Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Orange lansează Djia, asistentul virtual call center care oferă clienților suport vocal în limba română
Last Updated: Sep 16 2021 10:02, Started by
IceCoolExtreme
, Sep 14 2021 15:52
·
0
#19
Posted 14 September 2021 - 17:24
broris, on 14 septembrie 2021 - 16:02, said:
Perfect, minunat, de poveste pana ai probleme. care în faza de pilot a avut o rată de succes de peste 52% |
#20
Posted 14 September 2021 - 17:50
Sperăm să nu fie ca Andreea de la Vodafone: înțelege doar ce este setată să înțeleagă. Acolo unde se știe că sunt probleme, Andreea nu înțelege. De exemplu dacă-i zici „VoLTE”, care a avut și va avea probleme la Vodafone, nu înțelege.
Djia asta dacă înțeleg eu bine din ce scrie pe site, e deocamdată limitată doar la 4 chestii: codul PUK, confirmarea plății, factură, serviciul Cronos. Djingo și Djia... ce nume greu de pronunțat chiar și în franceză... Ăștia doi or face copii? Ce nume le-or pune la copii? |
#21
Posted 14 September 2021 - 18:38
Dacă merge ca Andreea de iti ies peri albi în cap pana ajungi la un operator mai bine sa ne lase fără Dija
|
#22
Posted 14 September 2021 - 19:24
zyppster, on 14 septembrie 2021 - 16:12, said:
ce nume alambicat... ti se limba plimba in gura... e sfarsitul operatorilor telefonici ? nu mai vorbim cu un operator uman? vorbim la propriu cu roboti acum... viitorul suna robotizat. vince085, on 14 septembrie 2021 - 18:38, said:
Dacă merge ca Andreea de iti ies peri albi în cap pana ajungi la un operator mai bine sa ne lase fără Dija Mda, sperăm să nu, însă Orange sunt mai precauți, au limitat "sarcinile" asistentului. |
#23
Posted 14 September 2021 - 21:09
Se intrevad mari "succesuri",
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/sVyRkl5qNb8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#24
Posted 14 September 2021 - 21:38
Sper sa nu fie sora autistă Andreei virtuale de la Vodafone.Fata a carei voce e la Vodafone,e foarte simpatică si nu are nicio vina, chiar citește pe aici.
|
#25
Posted 15 September 2021 - 05:44
O fi și asta soră cu Skynet. Începutul sfârșitului. Dacă-i pui o întrebare pe care nu o are în programare te trezești cu factura mărită 2 luni ca sa înveți să vorbești frumos.
|
#26
Posted 15 September 2021 - 06:01
II doare in fund pe aia de la Orange de eficienta robotului. E vorba doar de taieri de costuri. In felul asta scapa si de multi clienti care sunau pentru banalitati si de operatori de la 300. O sa-i invarta asistentul virtual prin meniuri pana o sa invete pe clienti sa-si rezolve singuri problemele. Sau o sa-i convinga ca de fapt nu aveau o problema, li s-a parut.
|
#28
Posted 16 September 2021 - 10:02
Getodacul, on 15 septembrie 2021 - 06:01, said:
II doare in fund pe aia de la Orange de eficienta robotului. Ai fi surprins. Getodacul, on 15 septembrie 2021 - 06:01, said:
In felul asta scapa si de multi clienti care sunau pentru banalitati si de operatori de la 300. O sa-i invarta asistentul virtual prin meniuri pana o sa invete pe clienti sa-si rezolve singuri problemele. Si de ce este un lucru rau ca invata clientii sa se descurce singuri, daca se poate sa faca asta? Ne place sau nu, robotii sunt viitorul pentru Customer Care, peste tot. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users