Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25
 Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE
 Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 

Statii incarcare Romania: cu plata / free

* * * - - 4 votes
  • Please log in to reply
678 replies to this topic

#631
andrei_221

andrei_221

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,773
  • Înscris: 22.12.2006
si eu sunt de acord cu taxarea timpului mort, cand masina s-a incarcat, dar posesorul inca sta in patuc. Am vazut masina blocand o statie minim 24 ore. Si altii care erau in tranzit, nu o puteau folosi.

#632
Zoot

Zoot

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,110
  • Înscris: 13.03.2003
Nu stiu de ce am impresia ca majoritatea acestor magarii/frustrari apar doar la statiile free. La Mures prin statiile cu plata bata vantul, la cele de la Mall mai vezi razlet cate un EV la incarcat, in schimb la Kaufland e stup si aici apar si frustrarile. Chiar sunt curios daca apar conflicte tip rezervare plugshare sau hybrid uitat la statii cu plata.
Problema la cei cu ZOE iar nu mi se pare una reala, inclusiv in statiile free sunt cel putin doua porturi Type2, unul sigur e free, e loc pentru toata lumea.
Cei cu Spring au aglomerat sesizabil statiile (ceea ce e bine) dar toti vor sa incarce de tot cuponul daca tot il au. Am prins o doamna la un Kaufland intr-un oras mai mic (fara tickete, free toata ziua) care tragea de statie pana la 100% scuzandu-se ca statia se mai blocheaza si mai bine sa fie plina bateria decat sa nu apuce la incarcat.

La masinile care au terminat de incarcat se poate scoate cablul si incarci langa.

#633
Kobra2602

Kobra2602

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,353
  • Înscris: 09.11.2006
@End-L-user eu sunt posesor de PHEV dar nu am vazut "bataie" de springuri pe statiile cu plata din Severin, in schimb la Cora unde e gratis nu ai loc de cele 4 masini care incarca mai tot timpul (un Model 3, un Model X, un Spring si o Skoda Eniaq). Oricum, in general, cand pun masina la incarcat acolo las tot timpul un slot type 2 liber (desi in zona sunt 2 renovatio, 1 enel x si vreo 4 ev connect) asa ca au si springurile loc berechet. Asa ca nu toti posesorii de PHEV ocupa statiile aiurea 😜

#634
andrei_221

andrei_221

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,773
  • Înscris: 22.12.2006

 Zoot, on 28 octombrie 2022 - 18:28, said:

La masinile care au terminat de incarcat se poate scoate cablul si incarci langa.

nu prea. nu dau toate drumu la stecher pana nu ii da voie masina. Depinde si de modelul de masina...

Edited by andrei_221, 28 October 2022 - 22:09.


#635
End-L-user

End-L-user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,757
  • Înscris: 30.01.2008
Motivul pentru care sunt ofticat pe cei care-si lasa PHEV-urile la statii e ca eu incarc de obicei la EnelX. Statiile lor au ecran pe care apare cantitatea incarcata. In mod constant vad pe ecran 10-11 kW incarcati. Or, asta inseamna ca si-au lasat masina peste 3 ore la statie (PHEV au, in genere, baterii intre 10 si 13 kWh). Iar asta nu se mai incadreaza la "am lasat si eu aici masina pana-mi termin biznisul peste o ora-doua".

#636
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,122
  • Înscris: 22.05.2003
Vor aparea si la noi penalizarile dupa terminarea incarcarii, stati linistiti.
Momentan sunt bucurosi ca incarca cineva cu bani la ei, pt ca majoritatea acestor statii de incarcare sunt momentan departe de amortizare, ca sa nu discutam de profit.

#637
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
E firesc sa ii penalizezi pe cei care ocupa statia fara sa incarce ... dar sa nu ii lasi sa incarce daca nu pot accepta o putere mai mare de xx Kw mi se pare deja extrem si complet nedrept fata de ceilalti utilizatori de masini plugin.

#638
Kobra2602

Kobra2602

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,353
  • Înscris: 09.11.2006

 End-L-user, on 29 octombrie 2022 - 13:00, said:

Motivul pentru care sunt ofticat pe cei care-si lasa PHEV-urile la statii e ca eu incarc de obicei la EnelX. Statiile lor au ecran pe care apare cantitatea incarcata. In mod constant vad pe ecran 10-11 kW incarcati. Or, asta inseamna ca si-au lasat masina peste 3 ore la statie (PHEV au, in genere, baterii intre 10 si 13 kWh). Iar asta nu se mai incadreaza la "am lasat si eu aici masina pana-mi termin biznisul peste o ora-doua".

Din ce stiu eu, cel putin in Severin, statiile enel x au si CCS si Type 2, asa ca tu poti baga springul la CCS si eu PHEV-ul pe Type 2. Asa toata lumea e impacata. Zic si eu..

#639
End-L-user

End-L-user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,757
  • Înscris: 30.01.2008

 Kobra2602, on 29 octombrie 2022 - 17:16, said:

Din ce stiu eu, cel putin in Severin, statiile enel x au si CCS si Type 2, asa ca tu poti baga springul la CCS si eu PHEV-ul pe Type 2. Asa toata lumea e impacata. Zic si eu..

N-am Spring, am ZOE din 2019, asa ca n-am ce face cu CCS-ul.

#640
emacs

emacs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 806
  • Înscris: 18.05.2019
Man, mi-as dori sa pot incarca la 22kW (din punctul meu de vedere asta ar trebui sa fie standardul AC ptr orice EV, da' asta-i alt rant). Problema ta (noastra?) mai degraba este ca doar EnelX mai are preturi porcos de mici in momentul asta. Sau poate ca EnelX ti-e cel mai aproape si din cauza asta te afecteaza disproportionat.

Eu unul rar vad porturile Type2 ocupate (le prefer, de obicei), e mult mai mare "bataia" pe CCS. PHEV-urile mai noi incarca cu 7kW, de cele mai multe ori; pentru cele cateva exceptii cu 3kW, meh, aia e, sunt masini si masini. Cat timp folosesc portul, e fair game.

#641
danfizesan

danfizesan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,930
  • Înscris: 30.01.2008
Dacă nu îl încarci acasă poate era o idee buna sa fi luat cu CCS, dacă era opțiunea.
Nu înțeleg ce te roade ca au phev și încarcă? Dacă era un Spring cu bateria goală stăteai mai puțin? După calculele mele 13kwh la 3.7kw încărcare se termină la fel de repede ca și 26kwh la 7.2kw. Deci este ca și cum ai avea un Spring în față.
Dacă o ocupa fără sa încarce este altceva.

#642
Kobra2602

Kobra2602

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,353
  • Înscris: 09.11.2006
Teoretic a mea incarca cu 7.2 kw, dar mai mult de 3.8 kw nu sm vazut. Am incercat renovatio, enel x si ev connect. Practic sm nevoie de 2 ore sa incarc juma de baterie, dar niciodata nu voi sta atat. Masina sta la incarcat cat timp "belesc" ochii prin magazine. Si sper ca aia cu PHEV care stau sa incarce full pe bani la statiile publice sa isi vanda masinile sa isi ia full hybrid ca PHEV nu e de ei.

Edited by Kobra2602, 29 October 2022 - 18:43.


#643
Zoot

Zoot

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,110
  • Înscris: 13.03.2003
Pe Type2 ca e PEHV sau EV normal tot de la 1-2 ore in sus e asteptarea. Daca prinzi un EV cu baterie mare 4-5 ore nu pleaca de acolo, problema e de perceptie din partea posesorului de ZOE. Inainte gaseau Type2 tot timpul liber, iar acum mai sunt si altii care trag de ele.

Sustin si eu ideea de 22kW standard pe Type2, era chiar rezonabil si descarcau mult CCS-urile.

#644
wrc2007

wrc2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,223
  • Înscris: 01.08.2007

 Zoot, on 28 octombrie 2022 - 18:28, said:

Chiar sunt curios daca apar conflicte tip rezervare plugshare sau hybrid uitat la statii cu plata.
eu am patit si la alea cu plata (unele chiar si la unii dealeri VW unde aveam card ).

 Zoot, on 28 octombrie 2022 - 18:28, said:

La masinile care au terminat de incarcat se poate scoate cablul si incarci langa.
nu mai stiu la VW, dar la Tesla nu merge asta decat daca da drumul proprietarul din aplicatie. si dupa aia, ce faci cu locul de parcare blocat? eu pot doar intr-o pozitie sa pun la incarcat, am la spate stanga conectorul.

#645
Zoot

Zoot

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,110
  • Înscris: 13.03.2003
La VW la mine cand sesiunea se termina, mufa se deblocheaza si pe Type 2 si pe CCS.
Din ce am prins pe la statii, un Nissan Leaf terminat si un Renault ZOE, ambele pe CCS am putut sa scot mufa, sesiunea fiind terminata si am incarcat langa, Type2 de pe statiile CCS in principiu e liber, deci si locul aferent de langa, daca pozitia la masina iti permite.

Nu sunt sigur cum e standardul, da mi se pare o implementare aiurea sa nu deblocheze cablul atunci cand sesiunea de incarcare s-a terminat.

#646
wrc2007

wrc2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,223
  • Înscris: 01.08.2007

 Zoot, on 31 octombrie 2022 - 09:35, said:

La VW la mine cand sesiunea se termina, mufa se deblocheaza si pe Type 2 si pe CCS.
nu era optiune in meniu? parca asa imi aduc aminte.

 Zoot, on 31 octombrie 2022 - 09:35, said:

Nu sunt sigur cum e standardul, da mi se pare o implementare aiurea sa nu deblocheze cablul atunci cand sesiunea de incarcare s-a terminat.
ia sa gandim putin mai general..
ce te faci cand incarci cu type 2, si il scoti din statie la 100%? fie il lasi sa atarne langa masina...fie il pot lua cu totul, ca e decuplat din ambele capete...
de aia exista optiunea in meniu masinii.
la Tesla nu se decupleaza singur, dar poti face tu remote daca vrei.

#647
Zoot

Zoot

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,110
  • Înscris: 13.03.2003
Da, este optiune, dar pentru AC "Automatic release AC cable", pentru DC decupleaza singur, o sa incerc totusi de curiozitate.

Are logica pentru Type 2 unde poti pleca cu cablul daca esti Chewbacca, dar pentru CCS unde cablul e atasat de statie, cand sesiunea s-a terminat, ar trebui sa se deconecteze default. E aiurea sa mai apesti tu ceva buton pentru confirmare, m-ar enerva la maxim.

Oricum, stationarea aiurea pe locul de incarcare fara sa incarci nu este in regula si ar trebui pedepsita prin lege cu stat pe coji de nuci. Educatia e greu de implementat facultativ.

#648
wrc2007

wrc2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,223
  • Înscris: 01.08.2007

 Zoot, on 31 octombrie 2022 - 13:18, said:

Oricum, stationarea aiurea pe locul de incarcare fara sa incarci nu este in regula si ar trebui pedepsita prin lege cu stat pe coji de nuci. Educatia e greu de implementat facultativ.
si la benzinarii am vazut asta...e nesimtire. lucru din ce in ce mai des intalnit zilele astea.
termina de alimentat, si cand platesc, mai stau dupa o cafea, mai la baie, mai cumpara o apa, un corn...spala parbrizul.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate