Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...
 Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...
 Camera auto DVR PNI Voyager S2600...

Cartelul din Carpati - mafia PNL ...

Trecut: Europa versus S.U.A. la c...

Garantie apartament dezvoltator
 Aplicație GPS cu zoom automa...

Ipad Pro & Air 2024

Service si revizii reprezentanta

Ati returnat produse pe aliexpres...
 

Ce este foarte important sa stii inainte sa cumperi o locuinta?

- - - - -
  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#37
apocalipsul

apocalipsul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,531
  • Înscris: 26.01.2014
problema este ca daca e o oferta buna si la o oferta buna sunt multi amator... daca stai puitin pe ganduri (nu prea mult, doar putin) ti-o sufla altul...
daca strangi cu cat repede elelente sa te poti hotara... cu atat mai bine
prostii de genul: lasa... poate nu era pentru mine, ce-i al meu e pus de-o parte, nu tin... ai pierdut o oportunitete, pa, pierduta ramane
ceva bun de luat poate nici nu ajunge pe piata... iar in caz ca ajunge, nu sta mult... nu asteapta pe nimeni.

Edited by apocalipsul, 17 August 2021 - 16:50.


#38
-ARA-

-ARA-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,670
  • Înscris: 01.08.2021
Eu la vremea respectiva am avut "norocul", am trecut norocul in ghilimele ca au fost destule astea ascunse de au necesitat o renovare scumpa, tot felul de lucruri lasate neterminate. Era ca un sac fara fund, asa ingropa bani.
Dar cea ce pot zice ca cei care au vandut nu doreau credit, cred ca nici nu erau interesati de agentie imobiliara.
Dar dupa cum ziceam, m-am grabit, am facut pasul cel mare cum zici si tu, grabit.