Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Scârțâit la franare
Last Updated: Apr 07 2022 11:26, Started by
Gee-Gee
, Jan 03 2022 11:09
·
0
#1
Posted 03 January 2022 - 11:09
Am schimbat la service discurile plus placute frane fata + lichid franare ( toate ATE, discuri power disc) toate bune si frumoase, vreo 500 km nu au fost probleme. Dar de atunci, de fiecare data cand e folosita mai intens frana ( ex. prinzi 5-6 semafoare pe rosu) scartaie la franare sau la rulare cu viteza mica doar pe roata dreapta fata. Am revenit la service, au curatat etrierele desi nu erau ruginite/murdare, insa problema a persistat. Am fost ulterior la un alt mecanic care a schimbat garniturile etrier, dar degeaba. Efectiv sunt exasperat, nu stiu ce altceva sa mai incerc. Mi-e teama daca schimb cu totul etrierul sa nu fie degeaba. Un alt "mecanic" (e plin de bucatari in zona noastra) mi-a sugerat ca ar fi pompa abs... Idei/solutii? Multumesc..
|
#3
Posted 03 January 2022 - 11:44
#4
Posted 03 January 2022 - 11:48
e pe intreaga suprafata. Nu pot reveni pt ca sunt incompetenti, nu ma complic cu anpc sau eu stiu. Mi s-a spus ca ramane o placuta pe disc. Ideea e ca nu ramane tot timpu, ci doar cand e solicitata frana mai mult. De ex am condus 650 km (thassos noaptea etc) si nu a facut decat unde aveam serpentine. E vorba de un VW g6, cand chițăie pe franare si janta se incalzeste mai mult ca celelalte. Ma gandesc la ceva care se dilata la cald ( gen discul isi mareste latimea sau eu stiu). V-am zis, sunt multi bucatari in zona, efectiv nu am idee unde sa mai merg si de aceea am zis sa intreb si aici
|
#5
Posted 03 January 2022 - 11:55
dai afara cilindrul de frana de pe etrierul respectiv, cureti bine depunerile din interior si schimbi si garnitura.
|
#6
Posted 03 January 2022 - 12:01
sa stii ca m-am gandit si eu la asta, de pe vremea cand aveam dacii acum 20 de ani si frecam cu smirghel fin/hartie culisele etrierilor. Din pacate la g6 sunt lacrima, deci nu e asta...
|
#7
Posted 03 January 2022 - 12:03
Nu demonta nimic.
Asa este structura placutelor. Eventual schimba,le. Da, este jenant ca scirtiie, mie i.i plc cind fac asa, altora, nu. |
#9
Posted 03 January 2022 - 12:13
eu sunt de acord cu voi, dar : nu scartaie ambele parti (stanga dreapta) si dreapta scartaie doar cand e utilizata frecvent (se si incalzeste)
si sa zicem ca nu ma deranjeaza sunetul lor ( dau muzica mai tare, ca atunci cand bate ceva la masina, nu schimb piesa, dau muzica mai tare ) dar se si incinge janta... Edited by Gee-Gee, 03 January 2022 - 12:14. |
#10
Posted 03 January 2022 - 12:15
Gee-Gee, on 03 ianuarie 2022 - 12:01, said:
sa stii ca m-am gandit si eu la asta, de pe vremea cand aveam dacii acum 20 de ani si frecam cu smirghel fin/hartie culisele etrierilor. Din pacate la g6 sunt lacrima, deci nu e asta... |
|
#11
Posted 03 January 2022 - 12:36
Mergi pe original si scapi de scartait, pana le nimeresti pe alea bune aftermarket dureaza. N.am pus original penultima data si am crezut ca mi au dat teapa la service, ca nu am stat langa masina. Faceau zgomot de zici ca freca fierul placutei de disc. Nu reuseam sa dozez frana cum trebuie, ca ba prindea mai tare, ba aluneca. Placute si discuri TRW. Beleaua era de la placute. Erau foarte tari. Probabil trebuie imperecheate cum trebuie si cu sistemul de franare al masinii, asa ca original, fara dureri de cap.
|
#12
Posted 03 January 2022 - 13:17
La unele masini, placutele (fata) sunt cu o "degajare" unde apasa pistonasul.
Nu stiu daca si la masina ta este asa, trebuie verificat daca au fost montate corect. De asemenea, locasul unde "calca" placutele pe "calaretul"/suportul etrierului este curat ? |
#13
Posted 03 January 2022 - 13:26
pai discurile sunt ceva gen ATE power disc si placutele sunt tot ate care vin special pt power disc(au fost 200 ron setul), deci nu niste ordinare de 50 ron setul. Nu cred sa fie de la piese, mai degraba de la montaj sau eu stiu, etrier stramb.
Va intreb altceva: apasam frana, placutele sunt impinse pe disc de pistonas, dar inapoi cine le da cand eliberam pedala? acolo cred ca e buba la mine, ca una ramane pe disc cand e solicitata frana mai mult Edited by Gee-Gee, 03 January 2022 - 13:32. |
#14
Posted 03 January 2022 - 13:33
Gee-Gee, on 03 ianuarie 2022 - 13:26, said:
pai discurile sunt ceva gen ATE power disc si placutele sunt tot ate care vin special pt power disc(au fost 200 ron setul), deci nu niste ordinare de 50 ron setul. Nu cred sa fie de la piese, mai degraba de la montaj sau eu stiu, etrier stramb |
#15
Posted 03 January 2022 - 13:45
Combinatia este problema , discurile ATE power disc sunt creeate pentru placute ate ceramic .
Poti merge pe combinatia ate normal la disc si placute brembo, textar, trw care deobicei sunt si producatori piese oem . |
|
#16
Posted 03 January 2022 - 13:59
Salut!
Cineva mai sus pomenea de "tablite de centrare". In manualul de service al masinii mele, acele tablite sunt trecute ca "Shim plates". Am avut o problema la frana acum mult timp si cea mai apropiata solutie era un service de cartier. Pe rampa era un BMW x3. Cumva asta mi-a dat incredere. Am schimbat placutele de frana acolo. Mecanicul a desfacut acele "shim plate" de pe placutele vechi si... le-a aruncat spunandu-mi ca placutele nou montate nu au nevoie. Uneori asa este, cele noi vin cu cu aceste tăblițe. In cazul meu nu a fost asa. Dupa operatiunea asta... am inceput sa sm zgomot la franare si trepidatii. Nu intelegeam de ce. Pana la urma am fost in alt service si mi-au spus ca imi lipsesc tăblițele. Ei le puteau aduce foarte greu, eu le-am adus mai repede dar pentru .... 300 lei. Sa nu fie o problema de aceeași natura și la tine. Uită-te și pe link-ul asta: https://oards.com/brake-pad-shims/ Edited by hades, 03 January 2022 - 13:59. |
#17
Posted 03 January 2022 - 14:08
Placutelesau discurile proaste. A
Exact asa patesc si eu, dupa vreo 500 km scartie in draci si la frane usoare. Am pus placute si discuri Bosch. Sa nu faceti niciodata greseala mea cu aceasta firma, acum am vb cu un mecanic sa schimb placutele, incerc cu altceva. |
#18
Posted 03 January 2022 - 14:19
Placutele ATE scartaie .
Ideal combinatia este cu discuri ATE si placute mai moi gen Textar astfel ca la 2 seturi de placute schimbi un set de discuri. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users