Vivid Money
Last Updated: Apr 23 2024 14:53, Started by
67Me67
, Feb 09 2022 10:27
·
0
#37
Posted 20 June 2022 - 19:00
Îmi pare rau, @andupustiu, înseamnă că e doar marketingul de capul lor, cu lansarea pe piata din Romania.
|
#38
Posted 28 June 2022 - 20:04
Mi am activat și eu contul și Am referral code care va da 40 eur bonus și dublu cashback pt primele 30 zile.
Dacă va faceți cont PM me pt referral link. Help me to help u |
#39
Posted 28 June 2022 - 20:59
#40
Posted 28 June 2022 - 23:22
#41
Posted 29 June 2022 - 10:55
#42
Posted 30 June 2022 - 10:19
Salut, stie cineva daca Vivid accepta transferuri de la casinouri online?
Nu mai pot transfera catre Revolut, si casinoul poate sa transfere numai prin "telegraphic transfer" la o "high-street bank" si nu accepta conturi la banci virtuale de tip iCard. Din cate am inteles Vivid are adresa la o banca din Germania, deci este "high-street bank"? |
#43
Posted 30 June 2022 - 10:27
https://www.solarisb...rt/vivid-money/ Vivid Money foloseste conturile bancii Solaris Bank.
|
#44
Posted 30 June 2022 - 10:46
E ca la contul de lei de la Revolut: contul IBAN e de fapt al bancii LibraBank.
Deci daca dai detaliile contului IBAN VividMoney de euro, cu DE... si treci Solaris Bank, esti acoperit ca e o "high-street bank" |
#45
Posted 30 June 2022 - 11:36
Lawnmower, on 30 iunie 2022 - 10:19, said:
Salut, stie cineva daca Vivid accepta transferuri de la casinouri online? Nu mai pot transfera catre Revolut, si casinoul poate sa transfere numai prin "telegraphic transfer" la o "high-street bank" si nu accepta conturi la banci virtuale de tip iCard. Din cate am inteles Vivid are adresa la o banca din Germania, deci este "high-street bank"? Salut o posibila rezolvare la intrebarea ta '' daca Vivid accepta transferuri de la casinouri online? '' este urmatoarea : le scrii celor de la VIVID un email ( https://vivid.money/...eu/support/Â Â ) cu intrebarea ta de pe o adresa de email a ta, oarecare ... si in felul acesta le poti testa si '' timpul de reactie / de raspuns '' a celor de la VIVID la a raspunde pe email ... pentru viitor, daca vei decide sa iti faci cont la ei . Edited by noname44, 30 June 2022 - 11:39. |
#46
Posted 30 June 2022 - 12:17
noname44, on 30 iunie 2022 - 11:36, said: Salut o posibila rezolvare la intrebarea ta '' daca Vivid accepta transferuri de la casinouri online? '' este urmatoarea : le scrii celor de la VIVID un email ( https://vivid.money/...eu/support/Â Â ) cu intrebarea ta de pe o adresa de email a ta, oarecare ... si in felul acesta le poti testa si '' timpul de reactie / de raspuns '' a celor de la VIVID la a raspunde pe email ... pentru viitor, daca vei decide sa iti faci cont la ei . Zen accepta dar ia 10% taxa cand intra banii retrași in loc de 99 lei intra 89 lei |
|
#47
Posted 30 June 2022 - 14:50
Așa mai bine îți faci cont la banca Bunq. Ei accepta și au diferite planuri de abonament0 ,3, 6 9, 15 euro lunar. La cel gratuit ai doar un cont bancar in euro fara card atașat.
Dar au tranfer SEPA instant la euro, ca și Revolut și încă alte 2350 de bănci din Europa. |
#48
Posted 09 July 2022 - 15:18
Știe cineva dacă la folosirea cardului Vivid mai există limita de 2000 euro pt o plată, respectiv limita de 3000 euro lunar, așa cum era vara trecută? Pe site-ul lor eu nu mai găsesc nimic in acest sens.
|
#49
Posted 09 July 2022 - 17:10
#51
Posted 30 July 2022 - 10:46
Salut,
Incerc sa configurez contul dupa ce am instalat aplicatia si nu pot sa trec de sectiunea cu adresa. Imi spune ca codul postal este gresit indiferent daca il introduc manual sau las aplicatia sa localizeze adresa. Codul postal pe care il au ei in baza de date nici nu exista, iar codul pe care il introduc eu manual desi e corect ei imi spun ca e gresit. Nu vad alta metoda pentru a trece mai departe, chat-ul din aplicatie nu e activ pentru ca nu e configurat complet contul, am gasit o adresa de e-mail de suport dar imi spun ca raspunsul va dura cel putin 2 zile. Alta solutie? Multumesc... |
|
#52
Posted 30 July 2022 - 14:04
Pui codul care le convine, să treci mai departe. Oricum in Romania, strada și localitatea contează plus judetul.
|
#53
Posted 30 July 2022 - 21:02
Nu vrea nicicum, orice cod postal as adauga eu sau ar indica ei in aplicatie, am incercat si cu strazi cu nume similar din alte orase din RO si cod postal dat de ei, degeaba....
Intre timp am primit raspuns de la suport, dupa ce am atasat la mesajul trimis screenshot cu problema si cu buletinul (sa dovedesc adresa) . Oricum voiam sa folosesc pasaportul la deschiderea contului, am inteles ca asa ar merge. In primul mesaj imi spun sa le trimit captura de ecran cu problema (ceea ce am facut) iar in al doilea spune asa: "În prezent, puteți deschide un cont dacă locuiți în Germania, Franța, Spania sau Italia și dacă aveți un document susținut disponibil pentru identificare. Lucrăm în mod constant pentru a extinde țările în care oferim serviciile noastre și așteptăm cu nerăbdare să vă putem primi la bord. Lucrăm din greu pentru a permite clienților din cât mai multe țări europene să deschidă un cont la noi. Dacă începeți procesul de înregistrare, vă putem adăuga pe o listă de așteptare și veți fi notificat imediat ce lansăm oficial în țara dvs.! Suntem siguri că vă veți bucura de aplicația noastră și de toate avantajele sale odată ce va fi disponibilă pentru dvs." Dau si o lista cu tari dar culmea Romania este printre cele admise cu pasaportul pentru document si sedinta video... Pe bune??? Doar 4 tarisoare sunt pe lista lor exclusivista? Bine ca au in lista de tari din aplicatie si Togo de exemplu...Trebuie sa ii intelegem, lucreaza din greu pentru extindere... Nu inteleg cum unii au deschis cont ca rezidenti din Romania. Sau poate aceasta "restrictie" e introdusa de curand? Eu le mai trimit un mesaj, sa confirme ce au spus, si dupa aceea pas....sunt destui de teapa lor. Eram doar curios sa testez daca ofera ceea ce spun, eu am alternative si in plus sunt si altii cu bonusuri de bun venit, cashback si deasemenea cursuri valutare ok. Edited by esatrop, 30 July 2022 - 21:03. |
#54
Posted 30 July 2022 - 22:10
Eu am cont făcut de 2 ani cu pașaportul.
Acum vreo 3 luni mi-au cerut o verificare a sursei veniturilor. Le-ai trimis un extras de cont unde imi intră salariu, și au fost mulțumiți. Ciudat e că au făcut ceva marketing că au lansat serviciul oficial și în România... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users