![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
De ce e numai la americani
Last Updated: Jan 12 2022 22:58, Started by
dtd234
, Jan 05 2022 23:03
·
0

#37
Posted 06 January 2022 - 09:16

Pentru ca acolo camioanele - nu au TIR-uri in US - sunt mai mari si ruleaza cu 60-75 mile pe ora pe freeway depinde de jurisdictie.
Si asta este un caz singular - in 12 ani zilnic circulam pe diferite freeways si nu a fost blocate niciodata oriunde eram. Dimpotriva - cand se curata zapada masinile de interventie curatau intotdeauna in ordinea asta - freeways apoi highways, apoi drumurile principale, durumurile din zonele industriale si comerciale si abia apoi zonele rezidentiale. Aici curata prima data pe strada primarului, apoi merg la Primarie apoi pe la casa viceprimarului si la restul angajatilor la primarie. Cred ca in Bucuresti pana termina cu toti ministrii, secretarii si parlamentrarii ia o vesnicie. In US este si un app pe telefon unde oricine vedea in timp real unde sunt masinile de curatat - ca sa nu fie acuze ca se curata preferential. Noi de ce nu avem? Edited by AztecWarrior, 06 January 2022 - 09:17. |
#38
Posted 06 January 2022 - 09:17

Eu de exemplu, merg cu uneori cu pick-up truck incarcat si cu remorca de 2 tone jumate dupa el.
La pante accentuate pe lungimi mari trec automata in regim manual si din a 2-a n-o las sa sara... |
#39
Posted 06 January 2022 - 10:06

Pe ....Transfagarasan....
Dealul Negru... nu cunosc toate drumurile indicate de tine, dar astea doua sunt pline de curbe stranse si nu se prea preteaza la astfel de solutii. ar trebui sa construiesti astfel de rampe la fiecare curba, si nu prea ai loc acolo de asa ceva. cred ca merita (din pdv economic) sa construiestia stfel de rampe atunci cand ai un drum (in panta) lung si relativ drept. |
#40
Posted 06 January 2022 - 10:47

Daca treci podul prieteniei si mergi putin la vecinii de la sud, ai sa vezi ca sunt si acolo astfel de rampe si daca tin bine minte sunt semnalizate si cu indicator.
Deci desul de aproape, daca se doreste se poate. |
#41
Posted 06 January 2022 - 10:49

Videoul e din Brazilia mi se pare, daca nu ma insel. In orice caz e America Latina.
Noi de ce nu avem? Avem si noi, cel putin la mine in oras. Da nu stiu daca la Bucuresti. Doar ca la mine vine zapada o data la 3 ani ![]() ![]() |
#42
Posted 06 January 2022 - 11:26

nu stiu de ce am impresia ca am vazut ceva ce ar putea fi asa ceva undeva pe drumul dinspre Rm Valcea spre Pitesti, Dealul Negru asa cum este cunoscut, pe dreapta, e un capat de drum in padure, 100 lungime m sa zic, care nu duce nicaieri, intr-o usoara panta ascendenta, nu stiu exact dar asta pare, poate soferii de tir stiu mai mult.
|
#43
Posted 06 January 2022 - 12:17

Am vazut astfel de rampe prin Europa, dar faza nisip, chiar ma intrebam la ce folosesc.
Traficul de marfuri in US este mult mai mare decat in UE, tonaje mult mai mari si adesea tehnologie mult mai primitiva. |
#44
Posted 06 January 2022 - 13:33

La USA au camioanele intardere retardere sau macar decompresoare ? Frinele is pe placute sau au ramas la tamburi ? Desi la automobile au automata la camioane is réticent, in EU e invers, rar mai vezi un ZF manual 8*2 cu gama si bataie, asta pt cine stie. Nu stiu, cred ca tamburi. Am fost acum un an si ceva la cateva zile sa ma inscriu la scoala lor de sofer pentru permis "air brakes" E chiar funny de ce. Decisesem sa venim in Romania si... o maer parte din bani erau in Canada, care Canada nu ma lasa sa transfer banii de acolo on-line, trebuia sa fiu prezent. Cum virusul inchisese granitele, singurii care treceau granita erau camionagii. Asa ca, am hotarat sa ma fac camionagiu sa prind o cursa in Canada, sa imi iau banii, ![]() Asa ca ai ghinion, daca nu gaseama alta solutie, invatam despre franele lor |
#45
Posted 06 January 2022 - 15:37

Am vazut astfel de rampe prin Europa, dar faza nisip, chiar ma intrebam la ce folosesc. Traficul de marfuri in US este mult mai mare decat in UE, tonaje mult mai mari si adesea tehnologie mult mai primitiva. De unde le scoateti fratilor, in US MMTA e 80 000 pounds =36 287 kg in timp ce in majoritatea UE soc si groaza e de 40T,Franta Belgia Olanda 44,iar in tarile scandinave unde circula ansamblurile de 25,25 m MMTA si mai mare, in Suedia 64 de toneDupa mintea voastra 38>40? https://en.scandinav...-up-to-64-tons/ System. Federal limits are 80,000 pounds gross vehicle weight, 20,000 pounds on a single axle, and 34,000 pounds on a tandem axle group https://osagespecial...-weight-limits/ |
#46
Posted 06 January 2022 - 15:50

Mie ochiometric, ce am vazut fizic si ce se vede in filmarea respectiva, par mai mari.
Ce e drept, sunt departe de a cunoaste specific domeniul. |
|
#47
Posted 06 January 2022 - 16:00

#48
Posted 06 January 2022 - 16:27

Pai oricum e mai bine decat sa mearga aiurea cine stie cati km pana ajunge la o rampa, si cand ajunge acolo tot se poate rasturna.
Dupa parerea mea e mai bine sa opresti transmisia la roti decat sa soliciti la maxim rotile si motor pe rampa |
#49
Posted 06 January 2022 - 16:37

ce plm sa opresti la vale? daca are cutie manuala sau semi automata poate mai reduce cu frana de motor.
daca o lasa pe liber prinde si mai mare viteza. daca nu ai habar despre ce vorbim mai bine cere-ti scuze si ia o pauza, pana sa te raportam de troll |
#50
Posted 06 January 2022 - 17:09

Pai oricum e mai bine decat sa mearga aiurea cine stie cati km pana ajunge la o rampa, si cand ajunge acolo tot se poate rasturna. Dupa parerea mea e mai bine sa opresti transmisia la roti decat sa soliciti la maxim rotile si motor pe rampa |
#51
Posted 06 January 2022 - 17:12

Sunt și în Be, în zonele cu pante.
Chiar și asa a murit un tirist după ce a rămas fără frâne pe o bretea de acces, a dărâmat glisiera și a căzut de pe pod. Într-o zona perfect plana... |
|
#52
Posted 06 January 2022 - 17:19

Coboririle intre Sb si Sebes ar fi necesitat asa ceva, plante lungi, inclinate, fara serpentine.,dar na,
|
#53
Posted 06 January 2022 - 17:35

ok nu stiam ca astea sunt puse numai la vale.
Din filmarile de pe youtube cu tiruri fara frane arata ca un drum drept. In cazul asta cred ca are merge mai bine un sistem cu parasuta in spate ca opreste tirul mai repede si mai lin decat o rampa |
#54
Posted 06 January 2022 - 17:40

Pe Cheia, Tihuta, Reghin-Borsec, Transfagarasan, Gutîi, Balota, Intorsura Buzaului, Bicaz. Pe Transfăgărășan nu ai voie cu TIR-ul. Aceste opriri de urgență se fac (din ceea ce știu eu) doar pentru autostrăzi și doar dacă sunt porțiuni de drum drept, iar înclinația este suficient de mare pentru ca un camion să scape de sub control în cazul că rămâne fără frâne. Pentru pasionați: Semnul care anunță o rampă de frânare în caz de urgență la 200m. https://www.google.c...!7i16384!8i8192 Aici este intrarea pe rampa cu pietriș. Gândită să fie în lungul drumului, pentru a preveni răsturnarea în cazul unei viteze prea mari a camionului scăpat de sub control: https://www.google.c...!7i16384!8i8192 În cazul că ai ratat-o pe prima, ești anunțat că vine alta la 1000m https://www.google.c...!7i16384!8i8192 Adică aceasta: https://www.google.c...!7i16384!8i8192 Recunosc că am căscat ochii mari atunci când le-am văzut prima oară, mi-a trebuit un timp să pricep la ce folosesc. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users