Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Samsung ue55mu6402 optiuni/setari...

Transmitere Index ENEL

Tradiția impodobirii bradulu...
 R.I.P avocatul31

Plutitor cu temporizator

Lacuit la temperaturi scazute

Network Signal Guru
 Cum se monteaza obiectul asta?

Curent AC produs de alternator

GDPR | Algoritm computer vision p...

Elveția ia in considerare in...
 Windows Defender recuperare

Hackintosh Ryzen 5600g fara placa...

Cum izolez acest fir?

rtorrent - scripting
 

Problema scanare Xerox Workcentre 3345

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
raduchi

raduchi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 108
  • Înscris: 10.09.2008
Am o multifunctionala XeroxWorkcentre 3345 care aproape de fiecare data la scanarea pe unul din calculatoarele din retea se restarteaza (pe ecranul multifunctionalei apare Scaning.......si dureaza cam 2 min , cand pe alte pc-uri scanarea dureaza doar cateva secunde). Cand scanez de pe alta multifunctionala XeroxWorkcentre 5024 pe acelasi pc si in acelasi folder nu este absolut nici o problema. Oare care ar putea fi problema ?

#2
Leo2006

Leo2006

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,725
  • Înscris: 30.08.2006
Pentru inceput incearca cu o alta aplicatie de scanare cum ar fi NAPS2.

#3
NAlexQ

NAlexQ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 322
  • Înscris: 21.07.2011
In loguri ce iti spune?
Presupun ca asa este configurat xerox-ul?
Set up Scanning to an SMB Folder
@leo2006 nu cred ca initiatorul porneste scanarea din calculator. Eu inteleg ca initiaza comanda de pe Xerox si xerox-ul transfera documentul catre calculatorul lui.

Edited by NAlexQ, 27 September 2022 - 08:35.


#4
raduchi

raduchi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 108
  • Înscris: 10.09.2008
Da , scanarea este initiata de pe Xerox catre PC, (am exact aceleasi setari pe toate pc-urile, toate cu win 10, verificate de n ori) doar ca pe unul dinre ele pe langa ca dureaza foarte mult, se mai si restarteaza la final (doar in cazul Xerox 3345), de pe alta multifunct functioneaza perfect pe toate pc-urile...f ciudat

#5
NAlexQ

NAlexQ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 322
  • Înscris: 21.07.2011
OK. si totusi in log-ul pentru jobul respectiv ce iti spune? nu vede destinatarul? user\parola gresita? ceva se inregistreaza?

#6
raduchi

raduchi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 108
  • Înscris: 10.09.2008
La scanarea pe pc-ul problema nu afiseaza la sfarsit mesajul (Job Completed)...desi cateodata apare documentul scanat, dar de cele mai multe ori se restarteaza multifunctionala
Am incercat si cu ip in loc de host-name, am schimbat si portul 139 default cu 445 dar nici un rezultat

Edited by raduchi, 27 September 2022 - 09:11.


#7
Ravy

Ravy

    Don't be sad, get MAD!

  • Grup: Moderators
  • Posts: 15,493
  • Înscris: 05.01.2006
In mod normal ar trebui sa compari ce ai diferit pe calculatorul ce esueaza fata de restul calculatoarelor... Poate fi un antivirus sau un soft dedicat de firewall sau chiar fireawall-ul de win, sau setari de retea diferite sau softul dedicat imprimantei (sa necesite o reinstalare) sau... etc...

Edited by Ravy, 27 September 2022 - 09:13.


#8
raduchi

raduchi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 108
  • Înscris: 10.09.2008
Pai de pe alta multifunctionala, Xerox 5024 merge perfect scanarea pe pc-ul problema....

#9
Ravy

Ravy

    Don't be sad, get MAD!

  • Grup: Moderators
  • Posts: 15,493
  • Înscris: 05.01.2006
Asta ar insemna drivere/soft - poti incerca o reinstalare (mai intai dezinstalezi softul/driverul vechi cu stergere din memorie si dupa aceea instalezi ca un fresh install softul necesar)?

#10
NAlexQ

NAlexQ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 322
  • Înscris: 21.07.2011
Ambele xerox-uri folosesc acelasi user\parola pentru a accesa folderul de pe calculatorul problema?

#11
raduchi

raduchi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 108
  • Înscris: 10.09.2008
Pe Xeroxul problema 3345, am doar 4 persoane in adress book, toate cu exact aceleasi setari , verificate de n ori, problema a aparut doar de cateva saptamani, la scanarea pe pc-ul uneia din cele 4 persoane cand Xeroxul 3345 se restarteaza dupa scanare....insa cand scanez de pe alta multifunc.merge perfect oriunde, am reinstalat softul multifunctionalei de cateva ori, am schimbat ip-ul pc-ului cu problema, numele folderului pt scanare, schimbat host-name cu ip, port 139 cu 445....fara rezultat

#12
raduchi

raduchi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 108
  • Înscris: 10.09.2008

View PostNAlexQ, on 27 septembrie 2022 - 11:15, said:

Ambele xerox-uri folosesc acelasi user\parola pentru a accesa folderul de pe calculatorul problema?
La xerox 3345 am la user name admin iar la parola blank la toti cei 4 din adres book iar la xerox 5024 la user xerox iar la parola 1111

#13
NAlexQ

NAlexQ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 322
  • Înscris: 21.07.2011
sa inteleg bine, xerox 5024 foloseste user xerox si pass 1111 sa descarce fisierele scanate si xerox 3345 foloseste user admin fara parola? incearca sa configurezi si xerox 3345 sa foloseasca user xerox si pass 1111.

#14
raduchi

raduchi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 108
  • Înscris: 10.09.2008

View PostNAlexQ, on 28 septembrie 2022 - 13:50, said:

sa inteleg bine, xerox 5024 foloseste user xerox si pass 1111 sa descarce fisierele scanate si xerox 3345 foloseste user admin fara parola? incearca sa configurezi si xerox 3345 sa foloseasca user xerox si pass 1111.
La Xerox 3345 user-admin si passw-blank e chestie implicita, asa cum e la Xerox 5025 user-xerox si passw-1111, a functionat fara probleme cativa ani pana acum cateva saptamani si nu reusesc sa imi dau seama ce s-a putut intampla cu unul din cei 4 din adress book-ul Xerox 3345 de se tot restarteaza multifunctionala cand se incearca scanarea pe pc-ul respectiv

#15
raduchi

raduchi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 108
  • Înscris: 10.09.2008
Am facut un upgrade de firmware la Xerox 3345 de la versiunea 60.004.00.000 la 60.006,07.000 - ultimul de pe site-ul oficial Xerox, in mare problema a disparut, scanarea merge acum dar dureaza in jur de 1 minut la o rezolutie de 200 (sub 200 nu se vede asa clar ). Caut solutii pt reducerea timpului de scanare, cu naps2 merge instant, dar necesita o dubla deplasare la multifunctionala. odata pt incarcarea foilor de scanat , apoi inapoi la pc pt a da comanda de scanare, iar in final din nou deplas. la multif.dupa documente...+la scanarea cu naps2 pdf-ul rezultat are dimensiuni mult mai mari ca si cel rezultat la scanarea directa de la multifunctionala....

#16
NAlexQ

NAlexQ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 322
  • Înscris: 21.07.2011
Ne poti oferi un screenshot cu setarile din interfata xeroxului pentru scanare?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate