Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Suzuki Jimny vs. Suzuki Grand Vitara
Last Updated: Feb 24 2022 10:14, Started by
Mihai_79
, Feb 21 2022 20:55
·
0
#19
Posted 23 February 2022 - 18:00
Jimny pe offroad la categoria lui de pret bate cam orice. SIncer acum. La drum lung, intins , iti dezloca fiecare vertebra. Plus ca trebuie sa mergi incet. No good
Daca iti permite bugetul mergi pe Vitara. Ii pui cauciucuri de All Terrain cand vrei sa iesi in natura si aia e. Si pentru cei de mai sus care nu cred ca exista o masina buna si la drum lung si la offroad, va dezamagesc. Incercati Mercedes G Klasse (AMG sau Brabus). Intrece orice masina aia, chiar si o Toyota Land Cruiser Dar deviem de la subiect. Edited by Bogotta, 23 February 2022 - 18:00. |
#20
Posted 23 February 2022 - 20:57
#21
Posted 23 February 2022 - 22:14
Mihai_79, on 21 februarie 2022 - 21:57, said:
Smoke, multumesc mult pentru raspuns. Ma ajuta mult. M-am uitat si la Grand Vitara facut dupa 2010. Majoritatea sunt cu 5 usi, cum sugerezi tu. Insa acestea au 4x4 automat, nu? Nu e ca si la Jimny si la Grand Vitara 2005 unde il activezi Low si Hi. E ok acest lucru? Din ce am citit eu, majoritatea spun ca pe dealuri si drum accidentat e bine sa nu fie automat. Insa poate se refereau la generatia de 4 x4 mai veche. 70 % drum - 30% off-road e desigur orientativ, si inteleg ca nu exista combinatia perfecta. Ce doresc sa spun este ca nu vreau o masina dedicata pentru off-road. Stiu ca e o nisa de persoana care fac off-road recreativ si le trebuie o masina special pentru asta. Eu trebuie sa lucrez mult de acasa uneori, si ma ajuta sa iau laptopul cu mine si sa merg pe dealuri si sa lucrez de acolo. Altfel acasa o iau razna. Si as vrea sa pot folosi masina si la deplasari la drum lung. M-am tot gandit la un Dacia Duster, insa multe lume spune ca nu e optiune buna, pentru ca nu se descurca bine pe teren. Aia facuta "dupa 2010" e de fapt facuta din 2006 pana prin 2014 sau 15. Are reductor si diferential central blocabil atat automat cat si manual. Si vorbesc de diferential central real din care pleaca un cardan spre fata si unul spre spate nu un simplu cuplaj pt puntea spate ca la masinile cu motor transversal (gen Rav4, Duster, Qashqai, Tiguan si restul). Din pacate versiunea scurta cu 1.6i (vb tot de modelul mai nou, ala dupa 2006) are o versiune simplificata a transmisiei. Nu poti bloca manual diferentialul si nu are nici reductor. Dar e totusi 4wd permanent. Spatele nu se decupleaza niciodata. E un sistem similar cu ala mai vechi de la Subaru. Doar cele cu motoare mai mari de 1.9 au sistemul complet cu reductor si blocare manuala a dif central. Comanda e la "bushon" Din pacate singura chestie remarcabila in offroad la generatia asta e transmisia (vb de aia cu resuctor). Suspensia e mai mult de strada si o limiteaza mult. Legat de cele mai vechi de 2006, au cutie de transfer. Bune pe langa drum dar cam rele pe drum. Poti folosi 4x4 doar pe pamant sau zapada. Pe mazga, polei si alte conditii "pestrite" sau ploaie poti folosi doar spatele. Si nu e fun tot timplul. Poti uita de drunuri lungi cu asa ceva. Valabil si la Jimny. Lasand romantismul si visatul cu ochii deschisi la lupta cu natura, recomand Duster pt ce vrei tu. Nu, nu are nici diferential central sau cutie de transfer si nici reductor. Are doar un banal cuplaj pt puntea spate care chiar daca se poate bloca, transmite o valoare limitata a cuplului si pt un timp limitat dar isi face treaba. Tr1 f scurta suplineste partial lipsa reductorului iar suspensia ajuta si ea, pastrand contactul rotilor cu pamantul si ceva tractiune cu ocazia asta pe denivelari pe care altele au minim o roata in aer. Iar cand vei lasa bara pe camp, o vei inlocui mai ieftin decat la o Vitara modelul mai nou. |
#23
Posted 24 February 2022 - 09:55
Mihai_79, on 21 februarie 2022 - 21:57, said:
Smoke, multumesc mult pentru raspuns. Ma ajuta mult. M-am uitat si la Grand Vitara facut dupa 2010. Majoritatea sunt cu 5 usi, cum sugerezi tu. Insa acestea au 4x4 automat, nu? Nu e ca si la Jimny si la Grand Vitara 2005 unde il activezi Low si Hi. E ok acest lucru? Din ce am citit eu, majoritatea spun ca pe dealuri si drum accidentat e bine sa nu fie automat. Insa poate se refereau la generatia de 4 x4 mai veche. 70 % drum - 30% off-road e desigur orientativ, si inteleg ca nu exista combinatia perfecta. Ce doresc sa spun este ca nu vreau o masina dedicata pentru off-road. Stiu ca e o nisa de persoana care fac off-road recreativ si le trebuie o masina special pentru asta. Eu trebuie sa lucrez mult de acasa uneori, si ma ajuta sa iau laptopul cu mine si sa merg pe dealuri si sa lucrez de acolo. Altfel acasa o iau razna. Si as vrea sa pot folosi masina si la deplasari la drum lung. M-am tot gandit la un Dacia Duster, insa multe lume spune ca nu e optiune buna, pentru ca nu se descurca bine pe teren. Duster-ul nu se descurca bine in teren? ..daca asta e parere pe care s-o iei in seama se poate inchide pe acum topicul. doar ca nu gasesti modelul nou la 9k. Bogotta, on 23 februarie 2022 - 18:00, said:
Jimny pe offroad la categoria lui de pret bate cam orice. SIncer acum. La drum lung, intins , iti dezloca fiecare vertebra. Plus ca trebuie sa mergi incet. No good Daca iti permite bugetul mergi pe Vitara. Ii pui cauciucuri de All Terrain cand vrei sa iesi in natura si aia e. Si pentru cei de mai sus care nu cred ca exista o masina buna si la drum lung si la offroad, va dezamagesc. Incercati Mercedes G Klasse (AMG sau Brabus). Intrece orice masina aia, chiar si o Toyota Land Cruiser Dar deviem de la subiect. cate tone?))) QAZ, on 21 februarie 2022 - 22:06, said:
Grand Vitara 2.0 benzina, 1.6 este submotorizat, sa o verifici bine, au probleme mari cu rugina. Studiaza si Duster ph2 este mai ok pentru ture usoare si mult asfalt/macadam, in rest Jimny este cel ma icapabil in off-road dar trebuie modificat putin: reductii, blocanti si gume 31 mt. tu nu esti un bun exemplu:), bagi in cofa si un Jimny cu toate cele cu Dusterul tau. DAca ii arati pe unde te dai se sperie de tot si isi ia bicla:) |
#24
Posted 24 February 2022 - 10:14
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users