Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?
 Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...
 Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina
 Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei
 

Problema Golf V Variant

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
WizzOpel

WizzOpel

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 02.02.2021
Salut. Dețin un Golf V Variant 2.0 diesel 140 cp 2009
De câteva zile incoace când urc o panta dar nu numai îmi tot apare in bord mesajul “ stop brake fluid owners manual” și pâlpâie martorul de la frana de mana. Și dimineata când merg la masina pedala de frana o gasesc beton, însă după ce o pornesc se înmoaie dar parca totusi e mai tare decât inainte. Oare ce ar putea fi? Tulumba? Mi se pare ca și volanul e mai tare și frânele scârțâie de vreo 10.000 km incoace de când am schimbat plăcuțele (ATE)

#2
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021
Placutele ATE scartaie indiferent de problema cu lichidul de frana .
Probabil trebuie schimbat lichidul de frana .

#3
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Daca e tot golf 5 ala cu multe probleme de care ai mai scris, eu zic marit-o frate !  

Daca vrei totusi sa o repari du-l la un mecanic bun,  ai probleme cu franele.  Desi ma mir ca nu ai pierdut fluid pe undeva si  mai prin franele...
Cu volanul e clar ca trebuie sa schimbi uleiul  servo si acolo.

Iar scartaitul franelor,  e comun pe vremea asta, si mie imi scartaie mai spal cu presiune,  apoi dupa ce se usca dau cu spray.
Totusi daca  verifici franele , o sa se uite aia si la placute - dar daca ai schimbat recent... o fi bune dar murdare!

Edited by MembruAnonim, 25 January 2022 - 05:54.


#4
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,900
  • Înscris: 20.10.2015
Verifica nivelul de lichid din rezervor.
Probabil ca s-au mai tocit placutele si atuncio se schimba pozitia pistonului la etriere si scade nivelul din rezervor.
Daca asta e cauza pune doar foarte putin lichid, altfel cand schimbi placutele si impingi pistonul inapoi, o sa-ti dea p-afara din rezervor.
Si lichidul de frana e coroziv, de "numa"

#5
al bundy ro

al bundy ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,727
  • Înscris: 22.02.2007
Lichid insuficient in rezervor. DAr era mai usor sa deschida topic decat sa citeasca manualaul de utilizare.

#6
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,216
  • Înscris: 26.06.2009
Daca nu ai schimbat niciodata lichidul de frana probabil ar fi timpul. Ala trebuia schimbat (parca) la 3 ani asa ca i-a cam venit sorocul...

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate