Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Tinerii și mărcile
Last Updated: Jan 01 2023 22:53, Started by
djl
, Oct 17 2022 11:57
·
0
#19
Posted 17 October 2022 - 12:53
yekun, on 17 octombrie 2022 - 12:22, said:
Nu are nici o legatura cu Romania asta, e un trend global. Te vaiti de Romania pt ca asa e cool actual, deci esti tot o victima, la alt nivel. Nu e vorba de Romania... chestia asta se intampla la nivel mondial... eu victima? ma doare-n 14 de brand... pentru mine o pereche de pantofi sport (adidasi) de 200 RON fac acelas lucru ca si o pereche de balenciaga de 5000 RON... exact acelas lucru... Si nu, nu ma vait de Romania, pentru ca am vizitat tari, si se poate si mai rau... muuuult mai rau.... Noi aici in Romania sa zicem mersi ca suntem totusi in Europa... sa vezi tu saracie in tarile din Africa si America de Sud... Edited by mirel3003, 17 October 2022 - 12:57. |
#20
Posted 17 October 2022 - 12:56
Si in vest se pune pret pe brandurile de lux. De exemplu la noi in Romania brandul Lacoste ii considerat brand high end pe cand in uk is Ralph Lauren Polo .
|
#21
Posted 17 October 2022 - 13:02
#22
Posted 17 October 2022 - 13:10
Toate-s vechi si noutate sau cum era. Fiecare generatie a avut predilectie la anumite marci - eu voiam Nokia 6310i in anii 2000, astia de acum vor iphone 23. Tot aia.
|
#23
Posted 17 October 2022 - 13:18
djl, on 17 octombrie 2022 - 12:37, said:
@ Bursul : produsele bun sunt râvnite. Dar pe vremea aia nu riscai miştouri că nu ai din ăia. Poate doar în liceele de fiţe riscai. Dacă erai foarte aiurea sau extrem de sărăcios îmbrăcat, probabil că da. Sau nu era liceu de fiţe, dar erau proşti mulţi. Acum rişti, că nu eşti în tendinţe. Şi cred că e şi la şcoala generală aşa. business11, on 17 octombrie 2022 - 12:42, said:
Adidas Superstar @djl - este usor de raspuns, pentru ca toate popoarele mai sarace, care se afla intr-o dezvoltare economica, cum sunt tariile din est-ul europei, trag sa isi compenseze "saracia" cu branduri. daca poarta tricou Balenciaga, au impresia ca sunt mai importanti pe scara omenirii. in vestul europei nu vezi oameni care sa poarte branduri excesiv, in general tot esticii sunt cei care ii vezi cu marci si toate rahaturile. pe mine nu ma deranjeaza faptul ca cineva poarta branduri, mai mult ma deranjeaza faptul ca multi nu au un leu in buzunar, dar se etaleaza doar cu branduri (in mare proportie fakeuri). daca esti bogat si plin de bani poti sa porti si sa faci ce vrei. credeti ca marile branduri au produs si produc de decenii bune pentru tarile din est??? P.S. de ce te-ar deranja felul in care isi folosesc altii banii? Edited by tytysor, 17 October 2022 - 13:22. |
#24
Posted 17 October 2022 - 13:20
adid22, on 17 octombrie 2022 - 13:10, said:
Toate-s vechi si noutate sau cum era. Fiecare generatie a avut predilectie la anumite marci - eu voiam Nokia 6310i in anii 2000, astia de acum vor iphone 23. Tot aia. E o diferenta... in 2002 cand a aparut un 6310i era un salariu minim pe economie... un Iphone 14 PRO MAX e 5 salarii minime pe economie... e totusi o diferenta. |
#26
Posted 17 October 2022 - 14:02
djl, on 17 octombrie 2022 - 12:50, said:
@ business11 : în Vest nu pun tinerii accent pe marcă? Că ştiam că şi acolo e dileala asta, deşi poate nu la acelaşi nivel. in primul rand nu am pe nimeni printre cunostiinte care sa se etaleze cu produse fashion cu branduri cu logouri imense, doar ca sa se simta important. din potriva, majoritatea se imbraca de la branduri excesiv de scumpe, care nu pun nici un logo pe haine, in asa fel incat tu ai impresia ca este un pulover de la h&m, dar defapt este de la loro piana ca si exemplu. tot ce vad prin Viena, München, Zürich, care poarta logouri excesiv de mari sunt in general romani, sarbi, albanezi, turci. Edited by business11, 17 October 2022 - 14:02. |
#27
Posted 17 October 2022 - 14:15
Ieri era ceva material pe Euronews Romania ca mai nou se vand cu sute sau mii de euro, nu mai tin minte, pantofi Converse gata uzati, rupti. Ca cica pantofii sunt prima chestie pe care o vezi la alta persoana. Si daca sunt uzati, arata ca omu' ala e misto, e pus pe treaba, a ajuns in asa pozitie ca nu-l mai intereseaza cum arata in fata celorlalti. Adica e super iluminat, nu se coboara la neica nimeni, nu-l mai intereseaza ce spun ceilalti, ca de ce umbla cu pantofi rupti.
Va spun asta ca o poveste relativ directa cu subiectul asta cu brandurile. E totul o porcarie deja, nimic nu e la locul lui, nimic ce ar trebui sa fie normal nu mai e normal. Adica e misto sa umbli rupt in cur. Ca sunt destui care sunt si ei rupti in cur si o sa se uite la tine ce misto esti ca esti rupt in cur, dar nu te intereseaza, ca sa se simta si ei ca nu-s cei mai rupti in cur, daca intelegeti ce vreau sa spun )) |
#28
Posted 17 October 2022 - 15:07
bai3tzash, on 17 octombrie 2022 - 14:15, said:
Ieri era ceva material pe Euronews Romania ca mai nou se vand cu sute sau mii de euro, nu mai tin minte, pantofi Converse gata uzati, rupti. Ca cica pantofii sunt prima chestie pe care o vezi la alta persoana. Si daca sunt uzati, arata ca omu' ala e misto, e pus pe treaba, a ajuns in asa pozitie ca nu-l mai intereseaza cum arata in fata celorlalti. Adica e super iluminat, nu se coboara la neica nimeni, nu-l mai intereseaza ce spun ceilalti, ca de ce umbla cu pantofi rupti. Va spun asta ca o poveste relativ directa cu subiectul asta cu brandurile. E totul o porcarie deja, nimic nu e la locul lui, nimic ce ar trebui sa fie normal nu mai e normal. Adica e misto sa umbli rupt in cur. Ca sunt destui care sunt si ei rupti in cur si o sa se uite la tine ce misto esti ca esti rupt in cur, dar nu te intereseaza, ca sa se simta si ei ca nu-s cei mai rupti in cur, daca intelegeti ce vreau sa spun )) Eu si la scoala, si la facultate si in diferite cursuri de business fix asta am invatat-o mereu. La un anumit nivel iti recunosti persoana de vis-a-vis dupa pantofii care ii poarta. Dar aici nu tine de brand-ul care il are in picioare, ci de stil si mai ales de curatenia pantofului. Un exemplu foarte interesant l-am avut in Norvegia acum vreo 5-6 ani de zile. Impreuna cu un prieten am facut turul Scandinaviei pe motociclete touring. In apropiere de Trondheim, Norvegia ne-a prins o ploaie de nu mai stiam de noi si se lasa si seara. Am bagat pe booking hoteluri si nu am gasit nicaieri 2 camere single. Am bagat pe TomTom cel mai apropiat hotel si ne-a dus la Britannia Hotel de 5 stele, 300eur pe seara. Ma dau jos de pe motocicleta, imi dau hainele de ploaie jos, dar raman in cizmele de motociclist, murdare de noroi in picioare. Intru in lobby-ul hotelului, bagajistul de la intrare se uita fix la pantofii mei, ma saluta diplomatic si ma duc catre receptionist. Ala la fel se uita pe mine, ma vede ca nu sunt imbracat de 5 stele si imi zice, ne cerem scuze dar nu avem nici o camera. Decat junior suite care costa 600eur pe noapte. Noi in disperare am zis nu ne pasa, luam junior suite-ul si dormim impreuna, este totul ok. A doua zi la micul dejun hotelul era practic gol. Cand sa parasim hotelul il intreb pe bagajist, de ce ni s-a spus ca nu mai sunt camere libere, ca eu am vazut maxim 3-4 persoane in tot hotelul. La care bagajistul imi spune, hotelul selecteaza clientii fara rezervare in functie de pantofi si tinuta. |
|
#29
Posted 17 October 2022 - 15:09
Când vine vorba de haine și încălțăminte în general nu îmi plac brandurile scumpe.
M-am întâlnit destul de rar cu ocaziile în care să cumpăr ceva pe care să scrie un nume de marcă cunoscut, însă în câteva - puține - ocazii am cumpărat și lucruri de marcă apreciând construcția unui produs și dorind să păstrez acest lucru un timp îndelungat și majoritatea acelor lucruri nu m-au dezamăgit, le-am folosit chiar și mai mult de 10 ani de zile. Îmi sunt indiferente mărcile. Tot ce am nevoie când plec undeva este să îmbrac și să încalț câteva lucruri, nu să mă simt ca pe un podium de prezentare de modă! Și cam la fel gândesc și vis-a-vis de ceilalți oameni care îmbracă branduri care se nimeresc la vedere, mă gândesc că au ales acele lucruri la fel cum le-am ales și eu, în ideea de a le utiliza o perioadă mai lungă, nu dorind să epateze. Apoi există și tineri care chiar nu vor lucruri de firmă, fiind preocupați de lucruri mai importante, de ființele care îi vor face fericiți. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5rrOxADGE90?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#30
Posted 17 October 2022 - 15:28
adid22, on 17 octombrie 2022 - 13:10, said:
Toate-s vechi si noutate sau cum era. Fiecare generatie a avut predilectie la anumite marci - eu voiam Nokia 6310i in anii 2000, astia de acum vor iphone 23. Tot aia. Ce e rau si ce e bine Tu te-ntreaba si socoate; Nu spera si nu ai teama, Ce e val ca valul trece; |
#31
Posted 17 October 2022 - 15:50
Bursul, on 17 octombrie 2022 - 12:28, said:
Discutii de pensionari care au uitat cum a fost in liceu Tot timpul a existat atracția pentru marcă/firmă". Pe timpul lui @ceașc era chiar mai abitir decît azi, dar de unde să știi tu @djl. Dădeam și un salariu, pe un blug de marcă, adus de afară. Păi să vezi dileală, erau pe Covaci acele magazine tip consignație, a pus tetea ochii pe un Seiko automatic care arăta ca nou, rezistent la apă, cu brățară și carcasă de inox masiv, cu dată & etc. Pînă nu am luat acel ceas, nu am avut somn. Cine era rege între prieteni?! 🤣 Îl băgam în bere, demonstrativ, în apă 🤭 Acum am altă minte, deci, nu cere tinerilor să nu aibă anumite sentimente și trăiri, anumite emoții, alea nu le poți anula. |
#32
Posted 17 October 2022 - 17:41
cum mie imi place sa studiez oamenii, am observat doua trenduri.
1.cei care-si cumpara chestii de ”firma” ca sa ”moara dusmanii”. dar cum zicea si altcineva, societatea s-a cam schimbat. nici la comuna x nu prea mai impresionezi cu bmw, multi au vazut si generatia mai noua nu prea mai e atenta la ce face celalalt. cei batrani stateau si barfeau de obicei ca x are nu stiu ce si nu stiu cum, omul modern e plin de problemele lui si nu mai are chef/timp si de alti. 2.dar intradevar la cei tineri sau cei de varsta medie e faza asta cu sa-si cumpere ce e mai bun. e ciudat fenomenul asta si desi nu-s pre batran(37) nu-l intelegeam. la cei tineri e o chestie de cum vor sa fie perceputi si goana asta dupa perfectiune. adica, un tip are nevoie de un telefon, omul e utilizator normal, facebook, youtube, whatsapp si cateva poze cu pisici, sa zicem. si-ar face treaba cu un telefon de 1000 de ron, dar se intreaba ca pentru fete ar fi mai cool daca ar avea iphone si desigur iphoneul e mai rapid si face poze mai bune, asa i-au spus aia in reviewuri. ca oricum fetele nu o sa=l placa ca arata naspa si ca pozele alea mai bune oricum nu o sa fie de vreo diferenta notabila e partea a-2a. deci de asta cred ca e cu marcile. chiar vorbeam cu nevasta, ca daca te uiti pe strada vezi numai nikeuri si adidas. cat despre povestea cu Austria, ce sa zic, cunosc oameni bogati ingrijiti si oameni bogati care zici ca-s saraci. Azi era la stirile de la google, Kanye West, care-i miliardar si care era in cizme de cauciuc la 30 de grade, mna, cred ca s-au schimbat vremurile cand la hotel de 5 stele veneau oameni la 4 ace si pantofi luciosi, mai de graba cred ca o sa fie unul cu adidasi murdari gigant de la Balenciaga. |
#33
Posted 17 October 2022 - 17:57
Eu nu îmi cumpăr ,,de firmă " dacă nu îmi place, dar, deși nu obligatoriu, ,,de firmă " poate să însemne calitate mai bună, uzură în timp mai lung, economie pe termen mediu/lung, deși este un produs mai scump.
Ieri nu am scăpat de nevastă pînă nu mi-am luat o geacă de piele, de firmă occidentală absolut necunoscută la noi. Mi-a plăcut cum arată, cum mă simt în ea, și că era încîntată femeia cum stă hanța pe mine, nu are siglă/sigle la vedere. |
|
#34
Posted 17 October 2022 - 18:29
clar de firma nu inseamna mai bun, dar de ce crezi ca nike, adidas si altii dau miliarde de dolari la fotbalisti/basketbalisti si mai stiu eu ce? si de ce crezi ca mai sunt platiti si influenceri si toti astia care fac reviewuri. cum am mai zis, oamenii ajung sa asocieze calitatea/sau cat de cool e cu o firma. si sincer, la majoritatea chestiilor, oamenii isi permit pana si in est sa si le cumpere. au avut nike la kaufland, iphone sau un samsung de top e 4000-5000 de ron. pentru aia in Vest astea-s sume derizorii si chiar si pentru noi nu mai sunt un bau-bau, cu rate, abonament si toate cele. unde nu au bani sa cumpere nou, iau sh, cred ca la noi sunt mai multe bmwuri si audiuri ca in Germania, ca sunt din secolul trecut e alta poveste, stema conteaza:)
oricum companiile, chiar si cele din industria din care vin, vor sa maximizeze profitul, adica toti vor sa faca ce a facut Apple. sa le dai la oameni ceva ok, dar sa-i faci sa simta ca sunt speciali, ca avand produsul ala ei sunt diferiti fata de restul. produsul ala poate sa fie si mai bun decat restul, cu 20, cu 30% mai bun, dar in principiu nu are cum sa fie de 5 ori mai bun. defapt asta e faza, margini cat mai mari de profit. P.S niciodata nu mi-au placut gecile de piele. Edited by bobitad, 17 October 2022 - 18:37. |
#35
Posted 17 October 2022 - 18:38
#36
Posted 17 October 2022 - 19:02
Pe partea de marketing cei care lucreaza sa convinga oamenii sa cumpere lucrusi scumpe sunt oameni destepti si bine platiti. Daca nu stai cu ochii in reclame toata ziua o sa vezi ca si adidasii din Decathlon sunt foarte buni. Cele mai marfa sandale cumparate vreodata de mine au fost niste Lotto de 80 de lei de la Sportissimo, mai bune decat cele de doua ori mai scumpe din Decathlon si incomparabile cu mizeriile faimoase Teva.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users