Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Orange lansează Djia, asistentul virtual call center care oferă clienților suport vocal în limba română

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#19
Inginerul_

Inginerul_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,946
  • Înscris: 18.02.2018

View Postbroris, on 14 septembrie 2021 - 16:02, said:

Perfect, minunat, de poveste pana ai probleme.
Pai o sa ai sigur probleme, uite ce spune insasi tanti Irina:
care în faza de pilot a avut o rată de succes de peste 52%

#20
sarighiol

sarighiol

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 658
  • Înscris: 09.02.2007
Sperăm să nu fie ca Andreea de la Vodafone: înțelege doar ce este setată să înțeleagă. Acolo unde se știe că sunt probleme, Andreea nu înțelege. De exemplu dacă-i zici „VoLTE”, care a avut și va avea probleme la Vodafone, nu înțelege.
Djia asta dacă înțeleg eu bine din ce scrie pe site, e deocamdată limitată doar la 4 chestii: codul PUK, confirmarea plății, factură, serviciul Cronos.
Djingo și Djia... ce nume greu de pronunțat chiar și în franceză... Ăștia doi or face copii? Ce nume le-or pune la copii? Posted Image

#21
vince085

vince085

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,253
  • Înscris: 10.02.2015
Dacă merge ca Andreea de iti ies peri albi în cap pana ajungi la un operator mai bine sa ne lase fără Dija

#22
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,076
  • Înscris: 04.02.2011

View Postzyppster, on 14 septembrie 2021 - 16:12, said:

ce nume alambicat... ti se limba plimba in gura...

e sfarsitul operatorilor telefonici ? nu mai vorbim cu un operator uman? vorbim la propriu cu roboti acum... viitorul suna robotizat.
Nu e chiar așa de rău, băncile au de ceva vreme sistemul și funcționează chiar așa cum zice Orange, dacă nu te descurci cu asistentul, ajungi la un operator uman, mai rapid, deoarece acesta e degrevat de sarcini parțial de către robot.

View Postvince085, on 14 septembrie 2021 - 18:38, said:

Dacă merge ca Andreea de iti ies peri albi în cap pana ajungi la un operator mai bine sa ne lase fără Dija

Mda, sperăm să nu, însă Orange sunt mai precauți, au limitat "sarcinile" asistentului.

#23
danutzu22

danutzu22

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,532
  • Înscris: 31.05.2006
Se intrevad mari "succesuri",

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/sVyRkl5qNb8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#24
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,628
  • Înscris: 06.03.2004
Sper sa nu fie sora autistă Andreei virtuale de la Vodafone.Fata a carei voce e la Vodafone,e foarte simpatică si nu are nicio vina, chiar citește pe aici. :)

#25
orlandobarbulescu

orlandobarbulescu

    Craiova

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,326
  • Înscris: 26.02.2008
O fi și asta soră cu Skynet. Începutul sfârșitului.  Dacă-i pui o întrebare pe care nu o are în programare te trezești cu factura mărită 2 luni ca sa înveți să vorbești frumos.

#26
Getodacul

Getodacul

    ±

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,863
  • Înscris: 03.03.2004
II doare in fund pe aia de la Orange de eficienta robotului. E vorba doar de taieri de costuri. In felul asta scapa si de multi clienti care sunau pentru banalitati si de operatori de la 300. O sa-i invarta asistentul virtual prin meniuri pana o sa invete pe clienti sa-si rezolve singuri problemele. Sau o sa-i convinga ca de fapt nu aveau o problema, li s-a parut.

#27
broris

broris

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,556
  • Înscris: 08.12.2017
Clar e taiere de costuri. Djianina face economie.

#28
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,820
  • Înscris: 18.12.2007

View PostGetodacul, on 15 septembrie 2021 - 06:01, said:

II doare in fund pe aia de la Orange de eficienta robotului.

Ai fi surprins.

View PostGetodacul, on 15 septembrie 2021 - 06:01, said:

In felul asta scapa si de multi clienti care sunau pentru banalitati si de operatori de la 300. O sa-i invarta asistentul virtual prin meniuri pana o sa invete pe clienti sa-si rezolve singuri problemele.

Si de ce este un lucru rau ca invata clientii sa se descurce singuri, daca se poate sa faca asta?

Ne place sau nu, robotii sunt viitorul pentru Customer Care, peste tot.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate