Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Orange lansează Djia, asistentul virtual call center care oferă clienților suport vocal în limba română
Last Updated: Sep 16 2021 10:02, Started by
IceCoolExtreme
, Sep 14 2021 15:52
·
0
#1
Posted 14 September 2021 - 15:53
Orange lansează Djia, asistentul virtual call center care oferă clienților suport vocal în limba română Începând de astăzi, Orange România oferă clienților o experiență semnificativ îmbunătățită în call center cu ajutorul Djia, noul asistent virtual capabil să ofere suport vocal în limba română clienților Orange. Prin intermediul acestuia, clienții vor putea afla informații despre factura lor, resursele disponibile în abonament sau despre numărul lor de client, anunță compania printr-un comunicat pentru presă. De acum, o parte dintre cei care apelează serviciul Orange de relații clienți, 300, pot interacționa cu Djia, asistentul virtual creat pentru a oferi simplu și rapid informați despre teme specifice. Acesta va începe progresiv preluarea apelurilor urmând ca în viitorul apropiat să răspundă cât mai multor solicitări inițiale venite din partea persoanelor fizice. Cu ajutorul asistentului vocal Djia, clienții pot afla informații despre codul lor PUK, pot modifica formatul facturii sau obține o copie după aceasta, pot obține o confirmare a realizării unei plăți sau pot solicita o amânare a plății, pot afla informații despre serviciile aferente numărului lor sau detalii despre factură. Întreg procesul se întâmplă în mod natural și inuitiv, pentru că Djia înțelege și răspunde în limba română, iar dacă întrebarea este prea complexă, asistentul virtual va transfera clientul către un consultant Orange. Un alt beneficiu important este acela că Djia poate identifica clienții înainte de a fi transferați către un operator Orange, iar acest lucru se traduce prin timp mai scurt petrecut cu operatorul și o eficiență operațională mai mare. Astfel, clienții pot ști că au un ajutor de încredere, mereu pregătit să ofere informații utile, dar și să învețe din fiecare interacțiune pentru a se perfecționa și a cunoaște cât mai multe. “Prin lansarea Djia, continuăm procesul de digitalizare a canalelor de asistență pentru clienți, pentru a răspunde mai repede și mai eficient nevoilor lor. Djia permite reducerea timpului de apelare prin identificarea clienților înainte de a fi transferați și îi ajută să obțină răspunsuri la întrebările lor fără a fi nevoiți să aștepte ca un operator să fie disponibil. Este un proces început încă din luna aprilie, care în faza de pilot a avut o rată de succes de peste 52% și care în timp va fi îmbunătățit. Djia se alătură astfel lui Djingo, chatbot-ul care oferă suport clienților Orange prin intermediul canalului de chat de pe orange.ro. Cu ajutorul lor vom putea să oferim clienților o experiență digitală completă ce se îmbină perfect cu implicarea și experiența colegilor nostri din echipa Customer Care”, a explicat Irina Matea, Customer Service Director, Orange România. Mai multe informații despre Djia sunt disponibile aici: https://www.orange.r...ent-vocal-djia/ Sursa: https://www.hdsateli...ul-virtual.html |
#2
Posted 14 September 2021 - 16:02
"Experienta completa care se îmbină perfect cu implicarea și experienta.... " 😀
Perfect, minunat, de poveste pana ai probleme. |
#3
Posted 14 September 2021 - 16:04
adica in afara de robotul andreea sau cum naibi se numea, acum o sa fie si robotul dija de care o sa te f**a grija pana sa ajungi la un operator uman
|
#5
Posted 14 September 2021 - 16:12
ce nume alambicat... ti se limba plimba in gura...
e sfarsitul operatorilor telefonici ? nu mai vorbim cu un operator uman? vorbim la propriu cu roboti acum... viitorul suna robotizat. |
#6
Posted 14 September 2021 - 16:12
Cum se citeste numele aluia, sau aleia (nu imi dau seama daca e femeie, sau barbat) ?
|
#8
Posted 14 September 2021 - 16:17
credeam ca e Django un film nou de Quentin Tarantino..
|
#9
Posted 14 September 2021 - 16:20
#10
Posted 14 September 2021 - 16:22
|
#11
Posted 14 September 2021 - 16:24
#13
Posted 14 September 2021 - 16:31
#16
Posted 14 September 2021 - 16:55
Având în vedere că în 14 ani de abonament am vorbit de vreo 5 ori cu ei, nu mă deranjează.
Prefer să rezolv pe email orice problemă. Nu am timp de pierdut la telefon. "Verba volant scripta manent". Edited by vik19, 14 September 2021 - 16:59. |
#17
Posted 14 September 2021 - 16:56
#18
Posted 14 September 2021 - 17:15
Pe asta il pune la call free si ca sa dai de operator te pune sa platesti per minut zic eu
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users