Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Publicitatea la Radio și TV
Last Updated: Apr 23 2023 17:07, Started by
ssss
, Apr 24 2021 02:28
·
0
#1
Posted 24 April 2021 - 02:28
Bună seara, dragi colegi.
După cum bine știți, Max Factor este o marcă de rimeluri, rujuri, tot felul de cosmetice pentru machiaj. Ei în reclamele lor includeau diverși make‑up artiști, de regulă dintr‑aceștia care se ocupau de machiajul actorilor din filme (practică abandonată mai târziu). În România din câte se pare Max Factor nu‑și mai promovează produsele pe nicăieri aproape, dar continuă să existe pe piață (pe TV nu i‑am mai văzut de prin 2013/2014 – poate au mai fost între timp și nu aș fi avut ocazia să le văd reclama/ele), în contextul faptului că în străinătate încă mai au publicitate. Cum explicați dispariția lor din mediul publicitar autohton? Aștept părerile voastre… |
#2
Posted 24 April 2021 - 03:12
Sunt multe branduri care au fugit din Romania, unul din ele cu care s-a intamplat acelasi lucru a fost lantul de benzinarii Shell, ai mai vazut la noi asa ceva?
|
#3
Posted 24 April 2021 - 03:40
Nu mai sunt reclame, dar inca se mai vand cosmetice MaxFactor https://makeup.ro/brand/29157/
https://www.notino.ro/max-factor/ https://www.emag.ro/...rand/max-factor https://www.sephora....arci/max-factor La noi in afara de medicamente abia mai exista alte tipuri de reclame. Acum câțiva ani abia existau reclame la medicamente, multe reclame erau la sucuri (Pepsi, Cola, Fanta, Mirinda, etc), la detergenți (Bonux, Lenor, Pervol, Vanish, etc), la alimente (Covalact, Delikat, Maggi, Salamuri Caroli, etc) și mai erau reclame la tonuri de sonerii și alte chestii. Probabil au dispărut din cauza ca au avut un profit mai bun după reclame (mai multe vânzări) sau din cauza ca trebuia sa dea mulți bani iar profitul era aceleași. |
#4
Posted 24 April 2021 - 05:24
Chiar si eu ma intrebam de RIO ..
https://www.retail-f...rbogazoase.html [ https://www.retail-fmcg.ro/wp-content/uploads/2013/07/RIO1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#6
Posted 24 April 2021 - 06:23
Trei posibile motive:
1. Nu mai e nevoie, produsul a obtinut suficienta notorietate sau/si 2. Nu mai e buget de marketing. sau 3. Nu mai reprezinta interes brandul si te focusezi pe altul. Cred in varianta 2. Mai intereseaza pe cineva reclama la Ariel ? Sau la Pepsi ? Edited by tablagiu_xxx, 24 April 2021 - 06:24. |
#7
Posted 24 April 2021 - 07:06
Publicul ramas in fata televizorului e preponderent format din pensionari.
Producerea unei reclame e scumpa. Difuzarea la fel. Iar publicul nu e acolo. De multe ori e mai ieftin cu ajutorul internetului. Si mai eficient. In plus de productie si difuzare se poate ocupa aceeasi entitate: influencer ul. Dar ce cumpara pensionarii? Medicamente. Sper ca va ajuta in elucidarea misterului. |
#8
Posted 24 April 2021 - 07:25
Tinerii sunt mai mult cu internetul, dar asta nu înseamnă că nu se mai uită la televizor. Iar machiaje se folosesc şi după 24-30 de ani...
"Rio"... astea erau carbogazoase sau nu? Mai ţin minte că exista reclamă la sucurile alea, deşi nu mai ţin minte reclama în sine. |
#9
Posted 24 April 2021 - 07:41
Au disparut mai multe produse, cine mai tine minte de Chappi(hrana pentru caini), Stimorol(guma de mestecat), Kodak(film pentru aparate foto), Norvea(pasta de dinti), etc.
|
#10
Posted 24 April 2021 - 09:22
"Kodak" mai produce peliculă fotosensibilă. Numai că la câţi pasionaţi de fotografie pe film sunt în România, reclamă la un asemenea produs nu are rost.
SisterRay, on 24 aprilie 2021 - 07:37, said:
Carbogazoase, da, eu așa țin minte, deși n-am mai băut de muuult. Deci dacă era carbogazoasă, nu consumam, dar probabil doar mă uitam la reclamă Edited by djl, 24 April 2021 - 09:22. |
|
#11
Posted 24 April 2021 - 10:06
tablagiu_xxx, on 24 aprilie 2021 - 06:23, said:
Trei posibile motive: 1. Nu mai e nevoie, produsul a obtinut suficienta notorietate sau/si 2. Nu mai e buget de marketing. sau 3. Nu mai reprezinta interes brandul si te focusezi pe altul. Cred in varianta 2. Mai intereseaza pe cineva reclama la Ariel ? Sau la Pepsi ? Mai e o posibilitate, brandul sa fie cumparat si apoi scos de pe piata de noul stapan, de ex sucurile Rio de la Rio Bucovina se numesc acum Tymbark. Alta eticheta alt pret bineinteles. Manevra se intalneste oriunde, inclusiv in industria auto, sunt o gramada de branduri clasice scoase de pe piata dar pastrate la sertar. Poate ptr totdeauna. |
#12
Posted 24 April 2021 - 10:08
pelikanu, on 24 aprilie 2021 - 05:24, said:
Am găsit recent în Lidl suc Rio la 2 litri, era produs de compania care produce de altfel, și Tymbark, cei de la Vălenii de Munte. Lex404, on 24 aprilie 2021 - 09:59, said: Digi24. Edited by c4n1b4lul, 24 April 2021 - 10:07. |
#13
Posted 24 April 2021 - 10:35
#14
Posted 24 April 2021 - 12:07
#15
Posted 24 April 2021 - 14:54
Observ că mulți deviază de la subiect pe-aici.
Știu foarte bine că MF rezistă pe piață. Dar întrebarea mea era despre cum a ajuns ca această marcă să nu mai aibă publicitate în România, dar în alte țări să fie în continuare… Cum a zis și cineva, într-adevăr, au obținut o notorietate foarte mare și nu prea au mai avut produse noi, așa că ei și-au zis „Ce rost are să mai băgăm reclamă dacă vindem cam aceleași produse?” Nu mai zic că până prin 2015 marca era proprietate Procter&Gamble, deci și asta ar spune ceva… |
|
#16
Posted 04 May 2021 - 00:04
Off: am vazut recent suycuri Rio in Lidl. N-am fost curios sa cumpar, dar daca mai gasesc, o sa ma uit macar cine le fabrica. Pe vremuri aveau fabrica pe la Timisoara, apoi a fost cumparat de Bucovinam (aia cu apa minerala cu acelasi nume), care nu stiu daca au fost cumparati si ei de Pepsi sau mai striu eu de cine.
On: Max Factor e o marca detinuta de gigantul Coty, care isi face o groaza de reclama la TV. Deci poate nu i-a interesat acest brand si se axeaza pe altele. |
#17
Posted 04 May 2021 - 11:06
Topicul acesta s-a cam transformat în topic general.
Coty Inc. deține marca de prin 2015. Înainte era la P&G și într-adevăr, avea destulă reclamă la TV. Au și acum, dar nu prea pe la noi… |
#18
Posted 17 May 2021 - 00:43
Despre reclamele din ziua de azi... majoritatea parcă ar fi făcute de unii care au studiat la Academia de Tâmpiţi şi multe parcă ar fi făcute ca să ne ia de proşti.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PFqvI7q1oJg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users