Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...
 Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964
 

De ce e numai la americani

* - - - - 3 votes
  • Please log in to reply
79 replies to this topic

#73
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,704
  • Înscris: 21.06.2016
A glumit, evidet, dar ca fapt divers tona americana e vreo 900 de kile.

#74
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,878
  • Înscris: 20.10.2015

View Postvrajitoruldinoz, on 11 ianuarie 2022 - 22:17, said:

A glumit, evidet, dar ca fapt divers tona americana e vreo 900 de kile.
Dracu' stia asta!
Si unde se foloseste?
La camioane, la avioane, la vapoare?

#75
radu103

radu103

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,461
  • Înscris: 15.11.2003

View PostsSorsy, on 05 ianuarie 2022 - 23:22, said:

Curiosa treaba cu ramasu' fara franele atat de frecvent Posted Image
Franele sunt pneumatice nu hidraulice.
Raman fara presiune daca sunt soferi amatori care nu stiu drumul

#76
petit_christian

petit_christian

    Homo mirabilis

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,828
  • Înscris: 15.08.2014
https://fr.wikipedia.../wiki/Short_ton
Short tone, 907,187 kg, dar oricum MMTA e definita in pounzi, si nu in tone scurte. Asa ca existenta acestei unitati de masura e irelevanta in contextul dat.

#77
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,704
  • Înscris: 21.06.2016

View PostTsunnnami, on 11 ianuarie 2022 - 22:21, said:

Dracu' stia asta!
Si unde se foloseste?
La camioane, la avioane, la vapoare?

Ca sa ii mai streseze putin la scoala.
Daca nu zice metric ton deja nu mai stii de care e.

#78
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007

View Postradu103, on 11 ianuarie 2022 - 22:27, said:


Franele sunt pneumatice nu hidraulice.
Raman fara presiune daca sunt soferi amatori care nu stiu drumul

nu prea, cand ramai fara presiune de aer franele se blocheaza nu se elibereaza ,
asta cu ramas fara frane se datoreaza franarii in exces fapt ce duce la supra incalzirea lor.

#79
ZDNEJ

ZDNEJ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 287
  • Înscris: 17.01.2013
Jesus 80 000 pounds pe 5 axles sau 88 000 in EU cu 6 axles,Asta la nivel federal dar la tren rutier avem 140 000-160 000 pounds pe big rig plus 2 remorci, dar parca e limitat in cateva state si cred ca nu poti trece granita federala cu incarcatura.

80 000 pounds=40 short tons parca dar nu conteaza in USA conversia in tone.

Si daca nu difera greutatea intre EU si USA,tot sunt drumuri foarte inclinate cu multe curbe inchise in USA si pentru a evita un accident mare cu multe masini si victime ai banda de oprire de urgenta pentru camioane.

in EU vad multe camioane noi pentru ca taxele de drum sunt mari pentru cele vechi si cu norma euro veche.In USA ai si camioane de 10-20 ani cu 1 mil+ de mile,si daca vorbim si la cat costa piesele plus manopera nu toate sunt impecabile din punct de vedere tehnic,si asa poti sa ajungi cu frane supraincalzite si fara eficienta.

Plus soferi din mexic sau mai stiu de unde vin plus ca exista soferi ce folosesc speed,HCL plus coke etc pentru ca se conduce mai multe ore pe zi fata de Europa.Plus viteza e mai mare in USA 65-80(85) miles fata de 90 kph sau mai putin cat e in EU.

God bless google translate!

#80
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,634
  • Înscris: 02.10.2009
Nu se poate circula cu 2-3 remorci peste tot, oricum cu 3 e destul de limitat datorita soselelor, majoritatea nu au mai mult de 2 benzi pe sens, plus ca sunt f. putine portiunile de sosele/autostrazi cu benzi dedicate transportului de marfa.

Cat despre marimea camioanelor sau vechimea lor: e calcul economic in primul rand, distantele sunt foarte mari comparativ cu cele din Europa, dureaza cateva zile un transport, chiar si o saptamana daca nu e sofer la schimb.
Majoritatea hardughiilor nu au voie nici macar in preajma oraselor afara de depozitele mari care oricum sunt la ceva kilometri distanta in afara. Trenurile de mai multe remorci se desfac, sunt locuri speciale unde lasa o remorca pana duce una la un depozit mai apropiat de oras. Toate astea costa in plus, desi nimic nu se poate compara cu o cursa inapoi, gol…

Nasii mei au firma de transport, au trei camioane, lucreaza de vreo 15 ani in domeniu, toate US, ar avea multe de spus despre astea, drumuri, situatii,  accidente. Oricum, activitatea pare destul de safe, destul de bine regulata dar calitatea drumurilor e tot mai rea, spun ca se simte serios la consum.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate