Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 

Motocicliștii, un pericol

* * * - - 5 votes
  • Please log in to reply
214 replies to this topic

#37
serban57

serban57

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,124
  • Înscris: 28.02.2017

View Postbani002, on 26 iunie 2022 - 11:41, said:

dacă o iei strict numeric, sunt mult mai mulți conservari praf fata de donatori
Care e mai greu? Un kilogram de lană sau un kilogram de plumb?

#38
Bob493

Bob493

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,305
  • Înscris: 12.07.2010

View Postbani002, on 26 iunie 2022 - 11:41, said:

My friend, uscaturi sunt de ambele tabere, și dacă o iei strict numeric, sunt mult mai mulți conservari praf fata de donatori.
Motocicliștii sunt obligați la RCA , bicicliștii și mare parte din trotinetisti nu, pe ăștia trebuie sa ii acționezi în instanta în caz de probleme.

Numeric, poate. Dar daca o luam procentual, se cam schimba treaba. Asta pentru ca motorul e strict moft si are mai putin de-a face cu deplasarea decat cu jmekeria.

#39
Melteanu

Melteanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,105
  • Înscris: 28.02.2022
Motociclisti ce stau in rind cu masinile,ce nu fac galagie,ce nu au faruri aiurea,si alte balarii la motocicleta.Aia sunt motociclistii,nu nespalatii galagiosi,cu sandramale modificate,cu mers sinuos printre masini,etc...

#40
stdalionutpwr

stdalionutpwr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,410
  • Înscris: 08.04.2020
Ce dorim noi? reducerea accidentelor, circulatie civilizata, aplicarea stiintei, sau povesti cu supereroi de ambele parti, soferi care vad musca gonind cu 100 cu soarele din spate si motociclisti, care fac arta daca au asfalt uscat.

Stiinta arata ca ca este imposibil, lumea se straduieste sa gaseasca solutii pertinente, pe avioane unde ai libertate tridimensionala s-a ajuns la concluzia ca see and avoid e o gogorita chiar si daca se deplaseaza in aceeasi directie, chiar si ziua pe vreme senina, de ce in auto suntem mai catolici decat Papa.

Nu am zis sa nu mearga, dar daca merg TCAS, desigur TCAS costa bani sa fie implementat, dar ar putea fi o solutie accesibila integrata in navigatie sau detectorul de radar, ar putea exista si pe telefonul mobil. Un anunt automat ,, trafic,, ar schimba multe. cu siguranta cand iesi de undeva l-ai folosi, cel putin atunci.

#41
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,878
  • Înscris: 20.10.2015

View PostMelteanu, on 26 iunie 2022 - 17:25, said:

Motociclisti ce stau in rind cu masinile,ce nu fac galagie,ce nu au faruri aiurea,si alte balarii la motocicleta.Aia sunt motociclistii,nu nespalatii galagiosi,cu sandramale modificate,cu mers sinuos printre masini,etc...

:lol:
Nu draga, aia NU sunt motociclisti, :lol:
Motiv pentru care eu, pe motor din '86, NU sunt motociclist

#42
horhescu

horhescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 14.05.2018
motociclistii sunt in mare parte OK, mai stiu niste reguli de circulatie. eu cand ii am prin preajma prefer sa-i las sa se duca. in schimb trotinetistii picati din cer sunt un pericol mai mare. ii vezi cum se suie cate 2 pe un Lime inchiriat si sar de pe trotuar pe sosea, cum se baga in fata masinilor fara sa se uite... e dezastru frate

#43
mihai_mc

mihai_mc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 333
  • Înscris: 31.12.2008

View PostBloodRa, on 25 iunie 2022 - 21:57, said:

Problema este că de multe ori vinovat e șoferul autoturismului sau camionului. E la ordinea zilei clasicul accident, a intrat pe drumul principal fără să se asigure. Chiar dacă ești atent, una este să te asiguri după un autovehicul care vine regulamentar și cu totul altceva când are o viteză dubla

O soluție pentru viitor ar fi obligativitatea dotării vehiculului cu un echipament de înregistrat viteza de deplasare. Faci accident, prima dată verifică poliția viteza avută înainte de accident, e peste cea legală, ești automat vinovat.

Si daca ai asemenea dispozitiv sa platesti mai putin la asigurare

#44
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,878
  • Înscris: 20.10.2015

View Postmihai_mc, on 27 iunie 2022 - 00:04, said:


Si daca ai asemenea dispozitiv sa platesti mai putin la asigurare

In alte trari cu apa calda, se poate, in Romania..., Romania nu e importanta in asa fel incat sa conteze cum conduci cand vine vorba de asigurare

#45
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View Postserban57, on 26 iunie 2022 - 16:31, said:


Care e mai greu? Un kilogram de lană sau un kilogram de plumb?

Da-i drumul pe picior de la 1m inaltime si vei afla :)

View Posthorhescu, on 26 iunie 2022 - 23:43, said:

motociclistii sunt in mare parte OK, mai stiu niste reguli de circulatie. eu cand ii am prin preajma prefer sa-i las sa se duca. in schimb trotinetistii picati din cer sunt un pericol mai mare. ii vezi cum se suie cate 2 pe un Lime inchiriat si sar de pe trotuar pe sosea, cum se baga in fata masinilor fara sa se uite... e dezastru frate

Orice lucru inchiriat la minut va genera abateri. Ca te "forteaza" sa ajungi cat mai repede la destinatie chiar si cand nu te grabesti.
Asta e una.


A doua, nu iti convine sa faci cu trotineta ta ce faci cu una inchiriata.

Ca si motociclistii, si trotinetistii sunt de 2 feluri. Si, la fel ca in orice situatie, normalul nu iese in evidenta si nu lasa nicio impresie. Anormalul in schimb e remarcat imediat.

#46
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,966
  • Înscris: 03.12.2005
Da, dar motoreta nu mai rezolva de multa vreme o nevoie reala de transport, asa ca pe masura ce vor continua figurile astea rasuflate care deranjeaza majoritatea societatii se vor expune la diverse restrictii sau vor trebui sa isi mute agrementul in extraurban.
Vorbesc de galagie cu tobe inlocuite, viteze de-ampulea prin trafic samd. Macar acum chiar nu mai mor saptamanal ca acum cativa ani.

Nu vad iesita din comun interzicerea in zonele urbane a tot ce e peste vreo partaitoare din aia de maxi scuter candva in viitor. Nu ai nevoie de mobra de 600-1l ca sa te duci la serviciu. Si daca nu suna bine, ti-au facut-o tot prietenii tai pe doua roti.

View Poststdalionutpwr, on 26 iunie 2022 - 18:02, said:


Nu am zis sa nu mearga, dar daca merg TCAS, desigur TCAS costa bani sa fie implementat, dar ar putea fi o solutie accesibila integrata in navigatie sau detectorul de radar, ar putea exista si pe telefonul mobil. Un anunt automat ,, trafic,, ar schimba multe. cu siguranta cand iesi de undeva l-ai folosi, cel putin atunci.

Coane, pune o frana puternic. TCAS poate exista pentru ca avionasele nu se pot apropia unul de altul la mai putin de 300m niciodata ever. Si asta e totusi o situatie de nisa care exista in conditii limitate. Esalonarea minima intre directii opuse e de 600m pe verticala si presupune acoperire radar dublata samd. Pe orizontala pe directii neconflictuale minima e de cca 5km.

In trafic ce distanta minima apreciezi ca e intre motoreta de pe un sens pe banda de langa ax si vehiculul de pe sens opus? Gen 2 lungimi de vehi ul? Cel mult?

#47
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,878
  • Înscris: 20.10.2015

View Postunderb, on 27 iunie 2022 - 08:47, said:

Da-i drumul pe picior de la 1m inaltime si vei afla Posted Image

Nu conteaza masa in cazul ala
In lipsa frecarii cu aerul, un fulg care cade de la 1km inaltime ajunge in acelasi timp cu un pietroi de o tona de la aceeasi inaltime

#48
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Era o gluma.

Dar poti proba :)



#49
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Generalizări aiurea.
Și bătrânii sunt periculoși în trafic. Unii.
Și unele femei.
Și unii care n-au habar de șoferie.

Whataboutism

#50
Klasse

Klasse

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,042
  • Înscris: 29.05.2006
Zilnic mai feresc pe câte un „slalom-ist” care vrea respect..

#51
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View Postwaterman, on 27 iunie 2022 - 13:59, said:

Generalizări aiurea.
Și bătrânii sunt periculoși în trafic. Unii.
Și unele femei.
Și unii care n-au habar de șoferie.

Whataboutism

Si care e legatura?
Ca topicul este despre nesimtire si rea intentie.

#52
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostTsunnnami, on 26 iunie 2022 - 18:48, said:

:lol:
Nu draga, aia NU sunt motociclisti, :lol:
Motiv pentru care eu, pe motor din '86, NU sunt motociclist
de ce n-ai ramas in SUA si te-ai intors in RO cu sotia? E mai civilizata lumea acolo :)
In Bucuresti de ce conduci Golful si nu moto

#53
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,922
  • Înscris: 09.12.2004
https://www.glsa.ro/...5iUXOdpqoqFoE8w

#54
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,878
  • Înscris: 20.10.2015

View PostMembruAnonim, on 27 iunie 2022 - 15:39, said:

de ce n-ai ramas in SUA si te-ai intors in RO cu sotia? E mai civilizata lumea acolo Posted Image
In Bucuresti de ce conduci Golful si nu moto

Nu am luat decizia in functie de civilizatia societatii. Altele au primat

In Bucuresti conduc Golful, Peugeot-ul si BMW-ul (motocicleta)
E voie?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate