Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 

ESD service Huawei - o apa si-un pamant

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,112
  • Înscris: 29.06.2005
Bun. Problema e asa:

Smartwatch Huawei GT2e - dupa ceva update-uri de soft - nu mai functioneaza GPS-ul.(dealtfel si la GT2)
Pe situl Huawei central - sute de reclamatii in sensul asta; Huawei raspunde "stim problema, s-a dat spre rezolvare la echipele responsabile"
Iau legatura cu Huawei Romania - dupa penibilitatile de rigoare ( aveti ultimul soft?, e conectat la telefon? - desi nu e nevoie; e instalat din magazin Huawei...etc), insist pentru o posibila rezolvare -  avand in vedere ca produsul este in garantie.
Huawei Romania face programare la ESD service.
Ajunge produsul la ESD service si surpriza -  " aveti display-ul ciobit".
E drept ca ceasul are cateva zgarieturi de la purtare un an si ceva de zile (fermoare...etc); insa nu era spart sau ciobit atunci cand l-am trimis.
Le explic la ESD ca ceasul e functional, mai putin GPS-ul; n-am cerut rezolvare vreo problema de display. Ei nu, si nu, ca e ciobit.
Si asteptau sa le confirm costurile reparatiei. Imi pare rau ca n-am intrebat care sunt alea, trebuia sa le platesc numai asa, ca sa vina cu GPS tot nefunctional si sa pot cere banii inapoi.

Deci da. E primul meu electronic trimis vreodata la garantie, in stare buna, cu uzura normala de folosinta (ca nu eram tampit sa trimit spart la garantie...) si se confirma ce spun de multicel colegii ca orice cumperi - cumperi practic fara garantie. Ca daca il trimiti la garantie au aia grija sa "fie ciobit" sau sa aiba niste apa in interior sau alte povesti din astea nemuritoare.

Auzisem de bine de ESD la un moment dat - insa practic se confirma ca sunt o apa si-un pamant cu toti ceilalti "scotitorii din garantie pe motive hilare"


Acum astept sa ajunga inapoi, sunt curios cam cat l-o ciobit si unde. L-am trecut la pierderi, asta e - insa acuma realizez ca nu-i nici o branza sa cumperi de la firme mari. Practic platesti extra, dar primesti garantie cucu`. Si pe OLX la fel, garantie cucu`, da` macar e mai ieftin....

#2
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,225
  • Înscris: 13.03.2017
De aia e bine sa faci poze (multe) inainte de a trimite produsul in service
Acum este cuvantul tau impotriva cuvantului lor
Cred ca stii cine pierde, nu-i asa ?

#3
george_eu25

george_eu25

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 24.06.2008
intotdeauana inainte sa trimit ceva la garantie ii fac poze si filmulet.Sa am dovada ca am trimis lucrul respectiv in stare buna!

#4
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005
Bă, da, sunt chinezarii si sunt chinezi deci trebuie sa te astepti la mizerii. Am reparat la ESD de cateva ori samsung nimic despre asa ceva. Am reparat la ei espressor philips la fel nicio smecherie, au aplicat garantia. Aici cred ca e vorba de chinezarie...

#5
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,033
  • Înscris: 24.02.2006

 florinel, on 27 septembrie 2021 - 15:31, said:

.....acuma realizez ca nu-i nici o branza sa cumperi de la firme mari.......

la care "firma mare" te referi? nu cred ca ai mentionat absolut deloc de unde ai cumparat smart watch-ul.

#6
red46

red46

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,557
  • Înscris: 06.03.2016
Poze. Faci poze inainte sa trimiti in garantie.
Cand am dus un Watch Active la Altex pt. garantie, au facut si ei poze la produs. Tot la ESD l-au trimis si n-am avut probleme.

Edited by red46, 27 September 2021 - 15:42.


#7
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,112
  • Înscris: 29.06.2005
E cumparat de la emag.
Am facut poze inainte sa-l trimit, normal.
Acuma astept sa vina inapoi - sa-i fac din nou la primire. Sa vedem ce e nou fata de cum a plecat.

 dreaQ, on 27 septembrie 2021 - 15:41, said:

Bă, da, sunt chinezarii si sunt chinezi deci trebuie sa te astepti la mizerii. Am reparat la ESD de cateva ori samsung nimic despre asa ceva. Am reparat la ei espressor philips la fel nicio smecherie, au aplicat garantia. Aici cred ca e vorba de chinezarie...

Da, cel mai probabil asta este. Da `stii cum se zice.... chinezarie....mai cu mot, asa...

Adica...oricum nu puteau sa-i faca GPS-ul. Ca asta e....nu e soft. Dar profesionist din partea lor era sa sune, sa spuna "dom`le - uite cum sta treaba, e o problema cu softul, nu se poate face downgrade, Huaweiul lucreaza acum la problema si se va rezolva cu un update de soft" -  nu sa-mi vanda gogosi de display spart.
Asta avand in vedere sutele de reclamatii printre care si multi colegi de forum, daca intrati pe aria dedicata......

Edited by florinel, 27 September 2021 - 15:54.


#8
bezdek

bezdek

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 04.07.2010
Am avut câteva intervențiiSamsung) în garanție la ESD și am fost mulțumit. Oamenii sunt profesioniști,știu ce fac.

#9
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,112
  • Înscris: 29.06.2005
Probabil ca Samsung deconteaza mai bine interventiile in garantie .
De aste e posibil sa existe diferente intre felul cum sunt tratate garantiile intre marci.

Pentru mine e o experienta proasta. Tocmai pentru ca nu mi-au lasat impresia ca stiu ce fac, ci ca prefera sa o dea de gard atunci cand nu stiu cum sa rezolve o problema.

Edited by florinel, 27 September 2021 - 16:16.


#10
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,057
  • Înscris: 20.06.2009
Am avut trei sau patru intervenții pe telefoane Huawei, toate în garanție. Într-una din ocazii am trimis telefonul cu ecran spart (din vina posesoarei). Absolut de fiecare dată rezolvat profi, fără nici un bănuț. Da, inclusiv în cazul P20 Pro-ului cu ecran spart!

P.S. Nu vreau să contracarez experiența inițiatorului, e pur și simplu experiența mea!

#11
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,112
  • Înscris: 29.06.2005
In cazul meu - e clar ca nu il pot repara. Ar trebui sa aiba un soft functional....
Eu speram sa faca un downgrade la o versiune functionala - pentru ca, ca si utilizator normal nu ai optiunea asta. Adica m-am gandit ca se poate, si oamenii sunt profi si au mijoacele sa rezolve.

Dar daca nu au posibilitatea - a fost mai simplu sa gaseasca un motiv, decat sa recunoasca "nu putem".

Astept acuma sa vina inapoi, sunt curios daca l-au ciobit ei, sau doar au cautat motiv sa nu.

Pentru ca mai am un ceas identic, in stare nou-nouta, cumparat la vreo luna de la primul. Il testez, si cum n-o sa mearga - il trimit si pe ala. Cu filmare/poze, martori, ANPC si tot tacamul.
Sa vedem daca si ala e "ciobit" sau...mai stii, poate gaseste apa in el (ceasul e "antiacvatic").... doar asa...de profesionalism.

#12
badmania98

badmania98

    Nenea

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,647
  • Înscris: 28.11.2001
E cunoscută practica lor. A mers un cunoscut cu o problemă de mufă de conectare și la fel îi arăta la telefon o ciupitură pe muchia ecranului pe care o puteai vedea cu lupa. I-a scos telefonul din garanție.

Edited by badmania98, 27 September 2021 - 16:37.


#13
maccip

maccip

    46 ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,263
  • Înscris: 06.01.2007
Pentru mine nu exista garantie la produse. Am avut o experienta neplacuta cu emag, nu mai am incredere in garantie.
S-au mai stricat, dar le-am reparat singur. Daca se mai strica ceva, nici macar nu ma sinchisesc sa le trimit in garantie. Le repar sau le trec la pierderi.

#14
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,920
  • Înscris: 01.01.2010

 Naijax, on 27 septembrie 2021 - 15:40, said:

De aia e bine sa faci poze (multe) inainte de a trimite produsul in service
Daca crezi tu ca pozele pe care le faci tu, inseamna proba, te inseli amarnic. Ca pot sa pun telefonul in bucati spre service si il pozez inainte bun, schimb tag-urile, sau mai cool, iau poze de pe net. Deci treaba cu pozatul nu merge. Il duci personal in service si-l pozezi de fata cu consultantul. Daca se permite. Altfel, ii dam inainte cu garantiile, le platim si ei o fac pe romanii cu noi.

#15
alexsama

alexsama

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 554
  • Înscris: 12.01.2011
Si eu mi-am facut draci cu cei de la ESD. De 2 ori am fost cu telefonul Samsung in garantie, la receptie se uitau cu lupa la lampa ca sa aiba vreun motiv sa il respinga. Ultima oara, am asteptat o gramada pana sa imi dea fisa de receptie, nu stiam ce dracu face sub tejghea, cand ma uit... inspecta telefonul si m-am luat de ei ca nu am tot timpul din lume sa stau acolo. Partea mai amuzanta, cand am primit mesaj sa vin pentru receptie, ma pus sa verific telefonul si sa imi dau semnatura, la care zic, mai bine verifica tu inca odata, ca te pricepi mai bine si ca sa fiu sigur ca daca vin a 3-a oara sa nu cumva sa descoperi ceva ce a rezultat din ultima vizita din service si sa ma strezesc ca se anuleaza. Urate experiente, cred ca ii venea sa planga fetei aleia ca telefonul arata 10/10 si nu avea de ce sa se ia....

#16
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Inițiator ia pune poze cu el înainte de service

Sa vedem daca noi găsim ciobituri

#17
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,844
  • Înscris: 26.02.2010

 badmania98, on 27 septembrie 2021 - 16:36, said:

E cunoscută practica lor. A mers un cunoscut cu o problemă de mufă de conectare și la fel îi arăta la telefon o ciupitură pe muchia ecranului pe care o puteai vedea cu lupa. I-a scos telefonul din garanție.

Eram la ei și un nene a venit cu un display spart la telefon și problemă la mufa de încărcare. Nu au vrut să-l repare, motivând că nu este integru. Pe alta parte, am dus două telefoane în service de care am fost foarte mulțumit de ei.

#18
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,876
  • Înscris: 27.04.2010
Posesor de Huawei inca din 2013, de la Ascend P6, trecut ulterior la P7, P9, P10 lite, Mate10 pro, P40 pro, Mate40 pro, inevitabil am avut de-a face si cu service-ul autorizat Huawei, in speta ESD.
Ca a fost vorba de inlocuire de ecran sau de baterie (in garantie sau contra cost), serviciile prestate au fost la cote maxime, ca si client am plecat de fiecare data extrem de multumit.
Apropo de ciobituri "minore", aproape invizibile, nici la P10 lite nu mi-au schimbat bateria, cand am solicitat asta contra cost, pe motiv ca exista riscul major de a crapa ecranul de tot, la introducerea telefonului la caldura, pentru desfacere ... Le-ar fi fost usor sa-mi ia banii, daca erau nesimtiti ... dra de la receptie mi-a spus ca si ei i s-a spart ecranul de tot, pentru o operatiune similara, de la o ciobitura identica (in margine, aproape insesizabila).
Tot la P10 lite mi-au schimbat gratuit si spatele zgariat (cu toate ca nu era necesar)., la o inlocuire de baterie in garantie.
Experienta cu ei a culminat astazi ...
Pe scurt, dupa ce, la sfarsitul lunii trecute (aprilie), am schimbat contra cost (1200 lei) ecranul spart la P40 pro-ul copilului, (talharit pe strada, lovit si deposedat de telefon o saptamana mai tarziu, in timp ce mergea spre scoala; hotii prinsi in 2 zile, telefonul recuperat, asteptam sa ne cheme pentru restituire), miercuri am mers si cu Mate40 pro-ul meu, pentru schimbare ecran in garantie (pentru burn-in). Avand nevoie de telefon si trebuind sa il las pe-al meu la reparat (nu aveau ecran pe stoc), dna/dra extrem de amabila de la receptie mi-a oferit un telefon la schimb, pe perioada reparatiei. Un Mate20 pro ...
Ghinionul a facut ca, la circa 2 ore de la plecarea de la service, in urma unui nefericit accident am spart ecranul acestui Mate20 pro (!!!). Cum nu avusesem deja destule belele in ultimele zile, asta mai trebuia ...!!!
Asta e, zic ... inca una nasoala, ce mai conteaza ??...
M-am resemnat si am pregatit deja banii pentru schimbul de ecran si pentru acest Mate20 pro ... o nimica toata (!!!), in jurul la 1000 lei, in zona aia, conform preturilor de pe site sau din My Huawei.
Astazi am primit mesaj ca pot merge dupa telefonul meu. Ajuns acolo, i-am inmanat aceleiasi dne/dre documentele pentru ridicare (Mate40 pro), respectiv restituire (Mate20 pro) si i-am zis din start "sa-mi spuneti si cat costa reparatia telefonului dumneavoastra ...", aratandu-i-l si povestindu-i circumstantele in care a ajuns asa.
Probabil si moaca mea arata destul de rau, afectat fiind de intamplarea nefericita, ca dna/dra respectiva a incercat de la inceput sa ma linisteasca, si a mers in spate, la colegi, sa vada ce e de facut.
M-a rugat sa astept putin, ca au dat mail la sediu si asteapta solutiile de-acolo.
La cateva minute, ma cheama si imi spune ca imi pot ridica telefonul meu, reparat, si ca ... asta e tot.
"Bun, zic, si cat ma costa reparatia telefonului spart ??"
"Nu va costa nimic, astazi facem o exceptie pentru dumneavoastra ... le-am explicat colegilor ce ati patit, ca a fost un accident si asta e ..."
Nu mi-a venit sa cred; chiar daca eu am insistat sa platesc dauna comisa, constient fiind ca trebuie sa platesc, indiferent de conditiile care au dus la acel accident, nu mi s-a luat niciun ban.
Inca o data, in relatia cu personalul din service, in fata mea am avut OAMENI ...

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate