Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...
 Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 

VW Tiguan eHybrid (PHEV si HEV)

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1110 replies to this topic

#325
r_vlad

r_vlad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 802
  • Înscris: 12.02.2008
Exact asta ma interesa. Tiguanul meu va face de cateva ori pe saptamana ~170 km dus-intors. Va pleca cu bateria plina dar la destinatie nu va putea reincarca. Functionalitatea asta ar putea fi utila.

Edited by r_vlad, 11 February 2022 - 16:55.


#326
flo_ist

flo_ist

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 03.03.2012
Saptamana asta imi expira tichetele rabla de anul trecut. Masina se lasa asteptata :).
Am intrebat despre prelungirea valabilitatii tichetelor pana la 300 de zile. Inca nu am primit o confirmare de la delear.
Insa, in cazul meu, chiar daca s-ar prelungi, nu prea ar fi de folos daca ultimul termenul de livrare (saptamana 18) nu se imbunatateste.

Deocamdata, solutia delear-ului este sa folosim rabla 2022 eventual. Ceea ce nu ma incanta pentru ca, chiar daca tichetele sunt mai mari (32000 de lei), trebuie gasite 2 rable, pretul vehiculat pentru una este de 3500 de lei. Asta ar insemna ca in loc sa beneficiez de 27500 (tichetele originale) sau raman cu 25000 (tichetele noi - costul rablelor).
Desi mi se pare de bun simt avand in vedere situatia, delearul nu-si asuma aceasta diferenta.
Imi e inca neclar ce va fi in final. Vom vedea!

#327
r_vlad

r_vlad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 802
  • Înscris: 12.02.2008
Presupunand ca saptamana de livrare ramane neschimbata seria de sasiu va aparea in sistem cu ~ 4 saptamani in avans. Pe baza acesteia vor putea emite factura de achizitie iar asa te vei incadra in cele 300 zile. Cere un raspuns clar in legatura cu extinderea valabilitatii la 300 zile.

#328
Raresh20

Raresh20

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 980
  • Înscris: 25.08.2007
Confirmarea pentru extinderea perioadei la 300 de zile a notelor existente si valabile la data publicarii noului ghid o gasiti in videoclipul postat pe pagina AFM, nu vad necesar sa ceri de la dealer un raspuns mai clar decat cel de la AFM. Intradevar, daca se depășesc si cele 300 de zile, va fi o problema.

#329
flo_ist

flo_ist

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 03.03.2012

 r_vlad, on 14 februarie 2022 - 10:47, said:

Presupunand ca saptamana de livrare ramane neschimbata seria de sasiu va aparea in sistem cu ~ 4 saptamani in avans. Pe baza acesteia vor putea emite factura de achizitie iar asa te vei incadra in cele 300 zile. Cere un raspuns clar in legatura cu extinderea valabilitatii la 300 zile.

Intr-adevar, am primit azi confirmarea de la dealer ca valabilitatea tichetelor se prelungeste cu 60 de zile (de la 240 la 300).
Ramane de vazut ce se poate face cu factura emisa in avans. Stiu ca am mai intrebat despre asta, printre altele, cand am mai vorbit cu dealer-ul si am ramas cu impresia ca nu se poate dintr-un motiv bizar legat de transport (ceva de genul ca in cazul in care nu ajunge masina intreaga din cauza transportului au ei probleme ...). Voi incerca sa clarifc si acest aspect!

Multumesc!

#330
r_vlad

r_vlad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 802
  • Înscris: 12.02.2008
Bineinteles ca nu e OK sau sigur pentru dealer sa emita factura pentru o masina care nici macar nu a ajuns in Romania sau poate ca nici macar nu e produsa. Insa, dealerul si producatorul au o seri de obligatii iar in situatia expirarii notei de inscriere trebuie sa iti puna la dispozitie pentru achizitie o alta masina careia i-a fost aplicata ca reducere valoarea tichetelor. Asa ca daca refuza sa preia ei macar o parte din costul noilor rable eu zic sa fi tare pe pozitie si sa le dai de inteles ca vei apela la autoritati pentru clarificari. Totusi sper sa nu se ajunga la asta.

#331
r_vlad

r_vlad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 802
  • Înscris: 12.02.2008
Am cerut un raspuns oficial de la AFM cu privire la valabilitatea tichetelor Rabla si Rabla+ 2021 (note de inscriere) si l-am primit:
"Buna ziua,
Pentru notele de înscriere aflate în termen de valabilitate la data intrării
în vigoare a ordinelor,incepand cu data de 03.02.2022, termenul de
valabilitate  a notelor este de 300 de zile de la data emiterii, cu excepția
anului 2024, când valabilitatea acesteia nu poate depăși data de 25
noiembrie."


#332
Inyhrysto

Inyhrysto

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 237
  • Înscris: 25.07.2021
Neata,
In sfarsit, dupa atata timp, am vesti noi.
Desi acum o luna mi s-a spus ca am productie saptamana 13 si livrare saptamana 17, astazi am aflat ca saptamana 13 s-a transformat in saptamana 22, dar nu e sigur ca ramane asa si se poate prelungi.  Incep sa nu mai rezist psihic....

#333
r_vlad

r_vlad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 802
  • Înscris: 12.02.2008
Ce status ai la comanda ? "Confirmare productie"  sau inca nu a ajuns in statusul asta ?

#334
Inyhrysto

Inyhrysto

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 237
  • Înscris: 25.07.2021

 r_vlad, on 18 februarie 2022 - 11:11, said:

Ce status ai la comanda ? "Confirmare productie"  sau inca nu a ajuns in statusul asta ?
Nu cred ca am de vreun fel. Dealerul meu nu îmi da info și am vorbit cu un coleg al lui care mi-a zis ca producția  a fost amânată  pana în iunie.

#335
flo_ist

flo_ist

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 03.03.2012
Am vorbit si eu cu dealer-ul din nou. Nu ma asteptam la vreo mare surpriza si nici nu s-a intamplat nimic notabil intre timp.

Statusul, in cazul meu, a ramas la fel: 'amanata' pentru saptamana 18. Dar vazand ca s-a tot schimbat de-alungul timpului si auzind de la altii noutati, nu imi fac iluzii ca se va mentine pana la final.
Am inteles de la dealer ca au fost recent si cazuri in care fabrica i-a notificat ca anumite masini comandate (ID3, nu Tiguan hibrid, cel putin deocamdata) nu se vor mai produce deloc si ca trebuie sa-i anunte pe clienti. Interesant!

De altfel, ce este foarte deranjant pentru mine este lipsa de predictibilitate si solutii clare din partea dealer-ului. Chiar daca nu e singurul responsabil, ma asteptam la ceva mai mult.
Nu se stie exact daca temenul este sigur (se mai poate schimba, a devenit deja un obicei).
Nu se stie ce se va intampla daca expira rabla, nu au nicio solutie clara. Inteleg ca sunt deja vouchere expirate si inca nu stiu ce vor face. In lipsa unei propuneri concrete, ar ramane sa ma bazez pe noul program rabla, intr-adevar, dar costurile suplimentare ce facem cu ele? "Nu se stie, vom vedea!" (pentru ca dealer-ul nu isi asuma clar nimic) ... Solutia sigura ar fi sa si le asume clientul, ceea ce ar fi prea bine dupa o asteptare de aproape un an si o intarziere de jumatate de an.
Nu se poate factura in avans pana cand masina este pregatita de livrare ca  ... "se facea doar inainte, era un artificiu", ca audit .., nu se mai poate, bla bla bla. Chiar daca este vorba despre situatii mai exceptionale, solutiile nu pot fi decat stadard.

Situatia este cam de cacao. A generat si inca genereaza multe batai de cap. Si m-am cam plictisit de ea... Imi vine iarasi sa renunt, dar nici asa nu e simplu.

#336
r_vlad

r_vlad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 802
  • Înscris: 12.02.2008
Am verificat daca la mine s-a schimbat ceva in sistem. Deocamdata e la fel ca si saptamana trecuta iar asta, pentru mine, e o veste buna. Livrare (estimata, saptamana 12) si status "confirmare productie".
Sunt destul de relaxat atat timp cat nu se ajunge la expirarea tichetelor Rabla 2021.

Suntem intr-o situatie iesita din comun si din care nu vad nicio scapare usoara. De cand am dat comanda pretul masinilor noi s-a marit, termenele de livrare au ramas la fel de mari sau mult mai mari, pretul masinilor SH a crescut. Singura varianta OK este sa asteptam livrarea masinii. Asta daca nu vrei sa le dai peste nas vanzatorilor, sa anulezi comanda si apoi sa cumperi alta masina dar de data asta mult mai scumpa si dupa care sa astepti foarte mult. Bineinteles ca vanzatorii abia asteapta sa invite un alt client sa cumpere o masina care se va livra in 1-3 luni si pe care pot aplica o marja de profit frumoasa. Adica masina pe care am comandat-o noi si pentru care am asteptat mai mult de 8 luni.

Edited by r_vlad, 18 February 2022 - 16:30.


#337
Inyhrysto

Inyhrysto

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 237
  • Înscris: 25.07.2021
Ma tot gândesc ce variante am la aceeași bani, 32.000. Poate fi și o full electric. Sunt unele mașini pe stoc. Presupun ca pot muta Rablele de la un dealer la altul...

#338
flo_ist

flo_ist

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 03.03.2012

 r_vlad, on 18 februarie 2022 - 16:24, said:

Am verificat daca la mine s-a schimbat ceva in sistem. Deocamdata e la fel ca si saptamana trecuta iar asta, pentru mine, e o veste buna. Livrare (estimata, saptamana 12) si status "confirmare productie".
Sunt destul de relaxat atat timp cat nu se ajunge la expirarea tichetelor Rabla 2021.

Suntem intr-o situatie iesita din comun si din care nu vad nicio scapare usoara. De cand am dat comanda pretul masinilor noi s-a marit, termenele de livrare au ramas la fel de mari sau mult mai mari, pretul masinilor SH a crescut. Singura varianta OK este sa asteptam livrarea masinii. Asta daca nu vrei sa le dai peste nas vanzatorilor, sa anulezi comanda si apoi sa cumperi alta masina dar de data asta mult mai scumpa si dupa care sa astepti foarte mult. Bineinteles ca vanzatorii abia asteapta sa invite un alt client sa cumpere o masina care se va livra in 1-3 luni si pe care pot aplica o marja de profit frumoasa. Adica masina pe care am comandat-o noi si pentru care am asteptat mai mult de 8 luni.

Ai dreptate, a renunta nu este o solutie buna, avand in vedere contextul.
Sunt convins ca dealerul stie asta, e si motivul pentru care nu pare sa il deranjeze prea tare faptul ca exista clienti nemultumiti. Ma rog, aparent ii intereseaza, dar practic nu fac mare lucru. Daca renunta unii, nu-i afecteaza prea tare acum, asa este. Daca expira rabla, cam acelasi lucru deocamdata, dau din umeri. Probabil va depinde de cate rable vor expira si cat de vocali vor fi aceia care pierd voucherele. Solutii ar fi dar e si o chestiune de bani, cine plateste? Normal ar fi ca dealer-ul sa-si asume (eventual cu suportul producatorului). Eu, ca si client, pot sa empatizez si sa mai astept in plus, si nu doar cateva zile sau saptamani. Insa daca imi mai cer si bani in plus, mi se pare exagerat.

Din pacate nici reglementarile din programul rabla nu cred ca ajuta prea mult. Acel punct 11 este destul de neclar in forma actuala, dupa parerea mea, si delear-ul il cam baga sub pres deocamdata.
("(11) În cazul în care achiziționarea autovehiculului nou nu se realizează din culpa exclusivă a producătorului validat, acesta are obligația de a oferi solicitantului înscris, în maximum 240 de zile de la data expirării notei de înscriere, posibilitatea achiziționării unui autovehicul nou, din al cărui preț de comercializare se va scădea cuantumul ecotichetului.")

 Inyhrysto, on 18 februarie 2022 - 18:03, said:

Ma tot gândesc ce variante am la aceeași bani, 32.000. Poate fi și o full electric. Sunt unele mașini pe stoc. Presupun ca pot muta Rablele de la un dealer la altul...

Din cate stiu eu nu se poate schimba dealerul. Iar daca vrei sa renunti la hibrid si sa iei electrica, nu se mai potriveste voucherul.

Edited by flo_ist, 18 February 2022 - 18:08.


#339
Inyhrysto

Inyhrysto

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 237
  • Înscris: 25.07.2021

 flo_ist, on 18 februarie 2022 - 18:04, said:



Ai dreptate, a renunta nu este o solutie buna, avand in vedere contextul.
Sunt convins ca dealerul stie asta, e si motivul pentru care nu pare sa il deranjeze prea tare faptul ca exista clienti nemultumiti. Ma rog, aparent ii intereseaza, dar practic nu fac mare lucru. Daca renunta unii, nu-i afecteaza prea tare acum, asa este. Daca expira rabla, cam acelasi lucru deocamdata, dau din umeri. Probabil va depinde de cate rable vor expira si cat de vocali vor fi aceia care pierd voucherele. Solutii ar fi dar e si o chestiune de bani, cine plateste? Normal ar fi ca dealer-ul sa-si asume (eventual cu suportul producatorului). Eu, ca si client, pot sa empatizez si sa mai astept in plus, si nu doar cateva zile sau saptamani. Insa daca imi mai cer si bani in plus, mi se pare exagerat.

Din pacate nici reglementarile din programul rabla nu cred ca ajuta prea mult. Acel punct 11 este destul de neclar in forma actuala, dupa parerea mea, si delear-ul il cam baga sub pres deocamdata.
("(11) În cazul în care achiziționarea autovehiculului nou nu se realizează din culpa exclusivă a producătorului validat, acesta are obligația de a oferi solicitantului înscris, în maximum 240 de zile de la data expirării notei de înscriere, posibilitatea achiziționării unui autovehicul nou, din al cărui preț de comercializare se va scădea cuantumul ecotichetului.")



Din cate stiu eu nu se poate schimba dealerul. Iar daca vrei sa renunti la hibrid si sa iei electrica, nu se mai potriveste voucherul.
Asa e. Nu m-am gândit ca e doar hibrid.
Oricum, am vorbit cu tipa care mi-a pus dosarele. A spus ca dacă găsesc alt dealer cu alta masina din Grupul VAG,sigur se poate rezolva cu mutatul Rabla, ca a mai făcut.

#340
aletag

aletag

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 89
  • Înscris: 02.12.2021
r_vlad
Tu cand ai facut comanda? Incerc sa-mi fac i idee de cat mai am de asteptat daca eu am comandat la mijlocul lui sept anul trecut.

#341
Inyhrysto

Inyhrysto

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 237
  • Înscris: 25.07.2021

 aletag, on 18 februarie 2022 - 20:40, said:

r_vlad
Tu cand ai facut comanda? Incerc sa-mi fac i idee de cat mai am de asteptat daca eu am comandat la mijlocul lui sept anul trecut.
Amândoi am comandat în iulie.
El e mai norocos de vine asa devreme...

#342
r_vlad

r_vlad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 802
  • Înscris: 12.02.2008
Da, inceputul lunii iulie. Estimare ! Nu imi fac mari sperante. E doar o estimare. Pana nu apare seria de sasiu se pot schimba multe. Un prieten a comandat o Octavia in luna aprilie. Inca de prin vara avea status comanda "confirmare productie". A primit masina acum doua saptamani... Si ca sa fie tabloul complet la momentul comenzii a renuntat la configuratia pe care si-o dorea pentru o configuratie comandata de dealer cu ceva timp inainte si care avea o estimare de livrare mai apropiataPosted Image . In timpul asteptarii a semnat ca renunta la camera spate pentru ca altfel timpul de livrare s-ar fi prelungit pe perioada nedefinita Posted Image . A avut ghinion si masina lui a fost una dintre cele 30.000-40.000 de Octavii produse si depozitate pana la livrarea unor calculatoare lipsa.

Update intarzieri productie Wolfsburg: se pare ca fabrica este iarasi in criza de componente. Nu stiu care dintre liniile de asamblare sunt mai afectate. Probabil ca toate. Sursa: IHS Markit. Tot ei estimeaza ca in ianuarie, in Germania, s-au produs 76 % din volumele estimate (inainte de criza componentelor) iar in februarie se vor produce 84 %. Tare mi-e ca vor aparea alte amanari la livrari.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate