Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Seat Leon vs Volvo V40 vs BMW 120
Last Updated: Jul 11 2022 00:10, Started by
Theodor69
, Jul 09 2022 18:37
·
0
#1
Posted 09 July 2022 - 18:37
Salut ! Luna următoare urmează să îmi iau o "noua" mașina și sunt nehotărât între aceste modele.
Haideți să vă specific și motorizările care mi-au atras atenția: - Seat Leon 2.0 TDI 184 CP / 1.8 TSI 180 cp ( problema aici ar fi faptul că pe piata din Romania exista un singur leon 1.8 tsi 180 și este dsg 7 despre care am citit numai păreri foarte proaste ) - Volvo V40 D4 190CP ( motorul in 5 pistoane , non-facelift , as căuta mai mult cutia automata despre care am auzit numai lucruri bune dar e cam greu de găsit ) - BMW 120D 184 CP / 118i 170 cp ( automate neapărat , de aceste cutii fiind cu convertizor nu cred că ar trebui sa ma tem) Ce ați alege voi ,dragilor și implicit , ce mi-ați recomanda ? |
#6
Posted 09 July 2022 - 19:25
Melteanu, on 09 iulie 2022 - 19:17, said:
De Volvo d4 in 5 pistoane nu am auzit.Poate volvo cu motor d5 in 5 pistoane.Eu as fugi de automata,sau ai bani de reparat daca se strica.Dovada ca in prezent am D5 cu manuala. Daca n-ai auzit tu, nu inseamna ca nu exista. Exista si D3 cu 5 cilindri. La orice automata poti sa ai probleme. Am prieteni care au avut probleme cu XC60 automat, cu bmw-uri E90, f10, etc automate. Daca te intereseaza tinuta de drum, atunci clar mergi pe BMW. Daca vrei cele mai mici costuri, alege Leon. Siguranta si un sunet oarecum placut al motorului, volvo |
#7
Posted 09 July 2022 - 19:29
tinuta de drum pe care drumuri?Ale patriei?De aia va luati toti BMW?pentru odata pe an in Grecia,sau Bulgaria in concediu?
|
#8
Posted 09 July 2022 - 20:11
Strict legat de cutii automate,statistic,cele cu convertizor de cuplu clasice sunt cele mai rezistente.La polul opus cele Dsg sunt cele mai stricacioase. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6Q1qnOOcYlE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#9
Posted 09 July 2022 - 21:42
As alege Seat tocmai pentru costuri relativ reduse de întreținere , iar din punct de vedere opțiuni , pot găsi una chiar foarte dotată cu kilometri in regula.
BMW-ul îmi place tare mult dpdv al cutiei cu 8 trepte + faptul că are propulsie. Păcat de spatele acela.. Volvo pentru faptul că are un motor in 5 cilindri ( mă gândesc că ar trebui sa fie și mai fiabil fata de unul în 4 ) , calitatea materialelor pare una dintre cele mai ok , ca spatiu cred că e cel mai încăpător , dar din câte știu prețul de mentenanță e ceva mai ridicat fata de competitorii direcți. Că veniră vorba de Insignia , de la ea vreau sa fac trecerea. Momentan am o insignia 1.6 Turbo 180 cp , sunt tare mulțumit de ea dar caut ceva mai compact. Despre motorizarea pe benzina de la BMW nu a zis nimeni nimic. Cumva e același motor pe 118i ca pe 320i/328i dar cu alt soft ? Nu știu prea multe despre acest motor, de aceea întreb. Iar despre cutiile automate , pot spune că m-am informat și știu costurile de mentenanță/ fiabilitatea lor. De aceea am și specificat la început că "din păcate , 1.8tsi îl găsesc doar automat". Știu că cele de la BMW și de la Volvo sunt mult mai fiabile decât DSG-urile. |
#10
Posted 09 July 2022 - 23:56
Melteanu, on 09 iulie 2022 - 19:29, said:
tinuta de drum pe care drumuri?Ale patriei?De aia va luati toti BMW?pentru odata pe an in Grecia,sau Bulgaria in concediu? Daca n-ai mai iesit din casa, afla ca majoritatea drumurilor chiar sunt bune in Romania. PiticVerde, on 09 iulie 2022 - 20:11, said:
Strict legat de cutii automate,statistic,cele cu convertizor de cuplu clasice sunt cele mai rezistente.La polul opus cele Dsg sunt cele mai stricacioase. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6Q1qnOOcYlE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Te iei dupa balariile ce le zice ala ? |
|
#11
Posted 10 July 2022 - 00:15
Eu unul fac aproximativ de doua ori pe săptămână drumul de Brasov-Ploiesti si e chiar ok , virajat , fara prea multe gropi , unde chiar ajuta postura de drum.
|
#12
Posted 10 July 2022 - 00:34
TruculMagic, on 09 iulie 2022 - 19:25, said: Daca n-ai auzit tu, nu inseamna ca nu exista. Exista si D3 cu 5 cilindri. Melteanu, on 09 iulie 2022 - 19:17, said: Eu as fugi de automata,sau ai bani de reparat daca se strica. |
#14
Posted 10 July 2022 - 07:37
Theodor69, on 09 iulie 2022 - 18:37, said:
Salut ! Luna următoare urmează să îmi iau o "noua" mașina și sunt nehotărât între aceste modele. Haideți să vă specific și motorizările care mi-au atras atenția: - Seat Leon 2.0 TDI 184 CP / 1.8 TSI 180 cp ( problema aici ar fi faptul că pe piata din Romania exista un singur leon 1.8 tsi 180 și este dsg 7 despre care am citit numai păreri foarte proaste ) - Volvo V40 D4 190CP ( motorul in 5 pistoane , non-facelift , as căuta mai mult cutia automata despre care am auzit numai lucruri bune dar e cam greu de găsit ) - BMW 120D 184 CP / 118i 170 cp ( automate neapărat , de aceste cutii fiind cu convertizor nu cred că ar trebui sa ma tem) Ce ați alege voi ,dragilor și implicit , ce mi-ați recomanda ? Cea mai ieftină întreținere o vei avea la seat, cea mai mișto din cele 3 mi se pare bmw, personal aș exclude din start volvo. Acum tu știi ce și cum. |
#15
Posted 10 July 2022 - 08:00
Melteanu, on 09 iulie 2022 - 19:17, said:
De Volvo d4 in 5 pistoane nu am auzit.Poate volvo cu motor d5 in 5 pistoane.Eu as fugi de automata,sau ai bani de reparat daca se strica.Dovada ca in prezent am D5 cu manuala. Vai de capul meu....tipicul sfat de 2 lei "eu as fugi de automata sau ai bani de reparat daca se strica" Aoleu...si daca pica motoru o sa vi tu sa-i spui de ce si-a luat masina daca nu are bani de reparat? Bai nene...o data la 5-7 ani intretinerea unei automate te costa 1500 de lei MAXIM cu aparat ravenol sa-i faci uleiul cu flush si te tine inca un deceniu cu garantia lucrarii. Daca pica automata 1000-1500 de euro maxim reparatia COMPLETA, de la 0, si de obicei cutiile nu necesita reparatie 100%, asa ii fraiesc pe romani la service, de obicei se schimba o placa un ambreiaj solenoid etc. Daca pica ambreiaju, 1000 de euro minim numai kitu cu masa dubla + aproape zeci de probleme ca nu fac aia ceva bine, dupa montaj vibreaza, nu sta bine pedala etc ajungi la 1800 de euro si cu masina prin service juam de luna, SI TOT in mamaliga amesteci pe centura buc 3 ore faci febra scrotomusculara Selectia naturala isi face simtita prezenta in orice coltisor al vietii cotidiene. Edited by alexandrualexww2, 10 July 2022 - 08:03. |
|
#17
Posted 10 July 2022 - 11:48
scrisit, on 10 iulie 2022 - 08:02, said:
Aș miza pe Volvo dintr-un singur motiv. Nu oricine isi cumpara sau permite Volvo. Ai cele mai mari șanss să găsești mașini întreținute ca la carte. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users