Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Schimbare majora in domeniul bateriilor si acumulatorilor
Last Updated: Aug 27 2023 10:51, Started by
M0D3
, Dec 10 2022 10:49
·
8
#37
Posted 10 December 2022 - 23:08
#38
Posted 11 December 2022 - 11:33
lucian123, on 10 decembrie 2022 - 15:47, said:
Rezultatul final: mai scumpe si mai proaste, dar ecologice. Not. Quote „Mașinile vor migra spre conceptul de ‹‹serviciu››. Adică mașina ca serviciu, nu ca bun independent deținut de o entitate. Va fi foarte costisitor în viitor, să zicem 12 ani de acum, să întreții o mașină care are în spate servicii ce trebuie să asigure date, securitate, etc. Pe lângă costurile de achiziție și costurile de reparație vor trebui plătite tot felul de abonamente pentru că mașină e conectată și trebuie întreținută, nu doar mecanic. În concluzie, mașinile produse începând cu 2022-2023 vor avea o durată de viață de aproximativ 7-12 ani. După ce durata de viață oficială se va termina, probabil nu se mai găsesc piese de schimb, nu mai există suport pentru multe din serviciile cloud din mașină, garanție, programele de diagnoză nu vor mai funcționa și probabil nu se va mai putea vinde. Poate și altele. Aceleași concepte se aplică astăzi la electronice, telefoane, etc”, https://adevarul.ro/...12-2224445.html |
#39
Posted 11 December 2022 - 18:12
mai trec vreo 15-30 ani pana cand ametiti aia de la ue se vor prinde ca ecologic e ca o masina sa tina 20-30ani nu maxim 5.
|
#40
Posted 14 December 2022 - 10:46
#41
Posted 14 December 2022 - 11:08
Daca eu fac in 10 ani 60000km, zici sa o dau la REMAT?
|
#42
Posted 14 December 2022 - 11:19
asta pentru ca sunt masini cu garantie 1 an si facute sa reziste 5.
de la 5 la 10 e la noroc. peste 10 poate pica orice. eu vorbesc de masini care ar trebui proiectate sa reziste 20ani. |
#43
Posted 14 December 2022 - 13:15
S-ar putea face sa tina 20 de ani in loc de 5, doar ca la pret de 4 ori mai mare sa fie tot aia.
|
#44
Posted 09 January 2023 - 19:41
O idee buna; cand ai norocul sa nimeresti un telefon fiabil si sa nu ii spargi ecranul, bateria e urmatoarea componenta care te forteaza sa cumperi alt telefon; decat sa il duci in service si sa platesti 300 de lei ca sa iti puna o baterie de 50-100 de lei mai bine arunci telefonul la gunoi. Sa vedem daca o sa reziste telefoanele la apa si socuri; ar fi util un surub sa tina capacul de la baterie.
|
#45
Posted 17 July 2023 - 09:25
La Huawei înlocuirea bateriei costă 100 de lei, la iPhone 500. Mai bine reglementau aceste costuri.
|
#46
Posted 29 July 2023 - 13:27
Am făcut unui prieten cadou un Galaxy J6 in 2018. Bateria este suficient de bună și acum in iulie 2023, după aproape 5(cinci!) ani. Nu înțeleg cum reușește lumea să distrugă baterii, să strice mufe și să crape display-uri! Eu n-am reușit în ultimii 25 de ani! Nu folosesc sticla sau folie pe ecran dar...nici nu scot din cutie un telefon nou până nu îmi vine o husă de calitate! Iar in ce privește bateria dacă am posibilitatea evit încărcarea rapidă și până la 100% iar de descărcat sub 20% nu mi s-a întâmplat niciodată. Nu lași telefonul în soare, nu-l pui GPS în parbriz decât dacă e un telefon secundar, mai vechi. Cu excepția cazului în care il montezi in dreptul grilei care baga aer rece este o barbarie să pui un telefon in parbriz că gps sau camera, mai nou. Dacă s-ar putea verifica asta, dacă...ar trebui să se piardă garanția.
Edited by echoshoworacle, 29 July 2023 - 13:33. |
|
#47
Posted 27 August 2023 - 10:51
Actualul meu telefon (Xiaomi RN8Pro) are deja 3 ani, în care a funcționat ca gps în parbriz peste 30.000 km, iar bateria e încă ok. La telefoane cu baterii detașabile mă ținea bateria doi ani (la Samsung, indiferent dacă a fost S5 sau altul de buget), iar la "cepe" gen Vodafone a decedat bateria în 11 luni. În plus, acele telefoane nu stăteau în parbriz pe post de gps. Mai am un telefon cu baterie încorporată (Xiaomi Redmi 4a) vechi de aproape 6 ani, deja e fffooaarrte lent, dar bateria îl mai ține o zi întreagă la utilizare lejeră.
Mai importante decât acumulatorul detașabil la un telefon mi se pare oferirea de actualizări software și posibilitatea de a dezinstala orice aplicație care nu o folosesc și care nu e necesară sistemului de operare. Dacă vorbim despre acumulatorii auto pentru mașini electrice sau hibrid, aceștia ar trebui standardizați, precum acumulatorii mașinilor obișnuite, pentru a putea fi înlocuiți mai ușor. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users