Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Sandero / Logan 2021 - part 2
Last Updated: Apr 26 2024 17:43, Started by
Dany_Darke
, Apr 29 2021 14:26
·
52
#3313
Posted 12 February 2024 - 20:24
dedes777, on 12 februarie 2024 - 17:00, said:
Ce anume te-a determinat sa faci aceasta operatiune? (desfacerea motorului) sunt curios despre interne, distributie, arbori, pistoane, cilindri, ambielaj si cutia de viteze. sotia mea este foarte atasata de masina. daca motorul arata bine masina va sta cu noi nedefinit. acum are aproximativ 59K Km. DannyHuwe, on 12 februarie 2024 - 17:48, said:
Nu cred asa ceva. oh da, Danny. primavara si toamna trecute m-am si jucat deasemenea cu niste uleiuri, stii tu. acum sint foarte curios despre motor. si pana acum am desfacut numai Honda, Subaru si Nissan. ajunge, e plictisitor. imi aduc aminte ca am relatat despre cum am condus un Logan swap K4M-854/1.6/aspirat benzina/130 HP anul trecut. Am testat zile la rand pe spaniol daca ar fi fost dispus a o vinde, chiar l-am sunat ulterior de cateva ori. nu a vrut. aveam si eu un motor serios si puteam a-l desface. Octavian___, on 12 februarie 2024 - 18:34, said:
Probabil ii clantane cuzinetii (se rotesc.. ) , defect de fabrica la ceva serii de 1.0 sce. eu nu cred dar pentru ca ai spus asta este o idee buna a verifica amanuntit. serios. |
#3314
Posted 12 February 2024 - 21:05
lasa motorul in pace daca merge bine
imi aduci aminte de vechiul meu mecanic pe cand aveam oltcit, avea un vecin batran care isi facea de lucru de ce merge masina asa bine si demonta multe dupa care nu ii mai dadea de cap masina nu mai mergea si venea la acest vecin al lui din bloc sa i-o faca la loc. Chiar ne povestea mecanicu despre vecinu ala ca n-avea ocupatie si in loc sa faca kilometrii cu Dacia,o desfacea aiurea sa vada de ce merge. Stiu cine esti,imi aduc aminte, esti ala care le zicea la Discuri de frana rotori si ti-ai cumparat ceva discuri de frana japoneze pe comanda ptr dacia 1,6 ... cand se invarte cuzinetii ai blocat motoru! si strici vibrochenu ! Bine ca nu ti-a vandut dacia cu motoru de 1,6 16v de pe Clio Erau rare motoarele alea Un roman de pe celalalt forum a fost pana in Franta in 2007 sa aduca ptr loganul lui cu care facea curse motor dinala. Mai mult i-a luat sa ii faca electrica ptr acel motor (el avand 1,6 8v pe masina de curse) ce poti face,e sa te joci cu niste engine flush succesiv solutie + cateva schimburi de ulei de sacrificiu + filtre ulei oe Reno(alea ieftine) intr-o zi,dupa care pui ulei bun si filtru ulei nou de calitate Foloseste flush Forte si Bg, sunt foarte bune, le folosisem si eu. |
#3315
Posted 24 February 2024 - 20:11
Avem nevoie de senzori sa ne spuna ca avem pietoni in fata, atunci la ce mai sunt buni șoferii
|
#3316
Posted 07 March 2024 - 16:00
Masutatsu-Oyama, on 09 septembrie 2023 - 15:40, said:
ieri instalate pe masina. ~150Km rulat pentru potrivire discuri cu placi frana. ulterior instalarii rotori + plachete frana este timpul ca buburuza sa primeasca fluid frana + furtune adecvate temperaturilor din vara (adaptari necesare) Oyama-the-Younger, on 07 martie 2024 - 15:56, said:
ulterior instalarii rotori + plachete frana este timpul ca buburuza sa primeasca fluid frana + furtune adecvate temperaturilor din vara (adaptari necesare) project supervisor: Attached FilesEdited by Oyama-the-Younger, 07 March 2024 - 16:00. |
#3317
Posted 24 March 2024 - 09:49
La ultimu drum de casa Arad-Resita am adoptat un mers mai linistit, in limite ~~ legale 60-65 localitati, 90-95-100 extraurban, stie sa ia si sub 7% gaz.
6,4 pe cb, 6,2 la pompa. Niciodata nu mi-a aratat in bord mai putin decat real consum gpl. Mai bine decat un hibrid cu o uzina de tehnologie Attached Files |
#3318
Posted 24 March 2024 - 18:13
Sâmbãta trecutã am fost pe ruta Craiova - Eftimie Murgu - Reșița - Caransebeș - Orșova - Craiova și am scos 6,2 pe bord / 5,8 la pompã. Când mergi pânã în sutã scoate consum foarte bun pentru buzunar.
|
#3319
Posted 28 March 2024 - 15:35
Logan Prestige, 15800 de euro, masina expusa in showroom.
Sa ma bata mama! Attached FilesEdited by LauCalin, 28 March 2024 - 15:35. |
#3321
Posted 28 March 2024 - 18:57
Se refera la lipsa de continuitate a liniilor portbagajului cu caroseria.
|
#3322
Posted 28 March 2024 - 19:00
calincosma, on 28 martie 2024 - 17:08, said:
Detaliaza! Ce sa detaliez? Tie ti se pare normal cum sta capota portbagajului? In stanga, intre capota si stop, puteam sa bag un deget. In dreapta, nu. Oricat as incerca sa ma mint si sa inchid ochii, parca imi e tot mai greu. Totusi, e o masina noua. Danny, tu aveai asa ceva la Loganul tau? Ca eu nici la Logan 1 nu am vazut Edited by LauCalin, 28 March 2024 - 19:03. |
|
#3323
Posted 28 March 2024 - 19:30
#3324
Posted 28 March 2024 - 19:37
Nu e ceva ce nu se poate rezolva. Ceva de genul asta am patit eu cand a trebuit sa-l iau de la reprezentanta, dar era capota fata. Initial nu au vrut, dar le-am zis ca nu iau masina asa, s-o trimita inapoi.
|
#3325
Posted 28 March 2024 - 22:14
Orice se poate rezolva. Dar e trist sa spui ca e recomandat sa cumperi Logan nou, in loc de masina sh (la 10-12000 de euro nu iei chiar un cazan ordinar), ca “masina noua, e masina noua”. Chiar azi a mai scris unul pe un grup Logan ca i-a schimbat motorul la nici 100000 de km, pt ca a fost o problema la chiuloasa. In conditiile in care sunt multe masini sh cu peste 300000 de km si care inca au ambreiajul original. Asta pe langa faptul ca intretinerea unui Logan nu e chiar mai ieftina… decat un Megane 4 de ex. Si nu se compara una, cu cealalta.
De siguranta nici nu mai zic. Deci despre ce vorbim? Sa imi iau Logan nou ca sa ma bucur ca am masina noua? Sincer sa fiu, mersesem azi la dealer aproape convins sa-mi iau Logan 1.0 TCE 90 CP ,cutie in 6 trepte, pret 14350 de euro. Mi-a zis baiatul de la vanzari (plictisit, dealtfel) ca m-ar ajunge rata cu casco + rca, val reziduala 0, avans 2700-2800 de euro, undeva la 350 euro/luna timp de 5 ani. Garantie 3 ani. Mi s-a parut cam mult. Iar dupa ce m-am urcat in ea si am analizat-o putin… sa ma ierte posesorii de Dacia! Sa se bucure de ea, insa pretul mi se pare destul de mare. Atat. Restul, cum spui tu, se rezolva, mai treci cu vederea…. Edited by LauCalin, 28 March 2024 - 22:15. |
#3326
Posted 29 March 2024 - 00:04
Da, te inteleg perfect. Si eu eram destul de pornit pe masina noua, dar dupa ce am analizat o am considerat ca nu merita pretul cerut. Intradevar, consilieri mai sictiriti decat la Renault/Dacia nu am gasit. La Hyundai si Suzuki, oamenii chiar vor sa vanda, fiind foarte implicati. La Dacia, parca iti fac un favor.
|
#3327
Posted 30 March 2024 - 09:07
Nu exista masina noua de saraci unde sa nu citesti de probleme, ambreaj stricat din fabrica, consum de ulei, engine failure si alte belele.
Lista se va scurta mult pana la eliminare totala daca lecturezi aprofundat. La Stepway si eu am reglat haionul, cu ajutorul unui vecin, necesar doua perechi de maini, nu era grav deplasat, dar ochiu meu vedea. La Loganu nou pe langa imbinarea nu tocmai placuta a portbagajului cu caroseria, mai e si jenant la deschidere/inchidere, o tablie subtire si usoara care daca o scapi din mana la deschidere ai zice ca se da peste cap. Macar de ar fi pus ceva material, macar pt ochi.. la Stepway pare de 10 ori mai teapan haionul. Nu suporta comparatie cu loganu vechi, ala e mai teapan la mana si tot se inchide/deschide mai ok, nu da asa senzatie de ambalaj de ciocolata. Daca treci peste asta, masina e ok pt saracie, are o dinamica buna, te cara fain, e mai agila decat decat Stepway si suspensia e mai confortabila decat la Stepway. Edited by Octavian___, 30 March 2024 - 09:09. |
|
#3329
Posted 08 April 2024 - 08:26
Octavian___, on 20 ianuarie 2024 - 11:26, said:
Revin cu long-short story. Mi-a mai ramas blocata (aleatoriu) in viteze, am sunat sa fac programare de schimb oloi, pe banii mei. Am dat de un injiner ok care spuse ca asta nu ar fi rezolvare. Zis si facut, am dus masina la verificare, a luat-o in ture si ca norocu a "reusit" sa se manifeste sa nu iasa din viteza (tr 2) Am lasat-o in service, a schimbat in prima faza timoneria, n-a fost de acolo, tot se manifesta. A ramas sa dea jos cutia, constatare: bulite ceva sincroane, pinioane, balador si ceva bucsa. Deocamdata n-am ce reprosa, merge ca unsa, mai bine decat cand a fost noua. Mental simt parca tot ansamblul motor/cutie e mai bine legat, nu mai aud nici acel "clonc" la plecarea de pe loc cu virare st/dr. Au lucrat curat, n-am gasit mizerie, unsoare etc, au pus folie si pe volan. Pe durata reparatiei am primit si masina la schimb, un Logan tot pe gaz. Merge Loganu pe gaz ca racheta )) anvelope mici (185/65/15) 3cm!! diferenta la diametru fata de Stepway, se simte clar mai vioi in turatii mici. Este o diferenta la consum (am bagat vreo 1500 km cu Loganu) Logan vs Stepway ~1-1,2 litri gaz/100km. Pe benzina ~0,7 litri/100 km. Cred ca 205/55/16 ar fi mai ok la Stepway, reprize ceva mai bune si consum mai mic. Pacat ca nu are dimensiunea asta acceptata. Cat au tinut masina in service? Cred ca am aceasi problema cu Joggerul, a ramas blocata in treapta 1, am dus-o pe platforma la ei, de masina de schimb nici vorba. Facea figuri de vreo 3 luni, ramanea aleator blocata in viteze. Se intampla rar, cam de 10 ori in aceste 3 luni si de fiecare data a iesit dupa cateva incercari, de data asta insa nu. Acum astept constatarea... |
#3330
Posted 09 April 2024 - 06:57
Nasol...
Vreo 3-4 sapt. Cu masina la schimb e ca in Romania, adica trebuie sa spui mai raspicat, altfel nu-ti dau. Initial n-au vrut sa-mi dea pt ca ei nu au masina la schimb. M-au trimis la plimbare sa sun la nu stiu ce firma de inchirieri auto. Am sunat in schimb la vocea clientului, nu cu scandal, doar sa imi spuna care sunt pasii de urmat pt ca cei de la reprezentanta nu dau masina si eu am de mers la job, nu pot atata timp fara masina (timp nestiut) Au fost foarte amabili si rapizi, au verificat intre timp nr de dosar deschis sa vada care e stadiul si apoi intr-un ceas m-au sunat desteptii de la service sa ma duc sa iau masina la schimb. Au inchiriat-o ei de la o firma de inchirieri auto, n-am platit nimic evident. Le-am si dus-o cu o zi ma tarziu (ma anuntasera prin mesaj ca masina e gata, dar n-am vazut) M-as fi descurcat si fara masina, dar nu mi-a placut cum au pus problema cei de la reprez, si aditional ca nu au putut spune in cat timp va fi reparata. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users