Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...
 Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...
 Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart

Accesare Plex prin webstation
 

Sfat SRL sau PFA

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
bobitza2010

bobitza2010

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 02.06.2015
Salut, eu sunt un programator angajat la o firma cu 8 ore, dar ca hobby am mai multe de la calculatoare la hardware, automatizari retelistica etc...
Am un prieten ce are un SPA la cluj, vrea sa isi faca digitalizare pe fonduri europene sa cumpere servere, chestii de automatizari usi cu RFID, tot felu
Eu o sa ma ocup de partea asta, de la retelistica la configurare servere, montare in rackuri tot ce ii nevoie automatizari
Ce trebuie sa imi fac un PFA, SRL ? Bani nu o sa fac multi pe an poate cateva mii de euro doar
Ce autorizatii si coduri CAEN am nevoie ??

Mersi mult

#2
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,960
  • Înscris: 24.02.2006
cel mai simplu pt tine ar fi contract de munca (eventual part-time).
daca nu, atunci pfa-ul a fi urmatorul (in ordinea simplitatii), apoi SRL-ul.

#3
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,721
  • Înscris: 18.12.2007
Se schimba regulile la PFA in curand, nu stiu cat de rentabil va mai fi. Ca de obicei, statului nu ii place ca nu ajung la visterie bani.

@initiator: mai bine ia legatura cu un contabil sa iti explice avantajele si dezavantajele pe ambele forme de organizare.

#4
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member