Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Sfat anvelope 4x4
Last Updated: Jul 12 2021 21:50, Started by
r_a_d_uk
, Jun 18 2021 19:03
·
0
#19
Posted 19 June 2021 - 09:28
Exista anvelope Allseason care sunt si All Terrain
pretul este destul de ridicat, dar scapi de complicatii |
#20
Posted 19 June 2021 - 10:27
Adm, on 18 iunie 2021 - 20:47, said:
Recomand Michelin Cross Climate (Allseson), care pot fi folosite si iarna. cu bani poate/stie oricine daca recomandai si schimbarea dusterului cu un Lamborghini urus era reteta perfecta Edited by alexpet, 19 June 2021 - 10:32. |
#22
Posted 20 June 2021 - 07:45
underb, on 19 iunie 2021 - 07:59, said:
... Problema reala dpmdv este iarna daca trebuie sa mearga si pe asfalt si pe drumuri neasfaltate. Drumurile neasfaltate sunt mult mai grele iarna (si nu ma refer la zapada sau pamant inghetat) decat vara si cam trebuie M/T. Astea din pacate se comporta destul de prost pe asfalt ud, pe polei sau pe zapada superficiala. Dar daca nu pleaca nicaieri iarna poate lasa M/T si pe asfalt. ... Eu am experimentat prima si singura data in viata invartire tip dublu axel pe polei cu MT-uri. Asfaltul era lucios tot, intersectie si vant puternic din lateral. Problema e ca acele forme tip crampoane ale mt-ului fac contactul mult prea mic, iar combinatia cu poleiul e suficienta pentru dezastru. |
#23
Posted 20 June 2021 - 08:35
de polei nu te scapa decat caucioacele cu tinte... care sunt interzise la noi
|
#24
Posted 20 June 2021 - 08:47
Asta nu inseamna ca cele fara tinte sunt toate la fel. Diferenta dintre celelalte exista si este folositoare.
|
#25
Posted 20 June 2021 - 08:55
Gica, faza e ca in aceeasi intersectie, tot pe polei, aceeasi zi si acelasi conditii, cu un 4x2 dar cu nokian wd4 am mers perfect.
Diferenta o face calea de rulare a mt-ului, fiindca anvelopa are forma de crampoane, care la frig devin casante si alunecoase. |
#26
Posted 05 July 2021 - 14:25
Iarna trebuie anvelope de iarna, compozitie moale....cu AT-urile nu faci mare lucru, decat pe zapada afanata...cand e polei, trebuie neaparat anvelope de iarna......din ce am testat, as recomanda Pirelli, Michelin, Bridgestone.....nu am fost asa impresionat de Nokian, dar nu am avut WD4...
|
#27
Posted 10 July 2021 - 04:37
At-uri cu fulg, doua sezoane si altele. Daca vrei ceva foarte rezistent poti alege bfg ko2, lanturile sunt bune dar pierzi timp si te faci ca dracu daca le montezi pe noroi. Daca ai trasee cu mult noroi at-urile sunt depasite (se incarca) si ar fi recomandat un set MT.
|
#30
Posted 11 July 2021 - 15:31
Din pacate,privind in jurul meu,am constatat ca posesorii de Duster sunt convinsi,cel putin in rural,ca au cumparat miezu in materie de offroad.Realitatea e insa,putin diferita,zic eu.Duster e doar o masina usurica,cu garda la sol buna,ce se comporta decent si in afara soselelor.Daca as avea Duster,as tine-o cu gumele ei de fabrica,chir daca sunt modeste ca si performante,si ulterior daca as ajunge la concluzia ca penalizeaza masina,le-as schimba cu altceva.Totusi,ceva imi spune ca cele de fabrica sunt cam proportionale cu ce poate Duster.
|
#31
Posted 11 July 2021 - 19:17
Greșit, echiparea din fabrica ține cont de costuri (cât mai reduse), nu de performanță
Edited by BloodRa, 11 July 2021 - 19:17. |
#32
Posted 12 July 2021 - 21:50
Si de faptul ca majoritatea proprietarilor nu o sa o scoata pe drumuri accidentate, off-road nici atat.
Si astfel echiparea din fabrica este inclinata foarte mult catre sosea. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users