Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Jurnal de bord Tesla MY LR 2022
Last Updated: Jul 31 2023 10:35, Started by
Courage
, Jun 17 2022 22:08
·
12
#73
Posted 05 October 2022 - 20:38
O sa vin si eu in RO in noiembrie, unde este ultimul SC in Ungaria? Imi arata undeva inainte de vama, e corect? ca o sa fac "plinul" acolo ca sa imi ajunga fara stres pana la Deva.
|
#76
Posted 06 October 2022 - 08:00
Courage, on 05 octombrie 2022 - 18:45, said:
La Timisoara am incarcat 99% la SuC, dar estimarea pana la Sibiu nu arata confortabil, eu am scos mai putin cu EV ca timp decat cu ICE pe zona campina-timisoara, dar am mers noaptea. mi se pare mult mai usor de condus EV si implicit putin mai tare decat as fi mers cu ICE. uneori fara sa vreau... Courage, on 05 octombrie 2022 - 18:45, said:
Momentan scanele albe arata foarte bine, inca nu a fost nevoie sa le curat. Ce e drept, nu pot blugi. RaySefo, on 05 octombrie 2022 - 21:08, said:
Nu pentru Tesla este altul pe austostrada inainte de vama? |
#77
Posted 06 October 2022 - 09:01
RaySefo, on 05 octombrie 2022 - 21:08, said:
Nu pentru Tesla este altul pe austostrada inainte de vama? |
#78
Posted 01 December 2022 - 10:06
Am mers saptamana trecuta Bucuresti -> Sibiu, cu o oprire la SuC Pitesti.
Bine am facut ca am oprit, pentru ca catre Rm Valcea pe sensul m-a bagat prin niste coclauri pentru ca se lucra, deci niste km in plus. De la Sibiu am plecat dupa cateva zile spre Sinaia, dar am avut interdictie sa folosesc accelerari/franari bruste (pasagerul era operat), deci am mers calm, dar chiar si asa, depasirile sunt o placere si urcarile in panta (Dealul Negru si Paraul Rece) sunt "effortless". Sibiu - Sinaia am avut consum 17 kWh/100km. Nu mai am range anxiety, pentru ca computerul masinii am observat ca este foarte exact in estimare, adica adesea ajung cu un consum cu 2-3% mai mare, datorat in special stilului de condus mai smucit. |
#79
Posted 29 January 2023 - 20:08
Buna seara! Doresc sa achizitionez o masina electrica. De 4 ani si 8 luni am un Audi Q7 cu care am facut cam 125 000 km, cam 2 concedii pe an in afara tarii - schi in Austria iarna si Grecia in general vara, dar si alte drumuri prin Europa, dar majoritatea km sunt pe distante medii, zilnic dus copii la scoala si la munca - cateva zeci de km pe zi. SImt nevoia unei masini ceva mai mici, am si aproape 15 kw de fotovoltaice si contract hidroelectrica. Sotia conduce si ea o masina bine dotata, cu care face pana in 10 000 km pe an.
Ma tenta Tesla model Y, mai ales cu scaderea de pret, intentionez sa pastrez si Audi pentru drumuri lungi, dar nu sunt convins de comentariile legate de suspensia dura si antifonarea deficitara, ca si de ultimele modificari cu scoatrea senzorilor ultrasonici si a radarului.. Am facut un test drive cu Tesla acum cateva luni, dar a fost scurt prin Bucuresti, la distante scurte si nu am observat nimic catastrofal, dar a fost pe drumuri bune si viteaza mica. Legat de alternative am condus un Hyunday Ioniq 5 si a fost ok, dar momentan nu se preiau comenzi, la fel si ID4 - bine antifonat si suspensie f buna, chiar daca mult plastic dur prin el. Configurat cam la fel ca Tesla model Y Long Range , ID4 iese cam cu 10 euro mai scump, um ID3 dotat cam la pretul Tesla, fiind o masina semsnificativ mai mica, iar un Audi Q4 etron cam cu 20 000 euro mai scumpa. Intrebarea este pentru initiatorul topicului si pentru cei care au Tesla, daca ar lua tot aceeasi masina sau ar avea alta optiune... |
#80
Posted 29 January 2023 - 22:37
Q7 e la alt nivel dpdv al suspensiior si antifonarii, deci nu suporta deloc comparatie.
Realist, MY nu are concurenta din pct meu de vedere ca pachet pret/performanta. La pret/km cu tarif de Hidroelectrica, este iar castigator de departe, mai ales cand compari cu Q7. Eu am pornit de 2x BMW X5-ul de cand am MY. odata pt ca ma grabeam si aveam un drum lung dus-intors fara statii de incarcare, iar a doua oara ca sa o mai misc de pe loc. |
#81
Posted 29 January 2023 - 23:43
Kpaxian, on 29 ianuarie 2023 - 20:08, said:
Buna seara! Doresc sa achizitionez o masina electrica. De 4 ani si 8 luni am un Audi Q7 cu care am facut cam 125 000 km, cam 2 concedii pe an in afara tarii - schi in Austria iarna si Grecia in general vara, dar si alte drumuri prin Europa, dar majoritatea km sunt pe distante medii, zilnic dus copii la scoala si la munca - cateva zeci de km pe zi. SImt nevoia unei masini ceva mai mici, am si aproape 15 kw de fotovoltaice si contract hidroelectrica. Sotia conduce si ea o masina bine dotata, cu care face pana in 10 000 km pe an. Ma tenta Tesla model Y, mai ales cu scaderea de pret, intentionez sa pastrez si Audi pentru drumuri lungi, dar nu sunt convins de comentariile legate de suspensia dura si antifonarea deficitara, ca si de ultimele modificari cu scoatrea senzorilor ultrasonici si a radarului.. Am facut un test drive cu Tesla acum cateva luni, dar a fost scurt prin Bucuresti, la distante scurte si nu am observat nimic catastrofal, dar a fost pe drumuri bune si viteaza mica. Legat de alternative am condus un Hyunday Ioniq 5 si a fost ok, dar momentan nu se preiau comenzi, la fel si ID4 - bine antifonat si suspensie f buna, chiar daca mult plastic dur prin el. Configurat cam la fel ca Tesla model Y Long Range , ID4 iese cam cu 10 euro mai scump, um ID3 dotat cam la pretul Tesla, fiind o masina semsnificativ mai mica, iar un Audi Q4 etron cam cu 20 000 euro mai scumpa. Intrebarea este pentru initiatorul topicului si pentru cei care au Tesla, daca ar lua tot aceeasi masina sau ar avea alta optiune... |
#82
Posted 30 January 2023 - 00:01
Eu doream si doresc Model X, dar inca nu livreaza.
Da, consider ca Model Y este o masina onesta, dar nu e premium. asta trebuie sa acceptati. Tesla NU e premium! E greu de explicat exact, dar Tesla este o minune dpdv al optimizarii, iar asta aduce niste chestii enervante. Edited by Courage, 30 January 2023 - 00:02. |
|
#83
Posted 15 February 2023 - 09:14
Au adus la showroom un X Plaid. Este foarte faina si scumpa si intradevar, nu sunt masini premium. High Tech, Performante, orice, dar interioarele pe cat de frumoase sunt, sunt in urma tripletei germane la capitolul materiale si executie. Dar poate unde nu vad luminile alea ambinetale de MB ma face sa le apreciez asa cum sunt,
|
#84
Posted 15 February 2023 - 10:32
E subiectiv.
Socul e dat de simplitatea extrema. Am fost ieri cu x5 la BMW ca are rechemare pe airbag sofer. M-am uitat la nou BMW ix si nu m-a impresionat deloc. Interiorul pot zice ca e kitch, mai ales chestiile alea de cristal. Portbagajul “utilizabil” mi se pare incredibil de mic vs cat e masina. Pe latime nu impresioneaza deloc etc Cine doreste imagine si are bani pentru ea, are de alege. Exista optiuni EV de la Mercedes, Bmw, Audi, Porsche etc Bani sa ai. Problema devine foarte nuantata cand punem insa in balanta reteaua de incarcare si eficienta reala. Aici, Tesla nu are concurenta, mai ales in Romania. Edited by Courage, 15 February 2023 - 10:33. |
#85
Posted 15 February 2023 - 11:45
iX este subiectiv de urat si sunt de acord cu asta. Masina aia a fost facuta cu gandul la piata din Asia, la fel si pentru i7 si Seria 7 si din pacate tot ce scot nemtii in ultimul timp sunt inutil de agresive sau impopotonate, fiind la nivel de kitsch. Lexus cu toate ciudateniile lor sunt mai frumoase si elegante.
Eu detest la Tesla treaba cu Right To Repair, la modul ca la Toyota am cont pe Toyota Tech si autorizare sa descarc si utilizez manuale si softuri specifice lor si multe reparatii mi le fac singur. La Tesla nu pot, ca pot pierde incarcare la reteaua lor sau alte minuni. Dar ca si masini sunt misto, simple si isi fac treaba bine. In doi ani vreau sa schimb actuala masina si pe o lista scurta am Tesla Model 3/Y (singurele EV), Corolla 1.8/2.0 (HEV) sau Prius 2023 (PHEV) si Lexus UX (HEV). Urmaresc tot ce tine de Model 3 si Y, mai ales ca sunt necunoscute pentru mine, fata de produsele nipone. |
#86
Posted 15 February 2023 - 11:52
Am un amic cu model 3, cand i-am zis de Mercedes EQS ..a zis meh, aia e masina? Tesla rulz…wtf? Nimeni care isi ia Tesla nu are nicio parere buna despre alte masini..Tesla is the best..fuckk off
iX are 500l portbagajul, fiind foarte inalt pot baga lucruri voluminoase , in Tesla nu poti face asta chair daca are portbagajul mai mare. Edited by RaySefo, 15 February 2023 - 11:57. |
#87
Posted 18 February 2023 - 06:15
Nu e vorba de asta.
Personal nu umplu masina pana sus, din simplul motiv ca la prima frana ma trezesc cu ele in brate. Multe suv-uri au problema cu distanta mica de la podeaua portbagajului, pana la geamul lateral. Eu nu car frigidere, dar vreau sa am loc sa pun chestii mai inalte. Ochiometric, nu cred ca in IX intra trolere medii, adica 2-3 buc, pt ca pe adancime e mic. In rest, nu poti compara Model 3 cu EQS! Cumperi ± 3 buc M3 de banii de EQS! Cum ziceam, Tesla rulz la pret/performanta. Edited by Courage, 18 February 2023 - 06:16. |
|
#88
Posted 18 February 2023 - 06:59
Pot sa bag in portbagaj 2 valize mari si vreo 3 mici si mai ramne si ceva loc de 1-2 rucsacuri, am plasa despartitoare nu vine nimic din spate. Am avut pe 530 portbagajul mai mare ca volum dar nu puteam baga mai multe bagaje ca in iX, in ala incapeau 2 mari si 2 mici, atat.
|
#90
Posted 01 March 2023 - 16:53
Doar ce am ridicat si eu un Y. Venind de pe un seria 5 cu perne de aer, nu-i la fel de confortabil, materialele nu-s la fel de premium. Dar nici nu costa cat a costat ala. La ce primesti de pretul ala e imbatabil nu doar pe segmentul EV, ci si in rest. De banii aia iei un BMW entry level, un Rav4, un cx5, d-astea.
Nu m-am obisnuit inca cu alura de "vaca", dar nici n-am mai avut SUV-uri. Nu luam nici acuma daca aveau un touring sau ceva cu portbagaj cu deschidere decenta. Ce mi se mai pare slab: vizibilitatea pe spate, stergatoarele automate (o gluma), faptul ca au renuntat la senzori. Inca nu inchid portierele din prima (dar si pentru ca am avut soft close pana acum) Ce mi s-a parut peste asteptari: scaunele (si pe 5 am scaune comfort) neasteptat de moi si confortabile, spatiul interior in spate, gaura imensa din portbagaj. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users