Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
dropbox mi-a șters niște fișiere
Last Updated: Jan 04 2022 16:34, Started by
mirceabarbulescu
, Sep 22 2021 11:47
·
0
#1
Posted 22 September 2021 - 11:47
am reinstalat windows 10
am reinstalat dropbox, am ales același director pentru sincronizare, în explorer după sincronizare am 7 mb din 4,5 gb. unde sunt fișierele șterse? |
#2
Posted 22 September 2021 - 11:50
Ursul este in camara? Unde este ursul?
Pe platforma online ai toate fisierele? Discuta cu un support de-al lor cel mai bine... |
#3
Posted 22 September 2021 - 11:52
platforma online are o pauză de câteva luni de la ultima sincronizare, în online am ceva, dar lipsesc ultimele luni.
asistența dropbox e lentă, nu am cont pro. |
#4
Posted 22 September 2021 - 11:53
Sa-nteleg ca tu aveai cei 4,5 GB sincronizati pe partitia cu Windows-ul? Uau. Programe sau date?
Edited by __Dan__, 22 September 2021 - 11:54. |
#6
Posted 22 September 2021 - 11:56
#7
Posted 22 September 2021 - 11:56
#8
Posted 22 September 2021 - 11:56
Pai daca in online nu aveai fisierele toate, de unde vrei sa ti le aduca?
|
#9
Posted 22 September 2021 - 11:57
Zici un Tatăl Nostru, și iei GetDataBack și speri să mai găsească ceva din fișierele ălea.
|
#10
Posted 22 September 2021 - 11:57
Ca inteleg ca la tine nu s-a mai sincronizat demult, deci tu nu le aveai in dropbox, ci doar la tine in PC.
|
|
#11
Posted 22 September 2021 - 11:58
Deci să se schimbe titlul în Nu mi-am sincronizat corect Dropboxu, ce fac acum ?
|
#12
Posted 22 September 2021 - 11:58
mirceabarbulescu, on 22 septembrie 2021 - 11:52, said:
platforma online are o pauză de câteva luni de la ultima sincronizare, în online am ceva, dar lipsesc ultimele luni. asistența dropbox e lentă, nu am cont pro. Cand ai reinstalat Dropboxul, s-a sincronizat doar ce a gasit la ultima sincronizare, adica fisierele de acum cateva luni. Ori ceva problema la Dropbox, desi nu cred, ori nu ai pus vreo bifa undeva cu Sincronizare automata. Edited by bai3tzash, 22 September 2021 - 11:59. |
#13
Posted 22 September 2021 - 11:58
#14
Posted 22 September 2021 - 12:02
am înțeles răspunsuri voastre, știu ce e sincronizare, am reinstalat în trecut și nu mi-a dispărut nimic, fișierele noi erau și online și pe pc, fișierele vechi cu modificări erau sincronizare.
voi încerca și cu asistența lor. am licență pro de la easeus data recovery, am început scanarea mulțumesc celor care m-au ajutat. Edited by mirceabarbulescu, 22 September 2021 - 12:04. |
#15
Posted 22 September 2021 - 12:06
Stai bre că ne zăpăcești.
S-o luăm băbește În PC aveai 4.5 gb de date În folderul de pe net cât aveai ? Tradu asta mirceabarbulescu, on 22 septembrie 2021 - 12:02, said:
fișierele noi erau și online și pe pc, fișierele vechi cu modificări erau sincronizare. Probabil sincronizate. Din ce zici tu nu ar trebui să ai probleme. Practic ai tot urcat în cloud. Am dreptate ? |
|
#17
Posted 22 September 2021 - 12:33
Asta e bine.
N-a apucat să le downloadeze. Însă dacă ai dat drumul recuperării de date, taie netu. Cu cât scrii date pe hard, cu atât cresc șansele să suprascrii fișierele vechi. |
#18
Posted 22 September 2021 - 12:36
si uite un exemplu bun pentru care eu personal am renuntat la stocarile in cloud. nu prezinta decat un risc. mai dai si lunar abonament.
Edited by zyppster, 22 September 2021 - 12:37. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users