Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Skoda Octavia dispare din preferințele romanilor
Last Updated: May 21 2023 18:16, Started by
max_01
, Dec 29 2021 16:12
·
22
#19
Posted 29 December 2021 - 18:03
cristiany, on 29 decembrie 2021 - 17:50, said: OCTAVIA RS 2.0 TDI DSG 4x4 200 CP pleaca de la 39.800 de euro. Daca iti pui toate brizbriz-urile din configurator, e posibil sa ajungi la 50.000. Dar nu te obliga nimeni sa o faci de 50.000. Asta nu inseamna ca in ultimii ani, masinile nu s-au scumpit. Si nu doar Octavia. Concurenta are oferte mult mai avantajoase. Iti iei Jeep 4x4 la banii aia de skoda ) |
#20
Posted 29 December 2021 - 18:06
Cu toata pandemia si cu toate preturile marite, se cumpara in continuare, in conditiile in care tipul de livrare este in zona 4-9 luni, in functie de model.
|
#22
Posted 29 December 2021 - 18:08
tartorul, on 29 decembrie 2021 - 17:29, said:
Personal imi pare mult mai spatioasa Octavia (am condus respectiv am mers ca pasager in modelele 1, 2 si 3) in comparatie cu Sportage (am condus modelul fabricat pana in 2018) - vorbim doar de spatiul pentru pagaseri/sofer. In ceea ce priveste portbagajul presupun ca e clar cine are volumul mai mare. Desi masinile au lungimea dintre axe in aceeasi zona, la Octavia bancheta este putin mai in spate din cauza lungii generale mai mari si de aici mai mult loc. >>> [ https://www.youtube-...?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] E scos din context. Omul are 1.95 si 105 kg. 90% din masinile de pe piata nu sunt ok pentru el. Octavia IV au micsorat-o la interior. Lungimea mai mare la Octavia sta doar in portbagajul lung, in general la acelasi ampatament nu prea poti crea spatiu suplimentar in spate. Are un clip si cu Bayon acelasi test unde sta bine desi e o masina mai mica, din cauza formei de cutie si cum e aranjat interiorul [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/T2IfNL0vaZw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#23
Posted 29 December 2021 - 18:13
In anul urmator vreau sa iau si eu o masinuta noua in familie. In momentul de fata ma uit exact la octavia si la tucson/sportage.
Octavia ambition conform site skoda este 22719 euro, motorizarea de 1Litru de 110cp. Cea de 1.5 este 25233 euro. Promotii nu au in momentul de fata. Tucson comfort + este la promotie 21420 euro, motorizarea 1.6 150cp. Cred ca e cea mai buna oferta de pe piata la ora actuala, iar daca mai adaugi si rabla o iei la 20k. Sa vedem la anul daca skoda sau alti producatori aplica politica Ford la preturi sau prefera sa nu mai vanda la noi in tara. Am zis sa astept pana in martie sa vad cat este la noi un karoq, dar dupa ce am vazut cat e in germania nu mai am asteptari... Edited by ffm, 29 December 2021 - 18:19. |
#24
Posted 29 December 2021 - 18:22
Realitatea e ca Octavia a fost Passatul saracilor.
Asemanatoare pe afara dar nu atat de scumpa incat sa te doara pipota ca bagi un butoi si un porc intreg inauntru (atat a bagat un coleg, era foarte mandru de performanta). Acu' daca a ajuns cat un RAV-4 nou normal ca nu le mai cumpara nici sulea. Edited by FatCat33, 29 December 2021 - 18:22. |
#25
Posted 29 December 2021 - 18:25
No,no, nooo statz ase, unde-i utopium ??
Ce inseamna blasfemia asta ??? Octavia...masina oficiala a politistilor in perioada 2008-20012 . Evolutia ...A4 secand ca le-a crescut ratingul! |
#26
Posted 29 December 2021 - 18:41
vali, on 29 decembrie 2021 - 17:52, said: 2. producătorii de mașini de buget evită și vor evita în continuare să pună motoare puternice pe mașinile lor, dintr-un motiv simplu: să nu mai fie forjate intens. una e să forjezi ceva cu 1.4 sau 1.2, după câteva încercări te oprești, că vezi că nu merge, și alta e forjezi un 2.0 constant. pur și simplu mărcile de buget nu mai vor asta. de aia Megane nu mai are nimic peste 1.5, de aia Octavia a renunțat la 1.9, 2.0 și va renunța și la 1.6. De unde ai scos aberatia asta? Totul se rezuma la costul de productie. Apoi mai sunt normele de poluare si trendul actual cu motoare mici turbo. Si faptul ca marcile mai mici apartin de cele mari si nu vor sa le scada vanzarile la gama lor de masini mult mai scumpe ffm, on 29 decembrie 2021 - 18:13, said: Octavia ambition conform site skoda este 22719 euro, motorizarea de 1Litru de 110cp. Cea de 1.5 este 25233 euro. Promotii nu au in momentul de fata. ........................................... Am zis sa astept pana in martie sa vad cat este la noi un karoq, dar dupa ce am vazut cat e in germania nu mai am asteptari... N-as da banii astia pe asa ceva nici daca imi dai mie banii tai de masina. |
#27
Posted 29 December 2021 - 18:42
producătorii: nu avem mașini pe stoc.
presa: 200 de știri pe lună despre criza microprocesoarelor și semiconductorilor. românii: producătorii nu au discounturi și promoții, nu înțeleg de ce. |
#28
Posted 29 December 2021 - 18:43
max_01, on 29 decembrie 2021 - 16:12, said:
Pentru ca motorizarile diesel entry level precum 1.6 TDI au disparut complet din oferta, iar versiunile 2.0 TDI de 115 CP nici macar nu sunt aduse de catre dealerii Skoda pe piata din Romania. Daca vrei o Octavia cu un nivel de echipare mediu diesel cu transmisie DSG trebuie sa platesti in medie peste 37.000 euro, pret pentru care la Kia sau Hyundai pleci acasa cu un SUV 4×4 de ultima generatie Hybrid cu garantie de 5 sau 7 ani! Si daca tot vrei o versiune de baza 2.0 TDI de 115 CP, pretul real de vanzare al masinii depaseste suma de 28.000 euro, aceeasi Octavia fiind vanduta cu 10 ani in urma cu maxim 19.000 euro. 1. Acum sunt la moda mini suv-urile , nu ca Octavia nu se mai cauta. E valabil pentru tot segmentul. 2. Octavia din prezent nu e aceeasi cu octavia de acum 10 ani, e mult peste, alte dotari, iar 2.0tdi de 115cp merge bine si are printre cele mai bune consumuri din clasa sa si se ia la bataie cu masinile mici diesel lejer. |
|
#29
Posted 29 December 2021 - 18:44
Totul se rezuma la normele de emisii cu limite la nivel de flota. De-aia toate marcile scot ascutitori mici, ascutitori cu motoare mici, hibride, iar cele care nu pot, gen alea exotice, incearca fel de fel de aliante cu marci care au productia axata pe anterioarele.
|
#30
Posted 29 December 2021 - 18:45
sandu222, on 29 decembrie 2021 - 18:41, said:
De unde ai scos aberatia asta? Totul se rezuma la costul de productie. Apoi mai sunt normele de poluare si trendul actual cu motoare mici turbo. Si faptul ca marcile mai mici apartin de cele mari si nu vor sa le scada vanzarile la gama lor de masini mult mai scumpe N-as da banii astia pe asa ceva nici daca imi dai mie banii tai de masina. Ha, ha... auzi, Ambition cu motor de 1l si 110 cai ... pai atat are Yarisul meu Depasesti tiurile doar la vale si cu avant; daca ai pornit aeru', te ia Trabantu'. |
#31
Posted 29 December 2021 - 18:49
A10, on 29 decembrie 2021 - 18:08, said:
Mai da in afara de skoda nu mai exista alte marci ? Din grupul VAG, seat ul nu e ok ? La 50000 decat o skoda, nu mai bine un Audi ? Nu o fi el full optuion dar pana mea.... Azi maine ne apucam sa veneram skoda.... |
#32
Posted 29 December 2021 - 18:50
Fosta mea era o Skoda Fabia. Cand si-a dat duhul, prima data am vrut sa iau Octavia. Dar pentru ca eu 90% din timp circul singur (acasa - munca -acasa), si foarte rar cu sotia si copilul, am zis ca nu merita pretul. E adevarat, imi este absolut indiferent marca, nu sunt absolut deloc pasionat. Asa ca mi-am luat un Hiunday I30, la 14.400 de euro. Acum doi ani, si sunt extrem de multumit. Asa ca ...
|
#33
Posted 29 December 2021 - 18:52
FatCat33, on 29 decembrie 2021 - 18:45, said:
Ha, ha... auzi, Ambition cu motor de 1l si 110 cai ... pai atat are Yarisul meu Depasesti tiurile doar la vale si cu avant; daca ai pornit aeru', te ia Trabantu'. kyrre, on 29 decembrie 2021 - 18:50, said:
Asta si-a luat in primavara un coleg. E singurul brand la care as trece fara adaptare de la Skoda. Imi palce masina aia (i30, 1.6).
|
|
#34
Posted 29 December 2021 - 18:52
Explicatia e simpla: raportul pret-calitate. S-a dus pretul in sus foarte mult, incepand cu lansarea modelului Scala ce a inlocuit Rapid-ul. Practic Scala a fost la lansare mai scumpa cu 2-3.000 Euro si atunci au urcat pretul si la Octavia, depasind lejer pragul de 20k Euro pentru prima echipare. Acum deja sunt si mai scumpe, din cauza crizei cipurilor... citeam ca Octavia a pierdut primul loc si in Cehia la ei acasa.
Ma uitam la noua Fabia si eram curios cu ce pret iese, m-am linistit repede: 15.750 Euro pret de plecare, deci ceva decent e 18.000 Euro. Foarte mult!!! |
#35
Posted 29 December 2021 - 19:02
Skoda Octavia a fost o masina foarte buna , peste multe alte masini cu nume de fite .
Cresterea nesimtita a preturilor , scaderea in timp a calitatii , mizeria si aroganta reprezentantei , problemele cu garantia , service-urile foarte scumpe si care de multe ori lucreaza mai prost decat cele de cartier , au condus la aceste rezultate . |
#36
Posted 29 December 2021 - 19:06
Calitatea tuturor produselor a scazut. E loc de mai prost. In cazul Skoda, raman la parerea mea, ca pretul acestui brand a sarit in aer. Ca asta ne doare pe noi. Calitate mica au toti, dotari slabe etc. Si dupa cum bine sunea un coleg mai sus, daca dau o caruta de bani, cumpar firma, nu SKoda. Asta trebuie sa fie masina de mers la piata, de dus la pescuit, cam Logan 2.0. Ei au inceput sa se creada Mercedes.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users