Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

ortoped foisor contact-ruptura LIA

Gingia creste peste masea

Comutatoare si RCCB 18 mm
 Filtre apa potabila ptr casa indi...

Despre setarile OBS Studio !

Cum reacționezi ca tata cand...

Camera auto Zenfox T3 DUO
 Identificare Jante

Amintiri din viitor: Blondele, te...

Intrebare program spion telefon a...

W10 busit
 „Scriere” Calculator ...

Calprotectina crescuta si Helicob...

Conectare TV, telefon și pc ...

PROIECT CASUTA MICA IN JUR DE 40M...
 

Seat ibiza 1.2 bxv

- - - - -
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
SmoKeyBv

SmoKeyBv

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 08.03.2016
Salutare tuturor !

Vin cu o problemă la voi la care nu găsesc rezolvarea la nici un service și chiar reprezentanță.

Mașina în cauză e un Seat ibiza 1.2 12v bxv 2006.
Nu exista erori stocate, compresie verificata, bujii schimbate, bobine verificate, presiunea in rampă verificata, schimbată rampa de injectoare cu alta sh de doua ori, sonde lambda schimbate cu aftermarket, clapeta accelerație schimbată, update la soft etc.
Mașina are consumul crescut, nu ies noxele, și are trepidații la relanti, și se decelerează greu de multe ori când a/c e pornit.
Se simte și în mers la schimbatul vitezelor și accelerație. Am făcut un test cu pedala blocată in turație și se observă cum se comportă.. ceva îi dă combustibil. Am atașat niste filmulețe cu comportamentul.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/WR80RVBDpcQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/EQEqa5AMJKs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Singura problema care exista, este alternatorul. Alternatorul a fost schimbat cu unul sh deoarece nu mai incarca.
A fost dus la un specialist și a fost pus pe banc și a fost verificat și incarcarea este foarte bună. Am atașat poza. Dar pe mașina nu. In bord nu apare martorul baterie și nici nu apar erori pe calculator
Am fost la un electrician auto și după concluziile lui alternatorul este defect. Am luat altul de la un cunoscut, am pus releu nou de încărcare și exact la fel face. Am verificat de contacte imperfecte tot.. Am facut diferite măsurători după cum urmeaza:
-Fara consumatori 14.34

-Faza scurtă+ lungă 14.18

-Faza scurtă+lungă proiectoare, avarii 13.96

-Doar a/c 13.85

-A/c + faza scurta 13 și scădea..

-Toți consumatorii 12.3

Asocieze problema alternatorului cu restul problemelor.. consum, noxe etc
De ce pe banc alternatorul incarca iar pe mașina nu ? Să fie un consumator arătat de mare încât să nu mai facă față la restul ? Un contact imperfect ? Dar unde .
Filmulețele sunt făcute fara consumatori electrici porniti.

#2
p243df

p243df

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 717
  • Înscris: 26.10.2021
Bateria ce zice? A fost verificata?
Referitor trepidatii, asa fac toate.
Referitor noxe, mers subturat. Baga aditiv in combustibil si talpa. Condus mai agesiv.
Referitor consum marit, sonde lamda originale. Poate scapi si de trepidatii. Cu aftermarket nu rezolvi mai nimic.

#3
SmoKeyBv

SmoKeyBv

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 08.03.2016

View Postp243df, on 26 iunie 2022 - 11:04, said:

Bateria ce zice? A fost verificata?
Referitor trepidatii, asa fac toate.
Referitor noxe, mers subturat. Baga aditiv in combustibil si talpa. Condus mai agesiv.
Referitor consum marit, sonde lamda originale. Poate scapi si de trepidatii. Cu aftermarket nu rezolvi mai nimic.

Bateria este nouă Rombat de 45a. Am pus una de 75a pe care o am pe Audi si la fel face.
Mașina nu avea trepidații. Trepidațiile sunt însoțite de un zvacnit (surplus de benzina).
Aditivi au fost băgați, talpă etc.
Catalizatorul e întreg, nu e înfundat.
Mai rămân sondele... Dar alternatorul ?

#4
p243df

p243df

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 717
  • Înscris: 26.10.2021
De unde stii ca are surplus de benzina?
Ce ai schimbat iar apoi au aparut trepidatiile?
Vezi sonda 2, adica cea dupa catalizator. Daca aia da eronat gazele, atunci baga prea mult combustibil. Amestec prea bogat si nu le arde. De aceea noxe marite.

#5
SmoKeyBv

SmoKeyBv

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 08.03.2016
Chestia e că înainte să apară nu am schimbat nimic. Problema e că am schimbat și nu a avut nici un efect.
Am scos mufa de la prima sondă lambda și nu a fost nici o diferență. O sa incerc și la a doua sondă.

Alternatorul de ce nu incarca cum trebuie ? Și diagnoză se deconectează când pornesc consumatorii.

Poza

Attached Files



#6
p243df

p243df

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 717
  • Înscris: 26.10.2021
Da, ciudata treaba. Alternatorul a trecut testul pe banc. Pe banc e ok, pe masina nu. Inseamna ca aci este problema, nu alternatorul.
Referitor sonda, daca ai scoso si nu a fost nici o diferenta, inseamna ca nu lucreaza.
Cum era la daciile vechi cu delcoul si fisele, daca scoti una trebuia sa se simta ca lucra fara acea bujie.

#7
gabimilo1

gabimilo1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 962
  • Înscris: 10.01.2011
Salut,

Cu aparat de masura verifica incarcarea asa - ambele fire pe baterie - vezi ce tensiune ai, apoi mentii minus pe baterie si celalat fir il pui pe alternator, pe plusul gros. Nu ar trebui sa ai mai putin de 0,1 v diferenta. Apoi muti firul aparatului de pe baterie  pe caroserie, tot asa diferenta trebuie sa ai maxim 0,1 v. Apoi muti firul aparatului de pe caroserie pe motor, tot diferenta aia trebuie sa o ai. Teoretic acolo unde e difernta mai mare acolo trebuie sa cauti legatura (firul) si sa il repari. Sau pui altul nou. De exemplu poate nu gasesti firul dintre caroserie si motor (masa) atunci pui altul nou intre un surub de la caroserie si motor.
De obicei se incalzesc firele in zonele cu probleme = nu cumva ai bornele de la baterie calde (fierbinti)?

#8
A10

A10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,830
  • Înscris: 19.12.2012
Alternatorul are o tensiune minima si un maxima, tipic 14,5V, asta nu inseamna ca iti da si la ralanti 14v.   Motorul ala e ok ? distributia e pe curea sau lant ? A fost schimbata cumva de curand sau i-ai dat talpa ?  
Imi pare rau sa aud ca aia de la reprezentanta nu au fost capabili sa gaseasca defectul dar cu siguranta nici nu mai aveau angajati competenti.  Sunt patit si eu cu reprezentanta, am fost pt o diagnosticare si pe langa ca nu au gasit mare lucru, mi-au luat si bani conform tarif. In final problema a fost rezolvata la un mecanic cu atelier acasa, la care am ajuns prin recomandari. Omul avea scule, stia ce sa verifice, era destul de logic.  
Pentru verificare senzori, era fain daca aveai pe cineva cu osciloscop, sau o diagnoza dedicata.

La alternator (unele, nu stiu daca si al tau are) ai un ambreiaj care cupleaza doar peste o anumita turatie. E verificat ? Poate cupleaza intermitent si in felul asta ii da sarcina la motor in suturi

Edited by A10, 26 June 2022 - 13:37.


#9
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,046
  • Înscris: 24.11.2015
Schimba tot motorul :))

#10
SmoKeyBv

SmoKeyBv

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 08.03.2016
Salutare gambilio1
Voi verifica iar mai cu simt de răspundere. Verificarea sa o fac cu consumatorii porniți ?
Tensiunea măsurată direct de pe plusul alternatorului și minusul de pe alternator nu trebuia să arate mult mai mult față de bornele bateriei ? Mă refer când erau toți consumatorii porniți și tensiunea de la borne era 12.5.
Bornele sunt ok.. nu sunt fierbinți.

@A10

Motorul e ok, Are 103000 km iar Compresia este buna. Distribuția este punct și e pe lanț.
Alternatorul e clasic , fara ambreiaj.
Răspunsul reprezentanței a fost să înlocuiesc toate piesele aftermarket cu cele originale chiar daca problema persista de când erau toate piesele originale. Am fost și la alte service uri. Mi-au pus o clapeta de accelerație noua cu defect �� Făcea mai urat mașina după ce am dus-o la ei.
Cei de la alternatoare ziceau că sigur e un contact imperfect.. dar eu nu l-am găsit.



#11
SmoKeyBv

SmoKeyBv

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 08.03.2016
@TruculMagic
Glumă glumă.. dar m-am gândit... cum ar fi... Și să facă la fel :)))

#12
A10

A10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,830
  • Înscris: 19.12.2012
As zice sa insisti pe senzori.. i-ai pe rand, MAP/MAF verifica cu diagnoza VCDS daca injectoarele lucreaza cum trebuie. Daca ai rabdare si o iei metodic, sigur gasesti probnlema.

Daca te pasioneaza segmentul, uite un canal pe care iti recomand sa-l urmaresti, tipul este foarte profi  si cu siguranta inveti ceva util  https://www.youtube....T7-P541g2qlfRrg

#13
SmoKeyBv

SmoKeyBv

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 08.03.2016
Am făcut măsurători:

Fara consumatori.
Borne Baterie 14.13
+ Pe baterie, minus pe alternator 14.25
Minus pe baterie + la alternator 14.26
+Baterie - caroserie 14.15
+Baterie - motor 14.25

Cu consumatori
12.30 borne baterie,
12.56 , plus pe alternator - minus pe motor
12.61 plus si minus alternator

#14
gabimilo1

gabimilo1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 962
  • Înscris: 10.01.2011
Dupa masuratori pare ca alternatorul nu reuseste sa scoata cit trebuie, ca si cum da tensiune dar nu si amperaj. Sincer as incerca inca un alternaror, macar de proba, posibil sa fie si asta al doilea cu probleme.

Edited by gabimilo1, 26 June 2022 - 19:54.


#15
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,046
  • Înscris: 24.11.2015

Vizualizare mesajSmoKeyBv, pe 26 iunie 2022 - 17:09, a scris:

@TruculMagic
Glumă glumă.. dar m-am gândit... cum ar fi... Și să facă la fel Posted image))

Tocmai de asta ziceam, daca nu-i da nimeni de cap, stai doar sa bagi bani multi in ea degeaba, in timp ce un motor functional il cumperi la 1000-2000 lei si iti raman piese si de la al tau :)

#16
SmoKeyBv

SmoKeyBv

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 08.03.2016

View PostA10, on 26 iunie 2022 - 17:37, said:

As zice sa insisti pe senzori.. i-ai pe rand, MAP/MAF verifica cu diagnoza VCDS daca injectoarele lucreaza cum trebuie. Daca ai rabdare si o iei metodic, sigur gasesti probnlema.


Daca te pasioneaza segmentul, uite un canal pe care iti recomand sa-l urmaresti, tipul este foarte profi  si cu siguranta inveti ceva util  https://www.youtube....T7-P541g2qlfRrg


Daca mă crezi le-am luat pe fiecare pe rand. Injectoarele nu le pot vedea pe diagnoză. Oricum am pus 3 rampe cu injectoare și tot la fel face.

View Postgabimilo1, on 26 iunie 2022 - 19:53, said:

Dupa masuratori pare ca alternatorul nu reuseste sa scoata cit trebuie, ca si cum da tensiune dar nu si amperaj. Sincer as incerca inca un alternaror, macar de proba, posibil sa fie si asta al doilea cu probleme.

View PostTruculMagic, on 26 iunie 2022 - 21:47, said:


Alternatorul că alternatorul. Mă gândesc că la relanti am tensiunea 14.26 fara consumatori și mașina tot tremura. Probabil alta e problema.


Tocmai de asta ziceam, daca nu-i da nimeni de cap, stai doar sa bagi bani multi in ea degeaba, in timp ce un motor functional il cumperi la 1000-2000 lei si iti raman piese si de la al tau :)
Motorul are putini km. Și după cum am spus.. dacă face la fel ? In asta mai intra și manopera pentru schimbarea lui..
Problema nu e una mecanica.. mai mult că sigur una electrică și chiar daca schimb motorul e posibil sa facă la fel

Clapeta de accelerație poate da simptomele asta ? Tremurat, consum etc ?

Mă gândesc că și pornirea la rece e ciudata.. crește la 1100 rpm și după proxaimativ 60 de secunde scade brusc la relanti.

#17
p243df

p243df

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 717
  • Înscris: 26.10.2021
Eu la un Peugeot 206 Sedan 1,4 din 2007, la fel a început tremuratul la relanti, pana nu am pus sondele lamda originale, nu am scăpat de el.

#18
SmoKeyBv

SmoKeyBv

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 08.03.2016
Am scos mufa de la sonda iar până azi, când s-a aprins martorul in bord. Am scos doar de la prima, că prima reglează consumul de aer/benzină și nici o diferență. Nu trebuia să mai existe trepidații. Să elimin și asta, am făcut rost de o sondă lambda originala funcțională și o voi schimba.



Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate