Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RPL2021: Instructiuni auto-recenzare

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Ajutor pentru refugiatii ucraineni

Energie cu apele reziduale
 La multi ani @BlueKing-69!

La multi ani @CostyNn96!

The importance of being an archit...

City break de 3-4 zile ce locatie...
 10 porunci

Mission: Impossible – Dead ...

Amenajare parcare interioara

Trotineta electrica noua cu 0,7 k...
 Netflix despagubeste statul itali...

Unde depun declaratia 230 redirec...

Reset la Windows 10 si reinstalar...

Redline T30 DVB T2/C
 

Skoda Octavia dispare din preferințele romanilor

* * - - - 5 votes
  • Please log in to reply
189 replies to this topic

#19
adrianitza

adrianitza

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 205
  • Înscris: 11.04.2015

View Postcristiany, on 29 decembrie 2021 - 17:50, said:


OCTAVIA RS 2.0 TDI DSG 4x4 200 CP pleaca de la 39.800 de euro. Daca iti pui toate brizbriz-urile din configurator, e posibil sa ajungi la 50.000. Dar nu te obliga nimeni sa o faci de 50.000.
Asta nu inseamna ca in ultimii ani, masinile nu s-au scumpit. Si nu doar Octavia.
La pretul acela nu cumpara nimeni. Il cred si eu pe initiator,care zice ca nu se importa la noi asa ceva.
Concurenta are oferte mult mai avantajoase. Iti iei Jeep 4x4 la banii aia de Skoda :))

#20
tartorul

tartorul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 793
  • Înscris: 24.01.2006
Cu toata pandemia si cu toate preturile marite, se cumpara in continuare, in conditiile in care tipul de livrare este in zona 4-9 luni, in functie de model.

#21
A10

A10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,763
  • Înscris: 19.12.2012
Mai da in afara de Skoda nu mai exista alte marci ? Din grupul VAG, seat ul nu e ok ? La 50000 decat o skoda, nu mai bine un Audi ? Nu o fi el full optuion dar pana mea.... Azi maine ne apucam sa veneram skoda....

#22
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,346
  • Înscris: 29.10.2017

View Posttartorul, on 29 decembrie 2021 - 17:29, said:

Personal imi pare mult mai spatioasa Octavia (am condus respectiv am mers ca pasager in modelele 1, 2 si 3) in comparatie cu Sportage (am condus modelul fabricat pana in 2018) - vorbim doar de spatiul pentru pagaseri/sofer. In ceea ce priveste portbagajul presupun ca e clar cine are volumul mai mare. Desi masinile au lungimea dintre axe in aceeasi zona, la Octavia bancheta este putin mai in spate din cauza lungii generale mai mari si de aici mai mult loc.

>>> [ https://www.youtube-...?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
E scos din context. Omul are 1.95 si 105 kg. 90% din masinile de pe piata nu sunt ok pentru el.

Octavia IV au micsorat-o la interior. Lungimea mai mare la Octavia sta doar in portbagajul lung, in general la acelasi ampatament nu prea poti crea spatiu suplimentar in spate.
Are un clip si cu Bayon acelasi test unde sta bine desi e o masina mai mica, din cauza formei de cutie si cum e aranjat interiorul
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/T2IfNL0vaZw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#23
ffm

ffm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 817
  • Înscris: 23.01.2015
In anul urmator vreau sa iau si eu o masinuta noua in familie. In momentul de fata ma uit exact la octavia si la tucson/sportage.
Octavia ambition conform site Skoda este 22719 euro, motorizarea de 1Litru de 110cp. Cea de 1.5 este 25233 euro. Promotii nu au in momentul de fata.
Tucson comfort + este la promotie 21420 euro, motorizarea 1.6 150cp. Cred ca e cea mai buna oferta de pe piata la ora actuala, iar daca mai adaugi si rabla o iei la 20k.
Sa vedem la anul daca skoda sau alti producatori aplica politica Ford la preturi sau prefera sa nu mai vanda la noi in tara.
Am zis sa astept pana in martie sa vad cat este la noi un karoq, dar dupa ce am vazut cat e in germania nu mai am asteptari...

Edited by ffm, 29 December 2021 - 18:19.


#24
FatCat33

FatCat33

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 812
  • Înscris: 16.10.2017
Realitatea e ca Octavia a fost Passatul saracilor.
Asemanatoare pe afara dar nu atat de scumpa incat sa te doara pipota ca bagi un butoi si un porc intreg inauntru (atat a bagat un coleg, era foarte mandru de performanta).
Acu' daca a ajuns cat un RAV-4 nou normal ca nu le mai cumpara nici sulea.

Edited by FatCat33, 29 December 2021 - 18:22.


#25
__-__

__-__

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 303
  • Înscris: 30.11.2021
No,no, nooo statz ase, unde-i utopium ??
Ce inseamna blasfemia asta ???
Octavia...masina oficiala a politistilor in perioada 2008-20012 .
Evolutia ...A4 secand ca le-a crescut ratingul!

#26
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,680
  • Înscris: 06.10.2008

View Postvali, on 29 decembrie 2021 - 17:52, said:


2. producătorii de mașini de buget evită și vor evita în continuare să pună motoare puternice pe mașinile lor, dintr-un motiv simplu: să nu mai fie forjate intens. una e să forjezi ceva cu 1.4 sau 1.2, după câteva încercări te oprești, că vezi că nu merge, și alta e forjezi un 2.0 constant. pur și simplu mărcile de buget nu mai vor asta. de aia Megane nu mai are nimic peste 1.5, de aia Octavia a renunțat la 1.9, 2.0 și va renunța și la 1.6.

De unde ai scos aberatia asta? Totul se rezuma la costul de productie. Apoi mai sunt normele de poluare si trendul actual cu motoare mici turbo. Si faptul ca marcile mai mici apartin de cele mari si nu vor sa le scada vanzarile la gama lor de masini mult mai scumpe

View Postffm, on 29 decembrie 2021 - 18:13, said:


Octavia ambition conform site skoda este 22719 euro, motorizarea de 1Litru de 110cp. Cea de 1.5 este 25233 euro. Promotii nu au in momentul de fata.

...........................................
Am zis sa astept pana in martie sa vad cat este la noi un karoq, dar dupa ce am vazut cat e in germania nu mai am asteptari...

N-as da banii astia pe asa ceva nici daca imi dai mie banii tai de masina.

#27
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,474
  • Înscris: 03.12.2001
producătorii: nu avem mașini pe stoc.
presa: 200 de știri pe lună despre criza microprocesoarelor și semiconductorilor.
românii: producătorii nu au discounturi și promoții, nu înțeleg de ce.

#28
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,853
  • Înscris: 24.11.2015

View Postmax_01, on 29 decembrie 2021 - 16:12, said:

Pentru ca motorizarile diesel entry level precum 1.6 TDI au disparut complet din oferta, iar versiunile 2.0 TDI de 115 CP nici macar nu sunt aduse de catre dealerii Skoda pe piata din Romania.

Daca vrei o Octavia cu un nivel de echipare  mediu diesel cu transmisie DSG trebuie sa platesti in medie peste 37.000 euro, pret pentru care la Kia sau Hyundai pleci acasa cu un SUV 4×4 de ultima generatie Hybrid cu garantie de 5 sau 7 ani!

Si daca tot vrei o versiune de baza 2.0 TDI de 115 CP, pretul real de vanzare al masinii depaseste suma de 28.000 euro, aceeasi Octavia fiind vanduta cu 10 ani in urma cu maxim 19.000 euro.

1. Acum sunt la moda mini suv-urile , nu ca Octavia nu se mai cauta. E valabil pentru tot segmentul.
2. Octavia din prezent nu e aceeasi cu octavia de acum 10 ani, e mult peste, alte dotari, iar 2.0tdi de 115cp merge bine si are printre cele mai bune consumuri din clasa sa si se ia la bataie cu masinile mici diesel lejer.

#29
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,773
  • Înscris: 03.12.2005
Totul se rezuma la normele de emisii cu limite la nivel de flota. De-aia toate marcile scot ascutitori mici, ascutitori cu motoare mici, hibride, iar cele care nu pot, gen alea exotice, incearca fel de fel de aliante cu marci care au productia axata pe anterioarele.

#30
FatCat33

FatCat33

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 812
  • Înscris: 16.10.2017

View Postsandu222, on 29 decembrie 2021 - 18:41, said:

De unde ai scos aberatia asta? Totul se rezuma la costul de productie. Apoi mai sunt normele de poluare si trendul actual cu motoare mici turbo. Si faptul ca marcile mai mici apartin de cele mari si nu vor sa le scada vanzarile la gama lor de masini mult mai scumpe



N-as da banii astia pe asa ceva nici daca imi dai mie banii tai de masina.

Ha, ha... auzi, Ambition cu motor de 1l si 110 cai ... pai atat are Yarisul meu Posted Image
Depasesti tiurile doar la vale si cu avant; daca ai pornit aeru', te ia Trabantu'.

#31
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,046
  • Înscris: 01.01.2010

View PostA10, on 29 decembrie 2021 - 18:08, said:

Mai da in afara de Skoda nu mai exista alte marci ? Din grupul VAG, seat ul nu e ok ? La 50000 decat o skoda, nu mai bine un Audi ? Nu o fi el full optuion dar pana mea.... Azi maine ne apucam sa veneram skoda....
Exact asta spuneam. Daca faci efortul sa dai o caruta de bani, nu cumperi masina de sarac, Skoda (cum am eu), ci iei Audi, sau nu stiu, Passat, marci mai sus. Adica, de ce nu?!

#32
kyrre

kyrre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,295
  • Înscris: 27.05.2010
Fosta mea era o Skoda Fabia. Cand si-a dat duhul, prima data am vrut sa iau Octavia.  Dar pentru ca eu 90% din timp circul singur (acasa - munca -acasa), si foarte rar cu sotia si copilul, am zis ca nu merita pretul. E adevarat, imi este absolut indiferent marca, nu sunt absolut deloc pasionat. Asa ca mi-am luat un Hiunday I30, la 14.400 de euro. Acum doi ani, si sunt extrem de multumit. Asa ca ...

#33
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,046
  • Înscris: 01.01.2010

View PostFatCat33, on 29 decembrie 2021 - 18:45, said:

Ha, ha... auzi, Ambition cu motor de 1l si 110 cai ... pai atat are Yarisul meu Posted Image
Depasesti tiurile doar la vale si cu avant; daca ai pornit aeru', te ia Trabantu'.
Nu stiu ce masinji aveti voi, dar eu cu motor aspirat si 102 cai putere, nu am gasit tir sa nu-l pot depasi. Si merg mereu cu AC on si muzica si masina aproape plina. Daca pentru tir, limitat la 100, iti trebuie 3000 cai, problema nu este la masina.

View Postkyrre, on 29 decembrie 2021 - 18:50, said:

Asta si-a luat in primavara un coleg. E singurul brand la care as trece fara adaptare de la Skoda. Imi palce masina aia (i30, 1.6).

#34
gabrolio

gabrolio

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,177
  • Înscris: 01.07.2007
Explicatia e simpla: raportul pret-calitate. S-a dus pretul in sus foarte mult, incepand cu lansarea modelului Scala ce a inlocuit Rapid-ul. Practic Scala a fost la lansare mai scumpa cu 2-3.000 Euro si atunci au urcat pretul si la Octavia, depasind lejer pragul de 20k Euro pentru prima echipare. Acum deja sunt si mai scumpe, din cauza crizei cipurilor... citeam ca Octavia a pierdut primul loc si in Cehia la ei acasa.

Ma uitam la noua Fabia si eram curios cu ce pret iese, m-am linistit repede: 15.750 Euro pret de plecare, deci ceva decent e 18.000 Euro. Foarte mult!!!

#35
Alltrack

Alltrack

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,928
  • Înscris: 01.08.2020
Skoda Octavia a fost o masina foarte buna , peste multe alte masini cu nume de fite .
Cresterea nesimtita a preturilor , scaderea in timp a calitatii , mizeria si aroganta reprezentantei , problemele cu garantia , service-urile foarte scumpe si care de multe ori lucreaza mai prost decat cele de cartier , au condus la aceste rezultate .

#36
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,046
  • Înscris: 01.01.2010
Calitatea tuturor produselor a scazut. E loc de mai prost. In cazul Skoda, raman la parerea mea, ca pretul acestui brand a sarit in aer. Ca asta ne doare pe noi. Calitate mica au toti, dotari slabe etc. Si dupa cum bine sunea un coleg mai sus, daca dau o caruta de bani, cumpar firma, nu SKoda. Asta trebuie sa fie masina de mers la piata, de dus la pescuit, cam Logan 2.0. Ei au inceput sa se creada Mercedes.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate