-am vazut aveau marcaje de presiune mare.
uite si ceva de la goodyear: https://www.goodyear...pare-tires.html

Quote

Compact Temporary Spare
A lightweight tyre with a shallow tread depth. It’s smaller than both standard and temporary spare tyres, making it ideal for cars with smaller boot space, and requires a higher inflation pressure – generally 60 psi.


 abac, on 29 ianuarie 2023 - 10:45, said:

Ia da un link la anvelopa aia de caruta fermecata care nu explodeaza la 6 bar.
nu tin minte daca am vazut de 6 atm, dar de 4 am vazut destule (adica 60 psi).
comparativ cu presiunea normala a unei anvelope (~2.5), as zice ca e destul de mult.

#32
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,779
  • Înscris: 17.12.2019

 Robert_Kiran, on 29 ianuarie 2023 - 11:47, said:

Înseamnă că ai uitat de gropile anilor 98-2000! După câteva gropi deformai janta și pa tubless! Aveai doua variante, schimbat janta, sau puneai camera!
N-am uitat dar ultima jantă îndoită am avut-o la Nova - am luat o groapă de s-a ovalizat janta, anvelopa a făcut gâlcă și s-a crăpat parbrizul dar roata nu a pierdut presiune încât să nu ajung înapoi acasă. Am schimbat anvelopa aia, am îndreptat janta iar în vară am schimbat și parbrizul. Ulterior nova a primit jante de aliaj și de atunci nu am mai avut jante îndoite deși nu am mai avut niciodată jante de oțel.

#33
Don_Costica

Don_Costica

    Mos cam nebun

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,761
  • Înscris: 18.07.2022

 _Smiley_, on 29 ianuarie 2023 - 12:19, said:

pe experienta Posted Image. toate anvelopele slim pe care le-am vazut aveau marcaje de presiune mare.
uite si ceva de la goodyear: https://www.goodyear...pare-tires.html




nu tin minte daca am vazut de 6 atm, dar de 4 am vazut destule (adica 60 psi).
comparativ cu presiunea normala a unei anvelope (~2.5), as zice ca e destul de mult.
La Civicul meu, presiunea recomandata la panarama aia de roata era de vreo 4.5 atm, asa ca eu am umflat-o la 5. Imi imaginez ca la masini mai grele, presiunea recomandata e mai mare. De 8 ani n-am mai verificat daca a scazut, iar atunci cand o sa am nevoie, sigur o sa ma uit pe ea in loc sa cer linkuri pe net. Si sigur n-a explodat, e tot acolo, in locasul special.

#34
don_King

don_King

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,038
  • Înscris: 26.11.2001
Pe mine m-a salvat in Grecia o roata de rezerva de uz temporar, am putut ajunge cu "catel cu purcel" pana in primul oras sa rezolv problema. Insa nu am mers mai repede de 20km la ora. Chiar si asa, frigea ca focul cand am ajuns la vulcanizare.

#35
cristobob

cristobob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,473
  • Înscris: 06.01.2014

 _Smiley_, on 29 ianuarie 2023 - 12:19, said:

pe experienta Posted Image. toate anvelopele slim pe care le-am vazut aveau marcaje de presiune mare.
uite si ceva de la goodyear: https://www.goodyear...pare-tires.html

Cei de la Goodyear zic :Consultați manualul sau peretele lateral al roții de rezervă pentru a afla presiunea recomandată.

#36
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,025
  • Înscris: 24.02.2006
pai si eu ce-am zis? mai citeste o data citatul ales de tine :)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate