Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
ESD service Huawei - o apa si-un pamant
Last Updated: Jan 28 2023 11:20, Started by
florinel
, Sep 27 2021 15:31
·
0
#1
Posted 27 September 2021 - 15:31
Bun. Problema e asa:
Smartwatch Huawei GT2e - dupa ceva update-uri de soft - nu mai functioneaza GPS-ul.(dealtfel si la GT2) Pe situl Huawei central - sute de reclamatii in sensul asta; Huawei raspunde "stim problema, s-a dat spre rezolvare la echipele responsabile" Iau legatura cu Huawei Romania - dupa penibilitatile de rigoare ( aveti ultimul soft?, e conectat la telefon? - desi nu e nevoie; e instalat din magazin Huawei...etc), insist pentru o posibila rezolvare - avand in vedere ca produsul este in garantie. Huawei Romania face programare la ESD service. Ajunge produsul la ESD service si surpriza - " aveti display-ul ciobit". E drept ca ceasul are cateva zgarieturi de la purtare un an si ceva de zile (fermoare...etc); insa nu era spart sau ciobit atunci cand l-am trimis. Le explic la ESD ca ceasul e functional, mai putin GPS-ul; n-am cerut rezolvare vreo problema de display. Ei nu, si nu, ca e ciobit. Si asteptau sa le confirm costurile reparatiei. Imi pare rau ca n-am intrebat care sunt alea, trebuia sa le platesc numai asa, ca sa vina cu GPS tot nefunctional si sa pot cere banii inapoi. Deci da. E primul meu electronic trimis vreodata la garantie, in stare buna, cu uzura normala de folosinta (ca nu eram tampit sa trimit spart la garantie...) si se confirma ce spun de multicel colegii ca orice cumperi - cumperi practic fara garantie. Ca daca il trimiti la garantie au aia grija sa "fie ciobit" sau sa aiba niste apa in interior sau alte povesti din astea nemuritoare. Auzisem de bine de ESD la un moment dat - insa practic se confirma ca sunt o apa si-un pamant cu toti ceilalti "scotitorii din garantie pe motive hilare" Acum astept sa ajunga inapoi, sunt curios cam cat l-o ciobit si unde. L-am trecut la pierderi, asta e - insa acuma realizez ca nu-i nici o branza sa cumperi de la firme mari. Practic platesti extra, dar primesti garantie cucu`. Si pe OLX la fel, garantie cucu`, da` macar e mai ieftin.... |
#2
Posted 27 September 2021 - 15:40
De aia e bine sa faci poze (multe) inainte de a trimite produsul in service
Acum este cuvantul tau impotriva cuvantului lor Cred ca stii cine pierde, nu-i asa ? |
#3
Posted 27 September 2021 - 15:40
intotdeauana inainte sa trimit ceva la garantie ii fac poze si filmulet.Sa am dovada ca am trimis lucrul respectiv in stare buna!
|
#4
Posted 27 September 2021 - 15:41
Bă, da, sunt chinezarii si sunt chinezi deci trebuie sa te astepti la mizerii. Am reparat la ESD de cateva ori samsung nimic despre asa ceva. Am reparat la ei espressor philips la fel nicio smecherie, au aplicat garantia. Aici cred ca e vorba de chinezarie...
|
#5
Posted 27 September 2021 - 15:41
#6
Posted 27 September 2021 - 15:41
Poze. Faci poze inainte sa trimiti in garantie.
Cand am dus un Watch Active la Altex pt. garantie, au facut si ei poze la produs. Tot la ESD l-au trimis si n-am avut probleme. Edited by red46, 27 September 2021 - 15:42. |
#7
Posted 27 September 2021 - 15:44
E cumparat de la emag.
Am facut poze inainte sa-l trimit, normal. Acuma astept sa vina inapoi - sa-i fac din nou la primire. Sa vedem ce e nou fata de cum a plecat. dreaQ, on 27 septembrie 2021 - 15:41, said:
Bă, da, sunt chinezarii si sunt chinezi deci trebuie sa te astepti la mizerii. Am reparat la ESD de cateva ori samsung nimic despre asa ceva. Am reparat la ei espressor philips la fel nicio smecherie, au aplicat garantia. Aici cred ca e vorba de chinezarie... Da, cel mai probabil asta este. Da `stii cum se zice.... chinezarie....mai cu mot, asa... Adica...oricum nu puteau sa-i faca GPS-ul. Ca asta e....nu e soft. Dar profesionist din partea lor era sa sune, sa spuna "dom`le - uite cum sta treaba, e o problema cu softul, nu se poate face downgrade, Huaweiul lucreaza acum la problema si se va rezolva cu un update de soft" - nu sa-mi vanda gogosi de display spart. Asta avand in vedere sutele de reclamatii printre care si multi colegi de forum, daca intrati pe aria dedicata...... Edited by florinel, 27 September 2021 - 15:54. |
#8
Posted 27 September 2021 - 16:01
Am avut câteva intervențiiSamsung) în garanție la ESD și am fost mulțumit. Oamenii sunt profesioniști,știu ce fac.
|
#9
Posted 27 September 2021 - 16:15
Probabil ca Samsung deconteaza mai bine interventiile in garantie .
De aste e posibil sa existe diferente intre felul cum sunt tratate garantiile intre marci. Pentru mine e o experienta proasta. Tocmai pentru ca nu mi-au lasat impresia ca stiu ce fac, ci ca prefera sa o dea de gard atunci cand nu stiu cum sa rezolve o problema. Edited by florinel, 27 September 2021 - 16:16. |
#10
Posted 27 September 2021 - 16:18
Am avut trei sau patru intervenții pe telefoane Huawei, toate în garanție. Într-una din ocazii am trimis telefonul cu ecran spart (din vina posesoarei). Absolut de fiecare dată rezolvat profi, fără nici un bănuț. Da, inclusiv în cazul P20 Pro-ului cu ecran spart!
P.S. Nu vreau să contracarez experiența inițiatorului, e pur și simplu experiența mea! |
|
#11
Posted 27 September 2021 - 16:31
In cazul meu - e clar ca nu il pot repara. Ar trebui sa aiba un soft functional....
Eu speram sa faca un downgrade la o versiune functionala - pentru ca, ca si utilizator normal nu ai optiunea asta. Adica m-am gandit ca se poate, si oamenii sunt profi si au mijoacele sa rezolve. Dar daca nu au posibilitatea - a fost mai simplu sa gaseasca un motiv, decat sa recunoasca "nu putem". Astept acuma sa vina inapoi, sunt curios daca l-au ciobit ei, sau doar au cautat motiv sa nu. Pentru ca mai am un ceas identic, in stare nou-nouta, cumparat la vreo luna de la primul. Il testez, si cum n-o sa mearga - il trimit si pe ala. Cu filmare/poze, martori, ANPC si tot tacamul. Sa vedem daca si ala e "ciobit" sau...mai stii, poate gaseste apa in el (ceasul e "antiacvatic").... doar asa...de profesionalism. |
#12
Posted 27 September 2021 - 16:36
E cunoscută practica lor. A mers un cunoscut cu o problemă de mufă de conectare și la fel îi arăta la telefon o ciupitură pe muchia ecranului pe care o puteai vedea cu lupa. I-a scos telefonul din garanție.
Edited by badmania98, 27 September 2021 - 16:37. |
#13
Posted 27 September 2021 - 17:24
Pentru mine nu exista garantie la produse. Am avut o experienta neplacuta cu emag, nu mai am incredere in garantie.
S-au mai stricat, dar le-am reparat singur. Daca se mai strica ceva, nici macar nu ma sinchisesc sa le trimit in garantie. Le repar sau le trec la pierderi. |
#14
Posted 27 September 2021 - 17:31
Naijax, on 27 septembrie 2021 - 15:40, said:
De aia e bine sa faci poze (multe) inainte de a trimite produsul in service |
#15
Posted 27 September 2021 - 17:46
Si eu mi-am facut draci cu cei de la ESD. De 2 ori am fost cu telefonul Samsung in garantie, la receptie se uitau cu lupa la lampa ca sa aiba vreun motiv sa il respinga. Ultima oara, am asteptat o gramada pana sa imi dea fisa de receptie, nu stiam ce dracu face sub tejghea, cand ma uit... inspecta telefonul si m-am luat de ei ca nu am tot timpul din lume sa stau acolo. Partea mai amuzanta, cand am primit mesaj sa vin pentru receptie, ma pus sa verific telefonul si sa imi dau semnatura, la care zic, mai bine verifica tu inca odata, ca te pricepi mai bine si ca sa fiu sigur ca daca vin a 3-a oara sa nu cumva sa descoperi ceva ce a rezultat din ultima vizita din service si sa ma strezesc ca se anuleaza. Urate experiente, cred ca ii venea sa planga fetei aleia ca telefonul arata 10/10 si nu avea de ce sa se ia....
|
|
#16
Posted 27 September 2021 - 20:01
Inițiator ia pune poze cu el înainte de service
Sa vedem daca noi găsim ciobituri |
#17
Posted 28 September 2021 - 04:41
badmania98, on 27 septembrie 2021 - 16:36, said:
E cunoscută practica lor. A mers un cunoscut cu o problemă de mufă de conectare și la fel îi arăta la telefon o ciupitură pe muchia ecranului pe care o puteai vedea cu lupa. I-a scos telefonul din garanție. Eram la ei și un nene a venit cu un display spart la telefon și problemă la mufa de încărcare. Nu au vrut să-l repare, motivând că nu este integru. Pe alta parte, am dus două telefoane în service de care am fost foarte mulțumit de ei. |
#18
Posted 13 May 2022 - 22:06
Posesor de Huawei inca din 2013, de la Ascend P6, trecut ulterior la P7, P9, P10 lite, Mate10 pro, P40 pro, Mate40 pro, inevitabil am avut de-a face si cu service-ul autorizat Huawei, in speta ESD.
Ca a fost vorba de inlocuire de ecran sau de baterie (in garantie sau contra cost), serviciile prestate au fost la cote maxime, ca si client am plecat de fiecare data extrem de multumit. Apropo de ciobituri "minore", aproape invizibile, nici la P10 lite nu mi-au schimbat bateria, cand am solicitat asta contra cost, pe motiv ca exista riscul major de a crapa ecranul de tot, la introducerea telefonului la caldura, pentru desfacere ... Le-ar fi fost usor sa-mi ia banii, daca erau nesimtiti ... dra de la receptie mi-a spus ca si ei i s-a spart ecranul de tot, pentru o operatiune similara, de la o ciobitura identica (in margine, aproape insesizabila). Tot la P10 lite mi-au schimbat gratuit si spatele zgariat (cu toate ca nu era necesar)., la o inlocuire de baterie in garantie. Experienta cu ei a culminat astazi ... Pe scurt, dupa ce, la sfarsitul lunii trecute (aprilie), am schimbat contra cost (1200 lei) ecranul spart la P40 pro-ul copilului, (talharit pe strada, lovit si deposedat de telefon o saptamana mai tarziu, in timp ce mergea spre scoala; hotii prinsi in 2 zile, telefonul recuperat, asteptam sa ne cheme pentru restituire), miercuri am mers si cu Mate40 pro-ul meu, pentru schimbare ecran in garantie (pentru burn-in). Avand nevoie de telefon si trebuind sa il las pe-al meu la reparat (nu aveau ecran pe stoc), dna/dra extrem de amabila de la receptie mi-a oferit un telefon la schimb, pe perioada reparatiei. Un Mate20 pro ... Ghinionul a facut ca, la circa 2 ore de la plecarea de la service, in urma unui nefericit accident am spart ecranul acestui Mate20 pro (!!!). Cum nu avusesem deja destule belele in ultimele zile, asta mai trebuia ...!!! Asta e, zic ... inca una nasoala, ce mai conteaza ??... M-am resemnat si am pregatit deja banii pentru schimbul de ecran si pentru acest Mate20 pro ... o nimica toata (!!!), in jurul la 1000 lei, in zona aia, conform preturilor de pe site sau din My Huawei. Astazi am primit mesaj ca pot merge dupa telefonul meu. Ajuns acolo, i-am inmanat aceleiasi dne/dre documentele pentru ridicare (Mate40 pro), respectiv restituire (Mate20 pro) si i-am zis din start "sa-mi spuneti si cat costa reparatia telefonului dumneavoastra ...", aratandu-i-l si povestindu-i circumstantele in care a ajuns asa. Probabil si moaca mea arata destul de rau, afectat fiind de intamplarea nefericita, ca dna/dra respectiva a incercat de la inceput sa ma linisteasca, si a mers in spate, la colegi, sa vada ce e de facut. M-a rugat sa astept putin, ca au dat mail la sediu si asteapta solutiile de-acolo. La cateva minute, ma cheama si imi spune ca imi pot ridica telefonul meu, reparat, si ca ... asta e tot. "Bun, zic, si cat ma costa reparatia telefonului spart ??" "Nu va costa nimic, astazi facem o exceptie pentru dumneavoastra ... le-am explicat colegilor ce ati patit, ca a fost un accident si asta e ..." Nu mi-a venit sa cred; chiar daca eu am insistat sa platesc dauna comisa, constient fiind ca trebuie sa platesc, indiferent de conditiile care au dus la acel accident, nu mi s-a luat niciun ban. Inca o data, in relatia cu personalul din service, in fata mea am avut OAMENI ... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users