Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Emag refuza sa publice un review negativ
Last Updated: Mar 28 2024 12:32, Started by
404Error
, Jan 27 2022 16:39
·
24
#181
Posted 29 January 2024 - 20:49
Sunt atat de dezamagit, incat nici macar nu-mi sterg contul.
|
#182
Posted 29 January 2024 - 22:53
Aaa, nu, nu sînt dezamăgit, nu șterg contul, la cîțiva ani mai iau ceva de la ei, ceva prea bun la preț (rar), sau ceva ce nu găsesc în altă parte (tot rar).
Altfel, am luat anul ăsta, ceas, nu de la ei, camere auto, nu de la ei, robot aspirator cu stație, nu de la ei, urmează, aer condiționat, clar, nu de la ei, router cu sim gsm, nu cred că au preț bun la #mag, și ce voi mai avea nevoie de la... nu știu acum, probabil că nu de la ,,ei " 😁 La ei mai intru ca să văd specificații tehnice, să compar produse. |
#183
Posted 30 January 2024 - 01:13
crisstonne, on 29 ianuarie 2024 - 18:14, said:
Dragi colegi, am avut intenția de a vă ajuta, dar nu a fost să fie |
#184
Posted 30 January 2024 - 02:01
Daa, cică am vrut libertate, vorbim despre moralitate, despre abuzuri (ale altora), despre dictatori, și cînd colo... hîț Jonule", sîntem toți la fel, cu frica de chifteaua din burtă, și cu morala (aia reală) spre zero.
Să ajungi sfînt este foarte complicat, foarte greu, să fi orice altceva, este simplu. |
#185
Posted 30 January 2024 - 12:30
Dar, repet, eu pe eMag n-am avut review negativ blocat forever, după niște săptămâni tot mi s-au aprobat, la orice număr de stele și oricâtă critică în text. Ce nu mi s-a aprobat niciodată ar fi:
- review negativ la produs dacă nu l-am cumpărat prin eMag (pozitivele se acceptă chiar și așa) - review negativ la comerciant, dacă am scris orice lucru concret despre colet, livrare sau produs (se acceptă numai dacă e poztiv sau dacă scrii generalități fără rost, sau dacă lași numai rating fără text). |
#186
Posted 30 January 2024 - 13:12
crisstonne, on 30 ianuarie 2024 - 02:01, said:
Daa, cică am vrut libertate, vorbim despre moralitate, despre abuzuri (ale altora), despre dictatori, și cînd colo... hîț Jonule", sîntem toți la fel, cu frica de chifteaua din burtă, și cu morala (aia reală) spre zero. Să ajungi sfînt este foarte complicat, foarte greu, să fi orice altceva, este simplu. Aici cam trebuie despicata problema in doo bucati: 1) Aspectele juridice in legatura cu reclama negativa intentionata pentru a distruge afacerea concurentei Platformale externe nu prea au cum sa verifice daca recenzia vine din partea unui client autentic si/sau a fost o problema reala, sau este doar vorba despre o actiune de razbunare. Rezolvarea acestor platforme externe pentru astfel de cazuri este link catre recenziile de pe platforma care vinde. In final tot acolo ajungi. 2) Democratia ti-a dat libertate Din partea statului o ai, nu prea este nimic de discutat aici. Cu platforma, care te joaca pe degete, trebuie sa te lupti in schimb Trebuie sa ajungeti la un moment dat sa intelegeti ca libertatile astea, despre care se tot discuta iar si din nou pe o gramada de topice, nu inseamna libertatea individuala fara limita si fara numar. Libertatea ta se termina acolo unde incepe libertatea altuia, de fapt mai precis drepturile lui. Legislatia trebuie sa-i asigure pe toti, astfel incit sa nu se ajunga la prejudicii de imagine nejustificate. Poate ca acest Emag exagereaza, poate chiar frizeaza rezultatele...nu stim si nici nu este prea relevant. Dar poate ca n-ar trebui sa iei plasa decit o singura data, pentru ca doar atunci este vina vinzatorului. Daca insisti s-o iei de mai multe ori, este vina ta. Recenziile au rolul lor la presortare. Pe Amazon vezi uneori recenzii maxim de negative. Mai important, insa, decit orice fel de recenzie este dreptul de a returna obiectul. Iar aici, mare atentie la aspectul asta, nu are voie sa apara conditia de ambalaj intact. Produsul in sine nu are voie sa prezinte urme de folosire, orice altceva reprezinta o conditie abuziva. Edited by Zuckerwatte, 30 January 2024 - 13:14. |
#187
Posted 27 February 2024 - 00:46
cititi aici o conversatie cu suportul despre un review refuzat la publicare:
https://www.reddit.c...ia/s/IoHsen4hHL |
#188
Posted 27 February 2024 - 11:31
Da, era cam evident că e așa, se trimit la magazin să le aprobe, și dacă ei cred că i-ar pune într-o lumină proastă, ghinion, nu se va publica. Magazinele astea nu au parteneriat cu eMag ca să iasă pe pierdere, așa că au înțelegeri din astea să-și poată controla imaginea publică. Și întrebările despre produs cred că se dau la aprobat tot așa. Numai review-urile de produs trec oricât de negative ar fi, că acolo ai alt control - la o adică anunțul se poate șterge și reface pentru același produs oricând vrei să pară că n-a avut o tonă de review-uri proaste, stil AliExpress.
|
#189
Posted 28 February 2024 - 15:15
Mie mi-au publicat ieri un review negativ ptr o firma. Fara comentarii. Ba chiar au publicat mai multe odata.
Cred ca nu mai raspund aia nici la emag, ca mie nu mi-au rspuns nici la telefon nici la mail. Toti se plang ca au comenzi date de la inceputul lunii si nici in ziua de azi nu au plecat. Firma era destul de serioasa acum un an. |
#190
Posted 28 February 2024 - 15:22
O prostie cat China sa lasi pe mana celui acuzat hotararea de a publica sau nu fapta acuzata ))
Nu zic ca ar trebui parerea sa fie expusa automat, dar macar trecuta printr-un filtru independent, eventual emag sa accepte parerea dupa ce se aduc niste dovezi. Doar ca si emag isi face reclama ca au cele mai multe review-uri, sa te iei dupa review-uri cand iti cumperi produsul, etc. E manipulare la mijloc, nu neaparat ilegala, dar imorala. Concluzia e ca oricine se respecta, ar trebui sa caute pareri in mai multe parti, sa nu se ia doar dupa emag. Edited by bai3tzash, 28 February 2024 - 15:22. |
|
#191
Posted 28 February 2024 - 15:52
am cumparat o patura antifoc care era prezentata ca avand 1,2m x 1,2m. in fapt avea 1m x 1m. am zis sa scriu review cu poza care si demonstreaza asta. iata raspunsul emag:
Quote
Patura antifoc din fibra de sticla, 120X120 CM Scris acum 7 zile de ...Fane.... Nemultumit Are 100cm x 100cm, nu 120cm x 120cm, cum e prezentata. Quote Motiv inactivare: Sesizare documentatie Ne pare rău dacă produsul nu a fost conform așteptărilor sau ai întâmpinat neplăceri în legătură cu acesta. Din ce ne-ai scris, înțelegem că există neconcordanțe in documentația produsului. Pentru verificarea situației te rugăm să înregistrezi o sesizare folosind Formularul de Reclamații și Sesizări. pana la urma pt ce-s review-urile? asa pt orice nemultumire te pot trimite la "condica de sugestii si reclamatii".... |
#192
Posted 28 February 2024 - 17:48
Review-urile sunt să zici de bine asta e scopul lor sub masca transparenței nu doar eMag, oriunde.
Nici nu merită scris, retur direct. |
#193
Posted 26 March 2024 - 20:16
Așa trebuie scris un review:
Omul e perfect mulțumit. Oligofren. Attached Files |
#194
Posted 26 March 2024 - 20:32
Fane, on 28 februarie 2024 - 15:52, said:
am cumparat o patura antifoc care era prezentata ca avand 1,2m x 1,2m. in fapt avea 1m x 1m. am zis sa scriu review cu poza care si demonstreaza asta. iata raspunsul emag: pana la urma pt ce-s review-urile? asa pt orice nemultumire te pot trimite la "condica de sugestii si reclamatii".... |
#195
Posted 27 March 2024 - 16:25
Eu la reviewurile negative bag multe easter egguri negative sa nu zic pe fata.. Cei care se ocupa cu cenzura la emag care citesc se plictisestc si nu sunt atenti la tot textul, la toate nuantele ca doar or fi angajați cu liceul de filologie la emag.
Din 10 reviewuri negative la 2-3 am și eu probleme dar le dau edit peste edit până se plictisește inteligența artificială a sulii ori operatorul uman.. încăt nu mă las până nu îmi spun impresia despre produs. Atât timp cât nu înjur și nu vorbesc urât pe emag de ce să mă cenzureze? Pe cuvânt de nu le fac reclamație la ANPC sau la alte autorități dacă mă cenzurează emagul. Cenzura alături de prostia umană sunt inamicele vieții mele. Plus de asta ei își fac reclamă masivă.. pe baza recenziilor emag în ultima vreme. E de bot de porc să cenzureze.. Edited by koss14, 27 March 2024 - 16:25. |
|
#196
Posted 28 March 2024 - 10:51
Da... Vad ca si altii isi fac reclama cu recenziile de pe emag
Am vazut zilele astea vreo doua reclame Una se lauda ca e marca cea mai folosita de Tik-Tok-eri iar cealalta ca e produsul cu cele mai multe recenzii pozitive de pe emag. Cum naiba sa aiba negative daca... cenzura... |
#197
Posted 28 March 2024 - 12:32
Alea sunt reclame targetate pentru femei.. beauty, fumușeață...
Eu niciodată n-aș face review la produse beauty de femei.. Probabil femeile sunt mai altfel.. dacă le bagă cenzură nu insistă.. cu comentarii și impresii negative. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users