Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...
 Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 

Sfaturi practice de joc bursa pentru un incepator

- - - - -
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
tiberiuion

tiberiuion

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 95
  • Înscris: 03.04.2021
Salutare tuturor! Sunt incepator pe aici, asa ca daca vorbesc ceva mai pe langa, va rog sa nu-mi sariti prea tare in cap.

De mult timp am vrut sa bag ceva resurse(timp si bani) in actiuni dar nu prea am avut timp si chef si am tot amanat. Weekendul asta mi-am facut ceva avant si am stat sa citesc si documentez pe net, dar parca inca nu am o privire de ansamblu completa si cred ca niste sfaturi "live", de la mai profesionisti, ar fi utile.

Pentru inceput, o sa imi trebuiasca un broker(ssif) care sa imi faca tranzactiile. Concret ma gandesc la urmatorii.
1. Primul pe lista este TradeVille. Din cate am citit este clasic si cel mai folosit de mai toata lumea pentru tranzactii interne. Este ok? Care ar fi neajunsurile daca ar fi?
2. Goldring. Au siteul curat, comision din cate inteleg este bun 0.42 (altii au si 0.6), si suma initiala 5k nu ar fi problema. Este ok/foloseste cineva pe asta?
3. BCR Broker. Sunt client BCR vechi si primul pe lista a fost acesta.. pana cand am ajuns pe site in categoria respectiva si am fost intampinat cu mesajul "Aceasta pagina nu suporta secure". Daca nici macar un certifcat de ssl nu catadisesc sa actualizeze, imi imaginez ce interes pe domeniul de broker au. A cam cazut.