Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
[UNDE] reciclare cd / dvd

Foliere geamuri

Microsoft Defender

cartela Internet Europa
 Sondaj EV

Testerul pe VAG arata devieri la ...

Aparat ieftin pentru sigilat pung...

Hyundai elantra 2024 Highway, 6MT.
 Interpretare XML

PPCEnergy - Emiterea facturii in ...

Telefon Nou de la Digi

La multi ani @creativestar!
 La multi ani @Nimcid25!

"Spionul" nostru cel de t...

Care aplicatie are cele mai ok co...

Parere antrenament incepator
 

Monitor cu probleme

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
istpatlx

istpatlx

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 07.12.2022
Buna,
Sunt rugat sa ajut cu o opinie o cunostinta pentru un monitor cu probleme!

Monitorul a fost trimis in service si s-a dat refuz la garantie pentru acest motiv pe motiv de soc mecanic - display spart.
Proprietarul nu este de acord cu aceasta constatare, monitorul fiind manipulat cu grija.
Care ar fi parghiile, ce s-ar mai putea face? O noua constatare in alt service?

Attached Files



#2
maccip

maccip

    46 ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,418
  • Înscris: 06.01.2007
Pai displayul e chiar spart.

#3
pexCom

pexCom

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,255
  • Înscris: 15.01.2014
Nu ești de acord că e display-ul spart?

#4
onisifor12

onisifor12

    Junior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,424
  • Înscris: 27.08.2013
La câte urme are pe el zici că e cu touchscreen.

#5
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,581
  • Înscris: 01.12.2001
S-a plimbat pisica pe el?
N-o fi de acord proprietarul, dar să întrebe și cei din casa. Sigur va avea o surpriză.

#6
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,462
  • Înscris: 28.10.2018
Poate initiatorul nu s-a exprimat corect si complet, ca 90% din forumisti dealtfel.

Poate a vrut sa zica ca el l-a trimis nespart in service. Daca e spart poate sa fie de la transport. Mai ales daca l-a impachetat altfel decat in ambalajul original.

 istpatlx, on 07 decembrie 2022 - 23:10, said:

Care ar fi parghiile, ce s-ar mai putea face? O noua constatare in alt service?

Nu ar ajuta, toata lumea va constata ca e spart panelul. Nu prea ai ce sa mai faci. Cel mult te poti adresa transportatorului sa reclami ca obiectul a ajuns deteriorat la destinatie, dar daca nu ai cumparat o asigurare in sensul asta sau nu ai declarat o valoare, suma pe care o ofera in compensare e de obicei derizorie (1% din valoarea declarata).

#7
dicdobre

dicdobre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,351
  • Înscris: 12.09.2005
Ce problema avea monitorul inainte de a fi trimis la garantie?

Din ce se vede in poza pare a fi functional exceptand fisura din display.

#8
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,462
  • Înscris: 28.10.2018
Acum se mai poate si ca monitorul sa fi fost trimis spart ca ii faca retur si s-au prins aia.

Sau cel mai de porc: trimis sa ii faca retur si a ajuns spart la destinatie: ciuciu retur.

In lipsa unei comunicari complete (si oneste) orice scenariu este posibil.

Edited by abac, 08 December 2022 - 09:22.


#9
Aldulescu

Aldulescu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,795
  • Înscris: 04.01.2018
S-a si strambat din cate vad...

#10
Mircel

Mircel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,427
  • Înscris: 01.10.2005
Karax?
Ecranul ăsta-i curbat nu „strâmbat”

Attached Files


Edited by Mircel, 08 December 2022 - 10:47.


#11
miki07

miki07

    Simplu și banal

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,006
  • Înscris: 18.09.2008
Dacă monitorul a fost trimis în ambalajul original, sunt mici șansele să se fi spart la transport.

#12
xxvirusxx

xxvirusxx

    Retired

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,441
  • Înscris: 11.11.2005

 istpatlx, on 07 decembrie 2022 - 23:10, said:

Care ar fi parghiile, ce s-ar mai putea face?

Altu nou

Era bine sa-i fi facut poze cand l-a trimis in service.

Edited by xxvirusxx, 08 December 2022 - 11:02.


#13
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,885
  • Înscris: 06.01.2008

 miki07, on 08 decembrie 2022 - 10:48, said:

Dacă monitorul a fost trimis în ambalajul original, sunt mici șansele să se fi spart la transport.
Chiar vrei sa-i testezi pe curieri? Posted Image
Oricum, pana nu vine initiatorul cu niste lamuriri suplimentare nu stim ce s-a intamplat. Ce e totusi clar, niciun service nu repara/inlocuieste un TV care ajunge la ei cu ecranul spart.
Macar asa isi pot cumpara respectivii un TV normal, fiindca la TV-uri sub 2-3m diagonala un display curbat e pur si simplu un moft. E altceva cand ai la PC un monitor de vreo 32-40" curbat, fiindca stai aproape de el.

Edited by Hider141, 08 December 2022 - 11:36.


#14
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,462
  • Înscris: 28.10.2018

 xxvirusxx, on 08 decembrie 2022 - 11:00, said:

Era bine sa-i fi facut poze cand l-a trimis in service.

Ar fi fost bine pentru ca...?

#15
miki07

miki07

    Simplu și banal

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,006
  • Înscris: 18.09.2008

 Hider141, on 08 decembrie 2022 - 11:33, said:

Chiar vrei sa-i testezi pe curieri? Posted Image
Oricum, pana nu vine initiatorul cu niste lamuriri suplimentare nu stim ce s-a intamplat. Ce e totusi clar, niciun service nu repara/inlocuieste un TV care ajunge la ei cu ecranul spart.
Macar asa isi pot cumpara respectivii un TV normal, fiindca la TV-uri sub 2-3m diagonala un display curbat e pur si simplu un moft. E altceva cand ai la PC un monitor de vreo 32-40" curbat, fiindca stai aproape de el.

În 2013 sau 2014 de BF, m-a rugat o prietenă de-a mătuși-mii să-i comand o tabletă de la eMAG. A venit cu dita-i spărtura în ecran. M-am dus imediat la eMAG și mi-au făcut retur. Omul de la retur a zis că a mai venit oameni în ziua aia, deci era ceva de la curier.

Știu că nu are legătură, dar, trebuie să vă zic una bună:

Comandă un vecin Dry Cooker și o mașină de făcut pâine. Vine curierul și el refuză coletul, pe motiv că era prea ușor și nu avea cum să fie în el și-un Dry Cooker și o mașină de făcut pâine.

Edited by miki07, 08 December 2022 - 11:57.


#16
routerboard71

routerboard71

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 465
  • Înscris: 31.12.2021

 istpatlx, on 07 decembrie 2022 - 23:10, said:

Buna,
Sunt rugat sa ajut cu o opinie o cunostinta pentru un monitor cu probleme!

Monitorul a fost trimis in service si s-a dat refuz la garantie pentru acest motiv pe motiv de soc mecanic - display spart.
Proprietarul nu este de acord cu aceasta constatare, monitorul fiind manipulat cu grija.
Care ar fi parghiile, ce s-ar mai putea face? O noua constatare in alt service?

Numai reparatie cu plata!
Ecran spart... ar fi culmea sa fie acoperit de garantie! Spargerea NU se intampla in cazul unei utilizari normale, de aceea nu este acoperita de garantie!
Nu ma crezi? Chiar NU?!? Atunci afla de la mine ca, am lucrat la garantii in Ploiesti, chiar reparatii monitoare, televizoare si alte electronice! Asa ca, raspuns 100% avizat: Monitorul NU este acoperit de garantie in cazul spargerii display-ului!
P.S. - Acum lucrez in IT!

#17
xxvirusxx

xxvirusxx

    Retired

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,441
  • Înscris: 11.11.2005

 abac, on 08 decembrie 2022 - 11:37, said:


Ar fi fost bine pentru ca...?

Putea sa-l stranga de gat pe curier daca a fost vina lui.

#18
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,462
  • Înscris: 28.10.2018
Putea un drac. Ramanea cu paguba oricum.

Odata pentru ca exista un fine print la coletari care zice ca daca nu cumperi asigurare de transport esti pe barba ta, si doi, pentru ca nu poti dovedi ca nu ai bulit monitorul la 30 de secunde dupa ce i-ai facut poza.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate