Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Motorul se supraincalzeste?
Last Updated: Aug 10 2022 13:47, Started by
xddionut
, Aug 09 2022 06:47
·
0
#1
Posted 09 August 2022 - 06:47
Salutări băieti, am și eu o problemă cu bătrânul meu golf 4, este un 1.4 benzina 16 valve, de câteva zile încoace îmi urcă apa peste 90 de grade. Căldură nu bagă, și apa din borcan fierbe atunci când dau capacul jos, în ulei nu se duce, uleiul este curat și nu pare să crească nivelul, am verificat circuitul, furtunele sunt calde, radiatorul și termostatul lafel, dacă o las la relanti pornită, nu crește apa, doar dacă o accelerez, uneori în mers, crește și scade singură, termocupla de la radiator pornește, ce poate fi? Pompa de apă, garnitură arsă? .. a mai făcut așa acum ceva timp, i-am completat apă și a mers normal, mașina la momentul actual nu are antigel deloc, pentru că l-am pierdut tot data trecuta și am zis să pun apă până se rezolva complet problema..
Nu mă pricep prea mult la mașini, dacă sunt și alte informații pe care nu le-am scris, vă rog să mă întrebați. |
#3
Posted 09 August 2022 - 07:12
Daca ai numai apa in instalatia de racire, e normal sa fiarba, termostatul deschide la temperaturi apropiate de punctul de fierbere. Antigelul din apa creste acel punct de fierbere, suficient de mult ca sa nu fiarba lichidul de racire in instalatie. Sper ca macar ai pus apa distilata in instalatie, nu de robinet...
E normal sa creasca si sa scada, in intervalul marcat cu maxim-minim pe vasul de expansiune. Nu iti baga caldura in habitaclu, e radiatorul de habitaclu infundat sau deconectat din rautate - ca sa nu il repare - de fostul proprietar. Zici ca ai pierdut tot antigelul data trecuta, hmmm, ma intreb cat ai mers cu masina pana sa te prinzi de asta. Si 90 de secunde mers fara antigel e suficient sa iti piste garnitura de chiulasa. Inca nu baga ulei in instalatia de racire, dar se va intampla cat de curand. Eu zic sa te duci la un macanic sau un service, ca forumul te ajuta sa devii pieton convins. Sunt atatea talente mecanice p-acilea, de iti sta mintea in loc . Masina e destul de comuna, piese pentru ea sunt peste tot, poti sa ai surpriza ca o piesa noua, cu garantie sa coste mai putin decat ti s-ar cere la dezmembrari pe ea. |
#5
Posted 09 August 2022 - 07:53
Daca dau termostatul jos, de tot, ce ar trebuii sa se intample?
|
#6
Posted 09 August 2022 - 08:41
in prima faza asta ar trebui sa faci, sa-l demontezi sa vezi daca se mai manifesta la fel
ar trebui sa ai in mers temperatura sub temperatura de functionare normala |
#7
Posted 09 August 2022 - 09:37
Incalzirea motorului poate fi :
_ de la termostat degradat . . . . se schimba, _ radiator cu depuneri . . . se curata cu solutii speciale, _ ventilator defect sau nefunctional, ori din cauza releului sau termocuplei _ obturarea fantei de admisie catre radiator , sau lipsa difuzorului ventilatorului. |
#8
Posted 09 August 2022 - 10:20
Detaliu foarte important daca completezi cu apa/lichid racire: foloseste doar apa distilata si neaparat in amestec cu antigel !
De ce ? Pt ca apa de la robinet sau de la fantana are calcar si alte minerale care se depun pe circuitul de racire(radiator, termostat) si in timp le infunda sau blocheaza. Combinatia cu antigel care contine agent antioxidant care inhiba si mai mult aparitia de oxizi pe peretii radiatorului si a termostatului. Te va costa mai putin pe viitor sa pui doar apa distilata decat sa tot schimbi termostatul pt ca se intepeneste |
#9
Posted 09 August 2022 - 12:21
#10
Posted 09 August 2022 - 12:47
Circuitul de racire ar trebui sa fie presurizat.
Apa fierbe la 120 gr in circuit presurizat. Daca supapa de siguranta de pe capacul vasului de umplere este defecta atunci nu mai exista circuit presurizat si apa fierbe la 100 gr. |
|
#11
Posted 09 August 2022 - 13:10
Am avut acum ocazia sa mai merg putin cu ea, am fost liber o ora de la munca, nu i-am dat termostatul jos, doar am mers cu ea, am tinut-o pornita vreo 7-8 minute, apa a urcat la 90 si a ramas asa, mentionez ca nu baga cald, am plecat cu ea, am mers 20 de km apoi a inceput sa urce apa, am pornit caldura la maxim, si a inceput sa scada, fluctueaAza asa in functie de viteza cu care merg si treapta la care este ventilatorul de caldura, daca merg cu 80-90 si tin caldura la maxim, nu creste, e foarte ciudat, si e si mai ciudat ca nici la relanti nu creste ... am verificat din nou, ulei si apa la nivel
|
#12
Posted 09 August 2022 - 13:31
ventilatorul de racire montat pe radiator, functioneaza ?
E posibil termostatul sa nu mai deschida atat cat e necesar. |
#13
Posted 09 August 2022 - 13:34
Eu am mers cu antigelul vechi care era doar apa colorata si mi se supraincalzea motorul la Focus 2.
Dupa ce i-am inlocuit antigelul cu cel original tip Motorcraft, nu mai am probleme cu racirea. Acum functioneaza si instalatia de AC in parametrii. |
#14
Posted 09 August 2022 - 16:12
Paco_ste1, on 09 august 2022 - 13:31, said:
ventilatorul de racire montat pe radiator, functioneaza ? E posibil termostatul sa nu mai deschida atat cat e necesar. Am observat acum ca ventilatorul de racire porneste foarte greu, pana acum putin timp in cazul incare trecea de 90, gen, 95-100, pornea instant, acum am vazut ca abia a pornit la 110. Edited by xddionut, 09 August 2022 - 16:12. |
#15
Posted 09 August 2022 - 16:22
Cum ai verificat termostatul si ce ai mai zis tu pe acolo ?
|
|
#16
Posted 09 August 2022 - 16:30
#17
Posted 09 August 2022 - 16:33
Raz0rblade, on 09 august 2022 - 07:12, said:
Daca ai numai apa in instalatia de racire, e normal sa fiarba, termostatul deschide la temperaturi apropiate de punctul de fierbere. Antigelul din apa creste acel punct de fierbere, suficient de mult ca sa nu fiarba lichidul de racire in instalatie. Sper ca macar ai pus apa distilata in instalatie, nu de robinet... 100% aberatii. Not how it works. |
#18
Posted 09 August 2022 - 18:56
Poate fi aer în sistemul de răcire.
Şi se mai poate să ți se fi ars siguranța termică de la ventilatorul radiatorului. Siguranța termică se găseşte pe linia de alimentare a ventilatorului aferentă funcționării lui pe treapta 1. Dacă se arde, ventilatorul nu mai merge pe treapta 1 şi porneşte numai pe treapta 2 şi când temperatura motorului (şi a lichidului de răcire) este mai mare decât temperatura normală de funcționare. Verifică continuitatea liniilor de alimentare cu (+) ale ventilatorului. Sau alimentează cu un fir direct de la baterie acele linii, pe rând, nu ambele deodată, vezi dacă ventilatorul funcționează şi pe treapta 1. De obicei, siguranța termică se află după mufa de alimentare a ventilatorului. Plus întrebare: ție îți indică şi acul că temperatura motorului este mai mare decât normală, nu? Nu te-ai bazat numai pe faptul că apa fierbe... Şi cum spune colegul, presiune mai ai în sistem? Că întradevăr, punctul de fierbere este la temperatură mai mare de 100 C în sistem sub presiune. Şi tot adevărat este că punctul de fierbere al antigelului este în jur de 125 C. Edited by Mike1alike, 09 August 2022 - 18:57. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users