Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 

600 de radare fixe in Romania

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
412 replies to this topic

#217
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Lumea nu respecta (cunoaste) prioritatea in sens giratoriu. De doua ori ieri la un drum de 300 km am patit-o in 2 orase diferite. Frana blana, pentru ca pur si simplu nu se uita. Una s-a intamplat in CL, cealalta in GL.

#218
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,572
  • Înscris: 13.06.2004
Nu se compară situaţia de pe autostradă sau şosea, dar în Bucureşti, dacă e stradă cu sens unic, cu o bandă pe sens şi maşina sau maşinile din spate nu au cum să mă depăşească, când am unde să mă bag în lateral, mă bag şi las să treacă. Şi pentru siguranţa mea o fac.
Sunt curios dacă aceste radare vor putea fi modificate dintr-un centru de comandă dacă se schimbă limita de viteză pe o porţiune de drum.  Trăind timpurile actuale (ştiu că par altă persoană când zic asta), ar putea să le adauge şi nişte senzori pentru numărat autovehiculele ce trec, aşa fel încât să ai şi un sistem de management al traficului. Se poate face şi în oraşe aşa ceva.

#219
c6t9

c6t9

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,941
  • Înscris: 20.01.2004
Eh, aici nu e străinătatea... Nici vorbă despre ce spui acolo.
N-am vrut să mai scriu pentru că oricum nu schimbă nimic din caracterul prost al măsurilor. Tronsoanele nu-s relevante (s-a și văzut asta), numărul e aberant pentru ele, gestionarea actuală e proastă la nivel de drum etc. Dar dacă ne bucură asta, asta vom avea mult și bine.

#220
castiel97

castiel97

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 331
  • Înscris: 07.02.2020

View Postcattavencu, on 10 ianuarie 2022 - 09:29, said:

Eu nici macar nu am sustinut sa se mearga cu nu stiu ce viteza peste aia legala. Nici anti camere radar nu sunt. Ziceam ca poate, odata cu camerele, se se puna si viteze minime obligatorii.

Din contra, la prima mea interventie pe subiect am zis ca nici cu aia maxima legala nu se merge. Iar acolo unde e o singura banda, e jale cand se aduna mai multi din astia care merg cu 50 unde e limita de 70. E valabil in multe locuri de pe DN 1, ca asta ne doare pe noi, drumul asta.

Deci se decide (legiutorul, statul, comisia tehnica etc) ca se poate merge cu 70 si-apoi ce sa vezi apar aia cu comportament overprotective si cu un soi de pretentie de a fi vazuti drept "civilizatori" si zic ei, nu dom'ne, e prea mult 70 pe drumul asta, eu merg cu 50 (ca mai mult nu pot, mi-e frica, n-am skills, nu ma orientez rapid, nu vad / inteleg traficul etc. - ca astea sunt motivele lor reale) si asa ar trebui sa faceti si voi, nu va uitati la 70, aia e maxima permisa dar nu trebuie sa mergeti numai cu 70, puteti si mai incet, si asa ar trebui sa mergeti, mai incet, ca e spre binele tuturor.

Eh, astia creaza coloanele sau cel putin o buna parte din ele.



pentru ca deseori E O SINGURA BANDA !!!!!!

Tu si altii ca tine sunteti la originea a nspe mii de depasiri (sau incercari de depasiri) periculoase !!!!!!! Creati "dopuri" in fluxul benzii aleia, chiar nu va dati seama???

Banda aia de drum are, mai intai de toate o valenta UTILITARA, sa ajungi in punctul B intr-un anumit timp. Nu de plimbare, nu "leisure". Aia din spatele tau vor sa ajunga undeva, iar tu vrei sa admiri in stanga si-n dreapta, sa te plimbi. Ei, aia din spatele tau ar trebui sa aiba dreptate sa mearga cu maxim legal, pentru ca folosesc soseaua aia in scop in primul rand UTILITAR. Tu, cu scopul "plimbare", o folosesti astfel CAND SE POATE; aia cu scop "utilitar" au intaietate.

Dacă trebuie sa riști să faci accident pt a depăși un moșneag înseamnă că nu meriti permis...
La noi trebuie legi mai dure. Dacă depășești și riști să omori pe cineva atunci sa ii ia permisul pe 5, 10 ani, la fel și dacă mergi haotic. Tu nu conduci in RO. Nu aia care merg încet sunt problema, mai încetați dracu. Sunt momente când merg și cu 150 pe DN și tot îmi iau flash-uri și claxoane. In trafic suntem ciobani, cocalarii acum au bani, își permit să plătească câteva sute de lei pt o amenda... Nu-i sperie nimic

#221
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,363
  • Înscris: 29.01.2008
Abia aștept să văd o propunere de legiferare a vitezei minime pe drumurile cu o bandă pe sens. Oare cum ar fi de exemplu limita minimă de viteză pentru drumuri europene (unde viteza maximă e de 100 km/h)?
- pe asfalt uscat: 80 km/h
- pe asfalt ud: 70 kn/h
- pe ploaie torențială: 60 km/h
- pe carosabil acoperit cu zăpadă: 40 km/h
- pe polei: 20 km/h
- pe ploaie înghețată: 5 km/h.
😂😂😂

#222
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005
Ce ma amuza situatia ca cei care se plang de radare sunt EXACT cei care depasesc viteza legala. Daca ar merge legal, cu ce te-ar deranja ca monteaza radare? Poate sa fie si 1 milion, ca nu te afecteaza!!!! Iar daca se intampla vreo nenorocire si il plang cunoscutii, nu spun ca a mers ca dobitocul cu viteza, ci "a avut ghinion saracu' "
Situatie similara cu vaicarelile de acum cativa ani din Bucuresti cand s-au montat garduri pt a proteja tramvaiul: cei care gaseau tot felul de argumente contra erau exact cei care circulau pe linia de tramvai...

#223
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
E amuzant si ca cei care merg duminica la țară regulamentar nu au capacitatea de a extrapola ca pe drumuri circula si oameni care trebuie sa faca 500-600-1000 km intr-o zi, zilnic, care duc marfuri si au diverse afaceri ( unii le aduc si lor coletele comandate acasa) si ca totul s-ar pune in dos daca s-ar merge cu viteze legale la infrastructura pe care o avem.

#224
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021

View PostMihai_mb, on 21 ianuarie 2022 - 23:41, said:

E amuzant si ca cei care merg duminica la țară regulamentar nu au capacitatea de a extrapola ca pe drumuri circula si oameni care trebuie sa faca 500-600-1000 km intr-o zi, zilnic, care duc marfuri si au diverse afaceri ( unii le aduc si lor coletele comandate acasa) si ca totul s-ar pune in dos daca s-ar merge cu viteze legale la infrastructura pe care o avem.
Ce vrei sa spui ? Ca cei care fac sute de km intr-o zi au alte drepturi decat ceilalti care fac doar 10 km ?

Edited by BaXXXon, 21 January 2022 - 23:44.


#225
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Legislativ, nu. Moral, da, in functie si de natura activitatii. Am intalnit si politisti "umani", care tineau cont de situatie si nu luau permisul la cei care-si puneau painea pe masa din asta.

Edited by Mihai_mb, 21 January 2022 - 23:47.


#226
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Nu exista asa ceva. Nu poti programa un traseu la viteze ilegale. Il programezi la cati Km ai de facut si ce viteze de deplasare ai. Orice altceva este un abuz.
Politistii ar trebui sa isi faca treaba. De aia avem cea mai mare mortalitate rutiera din Europa.

#227
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Avem cea mai mare mortalitate rutiera din Europa pentru ca avem cea mai jalnica infrastructura, care trece prin toate satele, fara alternativa de drum de viteza pe artere principale de traversare a tarii, fara semnalizare, cu marcajele sterse, cu animale si atelaje si betivi pe fiecare drum "european".
Asta coroborat cu drumurile extrem de aglomerate datorita puterii de cumparare care permite aproape oricui sa achizitioneze o masina si cu inspectiile tehnice superficiale ( masini care circula cu cauciucuri roase, probleme la directie/franare etc) sunt principalele elemente care duc la situatia mortilor actuala.
Inca soferii mi se par buni si prompti in mare parte, ca i-au antrenat nevoia si jungla prin care trebuie sa se descurce de atatia ani ( cu excepțiile de teribilisti, octogenari sau persoane timorate, multe de sex feminin, menționate de colegi in paginile anterioare).

Majoritatea accidentelor mai nasoale extraurban sunt cauzate de tineri care cred ca pe drum se conduce ca in GTA, de abuzul de substante, de starea improprie a masinii (vezi pasul Mestecanis unde o data la 2 zile se rasuceste unul in loc sau da de parapet si toti au cauciucurile ca-n palma sau achizitionate inainte de criza din 2008) sau de frustrari refulate de genul accelerat cand e depasit sau mers nejustificat de lent. Rar, foarte rar, vad alta cauza inafara de astea.
Niste camere spanzurate ca sa dea bine pe hartie nu or sa rezolve nimic.

Edited by Mihai_mb, 22 January 2022 - 00:09.


#228
Groh

Groh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,595
  • Înscris: 03.09.2008
Avem cea mai mare mortalitate deoarece se dau permise cum se dau,pe soferi ii doare in pix de reguli si atat.
Nu are legatura infrastructura.
A,ca are trebui sa avem si noi autostrazi care sa lege marile orase cel putin asa cum au ungurii,asta este altceva.
Acolo unde avem autostrazi lumea oricum nu respecta nimic,cand este vreun blocaj romanul blocheaza si banda de urgenta,viteze,depasiri aiurea,etc,etc.
Lipsa infrastructurii este doar o parte.
Nesimtirea,inconstienta,prostia soferilor romani sunt cu totul alte probleme.



#229
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016

View PostGroh, on 22 ianuarie 2022 - 09:21, said:

Nu are legatura infrastructura.
Da, sigur, nu are legatura, nici cand se casca o groapa in fata ta, nici cand nu vezi vreun marcaj noaptea, nici cand n-ai de la nordul la sudul tarii o banda suplimentara sa depasesti un tir sau un obosit, nici cand dai peste o caruta nesemnalizata etc etc. De fapt lipsa infrastructurii bune duce la nerespectarea regulilor, nu invers. 130-140 e multumitor pt 80% si daca ai unde sa practici viteza asta in siguranta ( autostrada) , atunci nici cei cu 150-180 nu intra in primul pom si le faci sedinta foto cu ce camera de viteza vrei tu.
Atunci cand stii ca mai ai 10-15 km si urci pe autostrada nu te strofoci sa depasesti un sir de adormiti pe DN si stai si tu cu 60 ca stii ca indata urci pe autostrada si ii iei acolo. Dar cand stii ca restul de 500 km ii faci pe DN, a 3-a, o intrebare pe CB, o privire pe waze si vant din pupă...
Exemplele sunt infinite.

Si daca tot zici de reguli, avem reguli asa de bune ca nici cei ce le-au definit si le impun nu-s in stare sa le respecte, eu rar am vazut politie patruland cu 50 km/h in localitate, majoritatea merg ori cu 40 sa se lase depasiti ori cu 70-80 ca traficul si nu se leaga de cei care merg in rand cu ei. Pe E85, folosesc si ei acostamentul ca toata lumea si nu se leaga daca rulezi pe el. Atunci cand nici politistii nu-s in stare sa respecte regulile intr-o tara, oare nu-s regulile oleaca deplasate si absurde?
De ce pe E85 am 4-5 localitati mai mari cu 70 km/h viteza si inca vreo 4-5 cu 50 km/h desi sunt identice ca structura rutiera? De ce am o limitare de 30 km/h in afara localitatii intr-o curba dupa Focsani unde daca ar fi sa franeze lumea la viteza legala de la 100 brusc, cum intra limitarea, s-ar produce cele mai SF caramboluri?

Pana ma face cineva sa inteleg, mi se pare logic ca nimeni, nici politie, nici participanti la trafic, nu respecta niste reguli aleatorii pe o infrastructura prabusita, ci continuam sa ne jucam de-a soarecele si pisica ( noi stam cu neinscriptionatul, voi intrebati pe statie, unii si-o mai iau samd), ca numai preventie nu inseamna sa stai geana invizibil cu pistolul si sa-l premiezi pe vitezist peste 3 localitati in care avea timp sa calce 3 babe si-un copil. Nu mai bine era radarul vizibil si reduce viteza si aveai preventie? Dar de unde bani la buget?

Edited by Mihai_mb, 22 January 2022 - 10:07.


#230
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostMihai_mb, on 22 ianuarie 2022 - 09:52, said:


Pana ma face cineva sa inteleg, mi se pare logic ca nimeni, nici politie, nici participanti la trafic, nu respecta niste reguli aleatorii pe o infrastructura prabusita, ci continuam sa ne jucam de-a soarecele si pisica ( noi stam cu neinscriptionatul, voi intrebati pe statie, unii si-o mai iau samd), ca numai preventie nu inseamna sa stai geana invizibil cu pistolul si sa-l premiezi pe vitezist peste 3 localitati in care avea timp sa calce 3 babe si-un copil. Nu mai bine era radarul vizibil si reduce viteza si aveai preventie? Dar de unde bani la buget?
Asta e ideea, să nu mai stea polițistul cu pistolul radar în mână, ci treaba asta să o facă radarul fix sau mobil.
Polițistul să nu mai aibă contact cu contravenientul și amenda să ajungă la proprietarul mașinii.

#231
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
E și o chestie de nivel al sancțiunilor. Una e sa riști o amenda mediocra și suspendarea permisului pe maxim 3 luni dacă mergi cu peste 50km/h peste limita și altfel evaluezi situația dacă riști 400 EUR și permisul ridicat pe 3 ani la mers cu 30 peste limita.

#232
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,243
  • Înscris: 05.06.2002
Legea se face respectata prin doua metode: marimea sanctiunii e una iar cealalta e probabilitatea sanctiunii. Adicatelea daca sti ca e foarte probabil sa fii prins si sanctionat, chiar si o sanctiune medie te va face sa stai cuminte.

Edited by Fane, 22 January 2022 - 12:18.


#233
crocko.dilul

crocko.dilul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 30.07.2007

View PostGroh, on 22 ianuarie 2022 - 09:21, said:

Avem cea mai mare mortalitate deoarece se dau permise cum se dau,pe soferi ii doare in pix de reguli si atat.
Nu are legatura infrastructura.
A,ca are trebui sa avem si noi autostrazi care sa lege marile orase cel putin asa cum au ungurii,asta este altceva.
Acolo unde avem autostrazi lumea oricum nu respecta nimic,cand este vreun blocaj romanul blocheaza si banda de urgenta,viteze,depasiri aiurea,etc,etc.
Lipsa infrastructurii este doar o parte.
Nesimtirea,inconstienta,prostia soferilor romani sunt cu totul alte probleme.

Mi se pare mie sau ar trebui sa te hotarasti?

#234
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,572
  • Înscris: 13.06.2004
Are-deaface cu ambele. Că unii încalcă regurile la modul ucigaş, adică îi doare-n cot de ceilalţi. Poţi să bagi viteză peste limită în unele condiţii (dacă tot e vorba despre asta) fără să provoci accidente, dacă drumul şi traficul permit, însă mulţi bagă viteză când nu trebuie, fac depăşiri periculoase, se bagă pe contrasens când nu au vizibilitate, se cred piloţi de avion şi drumul e ud.
De vină pentru aglomerarea infrastructurii sunt şi cei care au renunţat la tren când încă era C.F.R. o.k. şi aveau tren la dispoziţie, precum şi cei care şi-au făcut obicei din a "circula cu naşul" şi erau spre 0 încasări pe unele rute...

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate