Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
HiSky Europe
Last Updated: Mar 03 2024 11:32, Started by
sarbulb
, Aug 30 2022 16:14
·
7
#91
Posted 02 February 2024 - 17:30
#92
Posted 05 February 2024 - 15:42
Saptamana trecuta am avut si eu o patanie mai ciudata cu site-ul lor. Terminasem de bagat toate datele din pasaport si fix dupa ce am dat click sa merg la pagina de plata, ma intoarce la homepage si imi spune ca s-a schimbat pretul unui zbor. Cand verific, cel pentru dus s-a scumpit cu 35 de euro.
|
#93
Posted 03 March 2024 - 10:53
Pentru un zbor Chisinau-Istanbul cu HiSky, fara bagaj de cala, aveti idee, trebuie mers si pe la check-in sau e suficient boarding pass-ul de pe telefon?
Am contactat HiSky, nu m-au lamurit/nu stiu nici ei ?! Sau poate tine doar de aeroport, dar ma gandesc ca trebuie sa stie si ei. |
#94
Posted 03 March 2024 - 11:32
Dacă Tre să mergi nu îți dă boarding pass sau ți-l dă fără cod QR.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users