Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 

De ce e numai la americani

* - - - - 3 votes
  • Please log in to reply
79 replies to this topic

#37
AztecWarrior

AztecWarrior

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,011
  • Înscris: 17.02.2020
Pentru ca acolo camioanele - nu au TIR-uri in US - sunt mai mari si ruleaza cu 60-75 mile pe ora pe freeway depinde de jurisdictie.
Si asta este un caz singular - in 12 ani zilnic circulam pe diferite freeways si nu a fost blocate niciodata oriunde eram.
Dimpotriva - cand se curata zapada masinile de interventie curatau intotdeauna in ordinea asta - freeways apoi highways, apoi drumurile principale, durumurile din zonele industriale si comerciale si abia apoi zonele rezidentiale.
Aici curata prima data pe strada primarului, apoi merg la Primarie apoi pe la casa viceprimarului si la restul angajatilor la primarie. Cred ca in Bucuresti pana termina cu toti ministrii, secretarii si parlamentrarii ia o vesnicie.
In US este si un app pe telefon unde oricine vedea in timp real unde sunt masinile de curatat - ca sa nu fie acuze ca se curata preferential.
Noi de ce nu avem?

Edited by AztecWarrior, 06 January 2022 - 09:17.


#38
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016
Eu de exemplu, merg cu uneori cu pick-up truck incarcat si cu remorca de 2 tone jumate dupa el.
La pante accentuate pe lungimi mari trec automata in regim manual si din a 2-a n-o las sa sara...

#39
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,025
  • Înscris: 24.02.2006

View Postpetit_christian, on 06 ianuarie 2022 - 08:02, said:

Pe ....Transfagarasan....

View Postpetit_christian, on 06 ianuarie 2022 - 08:13, said:

Dealul Negru...

nu cunosc toate drumurile indicate de tine, dar astea doua sunt pline de curbe stranse si nu se prea preteaza la astfel de solutii. ar trebui sa construiesti astfel de rampe la fiecare curba, si nu prea ai loc acolo de asa ceva.
cred ca merita (din pdv economic) sa construiestia stfel de rampe atunci cand ai un drum (in panta) lung si relativ drept.

#40
robert23mg

robert23mg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 539
  • Înscris: 18.06.2017
Daca treci podul prieteniei si mergi putin la vecinii de la sud, ai sa vezi ca sunt si acolo astfel de rampe si daca tin bine minte sunt semnalizate si cu indicator.
Deci desul de aproape, daca se doreste se poate.

#41
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
Videoul e din Brazilia mi se pare, daca nu ma insel. In orice caz e America Latina.

View PostAztecWarrior, on 06 ianuarie 2022 - 09:16, said:

Noi de ce nu avem?

Avem si noi, cel putin la mine in oras. Da nu stiu daca la Bucuresti.
Doar ca la mine vine zapada o data la 3 ani :)) si atunci cand vine soferachele de duminica ce nu a mai vazut zapada in viata lui vrea asfalt la negru pe viscol ca nu stie a conduce cu 5 cm de zapada :)))

#42
alexpet

alexpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,358
  • Înscris: 07.05.2007
nu stiu de ce am impresia ca am vazut ceva ce ar putea fi asa ceva undeva pe drumul dinspre Rm Valcea spre Pitesti, Dealul Negru asa cum este cunoscut, pe dreapta, e un capat de drum in padure, 100 lungime m sa zic, care nu duce nicaieri, intr-o usoara panta ascendenta, nu stiu exact dar asta pare, poate soferii de tir stiu mai mult.

#43
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,120
  • Înscris: 22.05.2003
Am vazut astfel de rampe prin Europa, dar faza nisip, chiar ma intrebam la ce folosesc.

Traficul de marfuri in US este mult mai mare decat in UE, tonaje mult mai mari si adesea tehnologie mult mai primitiva.

#44
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,795
  • Înscris: 20.10.2015

View Postpetit_christian, on 06 ianuarie 2022 - 08:22, said:

La USA au camioanele intardere retardere sau macar decompresoare ? Frinele is pe placute sau au ramas la tamburi ? Desi la automobile au automata la camioane is réticent, in EU e invers, rar mai vezi un ZF manual 8*2 cu gama si bataie, asta pt cine stie.


Nu stiu, cred ca tamburi.
Am fost acum un an si ceva la cateva zile sa ma inscriu la scoala lor de sofer pentru permis "air brakes"
E chiar funny de ce.
Decisesem sa venim in Romania si... o maer parte din bani erau in Canada, care Canada nu ma lasa sa transfer banii de acolo on-line, trebuia sa fiu prezent.
Cum virusul inchisese granitele, singurii care treceau granita erau camionagii.
Asa ca, am hotarat sa ma fac camionagiu sa prind o cursa in Canada, sa imi iau banii, :lol:
Asa ca ai ghinion, daca nu gaseama alta solutie, invatam despre franele lor

#45
petit_christian

petit_christian

    Homo mirabilis

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,802
  • Înscris: 15.08.2014

View PostAdm, on 06 ianuarie 2022 - 12:17, said:

Am vazut astfel de rampe prin Europa, dar faza nisip, chiar ma intrebam la ce folosesc.

Traficul de marfuri in US este mult mai mare decat in UE, tonaje mult mai mari si adesea tehnologie mult mai primitiva.
o
De unde le scoateti fratilor, in US MMTA e 80 000 pounds =36 287 kg in timp ce in majoritatea UE soc si groaza e de 40T,Franta Belgia Olanda 44,iar in tarile scandinave unde circula ansamblurile de 25,25 m MMTA si mai mare, in Suedia 64 de toneDupa mintea voastra 38>40?
https://en.scandinav...-up-to-64-tons/
System. Federal limits are 80,000 pounds gross vehicle weight, 20,000 pounds on a single axle, and 34,000 pounds on a tandem axle group
https://osagespecial...-weight-limits/

#46
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,120
  • Înscris: 22.05.2003
Mie ochiometric, ce am vazut fizic si ce se vede in filmarea respectiva, par mai mari.
Ce e drept, sunt departe de a cunoaste specific domeniul.

#47
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005

View Postdtd234, on 05 ianuarie 2022 - 23:54, said:

Mi se pare extrem de scumpa solutia asta de a opri tirul.
De ce nu se scoate tirul din viteza si se opreste singur fara rampa?

de oprit se opreste si cum zici tu, doar ca pana sa opreasca rate tot in cale si de obicei se opreste culcat pe o parte.

#48
dtd234

dtd234

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,062
  • Înscris: 29.03.2021
Pai oricum e mai bine decat sa mearga aiurea cine stie cati km pana ajunge la o rampa, si cand ajunge acolo tot se poate rasturna.
Dupa parerea mea e mai bine sa opresti transmisia la roti decat sa soliciti la maxim rotile si motor pe rampa

#49
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
ce plm sa opresti la vale? daca are cutie manuala sau semi automata poate mai reduce cu frana de motor.
daca o lasa pe liber prinde si mai mare viteza.
daca nu ai habar despre ce vorbim mai bine cere-ti scuze si ia o pauza, pana sa te raportam de troll

#50
petit_christian

petit_christian

    Homo mirabilis

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,802
  • Înscris: 15.08.2014

View Postdtd234, on 06 ianuarie 2022 - 16:27, said:

Pai oricum e mai bine decat sa mearga aiurea cine stie cati km pana ajunge la o rampa, si cand ajunge acolo tot se poate rasturna.
Dupa parerea mea e mai bine sa opresti transmisia la roti decat sa soliciti la maxim rotile si motor pe rampa
Ce simpla era solutia, scoatem din viteza si oprim 40de T. Si astia sa chinuie ca prostii sa faca discuri si placute mai efficiente, intardere, retarder, sisteme Voigt, samd. Sa n auda fabricant ii de camioane ca si iau gitul CEO

#51
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,179
  • Înscris: 08.01.2021
Sunt și în Be, în zonele cu pante.
Chiar și asa a murit un tirist după ce a rămas fără frâne pe o bretea de acces, a dărâmat glisiera și a căzut de pe pod. Într-o zona perfect plana...

#52
petit_christian

petit_christian

    Homo mirabilis

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,802
  • Înscris: 15.08.2014
Coboririle intre Sb si Sebes ar fi necesitat asa ceva, plante lungi, inclinate, fara serpentine.,dar na,

#53
dtd234

dtd234

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,062
  • Înscris: 29.03.2021
ok nu stiam ca astea sunt puse numai la vale.
Din filmarile de pe youtube cu tiruri fara frane arata ca un drum drept.
In cazul asta cred ca are merge mai bine un sistem cu parasuta in spate ca opreste tirul mai repede si mai lin decat o rampa

#54
Tomaso

Tomaso

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 57,714
  • Înscris: 11.04.2005

View Postpetit_christian, on 06 ianuarie 2022 - 08:02, said:

Pe Cheia, Tihuta, Reghin-Borsec, Transfagarasan, Gutîi, Balota, Intorsura Buzaului, Bicaz.

Pe Transfăgărășan nu ai voie cu TIR-ul.

Aceste opriri de urgență se fac (din ceea ce știu eu)  doar pentru autostrăzi și doar dacă sunt porțiuni de drum drept,  iar înclinația este suficient de mare pentru ca un camion să scape de sub control în cazul că rămâne fără frâne.  

Pentru pasionați:
Semnul care anunță o rampă de frânare în caz de urgență la 200m.
https://www.google.c...!7i16384!8i8192

Aici este intrarea pe rampa cu pietriș.   Gândită să fie în lungul drumului,  pentru a preveni răsturnarea în cazul unei viteze prea mari a camionului scăpat de sub control:
https://www.google.c...!7i16384!8i8192

În cazul că ai ratat-o pe prima,   ești anunțat că vine alta la 1000m
https://www.google.c...!7i16384!8i8192

Adică aceasta:
https://www.google.c...!7i16384!8i8192


Recunosc că am căscat ochii mari atunci când le-am văzut prima oară,  mi-a trebuit un timp să pricep la ce folosesc.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate