Posibila frauda - mail de la adresa suspecta
Last Updated: Nov 29 2022 15:20, Started by
djl
, Nov 29 2022 13:12
·
3

#1
Posted 29 November 2022 - 13:12

Pentru că au trecut nu ştiu câte zile de la expirarea datei de plată a facturii, nu se mai poate face confirmarea prin telefon ( _I_ pentru închis magazine) şi cică să trimit poză cu chitanţa şi codul abonat la [email protected] . Adresa de e-mail pare cam dubioasă şi vreau să fiu sigur că nu trimit aiurea.
Edited by RealThing, 29 November 2022 - 13:46.
|
#3
Posted 29 November 2022 - 13:27

Ce factura?
Ah, orange. Phishing then. Edited by Lex404, 29 November 2022 - 13:27. |
#4
Posted 29 November 2022 - 13:33

djl, on 29 noiembrie 2022 - 13:12, said:
Pentru că au trecut nu ştiu câte zile de la expirarea datei de plată a facturii, nu se mai poate face confirmarea prin telefon ( _I_ pentru închis magazine) şi cică să trimit poză cu chitanţa şi codul abonat la [email protected] . Adresa de e-mail pare cam dubioasă şi vreau să fiu sigur că nu trimit aiurea. 'residential' si 'organe.com' nu ti se par dubioase cand vine vorba despre facturi de telecomunicatii? O R G A N E, nu orange. |
#6
Posted 29 November 2022 - 13:39

Joaca-te: trimite-le alta factura, una pentru un Airbus sau pt Turnul Eiffel.
|
#8
Posted 29 November 2022 - 13:42

Auleu, iară am încurcat ordinea de tastare a literelor.
![]() Dar şi aşa sună ciudat şi vreau să fac lumină. Am sunat la ei pentru confirmare plată, mi-au zis că nu se poate la telefon din cauză că au trecut nu ştiu câte zile de la data scandentă şi o să-mi trimită S.M.S. la numărul de pe care am sunat, cu adresa şi codul de abonat. Edited by djl, 29 November 2022 - 13:43. |
#9
Posted 29 November 2022 - 13:48

Iti taie serviciul daca nu trimiti confirmarea? Pana se dumiresc aia, le intra banii si inchid plata
![]() |
#10
Posted 29 November 2022 - 13:53

djl, on 29 noiembrie 2022 - 13:42, said:
Auleu, iară am încurcat ordinea de tastare a literelor. ![]() Dar şi aşa sună ciudat şi vreau să fac lumină. Am sunat la ei pentru confirmare plată, mi-au zis că nu se poate la telefon din cauză că au trecut nu ştiu câte zile de la data scandentă şi o să-mi trimită S.M.S. la numărul de pe care am sunat, cu adresa şi codul de abonat. Cine sa iti trimita sms cu adresa si cod de abonat si pentru ce? E evident ca e pishing/scam. Daca ai platit o sa se aloce plata in cateva zile cel mult (in functie de metoda de plata) si ti se va desuspenda abonamentul. The end. |
#11
Posted 29 November 2022 - 13:54

Deja e oprit. Dacă tot a fost plătit, să benificiez de el. Că abia pe 2 Decembrie se pare că vor ajunge banii în contul lor.
Oricum, ăştia de la "Orange" sunt mai ceva decât era "RomTelecom"-ul, dar asta e altă discuţie. |
|
#12
Posted 29 November 2022 - 13:55

Platesti online cu cardul si nu mai trebuie sa trimiti nici o dovada.
|
#13
Posted 29 November 2022 - 14:01

Plata cu cardul e prea noua, nu adopta metode de genul acesta. Asta e, mai sta fara semnal pana pe 2 decembrie, asa se intampla cand nu te achiti de obligatii la timp.
Nu trimite codul si chitanta pe email, ca o sa iti plateasca in viitor. Fa o copie la xerox si trimite cu Posta si cu confirmare de primire musai. Edited by vestale, 29 November 2022 - 14:04. |
#14
Posted 29 November 2022 - 14:06

djl, on 29 noiembrie 2022 - 13:54, said:
Deja e oprit. Dacă tot a fost plătit, să benificiez de el. Că abia pe 2 Decembrie se pare că vor ajunge banii în contul lor. Oricum, ăştia de la "Orange" sunt mai ceva decât era "RomTelecom"-ul, dar asta e altă discuţie. O sa beneficiezi cand se aloca banii in cont. De cand se emite factura ai la dispozitie 2 saptamani sa o platesti. Daca nu ai avut timp in alea 2 saptamani, acum astepti. Asuma-ti greseala si las-o asa. In functie de metoda de plata dureaza un anumit numar de zile sa se aloce banii. |
#15
Posted 29 November 2022 - 14:10

Eu zic sa suni la relatii cu clientii, vezi ce-ti spun aia. Daca iti spun aia sa trimiti copie catre ceva email, e sigur ca nu e vreo smecherie la mijloc.
|
#16
Posted 29 November 2022 - 14:11

transmite-ne dovada de plată scanată sau fotografiată la adresa de e-mail [email protected]; te rugăm să ne scrii şi codul de abonat sau numărul de telefon
Edited by pasilla, 29 November 2022 - 14:12. |
#17
Posted 29 November 2022 - 14:12

Păi la relaţii cu clienţii am sunat. 0374.300.300
Fiind fix, nu e cu semnal radio. Semnal radio am la radio şi la G.S.M. ![]() pasilla, interesant. Atunci de ce ciudăţenia aia? Vreo eroare de la ei? Edited by djl, 29 November 2022 - 14:13. |
|
#18
Posted 29 November 2022 - 14:15

cu un cont myorange rezolvai toata bataia asta de cap, vedeai ce ai platit si ce nu ai platit, asadar asteapta sa treaca zilele libere sa gasesti un ghiseu sa platesti:))
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users