Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Statii incarcare Romania: cu plata / free
Last Updated: Mar 25 2024 13:21, Started by
Meister
, Apr 02 2021 18:13
·
0
#631
Posted 28 October 2022 - 18:04
si eu sunt de acord cu taxarea timpului mort, cand masina s-a incarcat, dar posesorul inca sta in patuc. Am vazut masina blocand o statie minim 24 ore. Si altii care erau in tranzit, nu o puteau folosi.
|
#632
Posted 28 October 2022 - 18:28
Nu stiu de ce am impresia ca majoritatea acestor magarii/frustrari apar doar la statiile free. La Mures prin statiile cu plata bata vantul, la cele de la Mall mai vezi razlet cate un EV la incarcat, in schimb la Kaufland e stup si aici apar si frustrarile. Chiar sunt curios daca apar conflicte tip rezervare plugshare sau hybrid uitat la statii cu plata.
Problema la cei cu ZOE iar nu mi se pare una reala, inclusiv in statiile free sunt cel putin doua porturi Type2, unul sigur e free, e loc pentru toata lumea. Cei cu Spring au aglomerat sesizabil statiile (ceea ce e bine) dar toti vor sa incarce de tot cuponul daca tot il au. Am prins o doamna la un Kaufland intr-un oras mai mic (fara tickete, free toata ziua) care tragea de statie pana la 100% scuzandu-se ca statia se mai blocheaza si mai bine sa fie plina bateria decat sa nu apuce la incarcat. La masinile care au terminat de incarcat se poate scoate cablul si incarci langa. |
#633
Posted 28 October 2022 - 18:37
@End-L-user eu sunt posesor de PHEV dar nu am vazut "bataie" de springuri pe statiile cu plata din Severin, in schimb la Cora unde e gratis nu ai loc de cele 4 masini care incarca mai tot timpul (un Model 3, un Model X, un Spring si o Skoda Eniaq). Oricum, in general, cand pun masina la incarcat acolo las tot timpul un slot type 2 liber (desi in zona sunt 2 renovatio, 1 enel x si vreo 4 ev connect) asa ca au si springurile loc berechet. Asa ca nu toti posesorii de PHEV ocupa statiile aiurea 😜
|
#634
Posted 28 October 2022 - 21:57
#635
Posted 29 October 2022 - 13:00
Motivul pentru care sunt ofticat pe cei care-si lasa PHEV-urile la statii e ca eu incarc de obicei la EnelX. Statiile lor au ecran pe care apare cantitatea incarcata. In mod constant vad pe ecran 10-11 kW incarcati. Or, asta inseamna ca si-au lasat masina peste 3 ore la statie (PHEV au, in genere, baterii intre 10 si 13 kWh). Iar asta nu se mai incadreaza la "am lasat si eu aici masina pana-mi termin biznisul peste o ora-doua".
|
#636
Posted 29 October 2022 - 13:07
Vor aparea si la noi penalizarile dupa terminarea incarcarii, stati linistiti.
Momentan sunt bucurosi ca incarca cineva cu bani la ei, pt ca majoritatea acestor statii de incarcare sunt momentan departe de amortizare, ca sa nu discutam de profit. |
#637
Posted 29 October 2022 - 13:54
E firesc sa ii penalizezi pe cei care ocupa statia fara sa incarce ... dar sa nu ii lasi sa incarce daca nu pot accepta o putere mai mare de xx Kw mi se pare deja extrem si complet nedrept fata de ceilalti utilizatori de masini plugin.
|
#638
Posted 29 October 2022 - 17:16
End-L-user, on 29 octombrie 2022 - 13:00, said:
Motivul pentru care sunt ofticat pe cei care-si lasa PHEV-urile la statii e ca eu incarc de obicei la EnelX. Statiile lor au ecran pe care apare cantitatea incarcata. In mod constant vad pe ecran 10-11 kW incarcati. Or, asta inseamna ca si-au lasat masina peste 3 ore la statie (PHEV au, in genere, baterii intre 10 si 13 kWh). Iar asta nu se mai incadreaza la "am lasat si eu aici masina pana-mi termin biznisul peste o ora-doua". Din ce stiu eu, cel putin in Severin, statiile enel x au si CCS si Type 2, asa ca tu poti baga springul la CCS si eu PHEV-ul pe Type 2. Asa toata lumea e impacata. Zic si eu.. |
#639
Posted 29 October 2022 - 17:32
Kobra2602, on 29 octombrie 2022 - 17:16, said:
Din ce stiu eu, cel putin in Severin, statiile enel x au si CCS si Type 2, asa ca tu poti baga springul la CCS si eu PHEV-ul pe Type 2. Asa toata lumea e impacata. Zic si eu.. N-am Spring, am ZOE din 2019, asa ca n-am ce face cu CCS-ul. |
#640
Posted 29 October 2022 - 17:59
Man, mi-as dori sa pot incarca la 22kW (din punctul meu de vedere asta ar trebui sa fie standardul AC ptr orice EV, da' asta-i alt rant). Problema ta (noastra?) mai degraba este ca doar EnelX mai are preturi porcos de mici in momentul asta. Sau poate ca EnelX ti-e cel mai aproape si din cauza asta te afecteaza disproportionat.
Eu unul rar vad porturile Type2 ocupate (le prefer, de obicei), e mult mai mare "bataia" pe CCS. PHEV-urile mai noi incarca cu 7kW, de cele mai multe ori; pentru cele cateva exceptii cu 3kW, meh, aia e, sunt masini si masini. Cat timp folosesc portul, e fair game. |
|
#641
Posted 29 October 2022 - 18:05
Dacă nu îl încarci acasă poate era o idee buna sa fi luat cu CCS, dacă era opțiunea.
Nu înțeleg ce te roade ca au phev și încarcă? Dacă era un Spring cu bateria goală stăteai mai puțin? După calculele mele 13kwh la 3.7kw încărcare se termină la fel de repede ca și 26kwh la 7.2kw. Deci este ca și cum ai avea un Spring în față. Dacă o ocupa fără sa încarce este altceva. |
#642
Posted 29 October 2022 - 18:42
Teoretic a mea incarca cu 7.2 kw, dar mai mult de 3.8 kw nu sm vazut. Am incercat renovatio, enel x si ev connect. Practic sm nevoie de 2 ore sa incarc juma de baterie, dar niciodata nu voi sta atat. Masina sta la incarcat cat timp "belesc" ochii prin magazine. Si sper ca aia cu PHEV care stau sa incarce full pe bani la statiile publice sa isi vanda masinile sa isi ia full hybrid ca PHEV nu e de ei.
Edited by Kobra2602, 29 October 2022 - 18:43. |
#643
Posted 29 October 2022 - 18:48
Pe Type2 ca e PEHV sau EV normal tot de la 1-2 ore in sus e asteptarea. Daca prinzi un EV cu baterie mare 4-5 ore nu pleaca de acolo, problema e de perceptie din partea posesorului de ZOE. Inainte gaseau Type2 tot timpul liber, iar acum mai sunt si altii care trag de ele.
Sustin si eu ideea de 22kW standard pe Type2, era chiar rezonabil si descarcau mult CCS-urile. |
#644
Posted 31 October 2022 - 08:58
Zoot, on 28 octombrie 2022 - 18:28, said:
Chiar sunt curios daca apar conflicte tip rezervare plugshare sau hybrid uitat la statii cu plata. Zoot, on 28 octombrie 2022 - 18:28, said:
La masinile care au terminat de incarcat se poate scoate cablul si incarci langa. |
#645
Posted 31 October 2022 - 09:35
La VW la mine cand sesiunea se termina, mufa se deblocheaza si pe Type 2 si pe CCS.
Din ce am prins pe la statii, un Nissan Leaf terminat si un Renault ZOE, ambele pe CCS am putut sa scot mufa, sesiunea fiind terminata si am incarcat langa, Type2 de pe statiile CCS in principiu e liber, deci si locul aferent de langa, daca pozitia la masina iti permite. Nu sunt sigur cum e standardul, da mi se pare o implementare aiurea sa nu deblocheze cablul atunci cand sesiunea de incarcare s-a terminat. |
|
#646
Posted 31 October 2022 - 09:49
Zoot, on 31 octombrie 2022 - 09:35, said:
La VW la mine cand sesiunea se termina, mufa se deblocheaza si pe Type 2 si pe CCS. Zoot, on 31 octombrie 2022 - 09:35, said:
Nu sunt sigur cum e standardul, da mi se pare o implementare aiurea sa nu deblocheze cablul atunci cand sesiunea de incarcare s-a terminat. ce te faci cand incarci cu type 2, si il scoti din statie la 100%? fie il lasi sa atarne langa masina...fie il pot lua cu totul, ca e decuplat din ambele capete... de aia exista optiunea in meniu masinii. la Tesla nu se decupleaza singur, dar poti face tu remote daca vrei. |
#647
Posted 31 October 2022 - 13:18
Da, este optiune, dar pentru AC "Automatic release AC cable", pentru DC decupleaza singur, o sa incerc totusi de curiozitate.
Are logica pentru Type 2 unde poti pleca cu cablul daca esti Chewbacca, dar pentru CCS unde cablul e atasat de statie, cand sesiunea s-a terminat, ar trebui sa se deconecteze default. E aiurea sa mai apesti tu ceva buton pentru confirmare, m-ar enerva la maxim. Oricum, stationarea aiurea pe locul de incarcare fara sa incarci nu este in regula si ar trebui pedepsita prin lege cu stat pe coji de nuci. Educatia e greu de implementat facultativ. |
#648
Posted 31 October 2022 - 16:33
Zoot, on 31 octombrie 2022 - 13:18, said:
Oricum, stationarea aiurea pe locul de incarcare fara sa incarci nu este in regula si ar trebui pedepsita prin lege cu stat pe coji de nuci. Educatia e greu de implementat facultativ. termina de alimentat, si cand platesc, mai stau dupa o cafea, mai la baie, mai cumpara o apa, un corn...spala parbrizul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users