Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
VW ID3 facelift 2023
Last Updated: Dec 03 2022 16:14, Started by
Ahasverus
, Dec 03 2022 09:47
·
0
#1
Posted 03 December 2022 - 09:47
ID.3 Facelift. Principalele modificări, în interior
Quote Dacă în exterior cele mai vizibile schimbări sunt alungirea capotei, mici tușe menite să amplifice sportivitatea și eliminarea îndelung criticatei benzi negre dintre capota motorului și parbriz, în interior modificările sunt mult mai ample. Conform Imeldei Labbe, șefa diviziei de vânzări, marketing și servicii post-vânzare a Volkswagen, noul design al lui ID.3 este „mai matur, iar materialele din interior sunt de o calitate superioară”. Diferențe se vor simți în acest caz în special în zonele acoperite cu plastic care, în loc să fie dur, devine moale și plăcut la atingere. Totodată, unele detalii disponibile până acum doar la versiunile superioare, precum imitația de piele de pe planșa de bord și panourile ușilor sau cusăturile ieșite în evidență, sunt oferite încă de la varianta de bază. Una dintre cele mai ușor de sesizat modificări din habitaclu este înlocuirea scaunelor din varianta de bază cu cele disponibile până acum doar pe versiuni superioare. În plus este oferită standard și consolă centrală cu suporturi pentru pahare, iar volanul nu mai este acoperit cu piele naturală ci cu un înlocuitor sintetic. În privința comportamentului rutier, al dinamicii și autonomiei, Volkswagen ID.3 Facelift rămâne identic cu cel de acum pentru că nu au fost făcute modificări ale motorului, șasiului sau pachetului de baterii. În schimb, au fost făcute modificări ale prețurilor și ale variantelor de echipare. Astfel, conform Volkswagen, clienții germani pot comanda încă de pe 1 decembrie 2022 noul ID.3 Facelift cu echipările Life, Business, Style, Max și Tour. Prețul de bază cu TVA, cel aferent Volkswagen ID.3 Life, este de 43.995 de euro. Oficialii mărcii germane notează și că „din cauza volumului mare de comenzi, clienții care plasează comanda acum trebuie să se aștepte să primească noul ID.3 începând cu trimestrul al patrulea din 2023”. Sursa Personal nu inteleg de ce as cumpara ID3 vs Tesla M3... Edited by Ahasverus, 03 December 2022 - 09:46. |
#2
Posted 03 December 2022 - 10:23
#3
Posted 03 December 2022 - 12:21
Designul Tesla e simplificat la maxim, mai ales cand esti obisnuit cu zeci de butoane pe care le folosesti adesea de cateva ori/an!
Orice model de Tesla, chiar si "chel", e mult mai dotat decat listingul producatorilor traditionali. Pur si simplu la Tesla ai doar cateva optiuni/model: - culoare exterioara - roti - culoare interioara - cateva optiuni de cruise control, dar cel inclus este deja avansat, adica are cruise cu pastrarea distantei fata de masina din fata. Parerea mea este ca va mai dura pana cand producatorii traditionali vor stapani EV. Momentan ofertele lor lasa de dorit mult dpdv al performantelor si autonomiei. Principala problema vine din modul de gandire al producatorilor traditionali. Ei folosesc o configuratie minima, peste care construiesc optiuni, ca un LEGO, iar apoi abandaoneaza suportul pentru respectivul model. Tesla adesea foloseste o configuratie mult mai potenta si integrata dpdv al facilitatilor/redundantei/puterii de calcul, la care adauga imbunatatiri cu timpul, prin multele update-uri software, la multi ani dupa productia masinii. Eu abia am primit primul update la Model 3 si vad deja optiuni pe care nu le-am intalnit niciodata la niciun ICE. https://www.notatesl...ftware-updates/ Personal, nu vad de ce as cumpara un ID3, nou, si nu numai. Un client mare pt VW3 sunt flotele de multinationale, unde fiecare EUR conteaza. De obicei se fac configuratii speciale (minim de dotari), cu discount. Stiu ca pentru romani e aproape nebunie sa cumperi masina noua, dar vedeti ca toti producatorii nu duc lipsa de cerere. |
#5
Posted 03 December 2022 - 13:16
In ciuda publicitatii agresive, Mercedes a dat kix masiv cu EQ.
Stiu proprietari de EQC si EQE care sunt foarte dezamagiti mai ales de partea de consum (autonomie), apoi de partea de multimedia. In rest, ca de obicei, adaugi minim 25% ca optiuni la masina, ca sa te simti intr-adevar la clasa premium. Nu stiu de BMW IX, am vazut 2 pe strada, dar vizual mi se pare mai mic decat un X5, adica si aici toti incearca sa faca minuni aerodinamice si spatiul interior lasa de dorit. Dpdv strict al spatiului, Model X e cavernos vs ce ofera orice alt producator si la un pret “decent”. |
#6
Posted 03 December 2022 - 14:07
Ahasverus, on 03 decembrie 2022 - 09:47, said:
Prețul de bază cu TVA, cel aferent Volkswagen ID.3 Life, este de 43.995 de euro. Personal nu inteleg de ce as cumpara ID3 vs Tesla M3... |
#7
Posted 03 December 2022 - 14:11
Mi-as lua un ID3 si nu un M3 pentru ca:
* 44k EUR nu-s 50k EUR * la 50-51k EUR cat e un M3 SR, partea electrica e extrem de similara cu ID.3-ul "normal". Un mic avantaj ptr M3 la consum si viteza de reincarcare, dar mic * prefer sa cumpar masina de unde am mai cumparat in ultimii 15 ani si unde am o relatie buna cu dealerul * NU imi place ideea ca producatorul sa poata decide peste noapte ca feature-ul X nu imi mai trebuie * desi PR-ul pe autopilot e grozav, numeroasele raportari obiective de phantom braking sunt ceva ce nu-mi doresc in viata * in general, vreau o masina si ma doare-n cot de toate add-on-urile high tech * vreau un hatchback * vreau sa pot alege ce pun si ce nu pe masina Mi-as lua un M3 si nu in ID.3 pentru ca: * desi VW pare a fi printre cei mai avansati producatori "clasici" in ce priveste tehnologizarea, tot sunt in urma Tesla * sunt pasionat de tehnologie, iar API-ul Tesla precum si approach-ul folosit in a construi o masina sunt pe stilul meu * cumva legat de punctul precedent, e super relaxant sa scapi de jecmaneala dealerilor si sa n-ai grija "reviziilor" * Tesla intelege limitarile EV-urilor si iti pune la dispozitie toata informatia si toate optiunile pentru a le combate si intelege. In general n-ai nevoie de third party apps pentru charger-aware-navigation, masina stie (sau te lasa sa decizi) sa o preincalzesti, etc.. * vreau cele mai noi experimente posibile intr-o masina si nu-mi pasa daca din cand in cand mai da si gherle agregatul * e un status symbol excelent Fiecare e cu ale lui, am scris motive generale mai sus. Pentru mine lipsa service-urilor locale si faptul ca au prea multa putere de decizie in privinta functionalitatii masinii au fost show-stoppere. Pe masura ce trece timpul si traiesc cu un EV (care nu-i Tesla), inteleg ca lucrurile pe care le face Tesla by default sunt foarte importante in viata cu un EV. Inca n-am ajuns la tipping point in favoarea Tesla (deh, am piticii mei), insa inteleg mult mai bine de ce unii oameni prefera masinile alea. Edited by costini, 03 December 2022 - 14:13. |
#8
Posted 03 December 2022 - 14:31
Nu mi-as lua Tesla Model 3 pentru ca suspensia e un pic prea rigida, antifonarea lasa de dorit, nu e caroserie hatchback si e mai inghesuita in spate decat ID.3
La cum folosesc eu masina si la ce apreciez eu la o masina, nu simt lipsa avantajelor oferite de Model 3. Daca as cauta o masina din zona "Model 3", cred ca mai degraba as alege Polestar 2. |
#9
Posted 03 December 2022 - 16:14
Adm, on 03 decembrie 2022 - 13:16, said:
In ciuda publicitatii agresive, Mercedes a dat kix masiv cu EQ. Stiu proprietari de EQC si EQE care sunt foarte dezamagiti mai ales de partea de consum (autonimie), apoi de partea de multimedia. In rest, ca de obicei, adaugi minim 25% ca optiuni la masina, ca sa te simti intr-adevar la clasa premium. Nu stiu de BMWIX, am vazut 2 pe strada, dar vizual mi se pare mai mic decat un X5, adica si aici toti incearca sa faca minuni aerodinamice si spatiul interior lasa de dorit. Dpdv strict al spatiului, Model X e cavernos vs ce ofera orice alt producator si la un pret “decent”. Daca ai drum pe la Deva te astept sa te fac o tura in interior este mai mare ca un X5 este comparabil cu X7 . Edited by RaySefo, 03 December 2022 - 16:17. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users