Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Insignia B Sports Tourer
Last Updated: Mar 30 2024 20:45, Started by
t-balt
, Apr 11 2021 10:50
·
3
#1
Posted 11 April 2021 - 10:50
Nu eram sigur daca vreau sa ii deschid topic, dar cum activez de mulți ani pe aici, am zis că merită să prezint și eu ceva pe aici.
Cum am ajuns sa o cumpăr a fost din pură întâmplare. De vreun an de zile de zile tot mă uit după un break, benzina, 4x4 și peste 200 cp, dar nu eram convins că vreau sa fac pasul. Bugetul era de 20-22.000e pt una second și vreo 60-80.000 km și automata. Pe lista scurta erau Passat b8 2.0tsi 280 cp, superb 280 cp, Insignia 2.0 260cp și A6 2.0 252cp, 528i 248 cp și 520i/530i modelul 2018 de am noroc, și în extremis, de găseam o oferta de nerefuzat la un A6 2.0 190 quattro sau 520/525d sau Mazda 6 175cp 4x4 Căutarea conținea obligatoriu de la un dealer cunoscut, garanție minim 1, daca mai avea și de fabrica, era perfect. Anul trecut o mașină ce costa 19-20.000e, gen b8 tdi 240cp și 60.000 km la weltauto, anul acesta aceași km, același an productie(deci mai veche cu 1 an acuma) costa minim 22-24.000e. au sărit mult preturile și nu mă lăsa inima sa dau 20.000e pe o mașină cu 100-120.000 km. Acum 2 săptămâni mergând pe la reprezentante sa vad ce oferte au, stocuri la SH, îmi zice domnișoara de la reprezentata Opel, cand mă conducea către colegul ei, că au pe stoc o insignia diesel break, albastra. Ii spun totuși să îmi de-a o oferta, că nu strica. Și îmi dă oferta pt mașina din acest topic: Model 2020, darkmoon blue culoarea, 2.0 170cp, automata și mai toate dotările posibile, fara piele (nu vroiam o mașină cu piele, deci perfect), trapa, bose și sistem 360 grade. 5km in bord - noua. Trapa și bose chiar mi-ar fi plăcut că le am pe cealaltă mașină, dar nu le poti avea pe toate. Dintre dotările de baza: Led Matrix 32 leduri Navi mare cu android auto/apple carplay Hud Volan,scaune, parbriz incalzite Scaune agr șofer și pasager Toate sistemele de asistență (line, bliss, acc, front collision warning, camera semne rutiere etc) Portbagaj electric și deschidere picior Keyless go & entry, Jante 18 bi-colore Si restul dotărilor normale pt 2021, atașez lista de dotări pt cine e interesat. A doua zi am fost și am văzut-o și mi-a plăcut foarte mult cum arată. Am inceput negocierea, ei cereau 26800, dar pt o mașină fabricata la final de 2019 și pe stoc de 1 an de zile am zis că nu dau atâta. In final mașină a costat 25.000e, 10.000e mai puțin vs prețul ei de listă oficial. Mașina pe dealer a costat mai mult decât am dat eu pe ea. Am făcut doar 90 km, urmează în următoarea perioadă vreo câteva drumuri lungi, dar primele impresii: + Scaunele foarte bune + Sistemul media se mișcă foarte bine + Cutia e foarte lină și răspunde prompt. Mai fină vs un dsg (clar nu mai rapida, dar nu e gândită pt asta) +Feature interesat, când e rece afara pornește automat încălzirea în scaune când sesizează că cineva a urcat. Nu știam de ce e pornită căldură. A urcat tatăl meu după 5 minute, a pornit și la el automat. Nice. +Spatiu mult în spate +Comfortabila vs Octavia 2 break ce o mai am +Raza bracaj scurta 11.75m (pe un A6 C6 break am o raza mult mai mare) binevenita în oraș. +Excelent izolata la vânt și alte zgomote exterioare (are geamuri izolate acustic) La puncte negative nu am prea multe că e prea noua: - zgomotul anvelopelor la 100+ e sesizabil, dar nici anvelopele nu cred că ajută, aflu după mai mulți km - nu are spălător faruri, mi-ar fi plăcut - sistemul audio e decent (Cea veche are 12 difuzoare și 300w) dar pot face upgrade pe viitor. Alte plusuri și minusuri mai adaug pe parcurs. De ce am luat diesel, deși vroiam benzina și 200+cp? Pt că până la urmă scopul mașinii e pt concedii, vacante și 2 copii iar oferta mi s-a părut de nerefuzat, pt clasa mașini, dotările, 5 km și garanție 5 ani. La concurenta nu mă apropiam de același lucru, plus mi-a plăcut f mult cum arată și era în "buget". Am mai primit o oferta pt un country tourer, 2.0 210 cp, 4x4 și șasiu adaptiv cu 20.000km și 4 ani garanție, dar mai trebuiau vreo 2-3000e, bani pe care nu eram dispus să ii mai dau, nu in contextul actual. Cine e interesat sa îmi scrie că mașina respectiva am negociat-o mult vs cat cereau inițial (preț de listă vreo 42.000e). In final câteva poze. IMG_20210327_130008.jpg 537.81K 274 downloads IMG_20210327_130003.jpg 527.58K 260 downloads IMG_20210327_125454.jpg 681.62K 281 downloads IMG_20210327_125303.jpg 637.93K 263 downloads IMG_20210327_125258.jpg 649.53K 316 downloads IMG_20210327_125159.jpg 452.98K 366 downloads Oferta - Opel Insignia Sports Tourer Innovation 2.0 170CP S(1).pdf 152.06K 52 downloads |
#2
Posted 11 April 2021 - 11:05
superba masina, am cochetat si eu mult cu ideea de Insignia. M-a pus pe ganduri insa faptul ca modelul e platforma GM intr-o companie PSA si service-urile Opel care nu-s ceva genial la mine in zona.
Mi se pare una dintre cele mai faine masini de clasa medie cu adevarat spatioase, la concurenta cu Superb si Mazda 6. |
#4
Posted 11 April 2021 - 11:49
Clio1973, on 11 aprilie 2021 - 11:34, said:
Deși mulți ,,înjură" Insignia, Are si ea problemele ei, in general motorul diesel de 2 litri cu probleme la un rulment care e EXTREM de scump de inlocuit din cauza manoperei si daca nu il inlocuiesti schimbi tot motorul. Opel in intelepciunea lor nu au facut recall pe tema asta. Masina, iarasi, e grea si nu foarte spatioasa pentru dimensiunile exterioare, si asta se traduce in consumuri mari la motoarele pe benzina si are articulatiile sensibile. Insignia B a reparat cam toate problemele modelului anterior dar din nefericire s-a nascut cu putin inainte de divortul parintilor iar PSA a platit bani lui GM pe licenta de a folosi platforma. Pacat, pentru ca arata excelent, in special hatch-ul, e ultima masina de clasa medie care arata a hatchback fara sa aiba o varianta pur sedan. |
#5
Posted 11 April 2021 - 14:04
Multi injuta Insignia pentru motorul Diesel la care din cauza unui oring de la sorbul pompei de ulei se duce tot motorul cind ramine fara ulei.
Pentru colegul nostru, stiu ca problema a fost rezolvata prin 2017 sau 18. S-o folositi sanatos! Diesel rulez! Edited by Ion_Bumbu, 11 April 2021 - 14:13. |
#6
Posted 11 April 2021 - 16:45
Mulțumesc pentru urări!
Mai am un prieten care și-a luat o Insignia similar dotată, dar cu motorul de 1.5 165 cp. Nu a avut probleme cu ea. Fata de ce e pe piata, designul de la insignia recunosc că îmi place mult. După urmeaza exteriorul la superb, mai puțin interiorul. Linia laterala la insignia prin poze și la cele 1-2 exemplare sport tourer vazute pe viu, partea cromata ce trece prin stopuri îmi părea meah...dar pe culoarea asta parca da mai bine, îmi place. Mazda 6 break mai era pe lista, dar nu prea erau pe stoc break, și sincer doar motorul de 2.5 sau 2.2 cu 4x4 (nu se mai fabrica/aduce) îmi făceau cu ochiul. Iar preturile erau 30k+ și livrare octombrie. Motorul cu probleme era A20DTH, după a venit B20DTH și parcă l-au rezolvat la el. A mea are D20DTH, cu totul alta construcție, și fără buba aia. Nu am văzut sa se plânga lumea de el, mai pe nici un forum, nici la englezi, nici la nemți, nici la noi. Modelul facelift are F20DTH, 4 Cai in plus, 20 nm in minus și 6d norma de poluare vs 6c asta. Cutia de pe ea e Aisin AF-50 - 8 trepte, regăsită pe Volvo, BMW seria 1 și 2, câteva mașini din grupul VAG, e o cutie fiabila, convertizor de cuplu. In ultimii 10 ani am avut doar benzina, un Opel Vectra B cu 2.0 (prima mea mașină), A6 cu 2.4v6 și o Octavia 2 cu 1.8t 160 cp. Diesel au avut ai mei golf 4 cu vestitul ALH, pe ăla l-au avut ai mei acum vreo 10 ani și l-am condus mult, și în GLK 320cdi ce îl mai conduc ocazional. In principiu, sunt fan benzina, dar am zis sa dau o șansă la diesel. Macar prețul e mai mic la diesel acuma vs benzina |
#7
Posted 12 April 2021 - 02:35
Felicitari , a luat-o la un pret bun ! O sa te bucuri si mai tare dupa ce o s-o conduci noaptea , e spectaculos led matrix-ul.
La a mea (berlina) nu au pus sistemul de deschidere automata a portbagajului , stiam ca doar la break se poate configura. Ai cumva Opel connect pe ea ? A mea a venit cu Onstar dar din pacate la 1 ianuarie s-a oprit serviciul din cauza ca apartine GM. Am mai vazut la dotari scaunele incalzite fata , nu ai si pe spate ? Parca inovation venea standart cu parbriz +scaune fata/spate incalzite. |
#8
Posted 12 April 2021 - 07:38
Nu are Opel Connect, nu am nici buton de sos sau de servicii. Navigația are wifi, dar e pt mine sa fac share la net din telefon ca sa am live trafic, sa își facă update la aplicații. Am sa intru pe Opel sa vad ce aplicații există și se pot instala extra.
De când ai luat tu gsi-ul au fost vreo 4-5 schimbări de configurații la innovation. Acuma e pachet separat de iarna cu încălzire în scaune fata, parbriz și volan. Cel pt scaune spate e opțional. De asemenea, nici prizele spate usb nu le am și nici priza de 12v din portbagaj, asta am descoperit ieri. Nu că mi-ar pasa așa am mult, am 2 in cotiera, dar na cu un an înainte astea cred că erau standard. Dar am butoane in portbagaj sa rabateze automat scaunele spate. Iarăși inainte HUD + navi mare venea obligatoriu cu bose, nu mai e cazul acuma. Închiderea/deschiderea automata din picior este bucuria celei mici că nu ajungea la haion, așa da din picior și a rezolvat problema. |
#10
Posted 20 April 2021 - 08:07
Sa mai facem un scurt update.
ODO: 730km Vreo 200km in oraș, restul exterior cu diverse ocazii. 120km făcuți pe european prin ploaie - ce am remarcat e ca senzorul de ploaie e puțin mai bine calibrat, la Skoda de multe ori reglam cadență, chiar de era pe auto.. 360 km făcuți in exterior cu mașină plină ochi, până în plafon încărcată, că a trebuit să bag și o bicicletă înăuntru. Observații: - nu se simte viteza: la 130 km/h aveam senzația că merg cu 90-100 cu Skoda.Trebuie să îmi recalibrez simțurile, ca altfel rămân fără carnet. Oricum e ceea ce căutăm, când mai merg cu A6-le la fel, e foarte relaxant la viteze mari, asta e unul.din motive pt care aveam A6 sau seria 5 pe lista. - E foarte stabila pe curbe, am trecut 2 pasuri, Tihuta și Mestecănis, drum ce îl fac de cel puțin 2-3 ori pe an. Pot intra in curbe puțin mai tare vs Skoda cu 225/45/r17, și să nu se încline așa tare și să nu de-a senzația că iei curbele mai sportiv.. oricum ținând cont că eram plin și cu cea mica, nici nu am avut cum sa merg repede. Pe A6 am șasiu sport și e mai joasa din fabrica. E aproape de această la senzația pe curbe, nu e rău. Per total.se simte agila, am mers și cu superbul nou iar senzația a fost de mașină grea de nas, direcția oarecum fada și nu parea incantata sa tragi de ea pe curbe. - Volanul: îmi place,nu e foarte tare, e ușor de manevrat, dar are și feedback. La Skoda întotdeauna am avut senzația că e o chestie care opune putina rezistenta când tragi de el, că sa nu zici că e in aer, dar niciodata nu simțeam cum trebuie drumul și nivelul de aderență. Nu e că la A6 ce are o direcție mai grea, variabila și din era prea electrica complet, dar e ok. Cutia - as fi vrut un mod sport, schimba repede, nu sta mult sa se gândească și e prompta, dar ii place sa tina mașină subturata nevoie mare. Daca nu calci pedala mai energic, 1-2 va da în treapta maximă pt viteza la care te afli și o va tine la 1400. Ex. 80km/h treapta 8 la 1400, pe când în a 7-ea are 1550. Diferenta nu e de accelerație, mai ales că accelerez ușor în multe situații la 80 pt la că viteza aia sunt in spatele altor mașini și e fie coloana sau se merge mai încet, dar vibrează că fiind subturata, in a 7-a ar fi fost perfect și motorul e mult mai mulțumit. Cum calci mai tare accelerația reacționează prompt. Pe serpentine, am folosit modul manual, pt a evita frustrările și a fost foarte plăcut , de avea și padele era super. Alea vin cred doar pe modelul de 260cp/210cp alaturi de 4x4, mod sport și șasiu adaptiv. Motorul trage bine, iar soția e incantata ca pot accelera mai tare și nu simte treptele de viteza, ea are rău de mașină, așa încât pct bonus. Scaunele foarte confortabile și multe reglaje disponibile. In final consum: 6.1 cu viteza medie 67/68 km/h, dar cu multe opriri. Foarte bun pt traseul acesta. Skoda ce e mai ușoară cu 400kg în același ritm scotea 6.5-6.7. nu e rău. Pcte negative.... parbrizul încălzit, datorita mesh-ului din el reflectă nasol farurile mașinilor din fata, face un fel de glare și amplifică lumina. Te obișnuiești, dar nu m-am așteptat la asta. Pneurile standard - bridgestone turanza t005, cam zgomotoase. Per total foarte incantat, e ceea ce îmi doream, comfort, siguranță, senzația unei mașini de clasă mare in ceea ce privește stabilitatea și rulajul la viteze mai mari. Data viitoare am sa pun și o poza cu motorul, că e foarte mult spatiu, in America și Australia(posibil) varianta gsi primește un 3.6 V6 de 310 cp. IMG_20210417_204507.jpg 296.67K 175 downloads am.scos din el o parte din lucruri, dar unde era gol, era și acolo plin. |
|
#11
Posted 27 April 2021 - 16:36
Ce dimensiuni ai la anvelope? Intreb pentru ca pe ale mele (tot Turanza T005), 215/45R18 au 69dB, destul de silentioase.
Edited by closchkutza, 27 April 2021 - 16:37. |
#12
Posted 27 April 2021 - 17:14
Corectie, la mine sunt Turanza T005A, si profilul arata diferit fata de ce ai tu.
|
#13
Posted 27 April 2021 - 17:43
Modelul e t005 B-silent..fără A la final, dimensiunea e 245/45/r18. Au 72db conform etichetei. După ce am făcut 1000 km parca s-ar mai redus puțin zgomotul, dar e si foarte probabil de la faptul că m-am obișnuit cu ea.
|
#14
Posted 28 April 2021 - 08:38
eu nu inteleg...adica inteleg (pentru bani) care e rationamentul unor anvelope de genul respectiv 245/45/r18. pe o masina care nu are deloc valente sportive
|
#15
Posted 28 April 2021 - 14:21
Pentru frânare, stabilitate, aderenta pe curbe? Se ține foarte bine, eu merg des spre exemplu pe serpentine. Plus...nu mi se par cine știe ce late...de avea 285+ mai ziceam cum au mașinile sport.
E totuși lata și grea...1.6t nu e chiar ușoară. Pe deasupra are și balon mare 45% din 245 = 110mm, vs 225/45r17 = 101mm cum am pe Skoda. Că o concluzie, deși Insignia nu e in clasa cu A6, seria 5, E class, la dimensiuni e (4.98x1.98-2.04 cu oglinzi parca), 245/45/r18 e o dimensiune standard, ceea ce e bine. La preț e identic sau chiar mai ieftina vs 235/45/r18 pe superb spre exemplu. 600 de lei pt Contisportcontact5 spre exemplu nu mi se pare imens. Iar de vreau ceva gen Falken, Hankook vb de 500 de lei. |
|
#16
Posted 28 April 2021 - 14:40
Insignia sta foarte bine in top la distanta de franare.
Legat de sportivitate, 2T -ul are limitata puterea in treptele 1-2 pt protectia cutiei dar pe circuit e mai rapida cu aproape 2 secunde decat Superbul de 280 cai care face suta in 5 secunde si ceva ! Si eu am ales anvelopele pe 18 ( cele mai mici posibile)cu toate ca venea standart cu 20 . Edited by csi1, 28 April 2021 - 14:42. |
#17
Posted 29 April 2021 - 08:41
t-bald nu e dimensiune standard si iti spun de ce dupa umila mea parere
audi A4 B9 150CP anvelope doar de 205/60/r16, desi pe aceasi masina se pun si anvelope pe jante de 18...daca ti-ai pus s.s s line...doar optic. Am masina hai sa zic sport si cand spun sport nu ma refer doar la CP (CP si sport nu intotdeauna sunt acelasi lucru) dar am anvelope de 235/35/r19. Edited by tatimeu, 29 April 2021 - 08:46. |
#18
Posted 29 April 2021 - 08:45
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users