Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Statii incarcare Romania: cu plata / free
Last Updated: Mar 25 2024 13:21, Started by
Meister
, Apr 02 2021 18:13
·
0
#613
Posted 14 October 2022 - 13:59
Kobra2602, on 13 octombrie 2022 - 22:16, said:
@bogdan074 dau o bere, sau un kw ca e mai scump. A functionat tehnica ta.. Merci Ne tratează că și când nu am ști să le folosim. Am scris și în aplicație la comentarii pe google magazin. Mă bucur că am putut fi de ajutor. Edited by bogdan074, 14 October 2022 - 13:59. |
#614
Posted 14 October 2022 - 14:34
#615
Posted 14 October 2022 - 16:33
Fix asa este si in Buzau, in ianuarie se implinesc 4 ani de cand se tot lauda don primar ca va pune in functiune 8 statii de incarcare in oras, bineinteles fara vreun termen. Macar don ciuca a zis un 2026..
|
#616
Posted 16 October 2022 - 09:46
#617
Posted 18 October 2022 - 18:10
De la MOL Romania anunt, tarife de la 1 noiembrie 2022
Attached Files |
#618
Posted 27 October 2022 - 19:46
comunicat Renovatio E-charge
image_2022-10-27_204541927.png 8.21K 0 downloads Renovatio e-charge si aplicatia Plugshare In ultima perioada am constatat un numar crescut de sesizari prin care ne-ati semnalat abuzuri ale unor clienti la statiile din reteaua e-charge, prevalandu-se de aplicatia Plugshare. Dorim sa facem urmatoarele precizari: Aplicatia Plugshare nu este in nici un fel asociata cu reteaua Renovatio e-charge, cu aplicatia noastra mobila, e-charge sau cu platforma de operare a retelei. Accesul la statiile Renovatio e-charge nu este conditionat de utilizarea aplicatiei Plugshare. Folosirea aplicatiei Plugshare nu confera utilizatorului acesteia niciun drept in legatura cu reteaua e-charge, iar clientii nostri au aceleasi drepturi indiferent ca aleg sa foloseasca sau nu aplicatia Plugshare in temeiul raportului detinut cu Renovatio e-charge. Asa numitele “liste de asteptare” create in aplicatia Plugshare nu au nicio legatura cu reteaua noastra. Aplicatia Plugshare nu poate fi folosita pentru rezervarea unui punct de incarcare din cadrul retelei Renovatio e-charge. Informatiile despre o locatie Renovatio e-charge din aplicatia Plugshare nu sunt verificate sau actualizate de catre noi si nici nu garantam acuratetea acestora. Vom incerca sa detaliem cele de mai sus pentru a ne asigura ca mesajul nostru este receptionat clar si complet de clientii nostri. Astfel, Plugshare este o aplicatie independenta, cu access liber, in care utilizatorii pot adauga si edita informatii despre puncte de incarcare (indiferent de reteaua din care fac parte), include comentarii despre utilizare si despre experianta la statia de incarcare respectiva. Exista anumite functii in aplicate create tot de utilizatori (functia “check-in” cu privire la status-ul statiei, functionala – “charging now” sau “successfully charged”/ ne-functionala – “could not charge” si alegerea motivului sau „waiting”) cat si comentarii simple cu privire la sesiunea de incarcare. Niciuna dintre aceste functii nu este corelata cu reteaua noastra, nu transmitem date si nici nu verificam aceste informatii. Acestea sunt rezultatul exclusiv al interventiilor utilizatorilor aplicatiei. Asa cum am precizat si in alte comunicate, statiile din reteaua Renovatio e-charge nu pot fi rezervate. Motivul principal este ca din pacate nu putem garanta clientului care a efectuat rezervarea ca locul de parcare aferent punctului de incarcare este liber. Accesul la statiile de incarcare din cadrul retelei e-charge este pe baza “primul venit, primul servit”. Cu alte cuvinte, daca ai ajuns intr-o locatie, statia este libera, o poti accesa fara restrictii sau limitari; Status-ul unui punct de incarcare (liber/ocupat/eroare) il poti afla in orice moment din aplicatia e-charge. Daca ai ajuns intr-o locatie si statia este ocupata, sau ai verificat in aplicatie, ai observat ca statia este ocupata dar totusi decizi sa mergi la ea si astepti dupa clientul aflat in acel moment la statie, atunci, odata finalizata sesiunea acestuia, poti incepe sa incarci. Aplicatia Plugshare nu are nicio legatura cu optiunile sau functiile de mai sus din cadrul retelei noastre. In urma sesizarilor primite am trimis deja notificari privind incalcarea Coventiei E-charge clientilor identificati, iar la urmatoarea abatere vom suspenda conturile respective. Speram sa nu fie cazul. Pentru a imbunatati in permanenta serviciile noastre, te rugam sa ne transmiti in continuare un email sau ticket in aplicatia e-charge informandu-ne despre orice abuz intalnit la statiile noastre (data/ora, locatie, etc.) iar noi vom incerca sa intervenim imediat. Edited by andrei_221, 27 October 2022 - 19:46. |
#619
Posted 27 October 2022 - 19:53
Quote Daca ai ajuns intr-o locatie si statia este ocupata, sau ai verificat in aplicatie, ai observat ca statia este ocupata dar totusi decizi sa mergi la ea si astepti dupa clientul aflat in acel moment la statie, atunci, odata finalizata sesiunea acestuia, poti incepe sa incarci. Quote In urma sesizarilor primite am trimis deja notificari privind incalcarea Coventiei E-charge clientilor identificati, iar la urmatoarea abatere vom suspenda conturile respective. |
#620
Posted 27 October 2022 - 20:19
Ce a presupus mai exact notificarea? Sau mai exact ce au facut presupusii? Scanal ca si-au dat rezervare pe Plugshare?
|
#621
Posted 27 October 2022 - 20:23
Citind pe ici pe colo am dat peste articolul asta.
Quote Deschid geamul, la care respectiva, fără nicio introducere (nu tu salut, nu tu bună ziua, nimic) pe un ton la fel de agresiv auditiv spune: n-ai văzut că era un Spring în așteptare ? Nu dragă doamnă, n-am văzut, pentru că nu era, și doi la mână, chiar dacă vedeam, nu avea nicio relevanță, pentru că, mă repet, „în așteptare” înseamnă fix ce se aude. „În așteptare” nu este echivalent cu „Rezervare”. Nu a fost niciodată, și nici nu o să fie vreodată. |
#622
Posted 28 October 2022 - 07:58
ro_explorer, on 27 octombrie 2022 - 20:23, said:
Citind pe ici pe colo am dat peste articolul asta. |
|
#623
Posted 28 October 2022 - 08:39
Rezervarile in plugshare nu au nicio importanta, cu asta sunt de acord, dar sa afirmi si sa sustii ca nu este de ajutor atunci cand utilizatorul cu bun simt se trece la incarcare, vezi in aplicatie ca e ocupata statia si nu mai mergi pana acolo de-a-mboulea.. trebuie sa fii absolut si complet tampit sau sa nu ai EV si sa vrei doar sa creezi animozitati. Ba mai mult, poti chiar comunica cu cel care incarca si afla daca pleaca cumva mai devreme decat a anuntat initial in aplicatie. Plugshare este clar de un real ajutor pentru cei implicati in fenomenul EV, adevarat ca padure fara uscaturi nu exista, insa, din pacate, in vremurile pe care le traim prostul si prostia se inmultesc ca iepurii, iar bunul simt si educatia sunt pe cale de disparitie.
|
#624
Posted 28 October 2022 - 13:36
Eu personal astept introducerea unei suprataxe pe durata la toate statiile de incarcare. M-am saturat sa ma impiedic de hibride plug-in la statiile de incarcare. ZOE al meu trage cu aprox 19 kW din cei 22 ai statiei, dar respectiva e blocata de un plug-in care soarbe curent cu paiul la 3.7 kW. Aparent, unii posesori de PHEV nu au inteles ca hibridul plug-in are sens doar in situatiile in care poti incarca acasa sau la serviciu, dintr-o priza domestica de 16 A. Daca incarci public, tot ce faci e sa blochezi o mufa aiurea vreme de cateva ore.
|
#625
Posted 28 October 2022 - 14:25
Deci acum s-a inceput stigmatizarea celor care nu pot utiliza puterea maxima data de statii? OMFG!
Inca nu imi vine sa cred ce citesc. Nu cumva si astia cu Spring sunt o pacoste pentru ca va ocupa voua statille DC? Ce ar fi ca eu (care pot incarca cu 250Kw) sa ma iau de tine cu ZOE care nu poti folosi decat maxim 1.5 din acea putere dar ocupi statia cu pricina? Cat timp masina e dotata cu mufa compatibila are dreptul de incarcare la fel ca oricine altcineva, indiferent de viteza de incarcare. PUNCT! |
#626
Posted 28 October 2022 - 15:05
@ro_explorer ca mai tot timpul te-ai aruncat....sa incarci un PHEV pana la 100% la statie e moartea pasiunii intr-o tara ca Romania care nu are puncte de incarcare. O baterie de 13-14kwh incarcata cu 3.7kwh inseamna cam 3-4 ore...
End-L-user utilizeaza type2 la maxim cat poate statia, ii inteleg frustrarea, asa cum mie mi se pare hilar ca nu au pus fix acelasi sistem pe Spring si au hotarat sa puna CCS desi din toata perioada de incarcare maximum pe care il are este de doar 30kw si aia pt 10 min din totatul de 80 min. Fara suparare pentru posesorii de Spring |
#627
Posted 28 October 2022 - 15:35
ro_explorer, on 28 octombrie 2022 - 14:25, said:
Cat timp masina e dotata cu mufa compatibila are dreptul de incarcare la fel ca oricine altcineva, indiferent de viteza de incarcare. PUNCT! Nu e nici un fel de discriminare. Si ma refer strict la PHEV-uri. Nenea cu PHEV, daca are bateria dusa, poate sa-si mute troaca de colo-colo pe zeama de dinozaur. Eu, daca am bateria dusa, trebuie sa ma dau jos si sa imping la harb. E mai important ca eu sa am loc disponibil sa incarc, in caz de necaz, decat ca un nene oarecare cu PHEV sa faca economie de 20-30 de lei, zacand 3 ore la mufa respectiva ca sa-si screama 11 kWh in baterie. Edited by End-L-user, 28 October 2022 - 15:38. |
|
#628
Posted 28 October 2022 - 15:50
relu11051, on 28 octombrie 2022 - 15:05, said:
@ro_explorer ca mai tot timpul te-ai aruncat....sa incarci un PHEV pana la 100% la statie e moartea pasiunii intr-o tara ca Romania care nu are puncte de incarcare. O baterie de 13-14kwh incarcata cu 3.7kwh inseamna cam 3-4 ore... End-L-user, on 28 octombrie 2022 - 15:35, said:
Nu e nici un fel de discriminare. Si ma refer strict la PHEV-uri. Nenea cu PHEV, daca are bateria dusa, poate sa-si mute troaca de colo-colo pe zeama de dinozaur. Eu, daca am bateria dusa, trebuie sa ma dau jos si sa imping la harb. E mai important ca eu sa am loc disponibil sa incarc, in caz de necaz, decat ca un nene oarecare cu PHEV sa faca economie de 20-30 de lei, zacand 3 ore la mufa respectiva ca sa-si screama 11 kWh in baterie. PHEV-urile mai noi au baterii chiar mai mari, incarca si cu 7kW sau mai mult, ceea ce e perfect egal cu mai toate EV-urile basic. E, intr-adevar, un pic de porc sa pui masina la incarcat daca stii dinainte ca vei ajunge la 100% in 15min, dar tu ai treaba 2h. Dar cat timp esti client al acelui business si poti folosi portul de incarcare, nu vad de ce n-ai putea sa incarci ora cat iti bei cafeaua la Starbucks, chiar daca eu trag zeama de 3x mai repede. relu11051, on 28 octombrie 2022 - 15:05, said:
End-L-user utilizeaza type2 la maxim cat poate statia, ii inteleg frustrarea, asa cum mie mi se pare hilar ca nu au pus fix acelasi sistem pe Spring si au hotarat sa puna CCS desi din toata perioada de incarcare maximum pe care il are este de doar 30kw si aia pt 10 min din totatul de 80 min. Fara suparare pentru posesorii de Spring |
#629
Posted 28 October 2022 - 16:09
E clar ca problema se va croniciza si exista solutii.
Plugpoint si EnelX au functie de rezervare, care merge pe o durata de 15 minute (deci cand esti aproape de statie). |
#630
Posted 28 October 2022 - 16:25
Si ElMotion (electromagnetica), parca. Dar mereu ma gandesc ca in alea 15min ar putea incarca altcineva, deci nu-mi vine sa o folosesc .
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users